Skrevet av Emne: Doping blant mosjonister?  (Lest 9734 ganger)

Utlogget morwik

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 37
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 37

Sv: Doping blant mosjonister?
« #15 : 22. november 2010, 19:24 »
Før var jeg naiv når det gjelder doping, jeg trodde det var en mye høyere innvolveringsfaktor ved å bruke steroider. Men nå har jeg sett hvor ufattelig lett tilgjengelig det er, og hvor mange som faktisk bruker det.

Gruppen "mosjonister" har nok en høyere snittalder enn gruppen "byggere", og derfor er det nærliggende å tro at majoriteten av gamlisene ikke bruker prestasjonsfremmende midler. Men jeg tror mange yngre mennesker som blir bitt av "mosjonist"-basillen lett kan la seg friste. Tror det er naivt å tro anderledes.

Dopingdebatt = GØY

Utlogget Treningsfreek

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 178
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 178

  • Mean and clean!
Sv: Doping blant mosjonister?
« #16 : 22. november 2010, 22:25 »
Før var jeg naiv når det gjelder doping, jeg trodde det var en mye høyere innvolveringsfaktor ved å bruke steroider. Men nå har jeg sett hvor ufattelig lett tilgjengelig det er, og hvor mange som faktisk bruker det.

Gruppen "mosjonister" har nok en høyere snittalder enn gruppen "byggere", og derfor er det nærliggende å tro at majoriteten av gamlisene ikke bruker prestasjonsfremmende midler. Men jeg tror mange yngre mennesker som blir bitt av "mosjonist"-basillen lett kan la seg friste. Tror det er naivt å tro anderledes.

Dopingdebatt = GØY

Enig i det du sier der, er skummelt lett tilgjengelig så fort man kommer seg litt "inn i treningsmiljøet." Og det at det er så tilgjengelig som det er gjør jo veien mye kortere fra ren til bruker.
Alder: 22 år
BP: 107,5 kg
ML: 150kg
KB: uvisst
188cm/91 kg
("Thor is here, Odin is here, how can you miss!?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!