Skrevet av Emne: SuperMosjonist - Nye bilder s. 6  (Lest 22504 ganger)

Utlogget cat

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 92
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 92

SV: SuperMosjonist
« #15 : 10. mai 2004, 00:52 »
Og nå er jo forventningene skyhøye blant oss jenter, og forventer oss en " gary-look-alike.."  Grin he he

Utlogget EnUngPumper

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 402
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 402

SV: SuperMosjonist
« #16 : 10. mai 2004, 00:55 »
Og nå er jo forventningene skyhøye blant oss jenter, og forventer oss en " gary-look-alike.."  Grin he he


dakkars... da må nok Supermosjonist endre synet på AS, og pumpe for harde livet... haha  Cheesy
"To be or not to be, - that is the question"

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

SV: SuperMosjonist
« #17 : 10. mai 2004, 09:43 »
La meg si det sånn, jeg skal ihvertfall gjøre alt jeg kan for å kvele enhver forventning om at jeg skal legge ut bilder av meg på en stund...Stor sympati for din situasjon nå, SM!

Utlogget cat

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 92
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 92

SV: SuperMosjonist
« #18 : 10. mai 2004, 12:37 »
ok, vi skal være snille og ikke forvente at noen kan måle seg med "barske-og-sexy-og-tøffe-gary"  8) .. He he Grin
men SM, hvor er bildene da...? Pingla ut? Huh

nann-rosita

  • Gjest
SV: SuperMosjonist
« #19 : 10. mai 2004, 13:23 »
ok, vi skal være snille og ikke forvente at noen kan måle seg med "barske-og-sexy-og-tøffe-gary"  8) .. He he Grin
men SM, hvor er bildene da...? Pingla ut? Huh

Gary hvem??

Utlogget cat

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 92
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 92

SV: SuperMosjonist
« #20 : 10. mai 2004, 14:55 »
Gary strydom... sukk  blush Se på kroppsbyggere og under "min-gode-kompis" gary... Fiiiin mann, men bildene er fra 80-tallet da og nå er han vel kanskje ikke så fin, men pytt pytt... Grin

Utlogget SuperMosjonist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 206
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 206

  • Back in business!
SV: SuperMosjonist
« #21 : 10. mai 2004, 21:53 »
Hei mine damer...  Grin Joda bilder kommer de... men jeg må få tak i et skikkelig kamera først.. gidder ikke legge ut webcam bilder... vil jo at dere skal få se detaljene på denne praktfulle kropp. Noe Gary Strydom blir det nok ikke, men nå er ikke Gary en jeg ønsker å sammenligne meg med heller. Når jeg har lagt ut bilder vil det stå "SuperMosjonist - Nå med bilder" i Tittelen, så før den tid er det ingen vits i besøke denne tråden... og nei jeg har ikke feiga ut. 25årstrening sendte meg en PM om at han også skulle legge ut bilder når jeg fikk ut mine  Grin

Utlogget Hege

  • Fast besvarer
  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 2 233
  • Honnør: 251
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 233

  • ..
SV: SuperMosjonist
« #22 : 10. mai 2004, 21:55 »
Bilder både av deg og 25årstrening ?? hmm, gleder meg allerde !!  Grin

Utlogget cat

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 92
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 92

SV: SuperMosjonist
« #23 : 10. mai 2004, 23:38 »
Javel da  Embarrassed, skal slutte å "tagge" på  profilen din i den laaaaaange ventetiden , lover lover...   

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

SV: SuperMosjonist
« #24 : 11. mai 2004, 11:22 »
Hei mine damer...  Grin Joda bilder kommer de... men jeg må få tak i et skikkelig kamera først.. gidder ikke legge ut webcam bilder... vil jo at dere skal få se detaljene på denne praktfulle kropp. Noe Gary Strydom blir det nok ikke, men nå er ikke Gary en jeg ønsker å sammenligne meg med heller. Når jeg har lagt ut bilder vil det stå "SuperMosjonist - Nå med bilder" i Tittelen, så før den tid er det ingen vits i besøke denne tråden... og nei jeg har ikke feiga ut. 25årstrening sendte meg en PM om at han også skulle legge ut bilder når jeg fikk ut mine  Grin

Jasså??? Her har vi tydeligvis vært utsatt for hackere, for jeg kan ikke erindre å ha sendt ven slik PM. Og jeg som hadde trøstet meg selv med at jeg kunne bulke sammenhengende ett par år til! Shocked Shocked

Utlogget SuperMosjonist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 206
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 206

  • Back in business!
SV: SuperMosjonist
« #25 : 11. mai 2004, 11:27 »
Jasså??? Her har vi tydeligvis vært utsatt for hackere, for jeg kan ikke erindre å ha sendt ven slik PM. Og jeg som hadde trøstet meg selv med at jeg kunne bulke sammenhengende ett par år til! Shocked Shocked
Nei, nå må du jammen holde ord her sjef...  Grin Du har nok ikke annet valg enn å ta frem digitalkameraet og begynne å knipse... damene venter i desperasjon og spenning. Husk det er ikke hver dag skikkelig mannfolk legger ut bilder her på forumet. Vi må nok sette standarden du og jeg... hehe

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

SV: SuperMosjonist
« #26 : 11. mai 2004, 11:31 »

Nei, nå må du jammen holde ord her sjef...  Grin Du har nok ikke annet valg enn å ta frem digitalkameraet og begynne å knipse... damene venter i desperasjon og spenning. Husk det er ikke hver dag skikkelig mannfolk legger ut bilder her på forumet. Vi må nok sette standarden du og jeg... hehe

Jeg må jo innrømme at du legger fram svært gode argument her, SM. Det hører jo med til sjeldenhetene at de gamle guder stiger ned blant menneskene og åpenbarer seg i all sin prakt. Må bare litt fin-justering til, trent litt for dårlig hammer curls i det siste. Og jeg føler liksom at det blir for flaut å legge ut bilder når fettprosenten er så høy som 8%... 8) Grin Grin

nann-rosita

  • Gjest
SV: SuperMosjonist
« #27 : 11. mai 2004, 11:47 »
kremt.... begge dere to kan godt legge ut bilder. og kamera er ikke noe problem å få tak i... give me an adress guys!!!!!! så sender jeg fotografen min på døren til dere!!!!!!


på en annen side , tror ikke dere hadde vært så fine i rosa undertøy  Wink Wink

Utlogget 25årstrening

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 259
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 259

SV: SuperMosjonist
« #28 : 11. mai 2004, 11:52 »
kremt....
på en annen side , tror ikke dere hadde vært så fine i rosa undertøy  Wink Wink


Nei, her er du inne på et annet problem som må løses før publisering...

Utlogget SuperMosjonist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 206
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 206

  • Back in business!
SV: SuperMosjonist
« #29 : 11. mai 2004, 11:53 »
...på en annen side , tror ikke dere hadde vært så fine i rosa undertøy  Wink Wink

Nåååå.... si ikke det, si ikke det. Nå har jeg begynt så smått å få en gylden brunfarge, så rosa er kledelig  Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!