Skrevet av Emne: Sinnsjuk utvikling i benkpress eller skjorteteknologien?  (Lest 3879 ganger)

Utlogget aktiviteten

• .: Aktivutøver :.
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

Jammen det er jo sant !! Alle vet det jo ! Og hva kan så du dokumentere bedre enn meg?

De svært få dopingtilfellene som styrkeløft-sporten har hatt de siste årene er av nybegynnere, eller det siste tilfellet, en håpløs veteran som gjør alt han kan for å sverte sporten.
Ingen god utøver har vært tatt på iallefall 10 år!
Alle som setter norges-rekorder/internasjonale rekorder blir testet, det er doping-kontrollører på alle de største stevnene rundt om i Norge.  
Dette bør være dokumentasjon god nok Bulldog.  
På dette forumet har det vært nok om doping-debatten, vil du diskutere dop, så gå over til byggerene på noen av de konkurerende forum.
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Julenisse

• Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

• lei nå.
Hehehe.... Alltid like gøy å fyre opp noen halv dårlige styrkeløftere her på forumet! Dere slår dere sammen som en flokk sauer, og forsøker desperat å forsvare en av verdens mest doping beryktede idretter. Latterlig spør du meg, når man er kjent med at de som benytter dop, alltid ligger foran i kompetanse når det gjelder testmetoder, enn de som utfører testene.
Dere er rett og slett dumme og naive, og når man møter slike som dere, indikererer dette bare om mer uvithenhet som gir bekrymringsfulle antagelser om at dopingbruken i sporten kanskje er enda mer utbredt en antatt.
Hundrevis av styrkeløft rekorder verden over er satt på anabole steroider, men pga en god del propaganda, feilinformasjon og direkte løgner som er fremkommet i media er sannheten om dopbruk i styrkeløft fremdeles ukjent for det alminnelige publikum, og til og med for flertallet av styrkeløfterne selv.

Måtte bare sannheten se dagens lys en dag... Synes synd på dere da... Hjelper ikke å ta på seg Vestlandsbunaden og be til høyere makter da!!

Gikk en tur i skogen, hørte skogens ro, ko , ko , ko.

Utlogget listefyll

• Treningsnarkoman
  • Honnør: 245
  • Utlogget Utlogget

• a.k.a. Mickey Goldmill and Jabba The Hut
Hehehe.... Alltid like gøy å fyre opp noen halv dårlige styrkeløftere her på forumet! Dere slår dere sammen som en flokk sauer, og forsøker desperat å forsvare en av verdens mest doping beryktede idretter. Latterlig spør du meg, når man er kjent med at de som benytter dop, alltid ligger foran i kompetanse når det gjelder testmetoder, enn de som utfører testene.
Dere er rett og slett dumme og naive, og når man møter slike som dere, indikererer dette bare om mer uvithenhet som gir bekrymringsfulle antagelser om at dopingbruken i sporten kanskje er enda mer utbredt en antatt.
Hundrevis av styrkeløft rekorder verden over er satt på anabole steroider, men pga en god del propaganda, feilinformasjon og direkte løgner som er fremkommet i media er sannheten om dopbruk i styrkeløft fremdeles ukjent for det alminnelige publikum, og til og med for flertallet av styrkeløfterne selv.

Måtte bare sannheten se dagens lys en dag... Synes synd på dere da... Hjelper ikke å ta på seg Vestlandsbunaden og be til høyere makter da!!

Styrkeløftsporten i Norge har tatt eit standpunkt -antidoping - og vi er kompromissløse. Ja, vi har eit problem internasjonalt - men vi prøvar å gjere noko med det.

Kva står så du du for Bulldog!

Svada, drittpreik, halkveda sagn og tvilsomme fantasiar? Eller er du berre den harmløse verbale sveklingen uten ryggrad som som du fremstår som?

bøy frå listefyll Wink

listefyll returns

Utlogget aktiviteten

• Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

Det finnes massevis av rekorder i styrkeløft som er satt med dop i kroppen. Både i Norge og i utlandet.  Styrkeløft er den grenen i Norge som har testet flest positive dop-prøver. Ingen tvil om det.

