Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 575259 ganger)

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2310 : 23. januar 2013, 19:35 »
Var du den loppebefengte kjøtern som løp forbi og snafsa den med deg fra gulvet? Heldigvis hadde jeg en gammal en i bakhånd!
Selvsagt var det meg.  Det var et hull etter en tegnestift i veggen her i stua mi, og jeg trengte ørlite grann fyllmasse.  Snabben din hadde en størrelse og en kosistens som passet perfekt.  Det er synd for deg at din nye er enda mindre og bløtere.
Feil.

Om jeg ikke husker helt feil er det DU som driver å kommer med fantasifabler om doktorgrader skaffet på Fretex, statistikk programmer, kjemi og annet vas.

Du forveksler meg med deg, noe jeg ikke akkurat er smigret over.

Du er like forvirra som alltid der du sitter på loftet(som du reffererer til som "observatoriet"), mens du titter gjennom en stjernekikkert samtidig som driver å ser alt fra ufoer til flygende tepper og andre hittil uoppdagede himmellegemer, i vitenskapens navn selvsagt.  Deretter driver du å fabler på forum om hvordan du er en slags vitenskapsmann.  For deg føles det nok ekte, men jeg kan forsikre deg, denne forskningen du driver med er kun relevant EN plass, og det er i den sinnsforvirra skallen din!
Dette er tull og vas.  Jeg publiserte sammen med en studiekamerat en banebrytende ny algoritme for kurvetilpasning av summer av eksponensialfunksjoner for et par år tilbake.  Han og jeg kunne nok dratt en nobelpris på den.  Men jeg har problemer med å følge opp, rett og slett fordi jeg er for deilig.  Hver gang jeg passerer et speil, så bare MÅ jeg stoppe opp for å beundre meg selv.  Jeg er så pen og veldreid at konsentrasjonsproblemene mine legger en demper på den akademiske karrieren.  Det følger ulemper med å være en sånn lekkerbisken som meg.

Du sier at jeg forveksler meg med deg.  Det ville gjort seg bra på CV-en din, men ikke på min.

Du får tro hva du vil din voldtatte hamster, jeg vet godt hva jeg har løftet. Selv om jeg har løftet mer i markløft enn du har i de 3 store til sammen betyr ikke at det er løgn. Det betyr kun at du er jævla svak.
Det er et lite, men interessant faktum som du har utelatt her, Püngen: Du nevner ikke vektenheten på rekordene dine.  Har du løftet 280 gram raw i marken?  Eller dreier det seg om pund, millimeter, Ångstråm, Hertz eller Bequerel?  Eller kanskje det treier seg om tonn i den sjuke fantasien din?  Det nytter ikke å ile til for å si at det dreier seg om kilo.  Nå er det for seint.  Kredibiliteten din ligger nå nederst i et vanskjøttet pissoar på Oslo S.
Sitat
Jeg er ihvertfall glad jeg klarer å løfte mer enn en 10 åring med downs syndrom. Det kan ikke du skryte av.
Det er greit nok, men kan du tenke bedre enn en 10 åring med downs syndrom?  Ikke det, nei.  Da veit vi det.  Case closed.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2311 : 04. februar 2013, 07:20 »
Du får tro hva du vil din voldtatte hamster, jeg vet godt hva jeg har løftet. Selv om jeg har løftet mer i markløft enn du har i de 3 store til sammen betyr ikke at det er løgn. Det betyr kun at du er jævla svak.

Jeg er ihvertfall glad jeg klarer å løfte mer enn en 10 åring med downs syndrom. Det kan ikke du skryte av.

Ler så jeg griner.

DU, har ALDRI løfta 280 i mark.  Ikke faen om du har.

Dette er tull og vas.  Jeg publiserte sammen med en studiekamerat en banebrytende ny algoritme for kurvetilpasning av summer av eksponensialfunksjoner for et par år tilbake.  Han og jeg kunne nok dratt en nobelpris på den.  Men jeg har problemer med å følge opp, rett og slett fordi jeg er for deilig.  Hver gang jeg passerer et speil, så bare MÅ jeg stoppe opp for å beundre meg selv.  Jeg er så pen og veldreid at konsentrasjonsproblemene mine legger en demper på den akademiske karrieren.  Det følger ulemper med å være en sånn lekkerbisken som meg.

Du sier at jeg forveksler meg med deg.  Det ville gjort seg bra på CV-en din, men ikke på min.


Jeg tenkte først å be deg linke til denne publikasjonen men kom så på at om du hadde gjort det så hadde jeg kommet til å ledd like mye som jeg ler av 280 marken til Pungen.  Jeg har allerede trent mage i dag og trenger ikke enda en økt på magemusklene så vær så snill og ikke vis meg noe av det du har publisert.





