Skrevet av Emne: Hva er det dummeste du har sett i gymmen?  (Lest 142746 ganger)

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Re:Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #15 : 14. februar 2004, 13:08 »
Folk som tryner på tredemøllene er bare det latterligste!Har sett det en gang.
Kamerat av meg faktisk, som hadde løpefart. Så klarte han å tråkke ved siden av båndet. Så han tryna fremover å slo hodet i den computersaken og ble skyti bakover av rullebåndet. Hehe tror jeg aldri har ledd så godt! Cheesy

Tilsvarende så jeg en engang i det strømmen gikk..... skal si han traff bøylen godt gitt...... Lips Sealed
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Benpressmannen

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 5 317
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 317

  • Anabol, endogen trainee
Re:Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #16 : 14. februar 2004, 13:58 »
Ramlet bakover i knebøy, og hadde stangen over halsen? Var det frontbøy eller vanlig?  Huh

det var frontbøy! Cheesy


Mine rekorder:
Bøy: 240kg - Benk: 185kg - Mark: 250kg @ 100kg
Bøy: 250kg - Benk: 185kg - Mark: 260kg @ 90kg
Bøy: 260kg - Benk: 165kg - Mark: 265kg @ 87.5kg
Bøy: 274kg - Benk: 170Kg - Mark: 280kg @ 90kg

ADIDAS Mila 21/6-07: 1t 3m @ 100kg
Polar natt Mila 5/1-08: 1t 1m @ 90kg & syk
ADIDAS Mila 21/6-08: 1t 4m @ 90kg & en sko som ikkje va helt "med"

Ibestad Strongshow 26/7-08 - 5. plass


Mange snakker om å gjøre noe, få gjør det de sier!

Utlogget LurePer

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 973
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 973

  • Ikke stikk din snabel der det kommer ut kabel
Re:Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #17 : 14. februar 2004, 17:00 »
Jeg stusser litt over de som går på tredemøllene.
I positiv nitrogenbalanse.

Utlogget bjarnebanan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 648
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 648

Re:Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #18 : 14. februar 2004, 19:11 »
...

Utlogget beinar

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 314
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 314

Re:Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #19 : 14. februar 2004, 21:37 »
Har sett mange som ser ut som de skal kaste hantlene over skuldrene når de trener biceps. Men han verste er en kar som løfter opp skikkelig, men på toppen løfter han albuen ut i 90 grader for så å rotere armen i en baklengs runding. Jeg spurte han hvorfor han gjorde det, han sa det tok på skuldrene samtidig som han trente biceps. Om det funker vet jeg ikke, men det så i hvert fall jævla dumt ut!

Utlogget TornBlackRaven

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 489
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 489

  • Burning Angel
Re:Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #20 : 15. februar 2004, 01:33 »
En bekjent skulle backe treningspartneren min i benk i høst.  skulle kjøre siste settet på 70kg. min kjære partner klarte ikke siste rep'en, og fyren klarte ikke å løfte opp stanga.  partneren min lå og sleit med stanga over nakken, mens ei jente kommer bort og løfter stanga lett og ledig opp på stativet igjen.

En annen gang, samme fyren skulle støtte en annen kompis, så bare gikk han midt i settet "nei jeg gidder ikke, du blir så sur" også gikk han å satte seg Tongue

Holdt på å daue av latter. så herretter måtte jeg trå til Tongue
Har man mål, oppnår man dem, alt annet er sløsing

Utlogget rx

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 74
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 74

  • gårre?
Re:Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #21 : 15. februar 2004, 16:34 »
Ein kammerat av meg skulle sikre ein anna i benken.. han som skulle sikre greier jo aldri å holde seg seriøs og er rett og slett farlig å trene med  Grin

Ja, tilbake til benken... Vedkommande skulle altså prøve å makse, men i det han løfter av stanga, flekker "sikreren" ned shortsen og hans edle utstyr blir blikkfang til "makseren"...
var ikkje å såg på sjøl, men kan tenke meg kva som skjedde...

ikkje akkuratt enkelt å makse med ein sånn treningskammerat  Smiley
Kjør hardt, kjør stil!;)

Utlogget Tessa

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 325
  • Honnør: 44
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 325

  • ' Wannabe..
Re:Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #22 : 18. februar 2004, 22:25 »
Hehehe- måtte le av den tredemølle historien..ser det liksom for meg (noen som har sett Jackass forresten..?)

Vel, her er min historie- den er fra ett av besøkene jeg hadde på Golds Gym, LA, i sommer...