Men som tidligere nevnt har ikke dette skjedd på svært lang tid. Og INGEN norsk styrkeløfter i toppen har blitt tatt på enn så lenge!  Dette er ikke pga. at styrkeløfterne er gode i å skjule dop-bruk, dette er fordi det ikke eksisterer på topp-plan i Norge. Hva utlandet angår vet jeg ikke, men øst-blokk og USA har mange tvilsomme utøvere.

Ingen av oss som prøver å skjule at styrkeløft er utsatt, det er noe alle vet.  Men å kaste ut ubegrunnede påstander er bare dumt, og jeg antar at du ikke er særlig "inne" i styrkeløft-miljøet.
Jeg debuterte i 1989(i styrkeløft... Wink), og har siden fulgt idretten og har aldri blitt tilbudt eller sett dop har blitt brukt.  De som har brukt eller bruker dop, er ofte avdanka byggere eller unggutter som vil ta en snarvei.

Jeg skriver ikke mer om dette her nå, og du har jo gjort det du ville Bulldog, nemlig å irritere meg med idiotiske påstander uten nærmere begrunning.

Det jeg lurer på er hvem i all verden som har gitt deg honnør...Noen av dine åndsfrender?
Han en fortsatt god dag, og god bedring.
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Julenisse

• Utlogget Utlogget

• lei nå.
Hehehe... jeg klarte det igjen! Dette er alltid like gøy!  Grin
Tror dere er godt fornøyd nå .....
Men en ting jeg ikke skjønner? Hvorfor gidde å bli irritert over noe dere mener er innlysende svada! Wink

Utlogget listefyll

• Treningsnarkoman
  • Utlogget Utlogget

Men en ting jeg ikke skjønner? Hvorfor gidde å bli irritert over noe dere mener er innlysende svada! Wink

Du har for enkle haldningar til å irritere meg. Og kva er det du veit som vi ikkje veit?

Det er jo interessant å sjå at du har ingen argument, du svarar på ingen spørsmål og klarar ikkje å føre nokon diskusjon. Du kommer med påstandar - lite begrunna og som vanleg temmeleg uoverveid.

Men som Big1 alltid seier når det passar han (og det gjer det jo sjølvsagt ikkje no...) - opprett ein eigen tråd dersom du vil diskutere dop og styrkeløft - dette emnet dreiar seg ikkje om det. Les emnet igjen og prøv å forstå. Ring meg på 91 88 25 77 dersom du ikkje gjer det  - så skal eg forklare deg.

Eg tykkjer mest synd på deg - sjølv om eg forstår at du eigentleg ikkje meiner det du seier.

Dopdiskusjonen er vi norske styrkeløftarar klar for - du er hjartleg velkomen. Og kvifor vi bryr oss - fordi vi er glad i idretten vår. Kva er du glad i Bulldog - eder og galle...?

bøy frå listefyll Wink
listefyll returns

Utlogget Julenisse

• Utlogget Utlogget

• lei nå.
Har du tatt på deg bunaden nå eller? hehehe..... Wink

Utlogget listefyll

• Treningsnarkoman
  • Utlogget Utlogget

Sitat
Har du tatt på deg bunaden nå eller? hehehe..... Wink

Det var den ballongen Grin

bøy frå listefyll Wink
listefyll returns

Utlogget Big1

• Treningsforum Crew
  • Global Moderator
  • Honnør: 168
  • Utlogget Utlogget

Du har for enkle haldningar til å irritere meg. Og kva er det du veit som vi ikkje veit?

Det er jo interessant å sjå at du har ingen argument, du svarar på ingen spørsmål og klarar ikkje å føre nokon diskusjon. Du kommer med påstandar - lite begrunna og som vanleg temmeleg uoverveid.

Men som Big1 alltid seier når det passar han (og det gjer det jo sjølvsagt ikkje no...) - opprett ein eigen tråd dersom du vil diskutere dop og styrkeløft - dette emnet dreiar seg ikkje om det. Les emnet igjen og prøv å forstå. Ring meg på 91 88 25 77 dersom du ikkje gjer det  - så skal eg forklare deg.

Eg tykkjer mest synd på deg - sjølv om eg forstår at du eigentleg ikkje meiner det du seier.

Dopdiskusjonen er vi norske styrkeløftarar klar for - du er hjartleg velkomen. Og kvifor vi bryr oss - fordi vi er glad i idretten vår. Kva er du glad i Bulldog - eder og galle...?

bøy frå listefyll Wink
Du fikk sagt det du listefyll Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!