Skrevet av Emne: Solid Snakes vei mot AF (og x2 kroppsvekt benk + til og med bedre utholdenhet)  (Lest 190222 ganger)

Utlogget kassa86

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 77
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 77

tusen takk for svar! Og god bedring mtp hodet Wink Tenkte å prøve PHAT etter jeg er ferdig med mitt nåværende program.. Føler du det går greit med løpetreninga ved sidenav programmet? Er det noe problem å trene løping på beindager? Smiley

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Går helt fint det, jeg gjør det stort sett på hviledagene... Ville fraråde å gjøre det på ben-dagene... Siden det knudrer til "signalene" såvidt jeg vet... Blir ikke optimalt... Men du kan løpe om morgen og trene ben på kveld eller visa versa... Eller kanskje enda bedre...  Trene overkropp/hypertrofi på morgen og løpe på kveld... Vil foresten også presisere at styrken burde skje først... Sånn at du ikke sliter deg ut før styrken... Mye bedre å løpe etter styrke, enn å løpe før og oppleve at det går utover styrken... Men alt etter som, er jo et prioriteringsspørsmål.... Selv kjenner jeg at 7 treninger i uken ofte er nok for min del:D
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Hei igjen bamse Smiley Spørsmål: er du ferdig med militæret nå? Lenge var du inne?

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Hei igjen bamse Smiley Spørsmål: er du ferdig med militæret nå? Lenge var du inne?

Dimmet... Følte at inntekten, styrken, kondisjonen, forholdet mitt til dama og livet mitt ellers ikke hadde noe spesielt godt av det....Jeg følte at jeg som individ tapte på å være der... Så nå har jeg rekordhøy inntekt, masse tid til dama og venner + trening.. Nei, ser ikke poenget med å være den plassen jeg endte opp om man ikke har ambisjoner om Afghanistan, eller føler for å komme seg vekk ifra livet sitt et år eller to... Men for all del... Ble tatt inn i en slik afghanistan-rettet tropp...  Så snakker ikke om hele forcen... Men som jeg tolket det tjente militæret på å få meg til å slave for dem, mens jeg tapte på det..

Men så kan man argumentere for at jeg hadde godt av det psykisk og at jeg utviklet meg som menneske etc... Men jeg selv tolket det ikke slik på daværende tidspunkt..
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Det er en ærlig sak det Smiley Tenkte bare å spørre Smiley

Så lenge man er lykkelig og liker det man driver med, er det vel strengt tatt et fett hvor man er hen i verden Smiley

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Joa, men ligger nok også noe i at jeg fikk søvnproblemer, som ble ganske ille på sikt.. Hørte at det å sove i militæret skulle være det enkleste i verden, men selv om jeg var utslitt fikk jeg søvnproblemer... Du må ikke misforstå... Var en herlig gjeng der inne, og sikkert mye og hente for mange der inne og selvsagt var det også endel der inne som var lærerikt og morsomt... Men sånn totalt sett ble resultatet for min del disproduktivt.. Er ikke sikkert det ville ha vært slik om jeg dro inn igjen nå... Men samtidig er veldig fornøyd med livet mitt nå...  Bare håper ikke at det at jeg dimmet raderer mine politidrømmer med jorden... Er jo ikke lenger obligatorisk å ha utført førstegangstjeneste for å bli politi, men om man skal være ærlig høres jo dette veldig veikt ut... Håper de har forståelse for hva seriøse søvnproblemer gjør med en over tid... Var jo spesielle ting akkurat da kombinert med tilvenningen til det militære livet som ga meg søvnproblemer der og da, det er jeg nesten helt sikker på. Tviler sterkt at det er en defekt ved meg som person, men der og da fikk jeg seriøse søvnproblemer på grunn av at en god porsjon store spørsmål fløy rundt i hodet mitt..Tongue Kombinert med den militære tilvenningen...
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Synd, men du prøvde i det minste. Og du har blitt en erfaring rikere. Forhåpentligvis har du også innsett at det å være profesjonell soldat krever at man ofrer svært mye (venner, familie, fritid, god helse) og setter kanskje på den måten mer pris på den jobben vi gjør for Kongeriket.

Hilsen en grenader. Smiley

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Synd, men du prøvde i det minste. Og du har blitt en erfaring rikere. Forhåpentligvis har du også innsett at det å være profesjonell soldat krever at man ofrer svært mye (venner, familie, fritid, god helse) og setter kanskje på den måten mer pris på den jobben vi gjør for Kongeriket.

Hilsen en grenader. Smiley

Nå skal det sies at det er stor forskjell på å være menig og grenader Smiley

"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

WALL OF TEXT
« #578 : 21. august 2011, 13:15 »
Synd, men du prøvde i det minste. Og du har blitt en erfaring rikere. Forhåpentligvis har du også innsett at det å være profesjonell soldat krever at man ofrer svært mye (venner, familie, fritid, god helse) og setter kanskje på den måten mer pris på den jobben vi gjør for Kongeriket.

