Skrevet av Emne: whey% Bildebok - Magerutene synes :)  (Lest 11364 ganger)

Utlogget whey%

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 191

whey% Bildebok - Magerutene synes :)
« : 05. september 2010, 23:09 »
Da var det på tide med logging! Har tidligere ført logg på et annet forum, der er det dødt fortiden. Vil derfor starte med logging og bildetråd her da jeg finner det verdifullt med kritikk, tips og ros Smiley Det gir også enormt med motivasjon å se utviklingen over tid.


Skal nå gjøre det jeg har klart før, målet mitt i første omgang er å gå ned ca 10-15 kilo. Da selvfølgelig mest mulig i fett.  Jeg veide i 2006 ca 96 kilo da med mye fett på kroppen, jeg startet med vekter og det gjorde meg ca 25 kilo lettere. Jeg vet at jeg var nede på 75 kilo.

Her er et bilde av meg da jeg var nokså stor! Var vel 7-8 kilo tyngere enn dette på det meste.

Etter litt over 2 år med trening så var formen betydlig bedre, veide vell litt over 80 kg her.




Bilde av ryggen for 1 1/2 år siden


Veldig gammelt rygg bilde Smiley





Så følgte et år med mye sykdom, hadde influensa lignene symtomer over lengre tid, dette førte til at det ble lite trening og mye dårlig mat igjen.

Status

Veier nå 90 kg. Har prøvd å måle fett % med klype, vet ikke om jeg har fått det til, men kom frem til at jeg har 21,6 % kropps fett. Har trent relativt bra i en periode nå. Formen er ikke så ille som jeg skulle trodd. Styrken er sånn ca der den var da jeg ble syk. Men sitter også igjen med en god del fett som jeg skulle godt klart meg uten. Skal smelle opp bilder av formen så snart som mulig Wink

Klarer jeg å nå målet mitt til desember blir jeg veldig happy!  Ris og ros er bare morro!

Die Religion ... ist das Opium des Volkes

---------------------------------------------

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100619.msg1504657;topicseen#new
Bildebok

Utlogget whey%

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 191

Sv: whey% Bildebok - Veien ned igjen!
« #1 : 06. september 2010, 20:49 »
Dagens trening var bra! Føler at styrken øker! Jeg har aldri hatt det problemet at jeg mister muskelmasse mens jeg er på "deff". Tvert i mot, jeg reagerer meget bra på høyt protein inntak! Smiley

Har nettopp startet med mark og bøy, har ikke gjort dette før pga en langvarig ryggskade! Har fokusert på teknikk nå, må passe meg så jeg ikke blir for gira. Merker at jeg kan legge på mer men er litt redd mtp korsryggen.
Die Religion ... ist das Opium des Volkes

---------------------------------------------

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100619.msg1504657;topicseen#new
Bildebok

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: whey% Bildebok - Veien ned igjen!
« #2 : 06. september 2010, 20:59 »
Konge! Vill fremgang på de øverste bildene der. Hvordan ser maten ut? Og trening?

Utlogget whey%

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 191

Sv: whey% Bildebok - Veien ned igjen!
« #3 : 06. september 2010, 21:11 »
Konge! Vill fremgang på de øverste bildene der. Hvordan ser maten ut? Og trening?

Takk du Smiley Har trent en 2 splitt gangske lenge egentlig. Rygg/ben og bryst/skuldre. Holder meg til baseøvelser samt noen iso. øvelser. Spiller basket så det har vært min cardio, er nå i militæret så har hatt en pause. Skal komme meg på treninger nå fremover.

Når jeg spiser prøver jeg og spise mest mulig proteiner. Kommer til å kutte ned på carbs nå etterhvert. Går mest i egg og kylling samt protein pulver Smiley
Die Religion ... ist das Opium des Volkes

---------------------------------------------

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100619.msg1504657;topicseen#new
Bildebok

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: whey% Bildebok - Veien ned igjen!
« #4 : 08. september 2010, 21:54 »
Takk du Smiley Har trent en 2 splitt gangske lenge egentlig. Rygg/ben og bryst/skuldre. Holder meg til baseøvelser samt noen iso. øvelser. Spiller basket så det har vært min cardio, er nå i militæret så har hatt en pause. Skal komme meg på treninger nå fremover.

Når jeg spiser prøver jeg og spise mest mulig proteiner. Kommer til å kutte ned på carbs nå etterhvert. Går mest i egg og kylling samt protein pulver Smiley
ait. skjønner skjønner Smiley Du har vel funnet ut hva som funker for deg! Good job. Følger med videre!

Utlogget whey%

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 191

Sv: whey% Bildebok - Veien ned igjen!
« #5 : 10. september 2010, 20:35 »
Dagens trening

20 min lett jogging

Et par minutter boksing på sekk

3x Spurt på mølla. Jeg skrur av mølla sånn at jeg må sparke ifra selv.

Hadde rygg/ben i dag, sliter litt med korsryggen igjen :/ Trener derfor markløft og knebøy veldig lett. Kjente ihvertfall ikke noe til smertene under øvelsene som er bra Smiley Satser på teknikk fremover, sliter med at jeg faller litt frempå samt at rumpa ikke kommer langt nok ned. Har nok problemer med mobilitet i hoftene. Er veldig stiv av meg. Har noen noe tips??


 50 kg på begge øvelsene som er litt flaut. Har alltid slitt med styrke i ben og rygg/biceps.

Ellers var det veldig trykk å fokus på treninga! Har startet med lit lavere rep antall på de øvelsene jeg er trygg på. Ligger på rundt 5 tunge repp Wink Har aldri trent 5x5 før, så det blir greit med litt variasjon.

