Skrevet av Emne: en sexylubben reise i tungmetaller og asfalt  (Lest 1692 ganger)

Utlogget sexylubben83

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

en sexylubben reise i tungmetaller og asfalt
« : 11. august 2014, 13:17 »
hei hopp

da får jeg prøve meg på en aldri så liten loggbok her:

først hvem hva er jeg:
en gutt/"mann" på 31 år
veier den nette sum av 115-116 kilo for øyeblikket.
2 barn sammen med verdens beste samboer. stasjonsvogn å hus osvosv.
sofan har vært hard mot meg og kroppen må fittes opp litt.

mitt fokus blir trening med vekter og sykling på asfalt.
i år har jeg ikke fått inn så mange turer på gymmet, og ei heller så mange kilometer jeg ønsker på sykkelen, men hey, man bruker den tiden man har til rådighet noe som har resultert i 1300km i asfaltjungelen Smiley (satser på 2000km før året er omme)

kommer til og lime inn linker til sykkelturene her og evt lime inn trenings loggene fra Jefit eller fitocrazy Smiley

har trent ujamnt i 2 år sommer halvåret er ute på sykkel og vintern er inne på gymmet(sku ønske jeg hadde tid til sykkel og vekter på sommern)  og noen sporadiske spinnings timer på vintern med sykkelklubben.

setter meg noen små men kanskje realistiske mål mtp vekter som skal opp før snøen smelter igjen.

i vinter tok jeg en max test i min egen regi på markløft kom da til 140kg med litt for tung oppvarming.
så vinterens mål er ikke voldsomt men jeg håper 160kg skal gå opp hvertfall 1 gang Smiley

knebøy har jeg ikke kunnet kjøre tungt pga ødelagte knær, men har kjørt mye tunge tråkk på sykkel for og kanskje stabilisere litt i lårmusklaturen.
så knebøy målet blir noe "komisk" men 60kg som trenings vekt (30 kg inkl stang i våres og A2G så lavt det er mulig å komme)

skråbenk med manualer satser jeg på 40kg`s manualer <3
 
også har jeg en drøm om og klare 50 pushups på rad, i våres var persen 30 stk på rad og totalt på en dag 200 stk (hele dagen)
 
pull ups er også noe jeg skal prøve meg på denne vinteren, har ALDRI klart en eneste en, og på fredag så hoppet jeg opp til en drager vi har på verandaen i 2 etg og klarte 1.5 JA enogenhalv og det var da med hopp og stopp før jeg begynte og løfte meg oppover:) så pullups målet blir ganske drøyt men 20 stk må man vel klare Smiley

vekta skulle man gjerne sett krøyp nedover, men nå skal jeg prioritere og bli STERK så da får vekta gå den veien den føler for:D  

og en liten annmodning til de som måtte gidde, jeg trenger ett kurant 2splitt program eller kanskje ett knall fullkroppsprogram man kan kjøre tungt en dag og neste mindre tungt elns.  

har kjørt RYP sin app og følgt den (forrige oppstart) men vil prøve noe anna:)

knebøy må jo seff bare være med som en opptrenings øvelse, da jeg ikke tørr belaste så mye der i starten, men håper på å kunne det seinere i vinter.  


-Sverre


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!