Visning av honnrposter for stallion
Sider:
  • 1
  • 2
  • 3
  • ...
  • 69
  • 16  Treningsforum Crew / Recycle Bin / Sv: Arilhr løfter! Knebøyfilm side 6 27. november 2008, 19:54
    ang. knebøyfilm:

    du har en stor lumbarfleksjon i nedre del av løftet. dette er svært uheldig og kan føre til ryggproblemer og skader. finnes mye info på nett, sjekk bl.a. ut squat rx filmene. tar du ikke dette på alvor synes ikke jeg synd på deg den dagen du får deg en smell i korsryggen. been there, done that.
    Honnr gitt av : Mummelmann, 27. november 2008, 20:25
    17  Generelt / Loggbok Online / Sv: Imingen power kjører 10'ere, 200kg rawbøy film s.23 26. november 2008, 16:27
    Det jeg hadde i tankene med mitt innlegg er noe jeg har erfart fra friidrett da jeg holdt på med det før. Mange talenter var gode fra 11-12års alderen og oppover, men da folk ble 16-17-18, så forsvant de mer og mer og det var veldig tynt blant 18-åringene. Jeg tror mye av det skyldes det at man fikk andre interesser som var mer spennende, deriblant damer og festing. Så mange talenter som kunne vært med i OL for Norge i dag, kastet bort talentet sitt. Derfor er ikke talent i seg selv en oppskrift for suksess, men det er et svært godt utgangspunkt, og dersom man tar vare på det og dyrker det frem, så kan det bli svært gode resultater på sikt. Det er ikke dermed sagt at man skal la være å være med på festligheter og ha det gøy med kompiser, sjekke opp damer osv. Det er jo en del av oppveksten, som man absolutt trenger å få med seg. Men det går ann å kombinere. Smiley
    Honnr gitt av : Månefjes, 26. november 2008, 17:46
    18  Generelt / Åpent forum / Sv: Steroider - akseptabelt eller ikke? 25. november 2008, 20:42
    (Bare for å gjøre ting klart først så er jeg selv ikke interessert i å ta steroider.)

    Har lest mange steder her at du er idiot, dum eller bare lysten på oppmerksomhet viss du tar steroider. Men når det kommer til kjente bodybuildere i verdensklasse eller noen norske som er gode så er det plutselig akseptabelt. Da snakker man bare om hvor god han er som har klart å bli så stor. 
    Men er det noen som tar det for å blir stor og få noen lange blikk etter seg, men ikke vil stille i noen konkurranser er det plutselig mye verre.
    Hvorfor er det slik? 

    Jeg kan bare snakke for meg selv. Mitt synspunkt er at doping er en uting, uansett i hvilken setting det forekommer. Eneste settingen det er akseptabelt i er i medisinsk øyemed (sykehus o.l.), det det opprinnelig var utviklet for og da administrert av kynding medisinsk personell.

    Mange vil være uenig med meg i dette. Men dette står jeg for.
    Honnr gitt av : s0pr0, 25. november 2008, 23:06
    19  Generelt / Antidoping / Sv: Steroider i militæret? 21. november 2008, 23:12
    Dersom man tester positivt for steroider i forsvaret, blir man overført til en hemmelig spesialtjeneste som trener sammen med de russiske spesialstyrker Spetznaz, her må du love å vie 10 år av ditt liv for å tjene kongeriket. Det positive er dog at du slipper å betale for eget steroidbruk, da det vil bli administrert av en lege tilknyttet spesialstyrkene.

    Din nåværende identitet vil også bli slettet. Dersom du protesterer det minste mot dette regimet, blir du øyeblikkelig tvangsoverført til den franske fremmedlegionen hvor du vil gjennomgå et beinhardt opptreningsprogram før du blir utstasjonert i Kongo.