Die Religion ... ist das Opium des Volkes

---------------------------------------------

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100619.msg1504657;topicseen#new
Bildebok

Utlogget whey%

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 191

Sv: whey% Bildebok - Veien ned igjen!
« #6 : 11. september 2010, 22:18 »


  Dagens trening


40 1/2 min mølle. Delt opp sånn :

   3     min gange    6.5 km/t
 32     min jogging 10.5 km/t
  4      min løping    12   km/t
1 1/2  min spurt     18    km/t

Har også mage på cardio dagen.

Korsryggen kjentes bra ut gjennom økta og etter trening, det er gode nyheter! Smiley

Motivasjons status : Helt på topp!  Grin Grin Grin
Die Religion ... ist das Opium des Volkes

---------------------------------------------

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100619.msg1504657;topicseen#new
Bildebok

Utlogget whey%

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 191

Sv: whey% Bildebok - Veien ned igjen!
« #7 : 09. oktober 2010, 21:29 »
Har god fremgang på lavere repp om dagen!Trening går bra! Reppa 5 på 96 i benk ganske lett i dag. Blir sterkere og sterkere samtidig som jeg mister fett! Vet ikke hvor mye jeg veier, skal bli veldig spennende å se.. Har ikke stått på vekta på over i mnd nå.

Har sklidd ut med dritt mat ved et par anledninger, men men.. Skal trappe opp cardio nå fremover!  Håper på å komme under 80 kilo til midten av desember!

Die Religion ... ist das Opium des Volkes

---------------------------------------------

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100619.msg1504657;topicseen#new
Bildebok

Utlogget GøranH

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 100
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 100

Sv: whey% Bildebok - Veien ned igjen!
« #8 : 09. oktober 2010, 22:02 »
Veldig bra fremgang!!

Knebøy: 150 kg
Benkpress med 1 sek stopp: 117,5 kg
Markløft: 220 kg
Frameløft: 323 kg (Valhalla)

Medlem av Kristiansand Strongteam

Utlogget whey%

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 191

Sv: whey% Bildebok - Veien ned igjen!
« #9 : 03. mars 2011, 21:02 »
fortsatt feit. Kampen fortsetter Smiley
Die Religion ... ist das Opium des Volkes

---------------------------------------------

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100619.msg1504657;topicseen#new
Bildebok

Utlogget whey%

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 191

Sv: whey% Bildebok - Veien ned igjen!
« #10 : 16. mars 2011, 06:12 »
trening går greit om dagen til tross for at jeg er små syk. Har vært det over en laaang periode.

Jobber for tiden med mark og boks bøy. Ligger langt bak i disse øvelsene da jeg har slitt med en rygg skadde i mange år pluss en betennelse (jumpers knee) i kneet som kommer å går som den vill.

Betennelsen har en tendens til å komme når jeg tar bøy-øvelser kombinert med løping...
Die Religion ... ist das Opium des Volkes

---------------------------------------------

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100619.msg1504657;topicseen#new
Bildebok

Utlogget whey%

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 191

Sv: whey% Bildebok - Veien ned igjen!
« #11 : 21. mars 2011, 00:49 »
Hadde en intens 40 min cardio økt i dag. Merker ryggen stivner og "stikker" litt! Håper det går over og ar jeg ikke må besøke kiropraktoren! SATAN DET ER DYRT!
Die Religion ... ist das Opium des Volkes

---------------------------------------------

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100619.msg1504657;topicseen#new
Bildebok

Utlogget whey%

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 191

Sv: whey% Bildebok - Veien ned igjen!
« #12 : 22. mars 2011, 18:13 »
dagens trening, Bryst/skuldre

Benkpress 80kg 8*3

Dips kroppsvekt 8*2

skråbenk hantler 30kg 8*3

militærpress 50kg 10*3

+ div små øvelser
Die Religion ... ist das Opium des Volkes

---------------------------------------------

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100619.msg1504657;topicseen#new
Bildebok

Utlogget whey%

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 191

Sv: whey% Bildebok - Veien ned igjen!
« #13 : 04. april 2011, 23:19 »
Status

Har gått ned ca 4kg. Vekta ligger nå på 86 Kg. Har blitt litt sterkere (som man ofte blir etter opphold) Så håper jeg har hold på det meste av musklene også.

Så til den dårlige nyheten! Har fått en strekk i hamstringen. Den kom etter en eksplosiv spurt, var vell ca 90 %

Noe jeg synes er veldig rart, jeg har aldri hatt strekk før, jeg varmet godt opp og har trent ben godt i det siste! Som utfall og nordic hamstring. Kan det komme av for mye trening tro? 

Har blitt litt bedre, så jeg håper at jeg kan løpe igjen snart.
Die Religion ... ist das Opium des Volkes

---------------------------------------------

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100619.msg1504657;topicseen#new
Bildebok

Utlogget whey%

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 191

Sv: whey% Bildebok - Veien ned igjen!
« #14 : 10. april 2011, 23:31 »
Dagens trening!

Benkpress       80kg 3x10

Dips kroppsvekt 2x10 og ett sett med 5 kg ekstra!

Skråbenk med hantler 30kg 1x10
                                 32,5kg 1x8

Skulderpress med hantler 22kg 3x10

shrugs 32,5kg 3x10

Hadde også ett par sett med fronthev og sidehev 6 kg

pushdown 55kg (cage)


Bra trøkk på trening! Smiley Merker ikke mye til strekken men det river litt hvis jeg belaster benet feil, skal prøve å jogge litt i morgen samt mye tøying..
Die Religion ... ist das Opium des Volkes

---------------------------------------------

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100619.msg1504657;topicseen#new
Bildebok

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!