Ei eldre dame (ca 50-60) svæææært preget av plastiske operasjoner (derfor vanskelig å anslå alder!) både her og der (spesielt DER!) var daglig innslag på gymmet der. Av typen "bli sett". Hadde visstnok en forhistorie som Playboy dame..
Pent dresset opp i lange tights og sånn "badedrakt" ting over med string selvfølgelig...og et lite pyntebelte rundt livet (hehe).
Var egentlig mest opptatt av å prate med "ung gutta" der, men trente litt inne i mellom da. Ved siden av knebøystativet jeg trente ved, sto en smith maskin. Her skulle hun da trene bena sine...
Og det gjorde hun som følger; la seg på ryggen på en benk midt under smithmaskin-stangen, satte føttene opp mot stangen i riiiiiimelig bred fot avstand.
Treningen besto av små, korte reps opp og ned (altså liggende knebøy på en måte...). Hun kom nemlig ikke så langt ned, for puppene kom jo i veien!
Så utrolig teit ut; liggende der og skreve i små, korte reps med "silikon-valley-de-grande" rett til vers! Kiss


Konkurrerende utøver i Athletic Fitness.

Firmasider: Thema Nutrition og personlige sider: Thereses Net

Utlogget Naturligvis

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 61
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 61

Re:Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #23 : 18. februar 2004, 22:44 »
En kar som skulle ta 80kg i benk, glemte å skru fast manualene på siden og det ble litt for mye vingling...svosj, så datt det av 20kg på ene siden....og hele stangen gikk rett til værs og datt ned med et brak, laget et stort hull i veggen bak apparatet og folk så med store øyne, noen skvatt....

PS!

Han karen liknet mistenkelig på MEG  Shocked (har ingen tvillingbror så sjansene er store for at det var megselv ja...)...det er fremdeles merker etter hullet i veggen på studioet... oooooooooog akkurat nå er det morsomt å tenke på det, men ikke den gang...FLAU  FLAU Embarrassed

...Ellers så har det hendt 2 ganger at jeg har tatt for mye på benkpressen og måtte ligge der helt alene...for så å bli litt rød og presse stangen nedover kroppen...vippes over "den hellige"...(uante krefter)etc... men det er jo nesten 10 år siden. Idag går det bare i lett og ingen flere flaue hendelser har skjedd...sålangt
temperature: water 27c+, air 37,5c+

Utlogget jkjsafjgk

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 126
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 126

Re:Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #24 : 19. februar 2004, 19:38 »
Hehehe- måtte le av den tredemølle historien..ser det liksom for meg (noen som har sett Jackass forresten..?)

Vel, her er min historie- den er fra ett av besøkene jeg hadde på Golds Gym, LA, i sommer...

Ei eldre dame (ca 50-60) svæææært preget av plastiske operasjoner (derfor vanskelig å anslå alder!) både her og der (spesielt DER!) var daglig innslag på gymmet der. Av typen "bli sett". Hadde visstnok en forhistorie som Playboy dame..
Pent dresset opp i lange tights og sånn "badedrakt" ting over med string selvfølgelig...og et lite pyntebelte rundt livet (hehe).
Var egentlig mest opptatt av å prate med "ung gutta" der, men trente litt inne i mellom da. Ved siden av knebøystativet jeg trente ved, sto en smith maskin. Her skulle hun da trene bena sine...
Og det gjorde hun som følger; la seg på ryggen på en benk midt under smithmaskin-stangen, satte føttene opp mot stangen i riiiiiimelig bred fot avstand.
Treningen besto av små, korte reps opp og ned (altså liggende knebøy på en måte...). Hun kom nemlig ikke så langt ned, for puppene kom jo i veien!
Så utrolig teit ut; liggende der og skreve i små, korte reps med "silikon-valley-de-grande" rett til vers! Kiss

:schilder:

Jaja, det finnes mange rare øvelser som diverse folk finner på...

Utlogget iceknight

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 255
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 255

  • In too deep..
Re:Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #25 : 19. februar 2004, 21:43 »
Tessa - Om du var en mann hadde du nok ikkje tenkt så mykje på seriøsiteten i treninga hennar. Grin

Alltid kjekt med slike i gymmen...
No Risk, No Fun!
Live your life in the Fast Lane!
Pain is weakness leaving your body!

Utlogget Jupac

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 995
  • Honnør: 155
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 995

Re:Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #26 : 21. februar 2004, 01:24 »
En av mine slappe og elendige venner skulle trene knebøy med meg en dag. Fyren er 1.90 høy og veier godt over 110 kg. Ihvertfall så startet jeg med å lære han teknikken, men fyren utførte heller "good morning"

Jeg satt derfor en benk bak han og sa at han skulle sette seg ned på den, mens han hadde stanga på nakken. Nevner at han kun hadde stangen på nakken som neppe veier mer enn 20 kg. Han kom seg ihvertfall ned og pustet og peste opp igjen. Slik gikk det til han kom til rep nr 4 og da bare satt han seg ned, mens jeg sto og skrek og hylte til ham. Han kom seg opp og fullførte enda en rep før han igjen satt seg ned, slengte fra seg stangen og skrek:

Det er tungt, jeg orker ikke. Han har ikke trent knebøy siden den gang.

