Skrevet av Emne: legalisering av hasj?  (Lest 52855 ganger)

Utlogget Andyy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 299
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 299

Sv: legalisering av hasj?
« #90 : 16. september 2010, 16:36 »
Om du går over til sterkere stoffer pga cannabis er du virkelig ett spesielt menneske. Hvor mange ganger må dette sies.. Det er ingen avhengihets skapende stoffer i cannabis, effekter dabber ikke av over tid så det ingen behov for sterkere saker. Det er STOR forskjell på dårlig og bra cannabis så effekten er jo forskjellig med god  cannabis vil alltid gi deg en fin rus. Som jeg sa i en tidligere post. Jeg kjenner kun ett menneske som har gått over til sterkere stoffer, men han startet faktisk med pille missbruk og cannabis og grunnen til at det ikke var sterkt nok var fordi han prøvde å fjerne vonde minner fra han var missbrukt når han var ett barn. Jeg kjenner en veldig stor dose med mennesker som røyker og INGEN av dem har noen som helst planer om å gå over til sterkere saker og ingen har gjort det enda heller.

Det er bare gammelt media svada og propaganda filmer fra USA som fikk dette ulovelig. Folk tror fortsatt på at det er skadelig og du blir gal som folka i reefer madness om du røyker. Dette er jo totalt vitenskapelig motbevist.  Alkohol gjør deg smågal, det gjør folk aggresive, folk gjør ting de ikke normalt sett ville gjort i en edru tilstand. Cannabis gjør 3 ting med deg.  Det gjør deg rolig, det gjør deg sulten og det gir deg ett godt humør.


@ thomas

Rimi eller oslo taxi?
Njoa

taraquin

  • Gjest
Sv: legalisering av hasj?
« #91 : 16. september 2010, 21:03 »
Trappetrinnshypotesa kommer pga miljøet, ikke rusmidlet. Og skal man si at det finnes en trappetrinnshypotese så starter den vell heller som regel ved alkohol\tobakk for de fleste. Ressurssterke, friske personer går svært sjelden videre til stoffer som heroin, og gjør de det gjør de det ikke pga cannabis. Det samme gjelder f.eks alkohol, det at du drikker alkohol gjør ikke at du automatisk etterhvert får en dragning mot heroin. Det at du må inn i et miljø med tvilsom agenda for å få tak i cannabis derimot kan fort føre til at "gratis smaksprøver" på værre stoffer fører til avhengighet. Samtidig må jeg igjen påpeke at nær sagt alle som følger hele trappa opp og ender opp med de tyngste stoffene har psykiske lidelser i grunn og forsøker å selvmedisinere. Mange brukere av alkohol og cannabis har angstlidelser, noe begge disse stoffene demper effektivt og sånn sett skaper en avhengighet.

Utlogget Mats_AA

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 74
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 74

Sv: legalisering av hasj?
« #92 : 16. september 2010, 23:26 »
Trappetrinnshypotesa kommer pga miljøet, ikke rusmidlet. Og skal man si at det finnes en trappetrinnshypotese så starter den vell heller som regel ved alkohol\tobakk for de fleste. Ressurssterke, friske personer går svært sjelden videre til stoffer som heroin, og gjør de det gjør de det ikke pga cannabis. Det samme gjelder f.eks alkohol, det at du drikker alkohol gjør ikke at du automatisk etterhvert får en dragning mot heroin. Det at du må inn i et miljø med tvilsom agenda for å få tak i cannabis derimot kan fort føre til at "gratis smaksprøver" på værre stoffer fører til avhengighet. Samtidig må jeg igjen påpeke at nær sagt alle som følger hele trappa opp og ender opp med de tyngste stoffene har psykiske lidelser i grunn og forsøker å selvmedisinere. Mange brukere av alkohol og cannabis har angstlidelser, noe begge disse stoffene demper effektivt og sånn sett skaper en avhengighet.

Enig i det. Og med en legalisering vil bruken øke og derfor vil kanskje flere personer som ikke er ressurssterke og friske slik du sier, falle utenfor samfunnet. 