There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2312 : 06. februar 2013, 19:50 »
Jeg tenkte først å be deg linke til denne publikasjonen men kom så på at om du hadde gjort det så hadde jeg kommet til å ledd like mye som jeg ler av 280 marken til Pungen.  Jeg har allerede trent mage i dag og trenger ikke enda en økt på magemusklene så vær så snill og ikke vis meg noe av det du har publisert.
Den teksten som jeg uthevet, betyr at Loppa drakk seg drita på øl den dagen også.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2313 : 09. februar 2013, 11:16 »
Den teksten som jeg uthevet, betyr at Loppa drakk seg drita på øl den dagen også.

Du tror at en mann som heter POWER LOPPA sitter og drikker pils som magetrening?

Jeg har dedikert livet mitt til power-relatert trening samt kunnskap om treningsmetoder i tillegg kosthold, og pils inngår ikke som del av dieten min.

I og med at vi nå er inne på temaet trening må jeg nesten få spørre deg:

Trener du i det heletatt?  Hva er du god for i benken om dagen?  30 kg med skjorte?
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2314 : 11. februar 2013, 18:08 »
Du tror at en mann som heter POWER LOPPA sitter og drikker pils som magetrening?

Jeg har dedikert livet mitt til power-relatert trening samt kunnskap om treningsmetoder i tillegg kosthold, og pils inngår ikke som del av dieten min.

I og med at vi nå er inne på temaet trening må jeg nesten få spørre deg:

Trener du i det heletatt?  Hva er du god for i benken om dagen?  30 kg med skjorte?
Jeg trener løping nå om dagene.  Jeg fant ut at jeg rett og slett ble FOR SEXY av å løfte jern, og har valgt å justere min personlige tiltrekningskraft ørlite grann ned.  Men at jeg fortsatt får opp et tresifret antall kilo i benken, er jeg nokså sikker på.

Er du pedo, forresten?  I såfall finnes det en ledig jobb til deg i Roma nå i disse dager.  Du skriver at du er dedikert, så du vil sikker passe inn i det lokale miljøet.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget spax

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 131

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2315 : 14. mars 2013, 11:18 »
Tulling

Utlogget Küngen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 79

  • slå mæ på taska å kaillj mæ Aud!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2316 : 16. mars 2013, 18:53 »
laudag, karsk å pils!  No bi d fæst ja!

auauauauau, glømt at dåkk itj har nån vænna å drekk ilag me... beklage.
20år

103kg
190cm

benkpress: 165 raw
markløft: 280 raw
knebøy: 195 raw
Hang-ups: 26 strikte

svak, sur og ferbainnja!

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2317 : 19. mars 2013, 19:30 »
Tulling
laudag, karsk å pils!  No bi d fæst ja!

auauauauau, glømt at dåkk itj har nån vænna å drekk ilag me... beklage.
Det er to alternativer her.
Alternativ 1: Å være komplett og totalt venneløs i fortid, nåtid og framtid, som spax.
Alternativ 2: Å ha de vennene som Küngen har.

Jeg tror nok at spax er bedre stilt enn Küngen, tross alt.  Jeg tror også at vennene til Küngen skulle ønske at de hadde en venn mindre.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2318 : 16. april 2013, 12:51 »
"karsk og pils" er vel heller "dildo og fis" det går i.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget HeatoN85

