Skrevet av Emne: Sleep  (Lest 2039 ganger)

Utlogget Quasar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 131

  • Dualle steidn, jordeple og tjokke hosse
Sleep
« : 02. september 2010, 16:57 »
HI

Skjedde noe merkelig med meg før sommeren startet. Tenkte ikke noe spesielt over det der og da, men en dag fikk jeg sett et program på Discovery, der det var noen mordere som sa at de må ha gått i søvne når de drepte ofrene sine. (Nå tenker du sikkert at jeg skal legge ut om at jeg ikke husker noe igår kveld når jeg drepte han fyren, men det gjør jeg fortenk).

I programmet forklarte de at når du går/snakker i søvne så sover lillehjernen, det er grunnen til at du ikke klarer å huske noen ting. Men rundt 4-5 måneder på rad så våknet jeg av og til midt på natta av at jeg snakket i søvne, men jeg var imellom drømmeland og våken tilstand. Jeg husker at jeg snakket i søvne, men jeg var forsatt i drømmen. Av og til snakket jeg så høyt at jeg vekket andre, husker at av og til var det som om jeg stresset for å ikke snakke så høyt..  Dette var altså ord som ble brukt i selve drømmen jeg sa ut høyt

Men det så var så merkelig var at jeg husker veldig godt at jeg snakket, jeg husker ikke akkurat hva jeg sa, men jeg husker at jeg snakket mens jeg forsatte med drømmen. Dette er nå over men hadde vært morsomt å vite hvordan jeg kan snakke i søvne og huske det.
- A day without sunshine is like, you know, night.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!