Skrevet av Emne: BORI treningslogg  (Lest 89635 ganger)

andysmuck

  • Gjest
Sv: Bori`s SL 5x5 logg
« #60 : 16. november 2010, 19:22 »
Tusen takk Smiley
Er bestandig deilig å bli ferdig med en tung økt. Er blitt litt sånn at jeg gruer meg til hver økt nå Grin

Ikke bra at du gruer til hver økt, tenk på det positive med det. Du får tid for deg selv, du tømmer hodet og kropp for stress. Kroppsvekt eller framgang i antall kg løftet, bilder eller mål er også flotte måter å holde motivasjonen oppe. Greit å ha god musikk med og så kan du jo glede deg skikkelig til den gode shaken som venter deg etter treninga hehe:P

Utlogget Bori

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 604
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 604

Sv: Bori`s SL 5x5 logg
« #61 : 16. november 2010, 19:28 »
Ikke bra at du gruer til hver økt, tenk på det positive med det. Du får tid for deg selv, du tømmer hodet og kropp for stress. Kroppsvekt eller framgang i antall kg løftet, bilder eller mål er også flotte måter å holde motivasjonen oppe. Greit å ha god musikk med og så kan du jo glede deg skikkelig til den gode shaken som venter deg etter treninga hehe:P

Er ikke sånn at jeg kvier meg for å gå på trening,men akkurat nå så skal det perses hver økt og det er klart det blir tunge treninger. Jeg har satt meg noen styrkemål (kan du se på side 1) og de skal jeg nå. Så motivasjon har jeg.  Musikken der jeg trener er ræv,så jeg må vurdere å få musikk på øret Smiley

andysmuck

  • Gjest
Sv: Bori`s SL 5x5 logg
« #62 : 16. november 2010, 19:53 »
Er ikke sånn at jeg kvier meg for å gå på trening,men akkurat nå så skal det perses hver økt og det er klart det blir tunge treninger. Jeg har satt meg noen styrkemål (kan du se på side 1) og de skal jeg nå. Så motivasjon har jeg.  Musikken der jeg trener er ræv,så jeg må vurdere å få musikk på øret Smiley

Hehejaok da henger jeg med:P  Trener på SATS i Trondheim for tida og det virker som om de har ei cdplate som står på repeat, er utrolig digg å ha med egen musikk da.

Utlogget nvhood

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Sv: Bori`s SL 5x5 logg
« #63 : 16. november 2010, 21:45 »
takk for tips! Smiley men når du sier at man ikke skal bli fristet med å trene noen andre øvelser ved siden av, hva med å bare legge på noen mageøvelser? ganske keen på å skaffe meg sixpac Tongue

Utlogget Bori

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 604
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 604

Sv: Bori`s SL 5x5 logg
« #64 : 16. november 2010, 23:28 »
takk for tips! Smiley men når du sier at man ikke skal bli fristet med å trene noen andre øvelser ved siden av, hva med å bare legge på noen mageøvelser? ganske keen på å skaffe meg sixpac Tongue
Jeg skrev du bør ikke legge på en haug med tillegsøvelser Smiley
Noen mageøvelser,par sett med bicepscurl etc skader ikke.
Vedr sixpack så må du nok gå den harde veien med å gå ned i fett% Smiley

Utlogget nvhood

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Sv: Bori`s SL 5x5 logg
« #65 : 17. november 2010, 12:21 »
hehe. ok Smiley men bare tenkte på å kjøre sånn som jeg har gjort. trene 5x5 likt som deg, bare at jeg trener tirsdag, torsdag og lørdag. så tenkte jeg på den 8 minute abs workout på de dagene jeg ikke trener vekter? er helt ny innen trening, så.. trener råd Wink

Utlogget Bori

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 604
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 604

Sv: Bori`s SL 5x5 logg
« #66 : 17. november 2010, 21:53 »
hehe. ok Smiley men bare tenkte på å kjøre sånn som jeg har gjort. trene 5x5 likt som deg, bare at jeg trener tirsdag, torsdag og lørdag. så tenkte jeg på den 8 minute abs workout på de dagene jeg ikke trener vekter? er helt ny innen trening, så.. trener råd Wink

Høres bra ut dette her  Smiley

Utlogget Bori

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 604
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 604

Sv: Bori`s SL 5x5 logg
« #67 : 17. november 2010, 22:09 »
17.11.2010-workout B

oppvarming:5 min på mølle,tøying,oppvarmingssett

knebøy:122,5kg x 5,5,5,5,4
millitærpress: 62,5kg x 5,5,4

kommentar:I dag skulle jeg aldri gått på trening. Hadde en 20min powernap på sofaen etter jobb,og når jeg våknet opp igjen hadde jeg dunkende hodepine,var svimmel og småkvalm. Tenkte at det ikke kan skade å prøve og gå på trening. Men det var ett helvete. Alle settene i bøy var grisetung,teknikken sugde ballestein og jeg var 3 sek fra å spy på siste settet. Tenkte jeg skulle prøve å fullføre treningen,men jeg måtte bare gi meg etter 3 sett i MP. Trodde en stund jeg hadde fått spysyken,men etter en dusj nå tror jeg at jeg utelukker dette. Jeg mistenker at kroppen fikk en reaksjon pga veldig lite søvn i kombinasjon med forholdsvis hard trening og kaloriunderskudd(skal prøve å kvitte meg med litt flesk og få synlige mageruter). Jeg må rett å slett prøve å sove mer enn de 5-6 timene jeg sover pr døgn. Må prøve å legge meg på minimum 7 timer,helst 8.
 Kjører uansett 10% deload på alt for å terpe inn teknikk. Kunne strengt tatt fortsatt progresjon i benk og MP,men tror jeg deloader uansett,jævlig pinglete men tror kroppen har godt av det. Markløften ville jeg deloadet uansett i.o.m at jeg ikke hadde den med i dag.

