Skrevet av Emne: Solid Snakes vei mot AF (og x2 kroppsvekt benk + til og med bedre utholdenhet)  (Lest 190198 ganger)

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Blir en relevans med tanke på samfunn og mennesker. Mer relevant for fengselsbetjent enn politibetjent. Jeg jobber som vekter i Oslo, trives godt med det. Det er sant at det er veldig mange forskjellige type vektertjenester. Prøver å få det mest mulig interessant. Men det skal ikke bare være action. Er jo sånn at hvis det er mye action så gjør du noe feil. Det er jo når det ikke skjer noe at man gjør en bra jobb. En del arbeidsplasser vi har er jo veldig gunstig med tanke på trening. I formen av at det ikke er så veldig fysisk krevende, tenker da spesielt på resepsjonstjenester eller byggeplasstjenester. Shot, hvis du vil ha noe mer info Smiley

Ser absolutt den relevante sammenhengen der, men som du sier er det kanskje enda mer FB enn PB, men men. Du er vekter i Oslo ja? Da er vi to;) Ligger mye i det du sier der, og jeg er helt enig med deg, vært fall når vi snakker om det generelt. Men er jo enkelttilfeller hvor noen gjør jobben sin, og prøver å ta det på lavest mulig nivå, men så eskalerer situasjonen også ender desverre ikke ting opp slik allikevel.  Vekterjobben er jo stort sett veldig gunstig mtp trening, rører en del på meg i min tjeneste, men synes det er bra mtp restitusjon osv. Blir ikke for mye av det ved siden av treningen, for å si det sånn:)

Preiker gjerne mer om dette, men hører kanskje mer hjemme på PM etter hvert?(firma, avdeling/tjeneste. + div internpreik)
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget xTitanx

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 169
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 169

Hehe, ja, vi kan kjøre på med PM om tjenester og firma Smiley

Syk frontbøy forresten, haha. 15 repper på 140 kg ser tungt ut!
Power Bodybuilding!

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Som 30 år og 3. års phs student vil jeg si at sosiologi og psykologi absolutt er relevant for opptaket ettersom begge fagene er representert på studiet. Livserfaring må vel sies å bli mindre og indre viktig ettersom studentene blir yngre og yngre. Det beste er kanskje å gjøre begge deler;) Vekterarbeid har mindre til felles med politiarbeid enn å jobbe i barnevernet f.eks. politi handler særdeles lite om å sloss, og tom konfliktløsning. det handler om å samarbeide, etterforske, forstå og gjøre seg forstått. Og i den sammenheng er ordenstjeneste en liten del av hva politiet gjør. "Alle kan lære seg å bryte opp en slosskamp, men ikke alle kan trøste en 5-åring som du henter tar fra foreldrene til barnevernet med makt" Wink

Så du går siste året nu?Smiley Er kanskje et dumt spørsmål, men teller sosiologi-faget jeg hadde på videregående og, og videre hvor stor innvirkning har dette på selve opptaket? Skjønner jo at det kan gjøre selve studiet greiere om man først kommer inn, men på intervjuet skal vel i hovedsak opptaksnemda sjekke om man er skikket til tjeneste i politiet? (man får jo noen ekstrapoeng av studiet da, så det kommer jo godt med). Og muligens har man kanskje lært såpass av studiet at man gjør intervjuet bedre... Det at studentene blir yngre og yngre er musikk i mine ører, fyller jo 20 til nyåret,hehe. Vil egentlig ikke drive på med deltider og ikke yrkesrettede studier flere år, hadde vært greit å komme inn på PHS for så å komme i gang med studiet, for så og jobbe som politi. Men oddsene er jo enda i mot oss søkere på 20.

Med unntak av noen veldig få vekterstillinger handler jo også vekterjobben lite om å "sloss", men skal sies at man slipper å ta unger med til barnevernet(etc) ja. Er en del ganger da man ikke akkurat misunner politiet for hva de er pliktige til å gjøre i gitte situasjoner...