    Lykke til!
    Honnr gitt av : P@L, 22. november 2008, 00:23
    20  Generelt / Antidoping / Sv: Steroider i militæret? 21. november 2008, 23:12
    Dersom man tester positivt for steroider i forsvaret, blir man overført til en hemmelig spesialtjeneste som trener sammen med de russiske spesialstyrker Spetznaz, her må du love å vie 10 år av ditt liv for å tjene kongeriket. Det positive er dog at du slipper å betale for eget steroidbruk, da det vil bli administrert av en lege tilknyttet spesialstyrkene.

    Din nåværende identitet vil også bli slettet. Dersom du protesterer det minste mot dette regimet, blir du øyeblikkelig tvangsoverført til den franske fremmedlegionen hvor du vil gjennomgå et beinhardt opptreningsprogram før du blir utstasjonert i Kongo.

    Lykke til!
    Honnr gitt av : eirikk, 21. november 2008, 23:47
    21  Trening / Styrkeløft / Sv: Kalender/postere med styrkeløftutøvere? 21. november 2008, 17:30
    Hvis det er styrkeløft man vil promotere synes jeg personlig at heftige actionbilder, f.eks. vill jubel etter rekordløft o.l. er langt mer interessant å se på enn tilgjorte glamourbilder.

    Skjønner ikke helt heller poenget med å drive med styrkeløft og å se bra ut. Styrkeløft har aldri handlet om, og vil heller aldri handle om det å se bra ut, men derimot det å løfte tunge vekter. Dersom man skal promotere et image om at man kan se bra ut og samtidig drive med styrkeløft, kan man likesågodt begynne med fitnessstyrkeløft. Dvs. styrkeløft med innlagt posering i pausene.

    Styrkeløft handler ikke om pene ansikter, bar hud eller lav fettprosent. Det handler om tunge løft. Man kan godt lage et produkt som viser essensen til styrkeløft uten å gå den tradisjonelle komersielle veien med stylede damer. Styrkeløft er ikke fitness, og handler ikke om glamour.

    Skal man selge styrkeløft til et publikum må man selge det for det der er. Dermed sagt er det ingenting galt med å fremstille styrkeløft med løftere som det faktisk går ann å se på, og som ser noenlunde visuelt ok ut.

    Eksempel på tøft bilde av Olaf Dahl:


    For å få oppmerksomhet fra tabloidpressen burde bildene sett slik ut:



    Ved å lage en kalender som spiller på sex, ville man kunne fått masse oppmerksomhet, spørsmålet er om det er den type oppmerksomhet man ønsker. Smiley Men det er jo sex som selger. Wink




    Honnr gitt av : Teletubbi104, 21. november 2008, 22:45
    22  Trening / Styrkeløft / Sv: Kalender/postere med styrkeløftutøvere? 20. november 2008, 12:38
    Forslag til forsidebilde:



     Grin
    Honnr gitt av : Eirik Dolega, 20. november 2008, 18:17
    23  Trening / Styrkeløft / Sv: Kalender/postere med styrkeløftutøvere? 20. november 2008, 12:38
    Forslag til forsidebilde:



     Grin
    Honnr gitt av : Peter123456, 20. november 2008, 13:12
    24  Trening / Styrkeløft / Sv: Kalender/postere med styrkeløftutøvere? 20. november 2008, 12:38
    Forslag til forsidebilde:



     Grin
    Honnr gitt av : Ivrig pingle, 20. november 2008, 13:05
    25  Treningsforum Crew / Recycle Bin / Sv: CYC 19. november 2008, 00:54
    17. August 2005, 23:13

    16.08

    Knebøy: 12 reps. 67kg   10 reps 77kg    10 reps 77kg   10 reps 87kg


    2008: 350kg i konkurranse!

    Hvor mye har du økt i vekt i samme periode CYC?

    Jeg har aldri, hverken før eller siden sett en så eksepsjonell fremgang. Smiley

    Du har ene og alene redefinert knebøy. Der andre holder på å sprenge skallen for å komme akkurat til godkjent dybde, kjører du ASS TO GRASS, nesten med stopp, og smiler på veien opp!