Vanskelig å finne seg en solid treningspartner, men han er den eneste jeg har.

Kan jo også nevne at han nesten aldri har trent seriøst og alltid står å kødder.

Var også en gang jeg trente pushdowns. Dassen sto ved siden av meg og snakket bare piss. Så tok han flasken min og plasserte dem oppå vektene. Dette førte jo til at jeg på vei opp klemte flasken i mellom vektene. En helt knust flaske og gjett om han fikk seg en etterpå. Jeg ventet en liten stund og oppdaget at han lente seg på vektene med den ene hånda. Jeg utnytter derfor sjansen til å dra i stanga og da hørte du et par fingrer som ble most. Gjett om han fikk vondt Grin

HE HE HE!

Utlogget lettvekt

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 450
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 450

  • SuperSize Me!
Re:Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #27 : 21. februar 2004, 14:37 »
En av mine slappe og elendige venner skulle trene knebøy med meg en dag. Fyren er 1.90 høy og veier godt over 110 kg. Ihvertfall så startet jeg med å lære han teknikken, men fyren utførte heller "good morning"

Jeg satt derfor en benk bak han og sa at han skulle sette seg ned på den, mens han hadde stanga på nakken. Nevner at han kun hadde stangen på nakken som neppe veier mer enn 20 kg. Han kom seg ihvertfall ned og pustet og peste opp igjen. Slik gikk det til han kom til rep nr 4 og da bare satt han seg ned, mens jeg sto og skrek og hylte til ham. Han kom seg opp og fullførte enda en rep før han igjen satt seg ned, slengte fra seg stangen og skrek:

Det er tungt, jeg orker ikke. Han har ikke trent knebøy siden den gang.

Vanskelig å finne seg en solid treningspartner, men han er den eneste jeg har.

Kan jo også nevne at han nesten aldri har trent seriøst og alltid står å kødder.

Var også en gang jeg trente pushdowns. Dassen sto ved siden av meg og snakket bare piss. Så tok han flasken min og plasserte dem oppå vektene. Dette førte jo til at jeg på vei opp klemte flasken i mellom vektene. En helt knust flaske og gjett om han fikk seg en etterpå. Jeg ventet en liten stund og oppdaget at han lente seg på vektene med den ene hånda. Jeg utnytter derfor sjansen til å dra i stanga og da hørte du et par fingrer som ble most. Gjett om han fikk vondt Grin

HE HE HE!

Hehe, sprøtt. Men den eneste treningspartneren du har? Er det da ikke bedre å ikke ha en treningspartner i det hele tatt?
1,618034 = symmetri. Puff the magic dragon.

Utlogget Jupac

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 1 995
  • Honnør: 155
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 995

Re:Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #28 : 21. februar 2004, 19:56 »
jeg trener ikke s¨ofte med han lenger. Han skulle liksom deffe seg ned 30 kg på 10 måneder, noe jeg mener er fullt mulig. Han holdt ut 1 uke. Han hakke trent på 4 uker nå, s¨jeg driter i han. Trener heller alene!

Utlogget Baahh

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 030
  • Honnør: 329
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 030

Re:Hva er det dummeste du har sett i gymmen?
« #29 : 22. februar 2004, 15:07 »
En dag kom det en "mørk" mann inn.. Han kunne ikke prate norsk og det luktet steeerkt alkohol av han.. Først spurte han hun bak kassa om han kunne få en "halvliter".. Hun sa at de ikke solgte øl der.. :/ Så går han å skifter og kommer ut i en (leit å forklare men..) "hjemmesydd" boxershorts, hvor det meste var synlig, vet ikke helt hva som tøyt ut der, men det var ikke ett pent syn.. Han gjorde utrolig mange rare øvelser.. Bla gjorde han en liten "bokse-opptreden" foran speilet.. Han kjøpte heldigvis bare et mnd-kort og har ikke sett han siden.. Det var nemlig meget vanskelig å trene når han var det, (jeg er ikke av de som ler for å drite ut folk, men disse gangene klarte jeg faktisk ikke holde meg...) jeg måtte faktisk gå ut å få ut et "lite" latteranfall....

Sinnsykt morsomt topic dette her.. Fortsett å sende inn historier!!  Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!