Skrevet av Emne: AAS HELT LOVLIG under alle omstendigheter følge politiet  (Lest 6791 ganger)

Utlogget Neverlast

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 132

Var i avhør nylig om noe som ikke har noe med dette å gjøre,så henger det en sånn plakat over alle narko og dop relaterte virkninger osv på avhørsrommet,avhøret var langt og jeg kjedet meg så politi-typen klarte fint å snakke mens han skrev på dataen sin

jeg spurte om steroider var ulovlig å bruke hvis man kjørte bil,-nei overhodet ikke med mindre det er noe amfetaminpreparater inn i bildet så du blir omtåka i hue,(helt lov om det kun er muskeloppbyggende preparater-)selv om jeg sa at testosteron fører jo til aggressive holdninger så var det ikkenoe problem i det heletatt,helt lov å ha og bruke,"dessverre da"selvsagt,ikkeno piss om at legen måtte ha skrevet de ut til deg osv,jeg sa,så hvis jeg hadde hatt fått tak i en boks med steroider i sekken min her så ville det vært helt lov for meg,-ja absolutt under EN forutsettning,av mengdene tilsa at det var til mitt eget behov,(og hvor er den grensen liksom)artig

sånn er hvertfall politiets hodlninger til dette,dette er dedikert til alle dere nolafolk som mener man får probløemer hvis det ikke er LEGEN din som skriver ut dritten til deg,vi snakka detaljer rundt dette ass.

så bare å kjøre i vei det..innførsel og salg var ikke lov da seff

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
det har vært i forsøkt å kriminalisere bruken av slike middler i norge, men det ble ikke presentert sterke nok skadevirkninger eller direkte linker til aggressiv adferd til at et forbud kunne forsvares.

For at noe skal kriminaliseres, må det ligge handfast data på skadeeffekter, eller sterk sansynlighetsovervekt iallefall.

Vennligst merk; Jeg sa IKKE at AAS ikke er skadelig nå, men den primære årsaken til at kriminaliseringen av bruk feilet, nemmelig aggresjonslinken ikke kunne påvises.

Mange ting der ute som kan være helseskadelig, men som ikke nødvendigvis kriminaliseres da. (røyk, alkohol, fet mat, sukker, resepfrie legemiddler etc etc)

Men; det er endog bevist på flere hold at aas bruk kan gi negative helseeffekter, iallefall i det korte løp, som eksempelvis;
*Blodtrykksøkning
*Negative invirkninger på kolesterol o.l
*Fertilitetsproblemer

Selv om disse oftest er reversible, kan ingen anbefales å eksperimentere med seg selv, og satse på at det går bra.

Helse effekten er det du bør tenke på, det er mye viktigere en om snuten gir deg en bot uansett.

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Var dette nyheter? Trodde da alle visste det?
Sa brura

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Ikke alle er like opplyste.
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
egsakt. Ikke alle vet, men på en annen måte, mine tanker bare, så er det kanskje greit at ikke alle vet det heller.

Burde ikke stått her som egen post liksom.

Kan misslede unge trenende til å tro at det er det samme som om at det er 100% bare å trøkke på, og som jeg nevnte i min tidligere post i tråden, en bot fra politiet er uansett ikke det en skal ha i bakhodet når en tenker på å bruke slike medisiner, men hva det "teoretisk" sett, kan gjøre med kroppen.

Unge mennesker trenger 3 ting; Trening, MAT, og hvile. Viktig at de forstår at boling ikke får dem på cutler nivå i løpet av noen uker også.

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget Krollo

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 772
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 772

Til neverlast:
Når ble politiet eksperter på loven? Svært få av disse vet faktisk hva de snakker om.
De er politi, ikke advokater.

Selvom denne politimannen du snakket med nå virket oppegående Smiley
Stats:
19 år
178cm
85kg


Loggbok!


Bildeprofil

Utlogget Neverlast

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 132

Til neverlast:
Når ble politiet eksperter på loven? Svært få av disse vet faktisk hva de snakker om.
De er politi, ikke advokater.