    Olaf Dahl, Asbjørn Randen, Frode Rui og alle andre sterke styrkeløftere i Norge er ikke noen målestokk for deg. Du er norges svar på Paul Anderson. Gleder meg til å se deg gjøre dype bøy på 450kg i fremtiden med russerene gråtende på sidelinja! Stå på! Smiley
    Honnr gitt av : Mummelmann, 19. november 2008, 01:41
    26  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Ekstremt dårlig resultat av muscle juice! Hjelp? 13. november 2008, 23:35
    Takk for gode svar! Cheesy

    Skjønner da at jeg må endre litt på spisevanene. Noen som kan ramse opp noen gode tips? Kan nevne at jeg ikke takler havregryn uansett hva jeg blander med. Tunfisk er også uaktuelt, da det smaker drit.
    Jeg bor hjemme, så jeg må klare meg med det jeg har i huset, med andre ord kan jeg ikke begynne med kyllingfilet osv hver dag.

    Når jeg får penger og billappen skal jeg slutte med all den gåinga og heller begynne å trene kun styrke hjemme eller på ett treningsstudio.

    Nå må du slutte å gnåle, og gjøre det som trengs! Jeg har jobbet på ulike helsestudioer i 7 år, det som går igjen for de som ikke får resultater er klaging, og at de ser hindre overalt. De som oppnår noe klager ikke, men gjør det som skal til.

    Det finnes mye mat som du kan spise. Er det ikke smak, finnes det krydre du kan bruke:

    - makrell i tomat
    - kylling
    - fisk i alle varianter
    - bønner
    - ulike type kjøtt
    - proteinpulver.

    Det koster å bli stor, selv om man gjør det på den harde måten. De fleste som er 100+ kan fortelle deg at de bruker mye penger på mat. Er du ikke villig til det, så kan du likesågodt begynne med marathonløping med det samme. Da får du den kondisen du vil ha også. Lykke til!

    PS: Det finnes ikke problemer, kun utfordringer!

    NO EXCUSES!
    Honnr gitt av : Einar B. Gilberg, 14. november 2008, 00:00
    27  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Ekstremt dårlig resultat av muscle juice! Hjelp? 13. november 2008, 00:49
    Sitat
    Går til å fra jobb hver dag (ca 45min en vei), jobber som mekaniker, så får gjennomgå på jobb også :p
    Etter det er jeg enten ute å farter med kompiser eller på trening, så jeg går ganske mye på en dag egentlig.

    Be kompisene komme hjem til deg heller enn å farte med dem. Masse farting med kompiser fører fort til lite spising, spesielt om kompisene ikke er treningsfrelst.

    Sitat
    Har ikke vært så opptatt av trening og kondis før nå egentlig, så vil at kondisen skal bli bedre til sommeren samt styrken, derfor var jeg litt fornøyd med treninga mi :p
    Men jeg kommer til å slutte å gå så mye når jeg får billappen (ca 1mnd til).

    Skal jeg bare spare gaineren til da eller skal jeg fortsette?

       

    Du skal trene knebøy og du skal trene markløft. Og du skal spise mere mat. Du skal også ta med benk, chins og roing. Vil du ha kondisjon kan du gjøre 20-reppere i bøy.. I tillegg til å få kondisjon av det, så blir du også stor av det. Skal du bli stor og sterk, så må du både øke matinntaket, og minimere denne gåinga.

    178cm og 67kg... Da ser du jo ut som en strek.. Selv var jeg 71kg da jeg startet med vekttrening og 182cm høg, da var jeg nærmest usynlig, så tynn var jeg.

    Dette med kondisjon til sommeren er bare tull, få deg heller en sykkel, så slipper du all denne gåinga. Vil du unngå å være tynn, får du jammen gjøre en innsats for å bli større også. Nytter ikke å drikke noe muskeljuice og tro at det skal gjøre susen. Pælm innpå med mat, og drit i kaloriene, om du får en liten mage, så går den fort bort igjen også! I tillegg til å få muskler, og bli større/tyngre, vil også din selvtillit øke. Kjør på!

