Skrevet av Emne: legalisering av hasj?  (Lest 52752 ganger)

Utlogget Proteinmannen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 396
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 396

  • :D
Sv: legalisering av hasj?
« #30 : 08. september 2010, 23:05 »
Haha, motherfuckings antihonnør. Ødelegge livet sitt med hasj Cheesy Heeeeeelt KONGE innlegg. Unnskyld meg.

hasj ødelegger hjerneceller Tongue LOL!! Jeg skrev ikke hasj.. jeg skrev narkotika.. og mene at norkotika IKKE ødelegger livet, så har man svært få celler igjen..

hasj kommer ALLTID til å være ulovlig i norge!!
Weightlifter3 + Food = bodybuilder

Utlogget whey%

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 191

Sv: legalisering av hasj?
« #31 : 08. september 2010, 23:08 »
hasj ødelegger hjerneceller Tongue LOL!! Jeg skrev ikke hasj.. jeg skrev narkotika.. og mene at norkotika IKKE ødelegger livet, så har man svært få celler igjen..

hasj kommer ALLTID til å være ulovlig i norge!!

Du viser igjen hvor ignorant du er og hvor lite du kan om emnet. les en bok. idiot
Die Religion ... ist das Opium des Volkes

---------------------------------------------

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100619.msg1504657;topicseen#new
Bildebok

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: legalisering av hasj?
« #32 : 08. september 2010, 23:19 »
hasj er jo utrolig vanlig å bruke for tida merker jeg..

personlig syntes jeg folk som bruker det er utrolig tjukke i hue..

Vi lever 1 gang.. hvorfor ødlegge livet på tull som narkotika, røyk og alkohol..

livet går altfor fort og jeg vil ikke ødlegge for et langt og sunt liv..  Undecided

Ser det litt fra den andre kanten jeg. Vi lever en gang, så hvorfor ikke prøve alt som kan prøves? Nå ser ikke jeg på meg selv som noen misbruker. Jeg røyker litt sjeldnere enn den jevne person bruker alkohol (drikker imidlertid enda sjeldnere), og klarer da både trening, studier, jobb, sosialt liv og diverse rekreasjon som turer i fjellet. Om noe, så synes jeg det beriker livet mitt, i motsetning til alkohol, som gjør det stikk motsatte.

Det å trekke paraleller mellom at folk kan gjøre som de vil og anarki blir litt søkt. Jeg antar at vedkommende som nevnte anarki i denne tråden ikke en gang vet hva anarki er, foruten myten om at det er en politisk retning der målet er at flest mulig raner og dreper hverandre. Det er ikke det anarki handler om. Tenk heller mer libertarisme. Anarki har mange retninger, både til venstre og til høyre.

Det eneste problemet jeg ser ved legalisering av rusmidler er eventuelt det man kan kalle solidaritet, grunnen til at vi betaler skatt med glede osv. Vi betaler skatt for at de som skader seg, faller utenfor, eller av andre grunner trenger hjelp og behandling. Det er fint. Imidlertid, dersom man ødelegger sin egen kropp, har man da rett til hjelp? Slik det fungerer i Norge..ja. Folk ødelegger kroppene sine pga manglende impulskontroll, overspiser sukker, skader seg på trening(og trenger støtte fra staten til behandlinger osv, kjenner noen seg igjen?), blir alkoholikere etc etc. Vi har dermed allerede legalisert retten til å ødelegge sitt eget liv og samtidig få hjelp til å komme på beina igjen. Slik fungerer solidariteten og skattesystemet.

Argumentet reduseres til slutt til; Hvorfor legalisere enda et rusmiddel som potensielt kan ødelegge liv? Selv mener jeg alle rusmidler burde være lovlige. For det første hadde vi måtte ta større personlig ansvar, for det andre, er det ikke alkohol eller diverse piller som burde BLITT ulovlige? Det masseproduseres jo tusenvis av preparater hver eneste dag mot hodepine, vondt her og vondt der, som har minst like fæle bivirkninger som cannabis som regel IKKE har (for de aller fleste) Den eneste grunnen til at hasj er ulovlig er fordi man så på det som en trussel mot vårt samfunn da det dukket opp for 70-80 år siden. Det synet har nok forandret seg mye hos den jevne mann, men utdaterte holdninger hos politikere forsvinner ikke så lett.

