Vis innlegg
Sider:
  • 1
  • 1  Bilder / Bilder av Medlemmene / Sv: FØR/ETTER: Største kroppstransformasjon bildetråd på: 06. mars 2017, 16:38
    dette bildet er min 6mnd transformasjon.
    jeg var 103kg å 25% fett ca.
    Bildet til venstre er 86kg (etter 4mnd sultekur)
    Bildet til høyre er etter 6mnd med 5-7 økter pr uke å ett ekstremt bra kosthold.
    foreløpig resultat , 93kg å 12,1% fett Smiley høyde 186cm!

    Wow imponert!
    2  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Grei progresjon? på: 01. mars 2017, 19:20
    Kan jeg spørre hvorfor du fokuserer på hantelpress i stedet for benkpress med stang?

    Takk for svar.


    Du har rett, jeg har helt droppet stang til fordel hantler av den enkle grunn at man har "wider range of motion" som man sier på engelsk. Med stang er bevegelsen man gjør veldig veldig begrenset. Stangen stopper i brystet på vei ned, og fordi man holder hendene fast på en stang på vei opp stopper også bevegelsen.
    3  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Grei progresjon? på: 28. februar 2017, 21:58

    M 37 år 190 høy og veldig overvektig (110kg). Begynte å løfte vekter for første gang i november. Bruker Stronglifts appen og kjører 5x5 på alt jeg gjør 2 dager i uka. Jeg passer på å spise sunt og nok proteiner og supplementerer med bcaa og zma. Jeg tar nå 95kg i dype squat og 32.5kg dumbbell benkpress, er dette innefor eller burde jeg trene mer for å få bedre progresjon?

    Har forelsket meg i sporten og er all in. Kunne ønsker jeg oppdaget dette tidligere.

    4  Trening / Forum for nybegynnere / Vektløfting og løping på: 23. oktober 2016, 17:23

    Noen sier at hvis man løper og løfter så vil løpingen tære på musklene og derfor er det ikke gunstig, andre sier at løping før løfting er bra. Finnes det noen fasit på dette? Hittil har jeg løpt 3km før løfting og det føles så godt å være varm i trøya når jeg starter, men usikker på om det gjør at jeg får mindre gains.

    Noen tanker rundt dette?
    Sider:
  • 1
  • Bananpannekake

    Kosthold23.11.20202213

    Perfekt å starte dagen på!
    Her får du hjelp til å sette sammen et optimalt kosthold med enkle tips og triks.

    Proteinrike tacolefser

    Trening21.11.202030

    Bytt ut tradisjonelle tortillalefser eller speltlomper med hjemmelaget proteinrike tacolefser.
    Ønsker du å bli litt sunnere? Da bør disse matvarene stå på handlelisten.

    Effektiv beintrening

    Trening30.07.202069

    Ikke skipp unna beintreningen. Dette er øvelsene du bør gjøre.