Skrevet av Emne: Oversikt over gode tilbud på kosttilskudd‏  (Lest 98253 ganger)

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Oversikt over gode tilbud på kosttilskudd‏
« #105 : 12. februar 2011, 17:35 »
spår

Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: Oversikt over gode tilbud på kosttilskudd‏
« #106 : 12. februar 2011, 17:43 »
200.- for en halvkilo kreatin med en nær ubetydelig skvett taurine i det er sikkert fint at det er billigere enn andre steder men ser man litt stort på det så høres det ikke akkurat billig ut.  en 100lapp for den varen og det ville virket veldig billlig

16 pund er for tiden 150 norske kroner. Frakt blir vel mellom 20-40 kroner

Har du sett hva den faktisk inneholder? Den inneholder jo f.eks magna, som du har en en utsalgspris på til 1500 kr kg.


Utlogget NK

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 847
  • Honnør: 164
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 847

  • Norkost
Sv: Oversikt over gode tilbud på kosttilskudd‏
« #107 : 12. februar 2011, 18:57 »
Joda magna ser jeg og mange andre kreatintyper også men det er fortsatt kreatin og det er gjerne slik at om man bruker kreatin og laster kreatinlagrene fulle så er de fulle enten det er monohydrat eller kre-alkalyn eller en blanding av 10forskjellige typer kreatin.
Bare min personlige mening, jeg synes det finnes mange gode ting å få kjøpt men akkurat disse blandingene av en haug med kreatintyper det er ikke noen favoritt.
Se også litt på ingredienslisten, vi vet at det man lister opp først er den største ingrediensen og om det er f.eks 6 forskjellige kreatin"typer" og man doserer 5gram, hvor mye er det da av den eksotiske ingrediensen som står som nummer 5 eller 6 på listen ? 0,2gram , 0,5gram ? hvem er det som tror de får noe mer ut av magnesiumkreatinchelaterallyGT kontra monohydrat i små doser.

Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: Oversikt over gode tilbud på kosttilskudd‏
« #108 : 12. februar 2011, 19:57 »
Joda magna ser jeg og mange andre kreatintyper også men det er fortsatt kreatin og det er gjerne slik at om man bruker kreatin og laster kreatinlagrene fulle så er de fulle enten det er monohydrat eller kre-alkalyn eller en blanding av 10forskjellige typer kreatin.
Bare min personlige mening, jeg synes det finnes mange gode ting å få kjøpt men akkurat disse blandingene av en haug med kreatintyper det er ikke noen favoritt.
Se også litt på ingredienslisten, vi vet at det man lister opp først er den største ingrediensen og om det er f.eks 6 forskjellige kreatin"typer" og man doserer 5gram, hvor mye er det da av den eksotiske ingrediensen som står som nummer 5 eller 6 på listen ? 0,2gram , 0,5gram ? hvem er det som tror de får noe mer ut av magnesiumkreatinchelaterallyGT kontra monohydrat i små doser.

Right, men jeg ville heller kjøpt xplode enn f.eks TF kreatin, som er ett typisk ompakket produkt, men forhåpentligvis uten den dårlige kina kreatinen.

BTW; har du endret prisen på magna nå? Når jeg skrev forrige innlegg kostet den 149, nå har du satt prisen til 89. ( ikke at det har noe betydning, den er jo utsolgt )

Utlogget NK

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 847
  • Honnør: 164
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 847

  • Norkost
Sv: Oversikt over gode tilbud på kosttilskudd‏
« #109 : 12. februar 2011, 22:24 »
Kom til å tenke på magma når du nevnte, har vært fri lenge så jeg så på det nå og oppdaget at det hadde førpris 149 og tilbudspris 149.- Smiley  det stemte jo ikke helt så jeg rettet det.
Xplode er sikkert bra det, har ikke sagt noe annet.

Utlogget PeGo

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 131

Sv: Oversikt over gode tilbud på kosttilskudd‏
« #110 : 13. februar 2011, 13:52 »
200.- for en halvkilo kreatin med en nær ubetydelig skvett taurine i det er sikkert fint at det er billigere enn andre steder men ser man litt stort på det så høres det ikke akkurat billig ut.  en 100lapp for den varen og det ville virket veldig billlig

Right, men jeg ville heller kjøpt xplode enn f.eks TF kreatin, som er ett typisk ompakket produkt, men forhåpentligvis uten den dårlige kina kreatinen.

