Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 575194 ganger)

Utlogget Steven Seagal

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 305
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 305

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #210 : 13. desember 2010, 01:11 »
HONNØR :d

Lyver gjør du også, har ikke fått en eneste honnør fra deg!
You know I like your style, I really do.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #211 : 13. desember 2010, 19:32 »
om det er en utskjellingstråd  tar jeg meg den rett og skjelle ut disse fantastisk latterlige treningssentrene som ikke kjøper inn større manualer en 40kg , og bruker som grunnlag at de sammerbeider med antidoping norge og at de som trenger større boler seg:D :O WTF skal det bety liksom? jeg er ren og ikke minst pen Cheesy men jeg klarer mer på manualene og tar det som en fornærmelse at de kan si slikt direkte til meg .... aaaaaaahhh det var deilig og få ut Smiley
Det er hyggelig for en gangs skyld å være enig med noen i utskjellingsstråden.  Denne politikken med maksimum 40 kilos hantler er så tåpelig at man skulle tro at Bjarne Håkon Hansen, Mullah Krekar og Varg Vikernes hadde tenkt den ut i fellesskap.  Det neste blir vel at Tour De France gjøres om til et 20 meter langt dragrace for trejulssykler, og at Trondheim-Oslo gjøres om til Trondheim Sentrum-Studentersamfunnet.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #212 : 13. desember 2010, 22:35 »
Det er hyggelig for en gangs skyld å være enig med noen i utskjellingsstråden.  Denne politikken med maksimum 40 kilos hantler er så tåpelig at man skulle tro at Bjarne Håkon Hansen, Mullah Krekar og Varg Vikernes hadde tenkt den ut i fellesskap.  Det neste blir vel at Tour De France gjøres om til et 20 meter langt dragrace for trejulssykler, og at Trondheim-Oslo gjøres om til Trondheim Sentrum-Studentersamfunnet.

Lillefingeren til B.H. Hansen strutter av mer krefter enn de veike marathonveivende pinglearmene dine. Det må virkelig være fælt å ha en så liten penis, som allikevel virker gigantisk sammenliknet med armene dine. Også maser du om tyngre hantler når du ikke engang klarer å løfte din 3 kg's sykkel opp på bakhjulet engang. For ikke å snakke om din veike nakke som faktisk flagrer i vinden når du sykler fortere enn 5 km i timen. Flaks for deg, uflaks for alle andre, at du ikke klarer å sykle fortere enn det. Da du forhåpentligvis hadde knekt nakken, veltet ned i en grøft og knust hodeskallen din så de to hjernecellene dine endelig hadde sluppet ut. Viggo som du er, hadde ingen brydd seg om å lete etter deg engang. Og hvis noen hadde funnet deg, hadde de brydd seg mer om sykkelen enn ditt råtnende lik.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #213 : 14. desember 2010, 14:42 »
Lyver gjør du også, har ikke fått en eneste honnør fra deg!

Jo, det fikk du, men jeg gikk inn og kansellerte den fordi du ikke fortjente den.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #214 : 14. desember 2010, 17:40 »
Lillefingeren til B.H. Hansen strutter av mer krefter enn de veike marathonveivende pinglearmene dine. Det må virkelig være fælt å ha en så liten penis, som allikevel virker gigantisk sammenliknet med armene dine. Også maser du om tyngre hantler når du ikke engang klarer å løfte din 3 kg's sykkel opp på bakhjulet engang. For ikke å snakke om din veike nakke som faktisk flagrer i vinden når du sykler fortere enn 5 km i timen. Flaks for deg, uflaks for alle andre, at du ikke klarer å sykle fortere enn det. Da du forhåpentligvis hadde knekt nakken, veltet ned i en grøft og knust hodeskallen din så de to hjernecellene dine endelig hadde sluppet ut. Viggo som du er, hadde ingen brydd seg om å lete etter deg engang. Og hvis noen hadde funnet deg, hadde de brydd seg mer om sykkelen enn ditt råtnende lik.
Det er rimelig lett å skjønne hvordan du komponerte innlegget over.  Først satte du på deg en neseklype.  Deretter kledde du deg helt naken og studerte deg selv i helfigur foran speilet.  Så var det rett og slett bare å notere ned det som du så.  Scenen med deg naken foran speilet er som Robert De Niro i 'Taxi Driver' eller 'Raging Bull', bare ufattelig mye mer grotesk og makaber.  Dersom den scenen hadde vært brukt i en film, ville den filmen fått 7200 års aldersgrense.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #215 : 14. desember 2010, 17:50 »
På det lokale SATS har det kommet en ny ansatt. Jeg kunne nesten ikke tro mine egne ører da han faktisk kjeftet på noen som ikke ryddet opp etter seg. Det vanlige er helt klart å drite i rydde opp noe. Selv de personlige trenerne lar benkene står hulter til bulter, manualene bli liggende på gulvet(gidder ikke bære dem bort til stativet 2 meter unna engang) etter at de har instruert noen.

