Skrevet av Emne: Dont be THAT guy  (Lest 9170 ganger)

Utlogget FX!

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 256
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 256

Dont be THAT guy
« : 28. august 2010, 22:56 »
1x200 mark
1x110 benk
1x155 bøy
1x80 millitærpress

Utlogget Fjellet

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 76
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 76

Sv: Dont be THAT guy
« #1 : 28. august 2010, 23:02 »
Hehe! Har vel møtt samtlige av de personlighetene der, når jeg tenker meg om  what
1991, 190, 103kg. Power clean 100x2, ML 180, BP 130, KB 140x2, MP 70x3. . Jobber med å bli sterkere, raskere og spenstigere!


Gå til:  

Slik forebygger du knesmerter

Trening19.08.2019510

I likhet med smerter og plager i skuldrene er det minst like vanlig med smerter i knærne.
Følger du en ketose diet bør du være obs på at wheyprotein gir massive insulinøkninger.

Sunn sjokoladesnacks

Kosthold14.08.20191816

Her får du oppskrifter på sunn sjokoladesnacks.
Den 8 ganger Mr. Olympia-mesteren hamrer løs på vektene igjen etter multioperasjoner i ryggen.
Strongman-profilene kjemper om Guinness Rekordbok med å kaste vaskemaskin lengst.