I og med at THC er fettløselig, vil restene etter en dose hasj finnes «fastlimt» på hjernecellene i opptil 30-40 dager før de «skylles» ut. Om man da misbruker hasj igjen innenfor denne perioden, vil man få et andrestrøk med THC på hjernecellene. Slik vil dopet lagvis omfavne viktige sentra i hjernen. Resultatet viser seg senere som bl.a. dårligere kortidsminne, konsentrasjonsvansker m.m. Andre skader med hasj er forstyrrelser i hormonbalansen, nedsatt spermieproduksjon, fosterskader, samt økt risiko for kreft i luftveiene m.m. F.eks. har antall fosterskader i USA økte parallelt med marihuanaens utbredelse fra 1971.
Dette er fakta som liberaliseringstilhengerne helt velger å se bort fra. Hasjens skadevirkninger er dokumentert i mer enn 12 000 forskjellige rapporter fra hele verden.

Vet ikke om noen har noen meninger om dette? Dette er hentet fra linken fra dagbladet(som jeg linket til tidligere). Jeg kan ikke se at det ikke foreligger nok rapporter på at hasj er skadelig. Sliter også litt med å finne forskning som motbeviser det what

taraquin

  • Gjest
Sv: legalisering av hasj?
« #93 : 17. september 2010, 09:49 »
Hvorfor skulle bruken øke ved legalisering? Den gjorde jo ikke det i Nederland. Alle som vil bruke cannabis idag kan enkelt skaffe det illegalt. Legalisering er en vinn-vinn-situasjon:
- Du slår bena under et kriminelt miljø som ønsker deg over på sterkere stoffer
- Staten tjener penger, nå bruker staten masse penger på å straffe "kriminelle brukere"
- Å søke hjelp for de som sliter med avhengighet blir enklere siden stoffet er stuerent, lettere å få hjelp og bli fanget opp av psykisk helsevern
- De fleste av oss som kanskje vil bytte ut et par øl med en joint på lørdagskvelden slipper å bli straffet for det.
- Cannabis har helt klart noen negative effekter, men sammenligna med alkohol\tobakk er de få og små for de fleste av oss.

Ift mennesker med psykiske problemer så vil de bruke rus som flukt samme om det er ulovlig eller ikke. Her handler det om at tilbudet fra det offentlige må bli bedre, eks sette igang heroinprosjekt ala sukessprosjektet i Sveits.

Ang helseskadene du viser til vil jeg be om studier som bekrefter dine uttalelser. Ved røyking av ren marihuana øker ikke kreftfaren i luftveien selv om man kan få lettere nedsatt O2-opptak, men det gjelder samme hva man røyker, økt fare for KOLS etc. http://www.webmd.com/lung-cancer/news/20060523/pot-smoking-not-linked-to-lung-cancer Bruk vaporizer = problem solved! Ved iblanding av tobakk kan kreftfare øke, men det er grunnet tobakken. De andre påstanden vet jeg lite om.

Utlogget Krollo

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 772
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 772

Sv: legalisering av hasj?
« #94 : 17. september 2010, 13:27 »
I og med at THC er fettløselig, vil restene etter en dose hasj finnes «fastlimt» på hjernecellene i opptil 30-40 dager før de «skylles» ut. Om man da misbruker hasj igjen innenfor denne perioden, vil man få et andrestrøk med THC på hjernecellene. Slik vil dopet lagvis omfavne viktige sentra i hjernen.
Aktivt THC brukes opp og binder seg til reseptorene i hjernen. Dette gjør deg høy. Det er de inaktive restene som lagres i fettet. Slik som mye annet gjør, bandt annet mange krydder.
Stats:
19 år
178cm
85kg


Loggbok!


Bildeprofil

Utlogget Mats_AA

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 74
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 74

Sv: legalisering av hasj?
« #95 : 17. september 2010, 13:44 »
Hvorfor skulle bruken øke ved legalisering? Den gjorde jo ikke det i Nederland. Alle som vil bruke cannabis idag kan enkelt skaffe det illegalt. Legalisering er en vinn-vinn-situasjon:
- Du slår bena under et kriminelt miljø som ønsker deg over på sterkere stoffer
- Staten tjener penger, nå bruker staten masse penger på å straffe "kriminelle brukere"
- Å søke hjelp for de som sliter med avhengighet blir enklere siden stoffet er stuerent, lettere å få hjelp og bli fanget opp av psykisk helsevern
- De fleste av oss som kanskje vil bytte ut et par øl med en joint på lørdagskvelden slipper å bli straffet for det.
- Cannabis har helt klart noen negative effekter, men sammenligna med alkohol\tobakk er de få og små for de fleste av oss.

Ift mennesker med psykiske problemer så vil de bruke rus som flukt samme om det er ulovlig eller ikke. Her handler det om at tilbudet fra det offentlige må bli bedre, eks sette igang heroinprosjekt ala sukessprosjektet i Sveits.