    Sitat
    1. 2 brødskiver
    2. 4 brødskiver, boller eller noe enkelt på jobb.
    3. 1 shake
    4. middag, går mye i fisk, kylling, kjøtt osv
    5. shake
    6. nøtter e.l. <- denne varierer endel pga jeg pleier å være ute med venner i den tiden, så spiser bare noe enkelt og godt, mens de kaster i seg godteri.
    7. 2-8 brødskiver (kan variere en god del)

    Du er hva du spiser.

    Spis som en spurv = se ut som en spurv.
    Spis som en bjørn = se ut som en bjørn.
    Honnr gitt av : Evis, 13. november 2008, 21:46
    28  Trening / Forum for nybegynnere / Sv: Ekstremt dårlig resultat av muscle juice! Hjelp? 13. november 2008, 00:49
    Sitat
    Går til å fra jobb hver dag (ca 45min en vei), jobber som mekaniker, så får gjennomgå på jobb også :p
    Etter det er jeg enten ute å farter med kompiser eller på trening, så jeg går ganske mye på en dag egentlig.

    Be kompisene komme hjem til deg heller enn å farte med dem. Masse farting med kompiser fører fort til lite spising, spesielt om kompisene ikke er treningsfrelst.

    Sitat
    Har ikke vært så opptatt av trening og kondis før nå egentlig, så vil at kondisen skal bli bedre til sommeren samt styrken, derfor var jeg litt fornøyd med treninga mi :p
    Men jeg kommer til å slutte å gå så mye når jeg får billappen (ca 1mnd til).

    Skal jeg bare spare gaineren til da eller skal jeg fortsette?

       

    Du skal trene knebøy og du skal trene markløft. Og du skal spise mere mat. Du skal også ta med benk, chins og roing. Vil du ha kondisjon kan du gjøre 20-reppere i bøy.. I tillegg til å få kondisjon av det, så blir du også stor av det. Skal du bli stor og sterk, så må du både øke matinntaket, og minimere denne gåinga.

    178cm og 67kg... Da ser du jo ut som en strek.. Selv var jeg 71kg da jeg startet med vekttrening og 182cm høg, da var jeg nærmest usynlig, så tynn var jeg.

    Dette med kondisjon til sommeren er bare tull, få deg heller en sykkel, så slipper du all denne gåinga. Vil du unngå å være tynn, får du jammen gjøre en innsats for å bli større også. Nytter ikke å drikke noe muskeljuice og tro at det skal gjøre susen. Pælm innpå med mat, og drit i kaloriene, om du får en liten mage, så går den fort bort igjen også! I tillegg til å få muskler, og bli større/tyngre, vil også din selvtillit øke. Kjør på!

    Sitat
    1. 2 brødskiver
    2. 4 brødskiver, boller eller noe enkelt på jobb.
    3. 1 shake
    4. middag, går mye i fisk, kylling, kjøtt osv
    5. shake
    6. nøtter e.l. <- denne varierer endel pga jeg pleier å være ute med venner i den tiden, så spiser bare noe enkelt og godt, mens de kaster i seg godteri.
    7. 2-8 brødskiver (kan variere en god del)

    Du er hva du spiser.

    Spis som en spurv = se ut som en spurv.
    Spis som en bjørn = se ut som en bjørn.
    Honnr gitt av : Prodigy92, 13. november 2008, 10:37
    29  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Sats lærer DEG knebøy! 12. november 2008, 22:18
    hvor langt ned på kg skal man kunne gå før man drar den der da?

    30 kg?

    nå har vell ikke alle lyst å bli så store som deg.

    blir håpløst det.

    Sannheten er nok at de fleste IKKE KLARER å hverken bli så store eller så sterke som Grizzly. 40kg manualer er noe enhver jernløfter med respekt for seg selv bør kunne benytte i en rekke øvelser. Problemet med å trene på et komersielt gym er at det er så mange svake mennesker der at man tror man er sterk når man trener med 40kg hantler. Når det handler om styrke bør man heller se til styrkeløftere, og se hvilket nivå de ligger på.

