Visning av honnrposter for inf3rn0
Sider:
  • 1
  • 1  Trening / Forum for ungdom / Sv: trenings pogram for dm som ikke har tilgang til treningstudio(under16år) 07. mars 2007, 12:48
    Veksten blir ikke ødelagt med vekttrening. Gammelt svada det der. Dersom man presterer å ødelegge RYGGEN med benkpress er det noe fryktelig alvorlig feil med teknikken.  Smiley Så bare kjør på du!!  Weightlifter2
    Honnr gitt av : flisaa, 07. mars 2007, 20:24
    2  Trening / Forum for ungdom / Sv: ka menes med 10rm? 26. desember 2006, 00:47
    Omtrent samme som 1rm. Hvor tungt man greier å løfte på 10reps
    Honnr gitt av : ole kristian, 28. desember 2006, 15:33
    3  Generelt / Åpent forum / SV: Forbud mot Ramstein, Pantera og hardrock generelt. 19. mars 2006, 20:06
    Skjønner bare ikke poenget med å klage på musikken som spilles. Man er på gymmet for å TRENE (de fleste ivertfall), ikke for å høre på musikken. Rammstein er forøverig det eneste som spilles der jeg trener, men spørs jo hvor lenge det varer  Cry
    Honnr gitt av : stallion, 19. mars 2006, 21:15
    4  Kosthold / Kosttilskudd / SV: foreldre:P 22. januar 2006, 20:02
    Proteinpulver

    Q: Trenger man proteinpulver?
    A: Svaret er både ja og nei. Først og fremst kommer det anpå ditt øvrige kosthold om du får i deg nok protein. Proteininntaket skal styres opp mot kroppsvekten din. Får du i deg nok protein har du ikke noe behov for protein i form av et kosttilskudd.

    Q: Når skal man ta proteinpulver?
    A: Svaret er enkelt. I de måltidene som inneholder lite eller ingen proteiner eller rett og slett som et mellommåltid. Proteinet trenger nødvendigvis ikke komme fra proteinpulver da det like godt kan komme fra egg, tunfisk mm. eller annen proteinrik mat.

    Q: Er proteinpulver rett etter trening å anbefale?
    A: Svaret er definitivt, ja. Proteinpulver (myseprotein) sammen med dextrosepulver vil gjøre at kroppen komme raskt i en anabol (oppbyggende) fase. Insulin nivået stiger, som deretter vil frakte med seg proteiner ut i muskelene for oppbygging. Under trening fungerer både fett og glykogen som drivstoff for musklene og rett etter trening er glykogenlagrene (ofte kalte energilagrene) så godt som tomme. De må derfor fylles opp igjen som gjøres med raske karbohydrater. Best egnet her er dextrosepulver. Men hver oppmerksom på hvor mye karbohydrater som kan inntas, da disse lagrene tross alt har et begrenset volum.

    Honnr gitt av : J-King, 24. januar 2006, 16:18
    Sider:
  • 1
  • Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

    5 digge middager med cottage cheese

    Kosthold09.08.2021270

    Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
    Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
    Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

    5 fordeler med stående leggpress

    Trening28.06.202153

    Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!