Skrevet av Emne: ErikJm's logg  (Lest 8851 ganger)

Utlogget DenSterkeJulenissen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 498
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 498

Sv: ErikJm's logg
« #45 : 25. februar 2011, 14:13 »
Benk - 80x8, 80x5, 80x5, 90x2

Stangroing - 90x8x3

+ fotpress og noe dritt....

Godt med trykk i dag egentlig.

Utlogget DenSterkeJulenissen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 498
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 498

Sv: ErikJm's logg
« #46 : 04. mars 2011, 14:24 »
Ligger jevnt og trutt om dagen.

Stangroing - 90x10

Benk 80x8

Bicepscurl i stang 40x8

Også en dårlig nyhet: Har muskelstrekk eller noe dritt på innsiden av høyre lår. Veldig vondt, og kan bare si farvel til knebøyen en uke eller 2. Jeg er jo i tillegg i underskudd og da fyker vel musklene og styrken godt nedover... men men, kan bygge meg opp igjen når jeg er ferdig. Orker ikke å provosere skaden mer enn nødvendig, og venter til den er over før jeg trener noe mer føtter.

Utlogget cjh

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 384
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 384

Sv: ErikJm's logg
« #47 : 05. mars 2011, 00:33 »
Hvis man er i underskudd synes jeg det virker best å trene lite om noe. Det er vanskelig å trekke ut gode tips fra fora her, da jeg mistenker mye av det som gulpes opp her å komme fra løgnere og dopere. Slike tips har liten verdi for oss. Bruk deffen til å få bedre kondisen og ditt viktigste muskel; hjertet. Du har et helt liv og hav av tid til å bli større og sterkere.

Utlogget DenSterkeJulenissen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 498
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 498

Sv: ErikJm's logg
« #48 : 11. mars 2011, 13:07 »
For en herlig dag. Bestod på teoriprøven med 2 feil, tok 42,5kg x 7 reps i biceps curl med stang, en grillkylling venter i ovnen, sola skinner og jeg hører på aha - take on me. Life is wonderful Cheesy

Utlogget DenSterkeJulenissen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 498
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 498

Sv: ErikJm's logg
« #49 : 18. mars 2011, 17:52 »
Bicepscurl i stang 40x8, 40x8, 45x7 (PB)

Markløft 130x8, 140x7, 150x3

Morgenvekt er i overkant av 88kg. Har gått ned sakte, men sikkert. Har tapt meg minimalt/ingenting så langt, og vil fortsette med å gå såpass rolig ned. Ligger faktisk bare rundt 170-180g protein om dagen, og det ser ut til å holde. Også morsomt at man ser forbedringer i speilet Smiley

Utlogget DenSterkeJulenissen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 498
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 498

Sv: ErikJm's logg
« #50 : 19. mars 2011, 13:17 »


Beste burgeren jeg har smakt. Farsen: 400g karbonadedeig. Blandes med salt, pepper, et egg, litt potetmel og litt melk. Brød: Kjøpte brød med jallakarbs. Grønn gugge: Gurkemole hjemmelaget. Prikken over i-en. Ekstremt godt, yumyum. Og til slutt en del skiver med ost og ketchup under. 30g prottis per burger og det smaker sinnssykt godt, NAM!!!

http://bildr.no/view/846327

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!