Ang helseskadene du viser til vil jeg be om studier som bekrefter dine uttalelser. Ved røyking av ren marihuana øker ikke kreftfaren i luftveien selv om man kan få lettere nedsatt O2-opptak, men det gjelder samme hva man røyker, økt fare for KOLS etc. http://www.webmd.com/lung-cancer/news/20060523/pot-smoking-not-linked-to-lung-cancer Bruk vaporizer = problem solved! Ved iblanding av tobakk kan kreftfare øke, men det er grunnet tobakken. De andre påstanden vet jeg lite om.

Jo bruken økte i Nederland ved legaliseringen, men sank etterhvert ja. Leste forsknings artikkelen du sendte. Her har du en fra samme sted som tar for seg bivirkninger.
http://www.webmd.com/mental-health/marijuana-use-and-its-effects

Ja, men jeg tror ikke samfunnet har godt av enda mer som kan skape "problemer".

Men vi har nok forskjellige meninger, men jeg ser hva du mener ja:)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: legalisering av hasj?
« #96 : 17. september 2010, 14:03 »
Om du går over til sterkere stoffer pga cannabis er du virkelig ett spesielt menneske. Hvor mange ganger må dette sies.. Det er ingen avhengihets skapende stoffer i cannabis, effekter dabber ikke av over tid så det ingen behov for sterkere saker. Det er STOR forskjell på dårlig og bra cannabis så effekten er jo forskjellig med god  cannabis vil alltid gi deg en fin rus. Som jeg sa i en tidligere post. Jeg kjenner kun ett menneske som har gått over til sterkere stoffer, men han startet faktisk med pille missbruk og cannabis og grunnen til at det ikke var sterkt nok var fordi han prøvde å fjerne vonde minner fra han var missbrukt når han var ett barn. Jeg kjenner en veldig stor dose med mennesker som røyker og INGEN av dem har noen som helst planer om å gå over til sterkere saker og ingen har gjort det enda heller.

Det er bare gammelt media svada og propaganda filmer fra USA som fikk dette ulovelig. Folk tror fortsatt på at det er skadelig og du blir gal som folka i reefer madness om du røyker. Dette er jo totalt vitenskapelig motbevist.  Alkohol gjør deg smågal, det gjør folk aggresive, folk gjør ting de ikke normalt sett ville gjort i en edru tilstand. Cannabis gjør 3 ting med deg.  Det gjør deg rolig, det gjør deg sulten og det gir deg ett godt humør.


@ thomas

Rimi eller oslo taxi?

Det du ikke kan om THC kunne fylt en bok.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

taraquin

  • Gjest
Sv: legalisering av hasj?
« #97 : 17. september 2010, 14:06 »
Jeg ser ikke helt problemet med om bruken skulle øke for en liten periode for så å gå ned. Det er jo positivt uansett at man da hadde fjernet et stort kriminelt miljø og fjerna tabuet for å søke hjelp for de som ønsker det Smiley

Jeg er slett ikke uenig i at cannabis har endel neagtive virkninger, men jeg reagerte litt på f.eks den om nedsatt sædkvalitet som jeg mener å ha lest om før at var humbug. Jeg har selv venner\bekjente\familie som har opplevd negative virkninger som f.eks paranoia, men hadde også familiemedlemmer som har røyket seg til døde på tobakk eller som har drukket seg fra gård og grunn og banket familien helseløs og føler vell at cannabis for de fleste ville vært et bedre alternativ.

Jeg skjønner ikke helt argumentet ditt med: "Ja, men jeg tror ikke samfunnet har godt av enda mer som kan skape "problemer".", siden bruken nå i Nederland er litt lavere enn før det ble legalisert. Hadde det ikke vært flott om det ble lovlig og det etterhvert ble færre brukere? De som ønsker å bruke det idag gir jo f... i lovene uansett.

Jeg greier ikke se noe som helst negativt meg legalisering bortsett fra en mulig økning i bruk en liten stund etter legaliseringa Smiley

Må nok en gang gjenta at jeg aldri har prøvd cannabis selv og på ingen måte er en forkjemper for selve rusmidlet, men jeg er en forkjemper for legalisering da jeg mener det er det beste for samfunnet og brukerne.

Utlogget Andyy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 299
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 299

Sv: legalisering av hasj?
« #98 : 17. september 2010, 14:50 »
Det du ikke kan om THC kunne fylt en bok.

