Visning av honnrposter for wrp
Sider:
  • 1
  • 1  Trening / Forum for nybegynnere / SV: utholdenhet og spenst 03. februar 2006, 10:12
    Søk Smiley

    ---

    Gjorde det for deg, og fant ulike tråder:

    Spenst
    - "Spenst"
    - "Spensttrening uten hypertrofi"
    - "Hvordan trene spenst?"
    - "Øke spensten!"

    Utholdenhet
    - "kondistrening.."
    - "Bdre kondisjon"
    - "Kombinere styrketrening og utholdenhet"
    - "utholdenhet loping"
    - "Utholdenhetstrening
    - "Treningsprogram beregnet for å øke styrke og utholdenhet ?

     Smiley
    Honnr gitt av : nor820, 03. februar 2006, 10:27
    2  Kosthold / Kosttilskudd / SV: Protein spm 14. oktober 2005, 00:54
    * Hvor mye vann? Nok vann til at du liker konsistensen. Er like mye proteiner i en shake med 30 g proteiner og 2 dl vann som i en med 5 dl vann.

    * Hvor ofte? Du bør ta etter trening, og ellers bruke pulveret som ett tilskudd til det vanlige kostholdet om du ikke får i deg nok proteiner derfra. Jeg ville gått for ett totalt inntak av 2,5 til 3 g. proteiner per kilo kroppsvekt daglig.
    Om du da veier 80 kg * 3 gr = 240 gram proteiner. Om du da får i deg 170 gram fra mat, bør / kan de resterende 70 gram komme fra pulver. Proteiner skal kroppen ha både treningsdager og hviledager Smiley
    Honnr gitt av : fiskebein, 14. oktober 2005, 01:07
    Sider:
  • 1
  • Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
    Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?
    Dette programmet er perfekt for hjemmetrening eller hvis du har dårlig tid.

    Hvordan få mer ut av markløft?

    Trening27.05.202040

    Slik får du mer ut av markløft.
    Dette er miniguiden på hvordan du skal holde deg slank.