Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 576932 ganger)

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2430 : 28. juni 2013, 09:03 »
Godt innlegg Loppa.

Når jeg henviser til at jeg digger å være på forsiden, så er det fordi nå synes de seneste innleggene til høyre, på forsiden av tf. Ingen av dere fikk det med dere, men det overrasker ikke. Har sikkert øya i ræva alle mann.

Ja, men jeg har bytta layouten tilbake slik den var før, dette da den gamle designen var mye bedre.

Så du syns ikke på forsida hos meg.

Og takk høyere makter for det din dvergkastende, hagenissediggende faen.
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2431 : 30. juni 2013, 11:59 »
Godt innlegg Loppa.

Når jeg henviser til at jeg digger å være på forsiden, så er det fordi nå synes de seneste innleggene til høyre, på forsiden av tf. Ingen av dere fikk det med dere, men det overrasker ikke. Har sikkert øya i ræva alle mann.
Ja, men jeg har bytta layouten tilbake slik den var før, dette da den gamle designen var mye bedre.

Så du syns ikke på forsida hos meg.

Og takk høyere makter for det din dvergkastende, hagenissediggende faen.
Statistikken for denne tråden begynner nå å bli virkelig skremmende.  Det ser ut til at jeg nå er belemret med dere to.  Det symboliserer antagelig nedgangstiden for hele Treningsforum at de dritale parasittene Fleksnes og Pestloppa dominerer her inne.  Det er faktisk en smule vemodig.  Tenk på den oppvoksende slekt, som går inn på Treningsforum for å finne god inspirasjon og sunne idealer.  Takk og pris for at Rulatoren fortsatt finnes!
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Küngen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 79

  • slå mæ på taska å kaillj mæ Aud!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2432 : 03. juli 2013, 17:47 »
Statistikken for denne tråden begynner nå å bli virkelig skremmende.  Det ser ut til at jeg nå er belemret med dere to.  Det symboliserer antagelig nedgangstiden for hele Treningsforum at de dritale parasittene Fleksnes og Pestloppa dominerer her inne.  Det er faktisk en smule vemodig.  Tenk på den oppvoksende slekt, som går inn på Treningsforum for å finne god inspirasjon og sunne idealer.  Takk og pris for at Rulatoren fortsatt finnes!

Homo.
20år

103kg
190cm

benkpress: 165 raw
markløft: 280 raw
knebøy: 195 raw
Hang-ups: 26 strikte

svak, sur og ferbainnja!

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2433 : 03. juli 2013, 19:23 »
Homo.
Joda, det er helt greit at du er homo, Küken.  Det er ikke noe å skamme seg over.  Det at du er åpen om legningen din, er faktisk det eneste forsonende trekket som du har.  Men nå er det nå engang sånn at poenget med denne tråden er å skjelle ut andre, ikke å komme ut av skapet.  Men sånt skjønner vel ikke du, din hjernedøde tarmparasitt.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Küngen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 79

  • slå mæ på taska å kaillj mæ Aud!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2434 : 03. juli 2013, 23:40 »
Joda, det er helt greit at du er homo, Küken.  Det er ikke noe å skamme seg over.  Det at du er åpen om legningen din, er faktisk det eneste forsonende trekket som du har.  Men nå er det nå engang sånn at poenget med denne tråden er å skjelle ut andre, ikke å komme ut av skapet.  Men sånt skjønner vel ikke du, din hjernedøde tarmparasitt.

karått eller? hælvettes fetthoinnj.
20år

103kg
190cm

benkpress: 165 raw
markløft: 280 raw
knebøy: 195 raw
Hang-ups: 26 strikte

svak, sur og ferbainnja!

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2435 : 05. juli 2013, 06:31 »
At å starte som nybegynner her inne er en dårlig ide er jo ett velkjent faktum.  Se f.eks her på denne lille tassen som er ute å prøver seg i det røffe og harbarkede utskjellingsmiljøet:

Homo.

Etter forrige gang jeg ga ham en verbal utblåsning så ble han så forfjamsa han at som kontra angrep kom ut av skapet i utskjellingstråden.  Nå er jo Norge ett tolerant og aksepterende samfunn hvor å komme ut har blitt mer eller mindre stuereint.  DOG, skal det sies at å faktisk komme ut i utskjellingstråden av alle plasser er en særs dårlig ide, dette da ord som toleranse ikke akkurat eksisterer i vokabularet til den gjennomsnittlige utskjellingsdebatant.