Utdyp det.
Njoa

Utlogget Bonnskij

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 393
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 393

  • R.I.P
Sv: legalisering av hasj?
« #99 : 18. september 2010, 08:59 »
Penn and tillers bullshit. War on drugs er jo fin då:

http://www.wisevid.com/play?v=9tzft5q8ft3c

Fin type han sheriffen :Smiley
"I'f drugs become legal. Everyone will start shooting heroin while driving...etc"

Ya right... Viss drap blei lovleg så ville vel alle gått rundt og myrda for fote og. Høyrt om moralsk ansvar og normalt folkevett din gamle, feite fjomp ifrå Texas?

Eg er ganske overbevist om at folk som vil prøve narkotika, prøver narkotika. Tilgongen er der uansett. Forskjellen på legalisering eller ikkje, er vel strengt tatt økonomisk profitt for kriminelle og moglegheiten til å relokalisere skattepengar til bekjempelse av verkeleg kriminalitet.
Konkurrerende utøver i Spydkast

It\'s better to die on your feet than live on your knees

Spyd 800 g: 48.78 meter

Treningsdagbok

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: legalisering av hasj?
« #100 : 18. september 2010, 12:47 »
Penn and tillers bullshit. War on drugs er jo fin då:

http://www.wisevid.com/play?v=9tzft5q8ft3c

Fin type han sheriffen :Smiley
"I'f drugs become legal. Everyone will start shooting heroin while driving...etc"

Ya right... Viss drap blei lovleg så ville vel alle gått rundt og myrda for fote og. Høyrt om moralsk ansvar og normalt folkevett din gamle, feite fjomp ifrå Texas?

Eg er ganske overbevist om at folk som vil prøve narkotika, prøver narkotika. Tilgongen er der uansett. Forskjellen på legalisering eller ikkje, er vel strengt tatt økonomisk profitt for kriminelle og moglegheiten til å relokalisere skattepengar til bekjempelse av verkeleg kriminalitet.
Jeg har stor sans for den internasjonale skeptikerbevegelsen, men jeg synes at Penn og Teller er to av de dårligste representantene for den bevegelsen.  De driver med fordummende vræling, i motsetning til f.eks. den glimrende Joe Nickell, som virkelig går inn for å få folk til å tenke.

Til saka: Hva ville skje dersom alle former for narkotika ble lovlig?  Jeg tror at pris pr. volumenhet riktignok ville gå ned, men at smuglere og langere ville ha fri tøyler til på alle måter å får omsetningsvolumet til å gå opp.  De ville både prøve å omsette mer av eksisterende stoffer, og i tillegg prøve å introdusere nye stoffer på markedet.  Dermed ville vi få en åpenlys og lovelig økonomisk infrastruktur som har til hensikt å gjøre folk kjemisk hekta.  Hva er det som er så bra med det?

Jeg er enig i at dagens narkotikapolitikk er feilslått, men jeg tror ikke at et frislepp er noe bra alternativ.  Et mulig alternativ er at smugling, lagring og salg fortsatt straffes hardt som i dag, men at folk som blir tatt for besittelse av narkotika får rett og plikt til medisinsk behandling for avhengigheten sin.  En del av denne behandlingen kan bestå i at den avhengige får stoff GRATIS av det offentlige.  Dette stoffet skal inntas under oppsyn av politi eller helsepersonell for å unngå unnaluring og lagring av stoffet.

En sånn politikk vil bli møtt med ramaskrik om at staten er den nye doplangeren osv.  Svarene på det er at staten skal gi stoffet GRATIS til brukeren, og at staten dermed ikke er profitør.  For øvrig bruker helsevesenet f.eks. botuliniumtoksin, som er verdens sterkeste kjente gift.  Det er et eksempel på at helsevesenet faktisk gjør massevis av ting som folk på gatenivå ikke gjør.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: legalisering av hasj?
« #101 : 18. september 2010, 12:56 »
Hva er det som er så bra med det?

Rett til å velge?

Hvis det skulle blitt lovlig, hadde det nok blitt lovregulert på samme måte som alkohol. Med høye priser, monopol, Ulovlig å lage selv, ikke lov å reklamere for osv. Men det igjen hadde nok ført til at folk hadde grodd det selv, på linje med hjemmebrenning.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Bonnskij

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 393
  • Honnør: 102
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 393

  • R.I.P
Sv: legalisering av hasj?
« #102 : 18. september 2010, 13:37 »
Jeg har stor sans for den internasjonale skeptikerbevegelsen, men jeg synes at Penn og Teller er to av de dårligste representantene for den bevegelsen.  De driver med fordummende vræling, i motsetning til f.eks. den glimrende Joe Nickell, som virkelig går inn for å få folk til å tenke.

