Skrevet av Emne: Imot koran brenningen?  (Lest 71857 ganger)

Utlogget Zulu

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 69
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 69

Sv: Imot koran brenningen?
« #30 : 12. september 2010, 16:45 »
Gratulerer med å være rasist! Wink  Du har nå tapt all troverdighet i en debatt og jeg er ferdig med deg.

Hvis du ikke liker Norge, nordmenn eller den vestlige verden så er marokko mot sør, God tur Wink



PS: Går du første året på studiespess får du ikke terminkarakterer før i januar og det vil være umulig å beregne et snitt som ikke eksisterer enda. Bare sånn for å ha sagt det   Wink
gå og sov du,
 slutten i 10 klasse så var min snitt over 4

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Imot koran brenningen?
« #31 : 12. september 2010, 16:46 »
gå og sov du,
 slutten i 10 klasse så var min snitt over 4

Så hvorfor skrev du noe annet ? Du skriver ting som er helt borte i natten. Hersketeknikkene dine funker og dårlig Wink
Non Plus Ultra

Utlogget Zulu

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 69
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 69

Sv: Imot koran brenningen?
« #32 : 12. september 2010, 16:47 »
du trur på at du 1 var en fisk,ape så en menneske, hehehe dette her er ikke loggisk hehe

Utlogget lolitz

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

Sv: Imot koran brenningen?
« #33 : 12. september 2010, 16:48 »
lærene i landet her er jo naive sosialister som gir folk som ikke fortjener det altfor gode karakter, så det forundrer meg ikke.

du spør om det finnes muslimer som brenner bibler? det gjør det garantert. det finnes også muslimer som ønsker å henrette folk som konverterer til kristendommen. humant.

og det er da fullt lov å bruke all slags muslimske plagg her. bare ikke som politi, men det skulle da bare mangle. politi skal være nøytralt punktum

Utlogget Space Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 533
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 533

Sv: Imot koran brenningen?
« #34 : 12. september 2010, 16:48 »
.

Utlogget lolitz

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 25
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 254

Sv: Imot koran brenningen?
« #35 : 12. september 2010, 16:49 »
et lite råd fra meg til deg zulu, ikke la deg hjernevaske av de tullingene du tydeligvis hører altfor mye på til daglig.
se på landene som har islam som religion. hvor langt har de egentlig kommet i utviklingen? 1800-tallet?

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Imot koran brenningen?
« #36 : 12. september 2010, 16:50 »
politi skal være nøytralt punktum
HELT RIKTIG Cheesy

Utlogget Raven_NoR

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 10

Sv: Imot koran brenningen?
« #37 : 12. september 2010, 16:50 »
@Jonathan

du gjør som mange andre og blander evolusjon og abiogenese.

Til dere Hernes go Zulu er det synd at dere ikke greier og holde diskusjonen på et mer modent nivå. Prøv og strekk dere begge to hvis dere virkelig har lyst å lære litt om hverandres synspunkter -  i stedet for barnslig skittkasting.

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Imot koran brenningen?
« #38 : 12. september 2010, 16:51 »
Vis meg bevisene. Det at evolusjon eksisterer tror jeg 100% på. Feks det med at mennesket de siste 100 år i gjennomsnitt har blitt 10cm høyere, det at enkelte fugler utvikler mer robuste nebb for å hakk i trær osv. Det som ikke er bevist er at menneskene stammer fra apene (som den ene teorien sier), eller at vi er en egen "art" som kommer fra et rumpetroll i en sump x antall millioner år siden.

 Beviset ligger i DNA'et vårt, vi deler over 97% av DNA'et vårt med sjimpanser, og det er faktisk så nært at det kan tenkes at det å kopulere med de hadde gått ann. Omtrent som en hest og et esel får muldyr.  Jo fortere du innser dette jo bedre. Vi har over 90% samme DNA som en firfisle f.eks.
Non Plus Ultra

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Imot koran brenningen?
« #39 : 12. september 2010, 16:52 »
du trur på at du 1 var en fisk,ape så en menneske, hehehe dette her er ikke loggisk hehe

Jo, om man leser seg opp på dette så er det perfekt logisk.  Men starten var enda mindre enn en fisk. Problemet er at tidsperspektivet som er involvert er så ufattelig svært at det er vanskelig å begripe for folk, og da tyr man til religion. Som er en blindvei.
Non Plus Ultra

Utlogget Space Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 533
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 533

Sv: Imot koran brenningen?
« #40 : 12. september 2010, 16:54 »
.

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Imot koran brenningen?
« #41 : 12. september 2010, 16:54 »
Beviset ligger i DNA'et vårt, vi deler over 97% av DNA'et vårt med sjimpanser, og det er faktisk så nært at det kan tenkes at det å kopulere med de hadde gått ann. Omtrent som en hest og et esel får muldyr.  Jo fortere du innser dette jo bedre. Vi har over 90% samme DNA som en firfisle f.eks.
Frister ikkje mye å ha seg me en SJIMPANSE Cheesy

Utlogget Zulu

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 69
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 69

Sv: Imot koran brenningen?
« #42 : 12. september 2010, 16:55 »
lærene i landet her er jo naive sosialister som gir folk som ikke fortjener det altfor gode karakter, så det forundrer meg ikke.

du spør om det finnes muslimer som brenner bibler? det gjør det garantert. det finnes også muslimer som ønsker å henrette folk som konverterer til kristendommen. humant.

og det er da fullt lov å bruke all slags muslimske plagg her. bare ikke som politi, men det skulle da bare mangle. politi skal være nøytralt punktum

nei der tokk du feil, det finns ikke muslimer som brenner bibel, eller toraen, hvis  amerikanerne brente koranen kunne i så enkelt gjort det samme. nei eg selv er muslim og  trur på bibelen og toraen.
det gjør alle muslimene, men det  det som står skrevet i bibelen blir bytte heile tida. eks hvis du tar med deg bibelen og går til italia så finner du at det står forskjellige ting. men tar du med deg koranen fra marokko til malaysia. så står det samme


Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Imot koran brenningen?
« #43 : 12. september 2010, 16:56 »
så er vi plutselig en blading av ape OG firfirsle.   Fremdeles, vis meg bevisene.

Det finnes en god del forskere som forsker på dette her, en del er ateister/agnostikere osv og en del kristen/hører til andre religioner.   Til og med de smarteste som undersøker på dette her er ikke sikre..

Jo, de er helt sikre. I vitenskapelige kretser er Evolusjon et faktum, på samme måte som at teorien om tyngdekraft er et faktum. Og beviset ligger i DNA'et ditt. Hvis du ikke skjønner dette, så sier det en hel del.
Non Plus Ultra

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: Imot koran brenningen?
« #44 : 12. september 2010, 16:58 »
Vis meg bevisene. Det at evolusjon eksisterer tror jeg 100% på. Feks det med at mennesket de siste 100 år i gjennomsnitt har blitt 10cm høyere, det at enkelte fugler utvikler mer robuste nebb for å hakk i trær osv. Det som ikke er bevist er at menneskene stammer fra apene (som den ene teorien sier), eller at vi er en egen "art" som kommer fra et rumpetroll i en sump x antall millioner år siden.

http://www.amazon.com/Greatest-Show-Earth-Evidence-Evolution/dp/1416594787

Ganske bra bok, det eneste som er litt dumt er at den er beregnet for folk som er veldig, veldig skeptiske så den gjentar seg en del. Skal se om jeg finner den slik at jeg får forklart hvordan små bakterier kan bli til mennesker senere.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!