1. Jeg ville heller hatt en verden full av fjerne, forsiktige folk, enn drita uberegnelige idioter.

2. Staten hadde fått inn årlig enorme summer

3. Man hadde fått bukt 80-90% av all kriminalitet, slik at politiet kunne ha brukt ressursene sine på det de ikke gjør i dag, nemlig å oppklare voldtekter og mord. Ikke bruke all tid på å bøtelegge narkiser slik at oppklaringsprosenten ser fin ut på papiret.

4. Sannsynligvis hadde noen flere prøvd hasj en periode, og hva så?

Så hva sitter vi igjen med i 2010? Ingen serisøe forskningsrapporter som kan finne noen paralell mellom psykoser og hasj. Det havner lenger ned på listen over farlige rusmidler enn kaffe og tobakk. Ingen forskning kan vise til noe særlig økt forbruk hos land som har avkriminalisert (Ingen land har vel så langt legalisert fullstendig så vidt jeg vet) Folk som blir trygdesnyltere, sosiale tapere og sløvinger hadde sannsynligvis blitt det om det var lovlig eller ulovlig. Det er jo uansett så stor forespørsel etter dopet, at jeg kan rusle ned på elva, avvise påstandene om at jeg er sivilsnut (tror ikke de stoler på at hasjrøykere er litt over snittet kraftige) og få sakene etter fem minutter.

Tror folk seriøst at dersom det ble lovlig, ville ellers totalt lovlydige mennesker, som aldri ville har rørt hasj dersom det var ulovlig, plutselig bli ravende gale sosialsnyletere som med ett gav fullstendig faen i sitt eget liv. "Jøss, lovlig jo, nei, nå tror jeg at jeg avbryter livet mitt og røyker meg fjern dagen lang". Saklig argument..
En økende andel forskere, leger, jurister osv har innsett at hasj ikke er så veldig farlig, for hverken samfunnet eller indivitet, når skal politikerne våkne? Sannsynligvis etter at absolutt ALLE andre land har våknet. Hurra for pottitlandet Norge.


Edit: Hasj ødelegger heldigvis ingen hjerneceller. Alkohol derimot, gjør det.
Sa brura

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: legalisering av hasj?
« #33 : 08. september 2010, 23:21 »
hasj ødelegger hjerneceller Tongue LOL!! Jeg skrev ikke hasj.. jeg skrev narkotika.. og mene at norkotika IKKE ødelegger livet, så har man svært få celler igjen..

hasj kommer ALLTID til å være ulovlig i norge!!

Jeg røyker hasj, og har i hvert fall lært meg å skrive. Du røyker ikke hasj, og er på samme litterære nivå som en treåring. Tenk om DU hadde røyket hasj a! Du hadde jo sannsynligvis ikke forstått hvordan du skulle ronket deg selv! LOLZ!
Sa brura

Utlogget Proteinmannen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 396
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 396

  • :D
Sv: legalisering av hasj?
« #34 : 08. september 2010, 23:33 »
Jeg røyker hasj, og har i hvert fall lært meg å skrive. Du røyker ikke hasj, og er på samme litterære nivå som en treåring. Tenk om DU hadde røyket hasj a! Du hadde jo sannsynligvis ikke forstått hvordan du skulle ronket deg selv! LOLZ!

i rest my case Smiley lol
Weightlifter3 + Food = bodybuilder

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: legalisering av hasj?
« #35 : 08. september 2010, 23:35 »
i rest my case Smiley lol

You lost your case, idiot. Litt forskjell Smiley
Sa brura

Utlogget Proteinmannen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 396
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 396

  • :D
Sv: legalisering av hasj?
« #36 : 08. september 2010, 23:42 »
You lost your case, idiot. Litt forskjell Smiley

Gjorde nok ikke det, smarting Wink Kanskje du trenger litt mer tid på å skjønne at jeg vant den??

Weightlifter3 + Food = bodybuilder

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: legalisering av hasj?
« #37 : 09. september 2010, 00:00 »
Gjorde nok ikke det, smarting Wink Kanskje du trenger litt mer tid på å skjønne at jeg vant den??



Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: legalisering av hasj?
« #38 : 09. september 2010, 00:04 »
Gjorde nok ikke det, smarting Wink Kanskje du trenger litt mer tid på å skjønne at jeg vant den??