Ordenstjenesten er vel som oftest der de fleste starter, og da kan vel noe vektererfaring komme godt med. Har nå vært fall hørt ifra flere politifolk at vektererfaring er noe som blir verdsatt, men så har jeg også hørt at generell arbeidserfaring er det viktigste. Alle søkerne skal jo ikke ha vært i Forsvaret eller ha jobbet som vekter på forhånd. At the end of the day skal jo politiet gjenspeile folket.
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Hehe, ja, vi kan kjøre på med PM om tjenester og firma Smiley

Syk frontbøy forresten, haha. 15 repper på 140 kg ser tungt ut!

Den er god;)

Takker! Jævla rart med den frontbøyen. Kjører det i stedet for bøy for ikke å skade ryggen... Og har progressert som fanden i den øvelsen, selv om jeg har trent den ganske kort og selvom jeg ikke har trent bøy på flere år. 15 reps var ikke direkte behagelig nei:P
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget amj_ciron

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 314
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 314

Går siste året ved siden av jobb nå ja:)
Ja, altså først må man  bli godkjent i form av opptaket fysisk og nemda, deretter kommer skolepoeng inn.
Opptaksnemda ser på en helhet. jeg sitter selv i nemda på flygelederskolen, og kjæresten sitter i phs sin, så har litt kjennskap. Det er jo til slutt et total-inntrykk. Det som talet til din fordel er at inntaket er jo større nå enn før, selvom det ikke er flere søkere:)

Poenget med innlegget mitt er at ordenstjeneste er faktisk en av de mindre jobbene til polititet, og det er faktisk ikke det folk flest starter om. For det første er det bare storbyene som har rene atskilte ordens og etterforskningsavsnitt, og i byene er der det er størst pågang. Derfor er det vanskjelig for ferskinger å få jobb der, da de aller fleste under 35 ønsker å jobbe orden:P

De aller fleste ender opp på en lennsmannskontor, hvor brorparten av tjenesten er etterforskning, trafikk og div. det er lite orden i form av å bryte inn i slosskamper eller bruke makt. F.eks jehg var på hadeland som er et stort lmk. Ila praksisåret brukte jeg fysisk makt 1 gang, og var borti slosskamp 2-3 ganger. Det er på 9 mnd full jobb:P Og det er ikke uvanlig.

Romkameraten min var på majorstuen og måtte bruke fysisk makt 2 ganger.. mao, det er mindre action enn mange tror i politiet, i allefall slossing.

Politiet er i utgangspunktet interessert i oppegående, reflekterte og veltalende mennesker som ikke er "spake". Gutter som deg om meg som er over snittet kraftige vil være bedre tjent med å vise til at du har lært deg å forstå mennesker, samfunn etc enn å løse slosskamper, da det tar 10 min å lære. I tillegg har du fysikken, slik at du kan trå til er jo åpenbart for alle i nemda. Det er større fare for at du kan bli oppfattet som en muskel-mann som vil sloss, eller afdrenalin-tulling.

Just my two cents;)

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Går siste året ved siden av jobb nå ja:)
Ja, altså først må man  bli godkjent i form av opptaket fysisk og nemda, deretter kommer skolepoeng inn.
Opptaksnemda ser på en helhet. jeg sitter selv i nemda på flygelederskolen, og kjæresten sitter i phs sin, så har litt kjennskap. Det er jo til slutt et total-inntrykk. Det som talet til din fordel er at inntaket er jo større nå enn før, selvom det ikke er flere søkere:)

Poenget med innlegget mitt er at ordenstjeneste er faktisk en av de mindre jobbene til polititet, og det er faktisk ikke det folk flest starter om. For det første er det bare storbyene som har rene atskilte ordens og etterforskningsavsnitt, og i byene er der det er størst pågang. Derfor er det vanskjelig for ferskinger å få jobb der, da de aller fleste under 35 ønsker å jobbe orden:P

De aller fleste ender opp på en lennsmannskontor, hvor brorparten av tjenesten er etterforskning, trafikk og div. det er lite orden i form av å bryte inn i slosskamper eller bruke makt. F.eks jehg var på hadeland som er et stort lmk. Ila praksisåret brukte jeg fysisk makt 1 gang, og var borti slosskamp 2-3 ganger. Det er på 9 mnd full jobb:P Og det er ikke uvanlig.