Selvom denne politimannen du snakket med nå virket oppegående Smiley

For det første så må du kunne loven ganske godt som politi,bedre enn oss vanlige selv om du jobber på gata.
Han jeg snakket med var gatepoliti/trafikken,som jeg ble busta av og mista førerkortet mitt.
Jeg vil tro disse er ganske opplyste,hvertfall mer enn oss på hva de godtar som greit og ikke greit,de skal avgjøre på stedet om en person er skikket eller ikke når de stopper deg.

og det var uten tvil at dette var helt lovlig,uten problem,han var vell rundt 35-40 år og visste godt hva han snakka om

det var dop som amfetamin og alt det der hvor du ble svimmel i hue som var forbudt

meget oppegående politi forresten,snakket rundt mye forskjellig når vi satt å hadde ett avhør sammen,interressant

godt mulig det er uheldig å lese for noen,jeg syns det var interressant og ble overaska over at han så raskt sa det var helt greit uten å være tilbakeholden

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Oppbevaring til eget forbruk og bruk av anabole steroider er fullt lovlig i Norge på samme måte som alkohol og tobakk. Salg er forbudt på samme måte som med smuglersprit. Man kan selvsagt kjøre bil med steroider i kroppen da disse ikke påvirker sentralnervesystemet på noen måte. Finnes nok mange politifolk som bruker AAS selv kan jeg love deg. Det er spekulativt selvsagt siden de faktisk må anskaffe seg dette av kriminelle selgere.

Er strengere regler for bruk og besittelse av AAS i feks USA, men Ronnie Coleman jobbet som politi da han ble proff.

Er utrolig mange nordmenn som tror AAS er kjempefarlig og derfor regner med at det er forbudt å bruke. Røyk og sprit burde isåfall ihvertfall vært forbudt om man skal se på skadevirkningene.

Utlogget Neverlast

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 132
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 132

Oppbevaring til eget forbruk og bruk av anabole steroider er fullt lovlig i Norge på samme måte som alkohol og tobakk. Salg er forbudt på samme måte som med smuglersprit. Man kan selvsagt kjøre bil med steroider i kroppen da disse ikke påvirker sentralnervesystemet på noen måte. Finnes nok mange politifolk som bruker AAS selv kan jeg love deg. Det er spekulativt selvsagt siden de faktisk må anskaffe seg dette av kriminelle selgere.

Er strengere regler for bruk og besittelse av AAS i feks USA, men Ronnie Coleman jobbet som politi da han ble proff.

Er utrolig mange nordmenn som tror AAS er kjempefarlig og derfor regner med at det er forbudt å bruke. Røyk og sprit burde isåfall ihvertfall vært forbudt om man skal se på skadevirkningene.

godt og objektivt sagt

ja det er veldig utbredt både i militæret og i politiet,en kollega av meg begynte med aas for første gang etter de fikk det av troppsjefen i førstegangstjenesten

Utlogget Kai Mysterio

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 292
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 292

  • Never Back Down
Vel AAS er vel like farligere, spørs vel "hvor svær dosa er"
Oslo Styrkeløftklubb
Sponsor: Move Treningssenter m gratis trening
NM Benkpress 2012 1# plass
NM Styrkeløft 2012 2# plass
NM Benkpress 2013 1# plass

Alder: 21 år  Høyde: 163 cm Vekt: 60

MAX:
Benkpress 127,5 Raw - 157,5(norges rekord) Norgesmester 2012
Knebøy:    150 Raw - 190
Markløft:   160 Raw - 182,5
Youtube:
http://www.youtube.com/user/Kaisindre
http://www.youtube.com/user/Kaisindre
http://www.youtube.com/user/Kaisindre
http://www.youtube.com/user/Kaisindre
http://www.youtube.com/user/Kaisindre
Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99718.0

Utlogget speedbird

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 68
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 68

godt og objektivt sagt

ja det er veldig utbredt både i militæret og i politiet,en kollega av meg begynte med aas for første gang etter de fikk det av troppsjefen i førstegangstjenesten

I forsvaret (i hvertfall som befal) må du skrive under kontrakt på at du ikke vil benytte hverken doping eller narkotika. I tillegg signerer du på at de kan doping, eller narkoteste deg når som helst. Brudd på bestemmelsene betyr tap av sikkerhetsklarering og ofte oppsigelse.
Jeg kjenner ikke til politiets arbeidsreglement, men jeg vil tro at de har en tilsvarende avtale.
Hos min nåværende arbeidsgiver er det ingen regler mot doping, så fremt det ikke er narkotika. Men vi er på legesjekk 1 gang årlig og symptomer på bruk av feks aas kan føre til tap av legepapirer og da også evt sertifikat eller retten til å jobbe.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!