Etter denne brøleren ble Pungen så forvirra at han presterte å komme med dette:

karått eller? hælvettes fetthoinnj.

Utsagnet indikerer at han rett og slett har mista evnen til å gjøre seg forstått på norsk.

Sånn går det ofte med ferskingene her inne, de snubler over sine egne ord, innser at de ikke hører hjemme her, for deretter å forsvinne, hvilket Pungen burde vurdere å gjøre umiddelbart.

Han hevder forøvrig fortsatt at han har marka 280 kg.  Ser for meg hvordan dette skjedde:

Han satt i kjelleren til mor og far sin og drakk heimbrent.  Etter å ha tømt flaska satt han den på bakken, gikk ned i mark possisjon og locka den ut.  Deretter sto han og skreik til seg selv:  "Jeg har marka 280 kg!!""

Etter dette blacka han på gulvet, våkna opp og oppdaterte TF profilen med 280 i mark.  Neste gang han går på fylla så vil nok profilem hans vise at han har marka 290.

Alle vet jo at dette er rein løgn.  Pungen er svak og marker sannsyngligvis mye mindre enn meg.
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Küngen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 79

  • slå mæ på taska å kaillj mæ Aud!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2436 : 05. juli 2013, 15:42 »
At å starte som nybegynner her inne er en dårlig ide er jo ett velkjent faktum.  Se f.eks her på denne lille tassen som er ute å prøver seg i det røffe og harbarkede utskjellingsmiljøet:

Etter forrige gang jeg ga ham en verbal utblåsning så ble han så forfjamsa han at som kontra angrep kom ut av skapet i utskjellingstråden.  Nå er jo Norge ett tolerant og aksepterende samfunn hvor å komme ut har blitt mer eller mindre stuereint.  DOG, skal det sies at å faktisk komme ut i utskjellingstråden av alle plasser er en særs dårlig ide, dette da ord som toleranse ikke akkurat eksisterer i vokabularet til den gjennomsnittlige utskjellingsdebatant.

Etter denne brøleren ble Pungen så forvirra at han presterte å komme med dette:

Utsagnet indikerer at han rett og slett har mista evnen til å gjøre seg forstått på norsk.

Sånn går det ofte med ferskingene her inne, de snubler over sine egne ord, innser at de ikke hører hjemme her, for deretter å forsvinne, hvilket Pungen burde vurdere å gjøre umiddelbart.

Han hevder forøvrig fortsatt at han har marka 280 kg.  Ser for meg hvordan dette skjedde:

Han satt i kjelleren til mor og far sin og drakk heimbrent.  Etter å ha tømt flaska satt han den på bakken, gikk ned i mark possisjon og locka den ut.  Deretter sto han og skreik til seg selv:  "Jeg har marka 280 kg!!""

Etter dette blacka han på gulvet, våkna opp og oppdaterte TF profilen med 280 i mark.  Neste gang han går på fylla så vil nok profilem hans vise at han har marka 290.

Alle vet jo at dette er rein løgn.  Pungen er svak og marker sannsyngligvis mye mindre enn meg.

du e mæ ein stor taichkaillj du.. du e ein sånn såpkokar du. sjer det på de schtøgge bilde dett. fysh.
20år

103kg
190cm

benkpress: 165 raw
markløft: 280 raw
knebøy: 195 raw
Hang-ups: 26 strikte

svak, sur og ferbainnja!

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2437 : 05. juli 2013, 21:30 »
Küken klarer ikke å kommunisere på en begripelig måte, mens Flatlusa faktisk gjør seg forstått for dem som måtte være så uheldige å lese rælet hans.  Man kan spørre seg hvem som er mest tragisk av de to. 

Dersom Lusa lærte å skrive av Küken, mens Küken lærte å tenke av Lusa, så ville de begge være totalt isolert i sine vrangforestillinger.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2438 : 07. juli 2013, 08:20 »
Küken klarer ikke å kommunisere på en begripelig måte, mens Flatlusa faktisk gjør seg forstått for dem som måtte være så uheldige å lese rælet hans.  Man kan spørre seg hvem som er mest tragisk av de to. 

Dersom Lusa lærte å skrive av Küken, mens Küken lærte å tenke av Lusa, så ville de begge være totalt isolert i sine vrangforestillinger.