BTW; har du endret prisen på magna nå? Når jeg skrev forrige innlegg kostet den 149, nå har du satt prisen til 89. ( ikke at det har noe betydning, den er jo utsolgt )

Dette er ingen diskusjonstråd, men dere er hjertelig velkomne for poste gode tilbud.

Optimum Nutrition 100% Egg Protein 908 gram pris:269,-
http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/100-egg-protein-908-g
"I am the Flail of God. If you had not committed great sins, God would not have sent a punishment like me upon You."

Utlogget PeGo

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 131

Sv: Oversikt over gode tilbud på kosttilskudd‏
« #111 : 15. februar 2011, 23:02 »
Optimum Nutrition 100% casein Protein 908 gram pris:269,-
http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/100-casein-gold-standard
"I am the Flail of God. If you had not committed great sins, God would not have sent a punishment like me upon You."

Utlogget brannerb

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 61
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 61

Sv: Oversikt over gode tilbud på kosttilskudd‏
« #112 : 15. februar 2011, 23:10 »
må følge med her  biggrin
178 høy, 81,2 kveldsvekt

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: Oversikt over gode tilbud på kosttilskudd‏
« #113 : 21. februar 2011, 20:56 »
http://www.discount-supplements.co.uk/sports-supplements-energy-prolab-caffeine-100-x-200mg-caps

55% avslag på en fin liten oppkvikker Grin boksen er 100tab de varer utrolig lenge hatt en i ca 4mnd eller noe nå tror den fremdeles er halvfull eller noe
(hvis man bruker de kun i trenings forbindelse da..)
The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget PhilLynott

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 039
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 039

Sv: Oversikt over gode tilbud på kosttilskudd‏
« #114 : 21. februar 2011, 22:36 »
http://www.discount-supplements.co.uk/sports-supplements-energy-prolab-caffeine-100-x-200mg-caps

55% avslag på en fin liten oppkvikker Grin boksen er 100tab de varer utrolig lenge hatt en i ca 4mnd eller noe nå tror den fremdeles er halvfull eller noe
(hvis man bruker de kun i trenings forbindelse da..)

Veldig kjekt å ha stående! Har en boks selv, og bruker det når jeg trenger noe kjapt på morningen istedenfor kaffe.
Thin Lizzy!
BP: 128
KB: 150
ML: 180

Utlogget Tourmalet

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

Sv: Oversikt over gode tilbud på kosttilskudd‏
« #115 : 23. februar 2011, 19:37 »
http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/oh-yeah-85-g-x-12-box


Bra tilbud eller? Hvordan er kvaliteten på disse barene?

Utlogget Batistuta

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 209
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 209

Sv: Oversikt over gode tilbud på kosttilskudd‏
« #116 : 24. februar 2011, 00:16 »
http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/oh-yeah-85-g-x-12-box


Bra tilbud eller? Hvordan er kvaliteten på disse barene?

Det finnes ikke bedre, og det er et veldig bra tilbud;)

Utlogget bacmei

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 45

Sv: Oversikt over gode tilbud på kosttilskudd‏
« #117 : 24. februar 2011, 16:06 »
--------------------------------------------------------------------------------

http://www.proteinfabrikken.no/Avdelinger/Proteinfabrikken/Protein/Designerprotein/Diettprotein/Diet-Protein-450g-Chocolate-Heaven-Proteinfabrikken-14567.aspx

Hva med dette proteinet? Inneholder 7,9 g per 100 g. Det står også at det er et "Diet Protein". Hva vil dette si?
 
 

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Oversikt over gode tilbud på kosttilskudd‏
« #118 : 24. februar 2011, 16:09 »
--------------------------------------------------------------------------------

http://www.proteinfabrikken.no/Avdelinger/Proteinfabrikken/Protein/Designerprotein/Diettprotein/Diet-Protein-450g-Chocolate-Heaven-Proteinfabrikken-14567.aspx

Hva med dette proteinet? Inneholder 7,9 g per 100 g. Det står også at det er et "Diet Protein". Hva vil dette si?
 
 

Ingen verdens ting. Bare å se på ingredienslisten, så ser du hva det er for noe. Smiley

Utlogget bacmei

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 45
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 45

Sv: Oversikt over gode tilbud på kosttilskudd‏
« #119 : 24. februar 2011, 16:24 »
Okey, takk for hjelpa! Cheesy

Men den idelle sammenesettingen er mest mulig protein og minst mulig karbohydrater?
Lurer også på om alle proteintilskudd kan brukes utenom trening også? Har sett tilskudd som spesifikt er tilegnet trening og tilskudd tilegnet "utenom" hvis du skjønner...frokost, mellommåltid osv.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!