    Når dette er sagt, er det selvsagt også viktig å få med at man alltid skal være glad for den fremgang man får, uansett hvilket nivå man er på, og det er jo slett ikke alle som har ambisjoner i noen som helst retning når det gjelder styrketrening, men når man først klarer å bruke 40kg-hantler, så er det vel absolutt ingen grunn til å stoppe der?

    Ekte styrkeløftere vil aldri mobbe andre personer fordi at de er svakere enn seg selv. Å mobbe andre på et slikt grunnlag er en stygg karakterbrist. Noen av de mest sympatiske og hyggelige styrkeløfterene, er også de som er størst og sterkest. Gjerne er det dem som er tryggest på seg selv, og har minst behov for å fremheve seg selv.

    Å bli sterk er noe som tar lang tid, og enkelte har rett og slett både bedre forutsetninger og bedre annlegg enn andre, men alle kan komme ganske så langt, dersom de går seriøst inn for treningen. De aller fleste er istand til å "heve" seg fra det gjennomsnittlige gym-nivå, om de bare går seriøst nok inn for det. Selv de som i dag er meget sterke, har gått gjennom de ulike nivåer, selv om enkelte av de har startet langt høgere enn andre. Jeg har hørt om tilfeller hvor folk starter å trene på 130kg i benkpress..
    Honnr gitt av : Mr. Regresjon, 12. november 2008, 22:29
    30  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Nå har jeg VIRKELIG behov for hjelp umiddelbart! 12. november 2008, 22:08
    Jeg har forsøkt flere ulike treningsprogrammer, som jeg kan følge ukentlig, men ingen har fungert for meg. Dette fordi jeg har falt ut fra programmet helt enten pga avvik, eller rett og slett fordi jeg har fått for meg et nytt program.

    Trengte ikke å lese hele posten din for å finne ditt åpenbare problem. Du mangler kontinuitet.

    Stikkord her er: Modenhetsnivå, personlighet, psyke.

    Det finnes en rekke programmer som man kan følge, de fleste har det til felles at de varer gjerne en 2-3 mnd. Dersom du ikke klarer å følge et program av en slik varighet, og samtidig ha en streng kost, så er det dessverre ikke noe håp. Noen er på evig jakt etter "the silver bullet", dvs. DET programet, og DET kostholdsprogrammet som skal gi deg din drømmefysikk. DRØMMEOPPLEGGET finnes ikke. Det eneste som finnes er hardt kontinuerlig arbeid både med trening og kost. Det finnes snarveier i form av doping, men velger du den veien er du et forferdelig svakt menneske. Du bør også spørre deg selv hva som er årsaken til at du ønsker deg en modellkropp. Dersom du ikke er lykkelig i dag, vil du neppe være lykkelig den dagen du evt. skulle få deg en slik kropp heller. Livet har et videre perspektiv enn som så. Les gjerne noen selvutviklingsbøker. Du er en ung mann på 23 år, og jeg skal love deg at du kommer til å forandre deg mye i de neste årene av ditt liv, og ting som i dag kan synes viktig for deg, kommer sannsynligvis ikke til å være det i like stor grad en del år frem i tid. Vær stolt av den du er, og jobb hardt med å forbedre det du ønsker å forbedre. All informasjon finnes tilgjengelig på internett og i bøker. Les og lær. Stå på!
    Honnr gitt av : ubertass, 12. november 2008, 22:13
    Sider:
  • 1
  • 2
  • 3
  • ...
  • 69
  • Ønsker du å bli litt sunnere? Da bør disse matvarene stå på handlelisten.

    Effektiv beintrening

    Trening30.07.202069

    Ikke skipp unna beintreningen. Dette er øvelsene du bør gjøre.
    Disse kraftplantene og grønnsakene har mest proteiner i seg.
    Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
    Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?