Å dra paraleller mellom meg og Pungen er å gå over streken, selv etter utskjellingstråd standarden.  Deffinitivt en verbal uppercut som svir godt.  Hadde telt som en seier til Rulatoren om det ikke var for at jeg allerede hadde sammenlignet Rulatoren med Hallvard Lavmål, en langt mer nedverdigende utskjelling.  Med andre ord ett kontra angrep fra meg som kom FØR Rulatoren i det hele tatt angrep.

Jeg er opplagt overlegen når det kommer til taktikk og strategi her inne.

Nice try Rulatoren, men ingen seier til deg denne runden heller.

There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2439 : 07. juli 2013, 23:10 »
Det er en takknemlig øvelse å trekke paralleller mellom Pestloppa og Küken.  Det er nemlig så totalt nedverdigende og ydmykende for dem begge to.  De hører kort og godt hjemme i samme bedritne kategori.  Det stemmer at Loppa sammenliknet meg med Lavmål, og det er en fornærmelse av det virkelig blodige slaget.  Men alle bør huske at jeg før det sammenliknet Loppa med Softcorebakken, og det blir ikke værre enn det.

Generelt er det sånn at den den ene halvdelen av krapylet her inne fortjener å bli sammenliknet med den andre halvdelen, og vice versa.  Det eneste aktverdige individet er og blir Rulatoren.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2440 : 11. juli 2013, 06:40 »
Da har det desverre skjedd, jeg har gjort en så stor tabbe at jeg må komme med en offentlig unnskyldning/kunngjøring her i utskjellingstråden. 

Tabben jeg har gjort, som jeg planlegger å unnskylde meg for er at jeg har overvurdert Rulatoren.  Jeg overvurderte hans egen innsikt i utskjellingstråd historikken.  Da som bevist ved dette sitatet:

Det stemmer at Loppa sammenliknet meg med Lavmål, og det er en fornærmelse av det virkelig blodige slaget.  Men alle bør huske at jeg før det sammenliknet Loppa med Softcorebakken, og det blir ikke værre enn det.


Hadde Rulatoren hadd tilstrekkelig kjennskap til denne tråden hadde han jo husket at jeg havna i konfrontasjon med Softcorebakken for omlag ett års tid siden, og at etter denne duellen var over, så eksisterte ikke Softcore lengre, dette pga at jeg knakk ham og dominerte ham så ille at han trakk seg fra tråden samt forsvant fra forum.

Det at Rulatoren da sammenligner meg med ham, blir litt som å sammenligne Monacos fotballlandslag med Brasil sitt landslag etter at Brasil har knust Monaco 15 - 0.  En sportskommentator som sammenligner disse to lagene etter en slik kamp ville umiddelbart fått sparken.

Det er derfor kun rett og rimelig at Rulatoren får sparken fra denne tråden etter han bomma så grovt.  Samtidig sier jeg unnskyld til alle som leser her pga at jeg gjorde den drøye tabben å gå ut ifra at Rulatoren hadde innsikt i denne tråden sin historikk, Rulatoren har jo ikke innsikt i noe som helst og det burde jeg jo ha skjønt.

Jeg beklager.
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2441 : 12. juli 2013, 10:48 »
Dersom Lusa lærte å skrive av Küken, mens Küken lærte å tenke av Lusa, så ville de begge være totalt isolert i sine vrangforestillinger.

Og dersom Küken tok Lusa i musa ville Lusa driti ut Rulatoren 9 måneder seinere.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2442 : 12. juli 2013, 19:14 »
Da har det desverre skjedd, jeg har gjort en så stor tabbe at jeg må komme med en offentlig unnskyldning/kunngjøring her i utskjellingstråden.  

Tabben jeg har gjort, som jeg planlegger å unnskylde meg for er at jeg har overvurdert Rulatoren.  Jeg overvurderte hans egen innsikt i utskjellingstråd historikken.  Da som bevist ved dette sitatet:

Hadde Rulatoren hadd tilstrekkelig kjennskap til denne tråden hadde han jo husket at jeg havna i konfrontasjon med Softcorebakken for omlag ett års tid siden, og at etter denne duellen var over, så eksisterte ikke Softcore lengre, dette pga at jeg knakk ham og dominerte ham så ille at han trakk seg fra tråden samt forsvant fra forum.

Det at Rulatoren da sammenligner meg med ham, blir litt som å sammenligne Monacos fotballlandslag med Brasil sitt landslag etter at Brasil har knust Monaco 15 - 0.  En sportskommentator som sammenligner disse to lagene etter en slik kamp ville umiddelbart fått sparken.