Romkameraten min var på majorstuen og måtte bruke fysisk makt 2 ganger.. mao, det er mindre action enn mange tror i politiet, i allefall slossing.

Politiet er i utgangspunktet interessert i oppegående, reflekterte og veltalende mennesker som ikke er "spake". Gutter som deg om meg som er over snittet kraftige vil være bedre tjent med å vise til at du har lært deg å forstå mennesker, samfunn etc enn å løse slosskamper, da det tar 10 min å lære. I tillegg har du fysikken, slik at du kan trå til er jo åpenbart for alle i nemda. Det er større fare for at du kan bli oppfattet som en muskel-mann som vil sloss, eller afdrenalin-tulling.

Just my two cents;)

Du sier at du går PHS ved siden av jobb, planlegger å gjøre det samme selv. Er det mye lesning og arbeid utenom på skolen i seg selv? Synes du det går greit? Er jo utrolig mye forskjellige påstander om intervjuet. Ser for meg at jeg får spørsmål om hva jeg har gjort det siste året, og når jeg har fortalt litt og de har lyttet vennlig så prøver de kanskje å grille/provosere meg litt. På bakgrunn av det jeg har sagt, og på bakgrunn av den egenerklæringen man skriver rett før intervjuet? Det jeg også stusser på mtp opptaket er om det har noe å si hva man får på de fysiske testene og hvordan intervjuet går så lenge man består mtp uttelling på poengsum som er siste nåløye. Kan jeg f.eks danke ut en som har litt høyere snitt enn meg, om jeg har høyere karakterer på fysiske tester og eller om jeg gjorde bedre inntrykk på intervju? Dette da om vi begge har bestått fysisk og intervju.

I see. Trodde de fleste startet i orden, men da har jeg åpenbart tatt feil. Når det kommer til dette du sier om slåsskamper er jo det en fin ting, de fleste av oss vil jo ikke bli politi pga slik. Jo mindre slåssing og dritt, jo bedre. Men skal ikke stikke under en stol at jeg fort blir misunnelig når jeg ser politiet kjøre utrykning, det er noe jeg håper det blir litt av, men er vel stort sett mindre av det og? Snakket med en ifra PHS på en stand i fjor, han fortalte meg at de aller fleste, noe sånt som 80% fikk et av de tre valgene sine andre året. Jeg tenker 1) Majorstuen 2) Bekkestua og 3) blir vel muligens Asker og Bærum eller eventuelt noe på andre siden av Oslo. Lillestrøm eller noe i den duren. Er egentlig en slik plass jeg aller helst vil jobbe. Litt i utkant av Oslo, men ikke for langt unna. Gjerne et PD som er 50/50 når man snakker om by og landet. Så de fleste får stillinger mer som "generalister"? Trafikk, etterforskning og orden kombinert?

Det er vel de aller fleste arbeidsgivere, men forstår jo at det er ekstra viktig når man jobber som politi. spake? Hehe, ser for meg akkurat det. Ligger jo i kortene at jeg kan bli stemplet som en slik kar, men det hadde jeg også i bakhodet da jeg var på intervjuer for å bli vekter. Er jo ikke det samme som PHS-opptak, men flere store aktører i den bransjen er jo også ganske lei slåsskjemper/adrenalintullinger.  Er egentlig mer nervøs når det kommer til karakterene til slutt, er ikke fullt så nervøs mtp fysiske og intervjuet. Skal bare komme forberedt til intervjuet samt oppføre meg og vise at jeg er reflektert, tolmodig og ikke minst motivert. (kan jo selvfølgelig hende at jeg går på en saftig smell) Men snittet mitt på 4,6-4,7 derimot. Det kan bli et skikkelig problem. Er jo helt avhengig av hvor mange som vil bli politi, så er ikke lett og forutsi... Men du har kanskje noen tanker rundt det?