Beklager. Jeg visste ikke at du hadde downs. Selvsagt vant du. Du er en vinner! Du får til! Du vil!
Sa brura

Utlogget liffy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 259
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 259

  • Mindbuilder
Sv: legalisering av hasj?
« #39 : 09. september 2010, 07:35 »
Alltid hyggelig når legaliseringsmotstanderne går av med seieren Wink

Utlogget Bonnskij

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 393
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 393

  • R.I.P
Sv: legalisering av hasj?
« #40 : 09. september 2010, 07:42 »
Franken fails!!!

Anyways. No for tida oppheld eg meg i Cairns, her har eg vert nokre få månedar og her skal eg vere ei stund til. Det er ein meeeeeget stor prosentandel backpackerar i Cairns, størsteparten av desse fra Europa. Nokon som ser kvar eg vil?

Om ikkje: På det meste har vel rundt halvparten eller fleire av dei som bur i huset nytt sin daglige Cannabis, (Her er 12 rom, fleire dobbeltrom)

Du ville aldri kunne sett på nokon av desse at dei røykte, du ville aldri funne det ut av å prata med dei (Han eine tyskeren var ein chill type, men det var nok berre personlegheita hans Tongue)
Nokon høgt utdanna, særs intelligente typar, og ellers alle slags personlegheitar som du finn rundt omkring i samfunnet.

Det einaste alle har til felles er at dei er hærlege personlegheitar som du ikkje akkurat kan spore degenererte hjerneceller hos.

Mistenker meir degenerering av dei små grå når eg ser ei setning som "hasj ødelegger hjerneceller LOL!!"

Vi dør ein gong og. Så kvifor stresse med å leve så lenge som mogleg? Life's a beach and then you die. Chill out Cool
Konkurrerende utøver i Spydkast

It\'s better to die on your feet than live on your knees

Spyd 800 g: 48.78 meter

Treningsdagbok

Utlogget whey%

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 191
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 191

Sv: legalisering av hasj?
« #41 : 09. september 2010, 10:54 »
ja du sier noe der. Jeg kjenner mange personligheter med et herlig syn på livet. De er intellektuelle, har tatt skole og har en god jobb. De ser heller ikke ut som den typiske stoner.

Det finnes også folk som har litt baller, tør å si hva de mener. Komiker Joe Rogan er en meget smart fyr!Han har mye bra å si. skjent fra fear factor.

 Joe Rogan: I like to smoke weed and work out http://blog.joerogan.net/archives/2264
 Velskrevet blogg innlegg fra mannen. 

BTW Det er lov å linke til eksterne blogger?

Igjen se The union gratis på nettet! Dette får deg  til å tenke!
Die Religion ... ist das Opium des Volkes

---------------------------------------------

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100619.msg1504657;topicseen#new
Bildebok

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: legalisering av hasj?
« #42 : 09. september 2010, 11:50 »
Join LUHM på facebook. Har allerede 6-7000 medlemmer. Seriøs forening.

Også må man være inneforstått med venner kan se at man er medlem. Eksempelvis sjefen, kollegaer, familie, politiet osv.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: legalisering av hasj?
« #43 : 09. september 2010, 12:03 »
Life's a beach and then you die.

En strand? Er det en slags metafor om at vi er alle sandkorn som en gang var et fjell? At vi har gått fra en enhet til enkeltindivider? Enlight me.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Bonnskij

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 393
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 393

  • R.I.P
Sv: legalisering av hasj?
« #44 : 09. september 2010, 12:11 »
ja du sier noe der. Jeg kjenner mange personligheter med et herlig syn på livet. De er intellektuelle, har tatt skole og har en god jobb. De ser heller ikke ut som den typiske stoner.

Det finnes også folk som har litt baller, tør å si hva de mener. Komiker Joe Rogan er en meget smart fyr!Han har mye bra å si. skjent fra fear factor.

 Joe Rogan: I like to smoke weed and work out http://blog.joerogan.net/archives/2264
 Velskrevet blogg innlegg fra mannen. 

BTW Det er lov å linke til eksterne blogger?

Igjen se The union gratis på nettet! Dette får deg  til å tenke!

Haha. Han verka som ein hærleg type han der Joe rogan Grin

En strand? Er det en slags metafor om at vi er alle sandkorn som en gang var et fjell? At vi har gått fra en enhet til enkeltindivider? Enlight me.

Det var ingen feilskriving som du sikkert trur. Det er eit Australsk uttrykk. Kort sagt; livet er hærleg, og så er det slutt Wink
Konkurrerende utøver i Spydkast

It\'s better to die on your feet than live on your knees

Spyd 800 g: 48.78 meter

Treningsdagbok

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!