Det er derfor kun rett og rimelig at Rulatoren får sparken fra denne tråden etter han bomma så grovt.  Samtidig sier jeg unnskyld til alle som leser her pga at jeg gjorde den drøye tabben å gå ut ifra at Rulatoren hadde innsikt i denne tråden sin historikk, Rulatoren har jo ikke innsikt i noe som helst og det burde jeg jo ha skjønt.

Jeg beklager.
Hadde Rulatoren hatt tilstrekkelig kjennskap til denne tråden?HuhHuhHuh??

Dette må være en ny absolutt og total bunnrekord, selv fra Pestloppa.  Det vitner ikke bare om kunnskapsløshet, men også om en monoman og patologisk vilje til å juge hele verden rett opp i trynet.  Jeg gremmes.

Sannheten er som følger: En gang for lenge, lenge siden bestemte psykopaten og svinet Fleksnes seg til å starte Utskjellingstråden.  Utskjellingstråden var noe sånt som en dag gammel da Rulatoren bestemte seg for å ta grep.  Jeg begynte å fylle på med hyppige og regelmessige bidrag i et forsøk på å komme med hardt tiltrengte korrektiver til den kloakken som fløt her inne.  Da samfunnsfiender som Jølsrud og Beistet herjet som verst, var Rulatoren lengst framme i frontlinjen.  Med aldri sviktende rettferdighetssans og en prinsippfast sannhetssøken har jeg drevet utrettelig folkeopplysning her inne.  Jeg har kort og godt vært en moralens og sannhetens fyrtårn og apostel her inne.

Så jeg skal ha meg frabedt å bli belært om utskjellingstrådens historie av en motbydelig liten pissemaur som flatlusa.  Pføy!
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2443 : 12. juli 2013, 19:18 »
Og dersom Küken tok Lusa i musa ville Lusa driti ut Rulatoren 9 måneder seinere.
Nei, nei, NEI, Fleksnes!  Du skulle IKKE tatt alle tablettene i pilleglasset på en gang.  Spør psykiateren din om dosering en gang til, og hør nøye etter hva som blir svart.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #2444 : 14. juli 2013, 08:01 »


Sannheten er som følger: En gang for lenge, lenge siden bestemte psykopaten og svinet Fleksnes seg til å starte Utskjellingstråden.  Utskjellingstråden var noe sånt som en dag gammel da Rulatoren bestemte seg for å ta grep.  Jeg begynte å fylle på med hyppige og regelmessige bidrag i et forsøk på å komme med hardt tiltrengte korrektiver til den kloakken som fløt her inne.  Da samfunnsfiender som Jølsrud og Beistet herjet som verst, var Rulatoren lengst framme i frontlinjen.  Med aldri sviktende rettferdighetssans og en prinsippfast sannhetssøken har jeg drevet utrettelig folkeopplysning her inne.  Jeg har kort og godt vært en moralens og sannhetens fyrtårn og apostel her inne.


Jasså ja, så du tror du kan komme her å gi meg en historie leksjon?

OK, hva om jeg gir deg en aldri så liten leksjon tilbake angående historien om Rulatoren og Power Loppa?  Jeg foretrekker å bruke ett youtube klipp som jeg mener er meget representabelt for historien bak vårt bekjentskap:

http://www.youtube.com/watch?v=RJPesST-skg

Klippet er fra en av de mer dystre kapittelene i boksesporten, Rulatoren er representert av den selvdiggende klysa Usman Ahmed, jeg er representert av Usman sin motstander.

Forklaring av filmen satt i perspektiv med hendelsene som har tatt plass her i tråden:

0 - 1.39 : Utskjellingstråden fra dag 1 fram til seint på høsten 2011 - Representerer Rulatorens ufordragelige oppførsel her i tråden før jeg gjorde inntog. 

1:40 : Tidlig vinter 2011 - Rulatoren oppdager en nykomling i tråden(representert av meg), og går så rett i trynet på ham for å kjekke seg i typisk Rulatoren stil

1:41 - 2:10 :Desember 2011 - Januar 2012 - Rulatoren og jeg tester hverandre litt i lette utskjellingsdueller.

2:11 - Februar 2012 - Jeg gir rulatoren en så saftig verbal suser at han går rett i bakken og blir liggende.

2:13 - 2:56 : Februar 2012 - Juli 2013 - Rulatorens generelle tilstand etter jeg ga ham den første verbale knock-outen. 

En PERFEKT analogi av bekjentskapet mitt med Rulatoren. 

There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!