Så langt, takk for kjempebidrag:)
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

U3: 3/4 onsdag

Benkpress

60kg x 20

80kg x 5
92,5kg x 3
102,5kg x 7(kunne ha vært 8, men spotter var noe borti stangen på rep nr 8, så den utgår. Skuffende prestasjon i dag. Typisk at formen ikke er på topp på den mest utfordrende benk-dagen i løpet av 5/3/1 syklusen).

Pull-ups

x 20

10kg + bw x 5(slow motion)
15kg + bw x 5(-"-)

3x5 20kg + bw.

Roing

60kg x 20

105kg x 5
110kg x 5
115kg x 5
120kg x 5
125kg x 5(noe jokk, så ikke helt strict)

PHS-intervall = utgår i dag pga dagsform.

Kommentar: Dagsformen var lite å skryte av i dag, rater til 6 av 10. Er også litt ekstra nedtur siden denne dagen er den viktigste i løpet av syklusen. Vil gjerne øke i benk, siden jeg øker som bare det i alt annet, så greit at denne øvelsen holder følge, men gikk dårlig... Better luck next time then.
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget amj_ciron

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 314
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 314

Jobber 70-80% ved siden av, og det går greit. men ikke tid til så mye annet, så er det avh av hvor lett ting fester seg:P Er heldig på den måten samtidig som jeg har en duganes studieteknikk.
1. Året jobbet jeg 50% og det var mer enn nok. Veldig mye å sette seg inn i, og veldig mye nytt å lære/pugge.

Fysiske testene og intervjuet resulterer bare i ja eller nei, ikke noen ekstrapoeng ift skolepoengene. Så til syvende og sist er det de som avgjør. Men ser ingen grunn til at du ikke skal komme inn med dine. Kanskje ikke i oslo, men kongsvinger eller bodø?

Ja de fleste jobber som generalister, og det er veldig greit egentlig for da får du oppleve mye forskjellig:)
Det stemmer at 80% får 1 av 3. men 1. valget betyr 1. runde med trekking. 2 runde betyr 2 runde etc. Dvs at alle de bra plassene som oslo, lillestrøm etc er tatt etter 1 runde. Så setter du asker og bærum på 2. vil du aldri få det:) Må være strategisk i valget av 2 og 3;)

Det går nok bra Solid;)

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

U4 Deload 1/2

Militærpress

27,5kg x 5
35kg x 5
42,5kg x 5

Pull ups

3x8

roing

3x15 65kg

hantelcurls

1x15 10kg
1x 10 10kg

Hammer

1x15 10kg

underarmscurls
3x20 10kg

Skapular sidehev

3x15 15kg

Frontbøy

3x15 80kg

PHS-intervaller

18km/h i 8 min

Kommentar: Deload, deload:)
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget Cueball

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 354
  • Honnør: 42
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 354

  • Sir, you are making a scene


18km/h i 8 min



Et par minutter til i den farta, så har du 3k på 10min...

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Jobber 70-80% ved siden av, og det går greit. men ikke tid til så mye annet, så er det avh av hvor lett ting fester seg:P Er heldig på den måten samtidig som jeg har en duganes studieteknikk.
1. Året jobbet jeg 50% og det var mer enn nok. Veldig mye å sette seg inn i, og veldig mye nytt å lære/pugge.

Fysiske testene og intervjuet resulterer bare i ja eller nei, ikke noen ekstrapoeng ift skolepoengene. Så til syvende og sist er det de som avgjør. Men ser ingen grunn til at du ikke skal komme inn med dine. Kanskje ikke i oslo, men kongsvinger eller bodø?

