Vis innlegg
Sider:
  • 1
  • 2
  • ...
  • 92
  • 1  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Volum trening. Antall rep pr sett? på: 27. september 2010, 22:07
    Levrone og Centopani sverger til progresjon, og ikke hvilke nummre du utfører Wink
    Alle proffer severger til progresjon, verken om de er klar over det, eller ikke :-)
    2  Trening / Styrkeløft / Sv: Sterk kar på gymmet på: 26. september 2010, 22:07
    Hvem er det?
    Det er han som kjenner en, som kjenner en ;-)
    3  Generelt / Åpent forum / Sv: Dokumentarer. på: 23. september 2010, 07:36
    Food Inc:
    http://www.foodincmovie.com/

    Veldig bra dokumentar om hvor maten "vår" kommer i fra, og hva den inneholder. Handler dog mest om mat i Usa, men mye av det samme gjelder i Norge også.
    4  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: The Flex Wheeler story på: 20. september 2010, 22:53
    Har han blitt angrepet av ninjaer igjen?  Grin
    5  Generelt / Antidoping / Sv: Anti doping på TF, huh? på: 09. september 2010, 11:46
    Kan ikke regne med pallplass da desverre med mindre vi snakker AF eller CBB (helst med gamle vektregler også) med mindre man har helt ekstraordinære gener på samtlige muskelgrupper.

    I NBFA har man nok muligheter siden det er langt færre utøvere og generelt lavere nivå.
    AF ja, CBB nei.
    6  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Deffing av personer med lav BMI? på: 29. august 2010, 22:36
    Demografi og individ er to forskjellige ting. Å rangere en person etter høye eller lave BMI poeng sier ingenting om hvorvidt et enkeltindivid har for mye spekk / for lite spekk på kroppen.

    ...ehm jeg tipper du foretrekker farris fremfor cola når du er på kafé...?
    Jepp det sier ikke noen om et enkeltindivid, men det sier noe om en stor gruppe. ;-)

    Og jeg foretrekker en stor kopp kaffe:)
    7  Kosthold / Kosttilskudd / Sv: Gainer protein og carbs. på: 29. august 2010, 21:48
    Hvis du absolutt skal drikke gainer, legg den til etter trening.
    Dog synes jeg det er mange bedre valg til PWO enn et produkt som ofte består av 80% sukker. Ta heller en shake med proteiner og et par bananer. Frukt er en bra kilde til karbohydrater, og du for i tillegg i deg ulike næringstoffer.

    Sliter du på generell basis med å gå opp i vekt, så ta deg en spiseskje med olivenolje til hvert måltid. Da er du fort oppe i 500 kcal pluss hver dag. Dette er også mye bedre for kroppen din enn alt dette sukkeret! Smiley
    8  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Deffing av personer med lav BMI? på: 29. august 2010, 21:43
    Jeg har lite å tilføye diskusjonen, men jeg synes allikevel det er relevant å få frem at Body Mass Index og alt som relaterer seg til Body Mass Index, ikke er annet enn svada, og også muligens piss. Sånn. Der sa jeg det.
    For en bodybuilder er det svada, men det er heller ikke dette BMI er laget for/til.
    BMI er faktisk den enkleste måten for å se ca vekt/overvekt-status på en hel befolkning, og måle dette over tid.

    Tipper du også synes skatter og avgifter er tull? ;-)
    9  Kosthold / Vektnedgang og Diett / Sv: Hva synes dere om denne dietten min? på: 29. august 2010, 21:36
    Mindre pulver? 2 shaker om dagen er da vel ikke så mye?

    Fett får jeg fra advokado, omega 3 tilskudd og udo's choice som jeg skal begynne å bruke.
    Så på det første utkastet, der var det 3 shaker.
    Du har uansett for lite fett i dietten din etter min menig, hvis du ikke tar mye tilskudd.

    Det finnes to ting kroppen treger for å bygge og vedlikeholde muskler, nemlig fett og proteienr. For et optimalt miljø for hormonene i kroppen din mener jeg du bør innta ca et gram fett(fra bra kilder!) pr kilo kroppsvekt. Når du har et optimalt nivå av fett og proteiner, så bruker du karb som energi. Justerer også karben etter ønsket mål. Skal du opp i vekt spis mer, skal du ned i fettprosent så kutt.
    10  Kosthold / Vektnedgang og Diett / Sv: Hva synes dere om denne dietten min? på: 29. august 2010, 15:50
    Mindre pulver og mere fett!
    11  Konkurranser / Konkurranser og stevner / Sv: Hvem tror du kommer til vinne Mr.Olympia 2010? på: 25. august 2010, 17:15
    Hallo! Dere vet at konkurransen heter Joe Weiders Mr Olympia? Wink
    Selvfølgelig vinner en AMI/weider "atlet". (Les Kai)
    12  Generelt / Studier og Forskninger / Sv: Failure = Fail? på: 25. august 2010, 07:33
    Heldigvis har noen glemt å fortelle han her dette :-)



    Søker man på pubmed, kan man finne forskning som støtter alt. Dette betyr ingen ting. Men må kunne også se bak resultatene.
    13  Generelt / Diskutèr artikler / Sv: Vegetarkosthold hemmer muskelvekst på: 24. august 2010, 17:06
    Fitte er da både vel og bra!
    Så lenge den er kjøtteter, og ikke veganer!
    14  Generelt / Diskutèr artikler / Sv: Pepsi Raw på: 13. august 2010, 11:06
    Dette må være et nytt lavmål slev for TF. Reklame for en ny brus!?!
    Det er greit at dere har mye svada artikler, men dette synes jeg tar kaka.

    Takk for meg, signing out.......
    15  Generelt / Antidoping / Sv: Å ryke biceps på: 08. august 2010, 11:06
    Snipp
    Har du prøvd dekkvelt?
    Tydeligvis ikke Smiley

    Jeg kjenner bønder som har røket av biceps på traktordekk, uten at disse bruker AAS eller vet knapt hva trening er. Så dette er ikke noe valid argumentasjon.
    Men det er klart bruken av AAS og tyngre vekter over tid vil bidra til en økt risiko for avrevne muskelfester. Men hvordan mener du argumentasjonen fra Antidoping Norge skulle ha vært " Bruk av AAS fører til at du blir så sterk, så du kan rive av musklene dine!" ?
    Sider:
  • 1
  • 2
  • ...
  • 92
  • Varinder Singh Ghuman er en profesjonell vegetariansk kroppsbygger fra India.

    20 enkle og effektive kostholdstips

    Kosthold20.09.2019486

    Her får du 20 tips for effektivisere ditt kosthold.

    Jefferson Squat

    Trening19.09.2019276

    Dette er en unik og særegen øvelse.
    Her er 10 sunne matvarer med mye protein som garantert vil gi deg protein av høy kvalitet.

    Slik bør du trene leggene dine

    Trening17.09.2019577

    Don't skip leg day! Slik bør du trene leggene dine.