Hilsen en grenader. Smiley

Hehe, jeg kommer fra en militær familie, og jeg har flere i familien som har oppnådd høyest mulig rang for oss som ikke er "kongelige".. Flere ofret enormt mye i en lang årrekke under annen verdenskrig, og det er klart at når en fremmed okkupasjonsmakt forsøker og ta over hele verden som vi kjenner den, da ville selv jeg ha ofret alt... For det hadde ikke vært noe alternativ... Men når man velger Afghanistan i dag, er det en rekke alternativ.... Og man kan velge å ikke delta, og leve fett resten av livet.. Men dette hadde selvsagt ikke vært mulig, om det ikke hadde vært for de som setter livet sitt på spill for oss andre... Så konklusjonen er altså at jeg setter maksimalt med pris på den jobben norges forsvar gjør.  Men når man snakker om det individuelt handler det om hva man vil, om jeg hadde hatt ambisjoner om å bli yrkesmilitær så tror jeg fint at jeg kunne ha blitt det, men det har jeg egentlig ikke i det hele tatt... Når det er sagt hadde jeg nok ikke dimmet om det ikke var for søvnproblemene, dere kan sikkert forestille dere hva nesten null søvn gjør med en over en del uker... Vi fikk jo ofte 6t søvn hver natt, men jeg klarte ikke å utnytte mer enn to-tre av de..På sikt er dette heavy saker..Jeg tror rekrutten hadde vært noe helt annet for meg om jeg hadde fått søvn..Både fordi at det er artig, men også fordi at man lærer den viktige leksa om å sette pris på ting. Det er nemlig noe ganske så fint med å ikke se dama, ikke få spist skikkelig, og ikke få slappet av skikkelig(med unntak av søvnproblemer).... Når man en gang får gjøre noen av disse tingene setter man langt mer pris på tingene... Derav kommer sayingen om mannen som dunket hodet i veggen... Det gikk en fyr bort til mannen som stilte spørsmålet "hvorfor i alle dager står du her og dunker huet i veggen?" mannen svarte "fordi at det er så jævlig deilig når jeg holder opp".

Men som du sier, man går aldri tomhendt ut av noe slik... Jeg har absolutt blitt en erfaring rikere.. Selv det irriterer meg dette med søvnproblematikken, men igjen er det heller ikke aktuelt for meg å gå inn igjen... Klart det frister å ta det om igjen uten søvnproblemer, men for meg og mine ambisjoner så ville det vært snodig å utsette studiene ytterligere... Gjort er gjort.... Har sjekket litt, og jeg tror ikke at dette kommer til å ha konsekvenser for min fremtidige karriere...
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Har nu vært sjuk i omtrent en uke, influensa-stil... Hadde influensa først, så har det blitt en bakteriell infeksjon av noe slag... Men pencilin gjør trikset, dette er intet annet enn en hvileuke... Hopper på der jeg falt av for en uke siden, i morgen mest sannsynlig.
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

U2 5/5 fredag: Powerday overkropp, pasient style

Benk m stopp

60kg x 15

82,5kg x 5
87,5kg x 5
92,5kg x 5
100kg x 3(hadde mer inne, men tar det rolig, vil ikke fremprovosere noe dritt nå etter en uke med dritt og til slutt pencilinkur.. Får heller køsse på neste uke når jeg er fin, tatt formen i betraktning er egentlig trening med vekter over 100kg nice uansett).

Sittende skulderpress

24kg x 5
22kg x 5
20kg x 5
20kg x 5

Pull-ups

x 12
x 10

Hammer pull-ups

x 12
x 10

Roing

90kg x 5
95kg x 5
100kg x 5
105kg x 5

Kommentar: Dagsform sammenlignet med de andre treningen her i loggen er dritt... Tror kanskje vi kan kalle det 5 av 10 om vi er litt generøse... Men har vært nede på 1/10 denne uken, så tro meg dette føles som luksus... Så får jeg heller pøse på til uken og neste helg igjen når denne økten dukker opp på nytt neste gang. Grei økt, mtp at jeg er en appetittløs, hostende, og lidende pasient:D
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget lokey

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 635
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 635

  • Hey Crabman!
Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99719.new

Status:
2x160 - 150 - 200
Bildeprofil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=123729.msg1831570;topicseen#new

Mål:
Holde meg fri for skader, vokse godt, kose meg på trening!

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Sterk benk Smiley

Takker, den blir enda sterkere nå når jeg evt får sykdomsfri og militærøvelsefri fremover:)
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

U3: 1/5 Bryst, armer og skuldre hypertrofi

Speedbenk = X

Skråbenk

60kg x 10
70kg x 10
70kg x 10

Decline

60kg x 10
80kg x 6
X

Flyes = X (fikk drittvondt som jeg hadde en strekk i pecsa eller noe, så no go today).

Stangcurl

35kg x 10
35kg x 10

Preachercurl

37,5kg x 10
37,5kg x 10

Hammercurls

14kg x 10
14kg x 10

Underarmscurls

20kg x 10
20kg x 10
20kg x 10

Franskpress

42,5kg x 10
42,5kg x 10
42,5kg x 10

Brede extensions

60kg x 10
60kg x 10

Smale

60kg x 10
60kg x 10

Skulderpress m hantler

20kg x 10
X
X(No go).

Skapular sidehev (pers på denne toalett-dagen... Herlig...)

3x15 20kg

Facepulls

25kg x 15
30kg x 15
30kg x 15

Kommentar: Dagsform 3 av 10. Sikkert den dårligste dagsformen jeg har hatt på et år og vel så det... Men all denne jævla sykdommen har gjort meg ripped to shreds, så har ei heller sett så brutal ut på gymmen før... Er nok muligens den pencilinen som gjør meg litt svak nå for tiden, bare synsing fra min side da.. Men kan tenke at det kanskje er det, kombinert med at jeg ikke har trent på en uke og har falt helt ut av det.. Nå er det uansett bare å presse på og drite i at det føles 10 ganger så vanskelig å gjennomføre. Så blir ting back to normal etter hvert, håper jeg, hehe. Nei, for en do-økt.
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget Kraftplugg

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 369
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 369

  • Veni, Vidi, Vici
Setter inn en post så æ får fulgt med Smiley
~ You do what you always did, you get what you always got

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!