Ja de fleste jobber som generalister, og det er veldig greit egentlig for da får du oppleve mye forskjellig:)
Det stemmer at 80% får 1 av 3. men 1. valget betyr 1. runde med trekking. 2 runde betyr 2 runde etc. Dvs at alle de bra plassene som oslo, lillestrøm etc er tatt etter 1 runde. Så setter du asker og bærum på 2. vil du aldri få det:) Må være strategisk i valget av 2 og 3;)

Det går nok bra Solid;)

Det var jo enormt mye jobbing ved siden av:) 1 året er det vel i hovedsak snakk om å jobbe fredag og lørdag ved siden av. type 3-8 på fre, og 10-6 på lørdag. Går vel fint selv for meg:) Kan jo lære meg ting, men har lettest for det om jeg interesserer meg for det. Kommer nok til å være meget interessert i PHS fagene, men virkeligheten er jo overalt, alt kan jo ikke være like moro...

Kommer jo veldig ann på hvor mange som søker. Er helt på grensen mtp årets og fjorårets opptak... Kan jo hende at det blir en tanke mindre populært i 2012 mtp negativ mediaoppmerksomhet osv osv... Utøya kan jo slå begge veier. Kanskje vil flere bli politi pga det, kanskje færre. Men innslag om at folk ikke får jobb etc, gir meg færre konkurrenter... Men blir jo bare synsing, i verste fall får jeg jobbe et år til, er jo ikke akkurat så ille det heller:) Vil inn i Oslo, bor her. Er i økonomimodus for tiden, sparer til bolig... Så blir dyrt å pendle til type Larvik hver dag, eller leie i Bodø.

Det er jeg glad for å høre:) Da går man ikke lei, og man har visse ting man gleder seg mer til på jobb enn andre. Det gjør at man gleder seg til ting på jobb, og det er bra for livskvaliteten! Vært fall det jeg har erfart så langt.

80% får førstevalget sitt eller 80% for en av de tre? Om det er førstnevnte er det jo vilt gode nyheter. Hvilke ville du ha satt på 2 og 3 mtp å være strategisk?Smiley

Hehe,får håpe det!:)



3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Et par minutter til i den farta, så har du 3k på 10min...

Hehe, true. Men kjører PHS-intervaller nå, så er slettes ikke så imponerende som det ser ut som:)

PHS intervall = 20 sek på, 10 av og repeat:)
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget amj_ciron

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 314
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 314

Soryy sent svar:P Mitt i eksamensperiode;)

Ja vil tro 80% for et av de 3;) Vel, jeg havna opp på lunner lmk. Det er 40min nordvest av oslo og helt grei pendleavstand. Kjører forbi nittedal og hakadal. Har du det som 2 valg vil jeg tro du er ganske safe, jeg fiklk det som 5. valget mitt og var storfornøyd!:)

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Soryy sent svar:P Mitt i eksamensperiode;)

Ja vil tro 80% for et av de 3;) Vel, jeg havna opp på lunner lmk. Det er 40min nordvest av oslo og helt grei pendleavstand. Kjører forbi nittedal og hakadal. Har du det som 2 valg vil jeg tro du er ganske safe, jeg fiklk det som 5. valget mitt og var storfornøyd!:)

Fullt forståelig! Hehe, tenkte at du var det. Skal notere meg det, evt kan jeg la bilen stå og ta toget ut ditt mtp å være økonomisk:) Greia er at Oslo og Omegn taes i løpet av første runde? Kanskje jeg burde sette Asker og Bærum Politistasjon på 1 valget, er sikkert noe lettere å få den enn Bekkestua og Majorstuen. Er vel litt om å gjøre å sette noe litt mindre populært på førstevalget:) Follo, Romerike og Nordre Buskerud er kanskje noe enklere PDer å få? Tenkt på Follo en stund og... Men ikke sikkert at et lmk er så dumt:)
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
En kompis av meg jobber i romerike, der er det mye sedelighet... Sad

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!