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 218
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2319 : 16. april 2013, 19:12 »
Æ har fan ikke tang som går over det her heller, søkki helvette, førbainnade jævelskap, helvete satan, helvete, førbainnade helvete også det va no tykjen no det her, fan kor'n ska æ få på den her slangen, så inn i han Gammel-Eriken i det røde helvete, det va som fan, førbainnade jævelskap altså, satan og helvete han tykji-Ola, førbainnade, satan i helvete, dæven han steiki å satan og helvete også den der mainskiten, tykji denna førbainnade driten, e' gådd av alt, helvetes sjiten, satan han Gamle-Erik og altså, skal plages kvær gång med det her jævelskapen, den her vaskemaskinen her altså, satan og, satan, honen tykji inni faen han steike inni å helvete, no har e' ikkje sett so inn i satan, e' får han faen ikkje inn, det e' forbanna i helvete å få inn den her jævelen altså, han går faen ikkje inn i garasjen, sånt helvete på jord, du han steike i faen altså, du kainn reis te helvete både du å heile helvete, med denne driten, kan e' altså fan steiki fortæl dæ, det her e absolutt den siste gangen æ har vørre inn i denne herre satan og du e bare ei fette så slørve med den her så inn i helvete, det e da du e, du e så slørven med den her så inn i fan, du e fan ikke ikke verd ei vaskemaskin, du sku fan ha hadd et brætt, sjå no her ka som e inn i her, e kainn bli så forbainna at æ kainn sprekk, ja du kan ryke å reis både du og vaskemaskina, rævhål, satans mainnskit, no hadd dem fan ikkje vesst kordan man ska bruke maskina, har du starta det helvete her, han starta jo fan ikkje heller din idiot, æ har ikkje ødelagt nå, æ har fan ikkje rørt nå.
Overvektige med duft fra baken, HEI det er oss, fettbomber i draktelaken.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2320 : 17. april 2013, 19:23 »
Æ har fan ikke tang som går over det her heller, søkki helvette, førbainnade jævelskap, helvete satan, helvete, førbainnade helvete også det va no tykjen no det her, fan kor'n ska æ få på den her slangen, så inn i han Gammel-Eriken i det røde helvete, det va som fan, førbainnade jævelskap altså, satan og helvete han tykji-Ola, førbainnade, satan i helvete, dæven han steiki å satan og helvete også den der mainskiten, tykji denna førbainnade driten, e' gådd av alt, helvetes sjiten, satan han Gamle-Erik og altså, skal plages kvær gång med det her jævelskapen, den her vaskemaskinen her altså, satan og, satan, honen tykji inni faen han steike inni å helvete, no har e' ikkje sett so inn i satan, e' får han faen ikkje inn, det e' forbanna i helvete å få inn den her jævelen altså, han går faen ikkje inn i garasjen, sånt helvete på jord, du han steike i faen altså, du kainn reis te helvete både du å heile helvete, med denne driten, kan e' altså fan steiki fortæl dæ, det her e absolutt den siste gangen æ har vørre inn i denne herre satan og du e bare ei fette så slørve med den her så inn i helvete, det e da du e, du e så slørven med den her så inn i fan, du e fan ikke ikke verd ei vaskemaskin, du sku fan ha hadd et brætt, sjå no her ka som e inn i her, e kainn bli så forbainna at æ kainn sprekk, ja du kan ryke å reis både du og vaskemaskina, rævhål, satans mainnskit, no hadd dem fan ikkje vesst kordan man ska bruke maskina, har du starta det helvete her, han starta jo fan ikkje heller din idiot, æ har ikkje ødelagt nå, æ har fan ikkje rørt nå.
Sammenholdt med en helsefaglig synergi ivaretas fagkoordineringen i tilknytning til rehabiliteringsprosjekt.  Gitt en forskningsbasert målsetting initieres forebyggingspotensialet som en følge av helseforetaket.  Sett på bakgrunn av en vesentlig innovasjon dokumenteres kunnskapsforankringen i forlengelsen av DRG-produksjonen.  Med utgangspunkt i en helsefaglig detaljering ivaretas helsegevinsten på bakgrunn av rekrutteringsutfordringene.  Under henvisning til en tiltagende utvikling ivaretas forebyggingspotensialet på linje med rehabiliteringsprosjekt.  Vedrørende en vedvarende kvalitetssikring stimuleres statsekretærens vurdering i motsetning til feilbehandlingen.  Forutsatt en helsepolitisk styringsinnsats adresseres samhandlingskompetansen ut fra turnusforskriften.  Under henvisning til en betydelig arena identifiseres helseinformasjonsflyten hva gjelder kjernevirksomheten. Sett på bakgrunn av en løpende styringsinnsats tilgjengeliggjøres samhandlingsarenaene ut fra ventelisteskandalene. Etter en totalvurdering av en resultatorientert målsetting tilgjengeliggjøres helserisikoen innenfor turnusforskriften.  Med hensyn til en pasientorientert agenda maksimeres samhandlingskompetansen for så vidt gjelder tjenesteintegreringen.  Sett hen til en bærekraftig mobilitet kommuniseres samhandlingskompetansen i tilknytning til helsereformene.  Med hensyn til en proaktiv mobilitet identifiseres forsvarlighetskravene parallelt med systemsvikten.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget HeatoN85

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 218
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2321 : 17. april 2013, 20:01 »
Er det noen som vet om man kan embedde Utskjellingstråden i andre tråder? Slik at når man skjeller ut folk i loggbøker og lignende, så skjeller man ikke ut folk direkte, men via utskjellingstråden - som jo er lov.
Overvektige med duft fra baken, HEI det er oss, fettbomber i draktelaken.

Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2322 : 17. april 2013, 20:09 »
Jeg trener løping nå om dagene.  Jeg fant ut at jeg rett og slett ble FOR SEXY av å løfte jern,[/b]

"for sexy"?? Har mine tvil der!

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2323 : 18. april 2013, 17:24 »
Er det noen som vet om man kan embedde Utskjellingstråden i andre tråder? Slik at når man skjeller ut folk i loggbøker og lignende, så skjeller man ikke ut folk direkte, men via utskjellingstråden - som jo er lov.
Dette er et kanonkonsept som burde gjøres gjeldende også utenfor Treningsforum.no.  Dersom man får henvendelser fra kreditorer, Vernepliktsverket, Renovasjonsetaten osv., burde man kunne lenke Utskjellingstråden direkte inn i svaret.  Ekstra bra vil det være dersom man kunne få en nordkoreansk nyhetsoppleser til å lese svaret høyt, direkte lenket inn via YouTube.  De folkene har en stil som passer Utskjellingstråden perfekt.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2324 : 18. april 2013, 17:36 »
"for sexy"?? Har mine tvil der!
Så du er litt i tvil.  Det betyr at du er for det meste enig.  Men det er vel neppe noe kompliment, for du tar nok alt som kan krype og gå.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!