Men jeg når snart nye høyder igjen >Cheesy

Utlogget nvhood

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Sv: Bori`s SL 5x5 logg
« #68 : 18. november 2010, 11:51 »
Stå på! vi heier alle på deg Wink

Utlogget Bori

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 604
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 604

Sv: Bori`s SL 5x5 logg
« #69 : 18. november 2010, 21:02 »
Stå på! vi heier alle på deg Wink

Tusen takk.
Gøy at folk følger med litt her,det holder motivasjonen min oppe. Smiley

Eneste jeg ikke klarer å motivere meg for er å ligge i kaloriunderskudd.  Jeg føler meg faen meg sulten hele tiden. Holdt meg i tre dager før jeg røk i dag med 6 brødskiver (speltbrød) med skinke til lunch i dag.
Jeg spiser sundt og reint,men klarer ikke å holde underskuddet. Kan være jeg bare gir faen i dette og bare fokuserer på å nå nye høyder i bøy uten å stagnere for ofte.  Smiley



Utlogget Bori

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 604
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 604

Sv: Bori`s SL 5x5 logg
« #70 : 19. november 2010, 22:35 »
19.11.2010.-workout A

oppvarming:5 min mølle,tøying,oppvarmingssett

knebøy:110kg 5x5
benkpress:90kg 5x5
stangroing:60kg 5x5
dips: bw x 12,12,6
reversed crunches:3x12 med 12 kg motvekt

hammercurls: 3x10  Grin

kommentar: Alt var lett. Avsluttet med hammercurls. disco

Utlogget Bori

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 604
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 604

Sv: Bori`s SL 5x5 logg
« #71 : 22. november 2010, 18:17 »
22.11.2010-workout B

oppvarming: 10 min rask gange,tøying,oppvarmingssett

knebøy:112,5kg 5x5
millitærpress:52,5kg 5x5
markløft:117,5kg 2x5
chin-ups:bw x 8,6,4
prone bridges: 3 x 30sek sideplanke  taes senere i kveld

kommentar: Bøyen var forholdsvis tung i dag. MP var lett. Og marken var tung.
Egentlig en helt grei trening uten for mye sprut i kroppen.

Utlogget Bori

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 604
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 604

Sv: Bori`s SL 5x5 logg
« #72 : 24. november 2010, 22:33 »
24.11.2010-workout A

oppvarming:5 min rask gange,litt tøying,oppvarmingssett

knebøy:115kg 5x5
benkpress:92,5kg 4x5,1x8
stangroing:62,5kg 4x5,1x8
dips:bw x 12,11,8
reversed crunches: 3x12 med 12kg motvekt

kommentar:Knebøyen ble forholdsvis tung i dag. Regner ikke med den blir noe lettere framover.
Benken var luft,bortsett fra første sett (jeg antar det er fordi jeg slauret litt med oppvarmingen),så jeg kjørte på med en 8er på siste sett. Dips blir bare bedre og bedre.
Lurer på om jeg klarer 130kg 5x5 i bøy før jul. Det hadde vært mat Grin

Utlogget Bori

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 604
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 604

Sv: Bori`s SL 5x5 logg
« #73 : 26. november 2010, 13:40 »
26.11.2010-workout B

oppvarming:div tøying,oppvarmingssett

knebøy:117,5kg 5x5
millitærpress:55kg 5x5
markløft:120kg 2x5 OH grep på første.
pull-ups:bw x 8,4,2
prone bridges: 3x30sek sideplanke taes senere i dag.Utgikk. Tok meg en pils istedet

rykk20kg 1x6
enhånds kabelcurl: 3x8 på hver arm

kommentar: Må innrømme at bøyen er jævla tung for tiden. Men er bare å bite det i seg og ta det som en mann. No pain no gain. MP var deilig. Supereksplosiv(på de 4 første settene ihvertfall. Er tydelig at jeg er blitt sterkere i press,da benken og føles meget fin ut. Markløften var tung med OH grep. Ble betydelig lettere med mixed. På første reppen prøvde jeg låsegrep,men måtte regrippe til mixed pga litt svette tomler. Tror jeg skal få til låsegrep om jeg begynner å bruke kalk. Men får se. Foreløpig kjører jeg alt uten belte,håndleddsbeskyttere,kalk etc.
Jeg gjennomførte økten i dag på en time så pull-ups bar preg av lite pauser mellom settene.
Rykk var just for fun. Curl innfører jeg tre lette sett hver fredag for litt pump Grin

Utlogget Bori

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 604
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 604

Sv: Bori`s SL 5x5 logg
« #74 : 29. november 2010, 22:36 »
29.11.2010-workout A

oppvarming:5 min mølle,div tøying,oppvarmingssett

knebøy:120kg 5x5
benkpress:95kg 5x5 (med stopp)
stangroing:65kg 5x5
dips: bw x 12,12,8
reversed crunches: 3x12 med 12kg motvekt

kommentar: Bøyen var bra i dag,jævla tung selvsagt,men satt igjen med godfølelsen. Tror 130kg 5x5 før nyttår kan være oppnåelig. Benkpressen var lett. Som jeg nevnte sist er styrken i pressøvelser økt betraktelig siden jeg startet denne runden av SL. Skal klare 3x12 i dips før nyttår tror jeg.

Men vel... Skal en del på fylla i desember så vi får se.  Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!