Vis innlegg
Sider:
  • 1
  • ...
  • 3
  • 4
  • 46  Bilder / Bilder av Medlemmene / a-88 bilder på: 07. januar 2008, 12:25
    Jeg legger ut noen bilder av meg.Håper på å få tilbakemeldinger  Smile
    47  Bilder / Bilder av Medlemmene / Sv: Big Boy Sam mot Arnold Classic Amatør på: 07. januar 2008, 11:50
    Har du pro card? Må du ha det for å være med i AC?
    48  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Bedre fremgang på 5 splitt en 3 splitt? på: 07. januar 2008, 11:30
    Kansje like greit å prøve doggcrapp hvis han ska kjøre det opplegget der. Kjørte det selv for snart 2 år siden.Lærte en del av det  Smile
    49  Bilder / Bilder av Kroppsbyggere / Sv: Kjente byggere, sammenlignings bilder på: 07. januar 2008, 11:28
    Må si meg enig me det at Arnold ser bedre ut.Coleman har jo en helt annen masse men magen ser jo så oppblåst ut ihvertfall ved siden av arnold.. 

    Larry scott ser skikkelig bra ut også. Er det ikke han Scott Curl er oppkalt etter? Mener å ha hørt det  what
    Slett meldingSlett
    50  Bilder / Bilder av Kroppsbyggere / Sv: hvem er dette? er det ekte? gigantisk svær på: 07. januar 2008, 11:04
    HAHAHAHAHA Tongue
    51  Trening / Kroppsbygging og Fitness / Sv: Bedre fremgang på 5 splitt en 3 splitt? på: 07. januar 2008, 10:51
    Hvorfor 3 eller 5?

    Jeg kjører en 4 splitt som ser slik ut:
     
    MANDAG    --> Bryst / triceps

    TIRSDAG   --> Rygg / biceps

    TORSDAG  --> Bein

    FREDAG     --> Skuldre / nakke

    kjører mage når jeg føler for det Tongue hehe
    52  Trening / Forum for ungdom / Sv: Redd for markløft! på: 07. januar 2008, 10:38
    Ska ikke være bra å trene en øvelse som markløft før du er ferdig utvokst. Har en kamerat som jeg trente med før. Faren hans er strongman og kan masse.Han har gitt han tips om treningen og et av de var det. Var bare et forslag opp til han om han vil følge det er jo opp til han.
    53  Trening / Forum for ungdom / Sv: Redd for markløft! på: 07. januar 2008, 09:16
    er jo kansje lurt å vente til du er skikkelig utvokst før du begynner me markløft. Du er jo bare 16 år. Og er ikke noe problem å skade ryggen me lite kg på stangen. kjenner du smerte i ryggen og ikke bare gangsperr eller treningsverk så ville jeg ikke fortsatt før problemet forsvinner. Jeg har gått i et år me ryggprolaps nå og det er ikke noe som man bør ønske seg for å si det sånn. Det er vanskeligere å hente seg inn etter skade enn å ta det litt rolig på trening . Husk riktig teknikk fremfor mange kg på stangen  Wink
    Sider:
  • 1
  • ...
  • 3
  • 4
  • Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

    5 digge middager med cottage cheese

    Kosthold09.08.2021270

    Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
    Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
    Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

    5 fordeler med stående leggpress

    Trening28.06.202153

    Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!