Visning av honnrposter for kalleklovn
Sider:
  • 1
  • 1  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Fremside vs bakside... 20. januar 2004, 23:56
    Jeg vil bare nevne ett par "tips", som jeg har feilet med under min "trenings karriere". Folk flest, inkludert meg selv trener mye fremsiden av kroppen fra de starter med vekt trening. Man trener mye bryst, framside skuldre etc... Mange som trener slik, får en fremoverbøyd holdning av overkroppen etter noen år med trening (som meg selv Smiley ), armer og skuldre blir vendt fremover, noe som ikke ser bra ut symmetrisk! Framside skuldre blir større enn baksiden pga all trening, og jeg har vært lat på uttøyning av framsiden... Det jeg vil fram til, er at man må huske å trene baksiden også (øvre del av rygg og baksiden av skuldre), altså trene bakside like mye som framside + å tøye ut bryst og framside skuldre etter trening... Jeg hadde dette problemet, og pådro meg skade ettersom tiden har gått. Jeg startet derfor med å "rette" på det i vinter (Etter å ha snakket med en kompis som er treningsekspert og kiropraktor). Har begynt å trene baksiden av skuldre og øvre del av rygg mye mer, sluttet med framside av skuldre og tøyer skikkelig ut etter hver økt (skuldre, arm, bryst økter)! Resultatene etter jeg startet med dette har vært GODE! Armer og skuldre har trukket seg bakover, og skuldrene "synes" mye bedre. Jeg merker noe til betennelsen i skuldrene fortsatt, men den er på god veg bort! Har også fått bedre resultater på brystøvelser når det gjelder styrke også!

    Ville bare komme med tips til folk som har "samme" problem(og jeg vet det er mange av oss Wink )...
    Honnr gitt av : Vidis, 18. desember 2004, 00:01
    2  Bilder / Bilder av Medlemmene / SV: Profil: kalleklovn (nye bilder s.3) 25. oktober 2004, 23:15
    Takk takk Smiley Det jeg sliter med er skuldrene, synes jeg har dårlig skuldre og prøver å få bygd litt mer på de... men det er neimen ikke lett gitt... Har delt opp i forside/bakside over 2 seperate dager nå det siste halvåret, og det har hjulpet noe... men sliter fortsatt med å få bredden på de... forslag noen?
    Honnr gitt av : Sturla., 26. oktober 2004, 20:12
    Sider:
  • 1
  • Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

    5 digge middager med cottage cheese

    Kosthold09.08.2021270

    Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
    Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
    Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

    5 fordeler med stående leggpress

    Trening28.06.202153

    Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!