Visning av honnrposter for candbury
Sider:
  • 1
  • 1  Trening / Forum for ungdom / Sv: Barbering 13. april 2007, 23:44
    har dere helt glemt sminken oppi det hele da, gutter? eller "gutter" var vel å ta litt hardt i. Skjerp dere!
    Honnr gitt av : flisaa, 14. april 2007, 00:10
    2  Trening / Kroppsbygging og Fitness / SV: må få større armer! 05. august 2005, 01:11
    Nå må jeg nesten komme me et annet tips en de der spise tipsene som jeg ser er kommet. Jeg vil anbefale å gi armene mer oppmerksomhet, men mindre trening. Kanskje ta armene på en egen dag?
      Musklene du vil øke i volum på er vel Triceps å Biceps? På triceps som er størst vil jeg anbefale rundt 9 sett med lave reps, visst du ikke kjører tungt vil det indre hodet ta mye av belastningen.
     På biceps vil jeg variere men ta aldri mer en 50 reps (samlet) på en biceps økt.
     
       Når man er kommet til det spørsmål om plasering av muskelgrupper på Treningsprogram vil jeg anbefale Biceps en annen dag en rygg. Tunge sett med Roing, Chins etterfulgt av Stangcurl setter bicepsen i en vanskelig posisjon.
       Triceps kan man plasere hvor som helst. Men aktiv bruk av triceps på både bryst- og skulderdager vil tricepsen ikke få så mye hvile som den skulle trenge. Plaser Triceps endten etter skulder eller bryst. Du kan fint plasere Triceps alene, det kommer da an på hvilken splitt du kjører.

      Utvalget av øvelser kan forvirre en hver. Kroppsbyggere anbefaler alle slags øvelser for "peak" og lengde på muskelen. Det de sier er rett, men er bedre rettningslinjer for en som har kommet langt i treningen sin.
      For biceps er Stangcurl en sikker vinner, mens hjelpeøvelser som hantelcurl, med hammer grep ++ er gode. For Triceps vil jeg anbefale Smalbenk siden den øvelsen stresser muskelen mye. Franskpress og Pushdowns er gode. På Triceps er mange øvelser gode, hør på folk som kan mer en deg (og meg) og tenk over tipsene du får.

    Til slutt vil jeg anbefale deg variasjon i både øvelser, sett, reps og program, men bruk mine tips som retningslinjer. Dette har i vertfall fungert bra for meg.

    PS. Mange stygge skrivefeil. Jeg skriver egentlig på nynorsk, og klokken er nesten halv 2 om natten Smiley
    Honnr gitt av : HotWheels, 08. august 2005, 00:12
    Sider:
  • 1
  • Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

    5 digge middager med cottage cheese

    Kosthold09.08.2021270

    Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
    Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
    Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

    5 fordeler med stående leggpress

    Trening28.06.202153

    Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!