Skrevet av Emne: I'm working mine off so i can kick yours later  (Lest 2888 ganger)

Utlogget JanJon

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 21
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 21

  • Ikke la det perfekte bli det godes fiende
I'm working mine off so i can kick yours later
« : 01. juni 2011, 19:20 »
Det nærmer seg sommer med stormskritt, selv om været ikke spiller helt på lag. Skoleåret har sust forbi meg nesten uten tanker og øye for sommerform. Fra rundt september til mars var jeg veldig utslitt, dagene bestod stort sett av skole, lett-moderat trening og jobb. Hadde kyssesyken ganske lenge uten å vite det men hadde ikke samvittighet til å gi opp treningen, følte heller ikke jeg måtte, gikk jo greit å trene. Jeg kom godt ut av sykdommen og visste egentlig ikke hvor sliten jeg hadde vært før jeg begynte å få energien tilbake. Etterhvert har jeg faktisk kunnet gå på trening å gjøre full innsats og merker fremgang. Selv om jeg var på trening under sykdomsperioden gikk jeg betydelig ned i styrke, men kjenner det tar seg opp igjen sakte men sikkert. Så nå er jeg endelig i gang igjen, nesten for fullt!

Målet gjennom sommeren vil være å komme tilbake til den formen jeg var i før russetiden 2010 (ja, det ble mye ensformig drittmat). Jeg er gjerne sent ute men som sagt så har kyssesyken forsinket meg i tilegg til eksamenene som har vært og som står for tur. Det er jo velkjent at man ikke skal ligge i kaloriunderskudd i eksamenstiden. I forbindelse med eksamen har jeg som trøst investert i nye joggesko så etter eksamen blir det ingen bønn verken i matveien eller med tanke på jogging. Jeg er jo ikke så fan av jogging, men avtalen med meg selv er at nye sko = mer jogging. Ellers skal jeg prøve å logge litt frem mot BALI. Der jeg skal studere Personlig trener i fitness gjennom active education våren 2012. Kommer jeg ikke i form i sommer må jeg i hverfall være i form til det!

Nå står det svart på hvitt på TF, så nå må jeg vel bare ta meg sammen!

Utlogget JanJon

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 21
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 21

  • Ikke la det perfekte bli det godes fiende
:)
« #1 : 02. juni 2011, 16:15 »
Dagens trening

En 1,5-2 timers tur i skog og mark. Bokstavlig talt.
50/50 ulent terreng og asfalt. Føles deilig på en ellers slapp og god helligdag!

Litt refs for latskap. hadde hatt god tid til å reise inn til city i dag!

Utlogget JanJon

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 21
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 21

  • Ikke la det perfekte bli det godes fiende
:)
« #2 : 03. juni 2011, 13:27 »
Ligger ute i sola, steker og syter. Må på jobb i dag og i morgen, typisk når været endelig slår til.

Dagens trening
En ussel gåtur på en times tid, måtte jo nyte sola?

Blir styrke i morgen, gleder meg! 2 dager uten nå.. (!!)

Utlogget JanJon

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 21
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 21

  • Ikke la det perfekte bli det godes fiende
:)
« #3 : 06. juni 2011, 18:15 »
Gårsdagens trening;

Nedtrekk
Brystpress
Arnoldpress
Chins
Dips

Halvtimes cardio

Utlogget JanJon

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 21
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 21

  • Ikke la det perfekte bli det godes fiende
Trening for tiden!
« #4 : 16. juli 2011, 11:08 »
Logging gikk ikke helt min vei.

Driver for tiden med trening lik den forrige jeg skrev, er ikke noe serlig god på å følge programmer men det går sånn ca i det samme, gjerne noen tileggsøvelser. Målet er forøvrig å klare et greit anntall chins og dips med egen kroppsvekt etterhvert!

Ellers blir det sjelden beintrening, 1 gang i uka kanskje. Faktisk i går. Men jeg får så sinnsykt gangsperr, og det stopper meg litt i forhold til cardio, noe som er en prioritet om dagen. Denne uken har bestått av morgenkardio i tilegg til treningen, noe som har gått overraskende bra!


Utlogget Rocky5

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 88

  • Preparing for Cleansing
Sv: I'm working mine off so i can kick yours later
« #5 : 17. juli 2011, 01:00 »
For å si en ting: Jeg skjønner helt hva du mener med at logging ikke går helt din vei, det gikk ikke helt min vei heller. Man har så masse å gjøre, også er man sliten etter det, så gidder man ikke å skrive. MEN når man først skirver så kan det ende opp med at  man skriver til seg selv hele tiden. Derfor har jeg bare laget meg en logg for meg selv hjemme. Men det viktigste er at du trener og er fornøyd med treningen din, internett loggig er ENGENTLIG ikke noe viktig i HELE tatt. Man vil bare ha noen som kan motivere en og være på samme bane som en når det gjelder treningen.

Håper du når målene dine Smiley
Its not about how hard you can hit. Its about how hard you can get hit and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. Thats how winning is done.

TRENING:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=109071.msg1629741;topicseen#new

Utlogget JanJon

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 21
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 21

  • Ikke la det perfekte bli det godes fiende
Sv: I'm working mine off so i can kick yours later
« #6 : 18. juli 2011, 21:13 »
Noe går i det minste den rette vegen for tiden, leggene kommer seg!
Ellers har jeg prøvd meg på dips og klarte 1x4 1x3 1x2 så det kommer seg også.
Har forøvrig lang vei å gå på chins.

Utlogget JanJon

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 21
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 21

  • Ikke la det perfekte bli det godes fiende
Sv: I'm working mine off so i can kick yours later
« #7 : 18. juli 2011, 21:45 »
For å si en ting: Jeg skjønner helt hva du mener med at logging ikke går helt din vei, det gikk ikke helt min vei heller. Man har så masse å gjøre, også er man sliten etter det, så gidder man ikke å skrive. MEN når man først skirver så kan det ende opp med at  man skriver til seg selv hele tiden. Derfor har jeg bare laget meg en logg for meg selv hjemme. Men det viktigste er at du trener og er fornøyd med treningen din, internett loggig er ENGENTLIG ikke noe viktig i HELE tatt. Man vil bare ha noen som kan motivere en og være på samme bane som en når det gjelder treningen.

Håper du når målene dine Smiley

Stemmer Smiley Men tenker det er greit å slenge inn et innlegg i ny og ne. Veldig kjekt å se på andre i hvertfall! Kan være gøy å se tilbake på høydepunkter, så gir det en sjanse til.

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: I'm working mine off so i can kick yours later
« #8 : 18. juli 2011, 21:54 »
Du hadde ihvertfll en artig tittel på loggboka di Wink
Smiley

Utlogget Rocky5

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 88
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 88

  • Preparing for Cleansing
Sv: I'm working mine off so i can kick yours later
« #9 : 19. juli 2011, 01:31 »
Stemmer Smiley Men tenker det er greit å slenge inn et innlegg i ny og ne. Veldig kjekt å se på andre i hvertfall! Kan være gøy å se tilbake på høydepunkter, så gir det en sjanse til.

Wink
Its not about how hard you can hit. Its about how hard you can get hit and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. Thats how winning is done.

TRENING:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=109071.msg1629741;topicseen#new

Utlogget JanJon

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 21
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 21

  • Ikke la det perfekte bli det godes fiende
En gledens dag!
« #10 : 26. juli 2011, 23:37 »
3x5 i Dips !!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!