Til saka: Hva ville skje dersom alle former for narkotika ble lovlig?  Jeg tror at pris pr. volumenhet riktignok ville gå ned, men at smuglere og langere ville ha fri tøyler til på alle måter å får omsetningsvolumet til å gå opp.  De ville både prøve å omsette mer av eksisterende stoffer, og i tillegg prøve å introdusere nye stoffer på markedet.  Dermed ville vi få en åpenlys og lovelig økonomisk infrastruktur som har til hensikt å gjøre folk kjemisk hekta.  Hva er det som er så bra med det?

Jeg er enig i at dagens narkotikapolitikk er feilslått, men jeg tror ikke at et frislepp er noe bra alternativ.  Et mulig alternativ er at smugling, lagring og salg fortsatt straffes hardt som i dag, men at folk som blir tatt for besittelse av narkotika får rett og plikt til medisinsk behandling for avhengigheten sin.  En del av denne behandlingen kan bestå i at den avhengige får stoff GRATIS av det offentlige.  Dette stoffet skal inntas under oppsyn av politi eller helsepersonell for å unngå unnaluring og lagring av stoffet.

En sånn politikk vil bli møtt med ramaskrik om at staten er den nye doplangeren osv.  Svarene på det er at staten skal gi stoffet GRATIS til brukeren, og at staten dermed ikke er profitør.  For øvrig bruker helsevesenet f.eks. botuliniumtoksin, som er verdens sterkeste kjente gift.  Det er et eksempel på at helsevesenet faktisk gjør massevis av ting som folk på gatenivå ikke gjør.

Jaudå. Skal sei meg einig i at det er usakleg skriking, men underhaldande det er det Grin

Personleg aner eg ikkje kva som ville vert ein god alternativ narkotikapolitikk. Eg trur ikkje det finst ei løysing som faktisk vil fungere.

Legalisering av Cannabis trur eg er eit steg i riktig retning. Med tanke på kor mange som allereie er brukerar, så kan det jo vere ein idè å få det vekk frå gata om ikkje anna. Då vil i vertfall ikkje folk som allereie røyker eller et brownies kome i kontakt med feil miljø, og kanskje bli frista av ein heller skruppuløs type på Oslo s til å prøve ei gratis pille med smilefjes.

Totalt frislepp var det jo heller ikkje snakk om. Kraftig statleg regulering må jo til, men eg er einig i at staten ikkje bør profitere på det. (Ikkje tyngre stoff vertfall) Statleg regulert Cannabismonopol derimot, trur eg kan vere positivt. Pengar i kassa og tusenvis av ferre "kriminelle" i det ganske land.

Den Botox-gifta eg aldri klarer å stave ja... Las ein artikkel om det i eit vitenskapeleg tidsskrift for ikkje lenge sidan. Blir det brukt til noko anna enn å blåse opp og glatte ut diverse kroppsdelar?
Konkurrerende utøver i Spydkast

It\'s better to die on your feet than live on your knees

Spyd 800 g: 48.78 meter

Treningsdagbok

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: legalisering av hasj?
« #103 : 18. september 2010, 14:33 »
Da er du og jeg kanskje ikke så langt unna hverandre i synet på dette.  Den store forskjellen er nok i synet på cannabis.  Jeg ser ingen god grunn til at cannabis skal bli en lovelig og integrert del av samfunnsstrukturen.  Målsettinga bør fortsatt være at ingen begynner med det.

Jada, botuliniumtoksin blir brukt til mer enn bare kosmetisk behandling.  Det brukes som medisin mot visse typer krampetilstander.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: legalisering av hasj?
« #104 : 18. september 2010, 14:35 »
Utdyp det.

Skal gidde å utdype litt. Du skriver ting som at effekten ikke dabber av over tid bl.a. Toleransen øker definitivt, rusen i seg selv forandrer seg også ved langvarig og hyppig bruk.

Du klarer også å skrive noe så latterlig dumt som at cannabis kun gjør tre ting med deg gjør deg sulten, rolig og i godt humør. Du har tydeligvis ikke studert de negative effektene noe særlig.
( eller du røyker såpass mye at du ikke ser de selv.)

Så legger jeg til helt til slutt ett lite personangrep; premietulling. Ignorante bavian. Kom deg på skolen.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!