Visning av honnrposter for pumpern
Sider:
  • 1
  • 1  Bilder / Bilder av Medlemmene / Tony's Profil 12. august 2007, 19:55
    Tenkte jeg skulle ta en liten oppdatering på hvordan det går med meg.
    Tenker da på treningsprogram, løft, kosthold og bilder

    For øyeblikket så kjører jeg et selvlaget 4 split treningsprogram.
    Helt ordinær split:
    Dag1 Bryst Tungt og Tri
    Dag2 Rygg og Bi
    Dag3 Hvile
    Dag4 Skuldre og Bein
    Dag5 Bryst Lett
    Dag6 Hvile
    Dag7 Hvile

    Mage og korsrygg trener jeg på Dag 1, Dag 3 og Dag 5.

    Kjører mest mulig basis øvelser på de store muskel gruppene, og isolerer litt armer.
    På de virkelig store basis øvelsene kjører jeg 5x5 for å øke i styrke noe som virkelig har fungert bra for meg.
    Ellers så bruker jeg å ligge på en 6-10 repetisjoner på andre øvelser.
    Prøver å øke jevnlig og skriver egen dagbok.

    Kostholdet mitt består som oftest av kjøtt, fisk og brød mat.
    Skal ærlig innrømme at jeg er svak for en god kebab viss jeg er ute av hjemmet og ikke har muligheten til å lage meg egen mat.

    Drikker 2 shakes om dagen, en før og etter trening. Bestående av proteiner, karbs og glutamin.
    I perioder kan jeg bruke kreatin, da bruker jeg gjerne kre-alkylen.
    ZMA er selvfølgelig et must;) fantastisk kostillskud som gir meg god søvn og hvile.

    Jobber på Tankbåt 1mnd på og 1mnd av, og da er det ofte litt vanskelig å øke noe særlig når jeg er på jobb fordi det er veldig fysisk krevendes arbeid.
    Men derimot når jeg har 1mnd fri så kan jeg vie hele min fri periode til trening så det veies vell egentlig ganske godt opp;)

    Har trent i 2år nå.
    Begynte for 2 år siden da jeg veide ca 60kg og tok 50kg i benken.
    Nå så løfter jeg 115kg-120kg i benken, en framgang jeg er veldig fornøyd med utgangspunktet tatt i betraktning.
    Jeg veide 78kg før sommeren, har deffet meg litt nå så har nå en vekt på 72kg.

    Kommer til å legge ut noen bilder og info jevnlig for å dokumentere framgang og form.
    Tar gjerne imot tips og kritikk;)
    Honnr gitt av : ts55, 14. august 2007, 11:20
    2  Bilder / Bilder av Medlemmene / Tony's Profil 12. august 2007, 19:55
    Tenkte jeg skulle ta en liten oppdatering på hvordan det går med meg.
    Tenker da på treningsprogram, løft, kosthold og bilder

    For øyeblikket så kjører jeg et selvlaget 4 split treningsprogram.
    Helt ordinær split:
    Dag1 Bryst Tungt og Tri
    Dag2 Rygg og Bi
    Dag3 Hvile
    Dag4 Skuldre og Bein
    Dag5 Bryst Lett
    Dag6 Hvile
    Dag7 Hvile

    Mage og korsrygg trener jeg på Dag 1, Dag 3 og Dag 5.

    Kjører mest mulig basis øvelser på de store muskel gruppene, og isolerer litt armer.
    På de virkelig store basis øvelsene kjører jeg 5x5 for å øke i styrke noe som virkelig har fungert bra for meg.
    Ellers så bruker jeg å ligge på en 6-10 repetisjoner på andre øvelser.
    Prøver å øke jevnlig og skriver egen dagbok.

    Kostholdet mitt består som oftest av kjøtt, fisk og brød mat.
    Skal ærlig innrømme at jeg er svak for en god kebab viss jeg er ute av hjemmet og ikke har muligheten til å lage meg egen mat.

    Drikker 2 shakes om dagen, en før og etter trening. Bestående av proteiner, karbs og glutamin.
    I perioder kan jeg bruke kreatin, da bruker jeg gjerne kre-alkylen.
    ZMA er selvfølgelig et must;) fantastisk kostillskud som gir meg god søvn og hvile.

    Jobber på Tankbåt 1mnd på og 1mnd av, og da er det ofte litt vanskelig å øke noe særlig når jeg er på jobb fordi det er veldig fysisk krevendes arbeid.
    Men derimot når jeg har 1mnd fri så kan jeg vie hele min fri periode til trening så det veies vell egentlig ganske godt opp;)

    Har trent i 2år nå.
    Begynte for 2 år siden da jeg veide ca 60kg og tok 50kg i benken.
    Nå så løfter jeg 115kg-120kg i benken, en framgang jeg er veldig fornøyd med utgangspunktet tatt i betraktning.
    Jeg veide 78kg før sommeren, har deffet meg litt nå så har nå en vekt på 72kg.

    Kommer til å legge ut noen bilder og info jevnlig for å dokumentere framgang og form.
    Tar gjerne imot tips og kritikk;)
    Honnr gitt av : prizm-image, 14. august 2007, 03:14
    Sider:
  • 1
  • Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

    5 digge middager med cottage cheese

    Kosthold09.08.2021270

    Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
    Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
    Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

    5 fordeler med stående leggpress

    Trening28.06.202153

    Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!