EDIT: Glemte å påpeke det åpenbare(burde påpekes selv om det er underforstått ettersom folkene her er retardet) nemlig at rulatoren er en idiot.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #216 : 14. desember 2010, 17:55 »
På det lokale SATS har det kommet en ny ansatt. Jeg kunne nesten ikke tro mine egne ører da han faktisk kjeftet på noen som ikke ryddet opp etter seg. Det vanlige er helt klart å drite i rydde opp noe. Selv de personlige trenerne lar benkene står hulter til bulter, manualene bli liggende på gulvet(gidder ikke bære dem bort til stativet 2 meter unna engang) etter at de har instruert noen.
Dette er utrolig.  Denne nye ansatte ønskes herved lykke til i sitt forøk på å øse unna en sunami med teskje.

Forresten er Junkfoodmannen en stinkende sekk med dritt.  Det påpekes herved, så han ikke glemmer det.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Steven Seagal

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 305
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 305

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #217 : 14. desember 2010, 18:32 »
Dersom den scenen hadde vært brukt i en film, ville den filmen fått 7200 års aldersgrense.

Jeg vet at tanken om at det finnes filmer der ute som bare du er gammel nok til å se tenner deg så mye at du tror du får ereksjon. Men nå er det på tide du gjør som alle andre fornuftige fossiler på din alder, pensjonerer deg fra alle offentlige debatter og legger deg inn på tidlig-prekambrium Naturhistorisk museum.
You know I like your style, I really do.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #218 : 14. desember 2010, 19:35 »
Jeg vet at tanken om at det finnes filmer der ute som bare du er gammel nok til å se tenner deg så mye at du tror du får ereksjon. Men nå er det på tide du gjør som alle andre fornuftige fossiler på din alder, pensjonerer deg fra alle offentlige debatter og legger deg inn på tidlig-prekambrium Naturhistorisk museum.
Dette er prepubertalt preik fra barnevogna.  Trøsten får være at du antagelig får ny tåtesmokk til jul.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #219 : 15. desember 2010, 21:03 »
Dette er prepubertalt preik fra barnevogna.  Trøsten får være at du antagelig får ny tåtesmokk til jul.

Skal gi deg tåtesmokk jeg! Din blodbaviansprengte ostepikk! Dine gjennomtenkte og professoraktige ord får meg til å grøsse langt nedover bjørkeskogen min. Ikke LEK smart, din blodpulte skorsteinsmus!

MFH, BEISTET!
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #220 : 15. desember 2010, 21:08 »
Skal gi deg tåtesmokk jeg! Din blodbaviansprengte ostepikk! Dine gjennomtenkte og professoraktige ord får meg til å grøsse langt nedover bjørkeskogen min. Ikke LEK smart, din blodpulte skorsteinsmus!

MFH, BEISTET!
Så beistet er tilbake igjen.  Dermed har nivået nådd den absolutte og totale bunnen.  Dine innlegg har aldri vist noe spor av noe som kan kalles intelligens, og dette siste innlegget ditt er ikke noe unntak.  Hvordan klarer du egentlig å ta til deg næring?
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #221 : 15. desember 2010, 21:12 »
Så beistet er tilbake igjen.  Dermed har nivået nådd den absolutte og totale bunnen.  Dine innlegg har aldri vist noe spor av noe som kan kalles intelligens, og dette siste innlegget ditt er ikke noe unntak.  Hvordan klarer du egentlig å ta til deg næring?

Hvorfor skulle jeg så mye som stave et eneste ord for å forklare deg hvordan jeg tar til meg næring? Det har du vel ikke en dritt med, din krokrygga åskefis!
Kan vel heller vri spørsmålet over til DEG! Hvordan tar du til deg næring? Gjennom sonde?
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #222 : 15. desember 2010, 21:17 »
Hvorfor skulle jeg så mye som stave et eneste ord for å forklare deg hvordan jeg tar til meg næring? Det har du vel ikke en dritt med, din krokrygga åskefis!

Traff han en nerve? Smiley

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #223 : 15. desember 2010, 21:19 »
Traff han en nerve? Smiley



For du vet ikke hva det er eller? Skal vise deg nerver av stål jeg, din konglepølse!
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #224 : 15. desember 2010, 21:22 »
Hvorfor skulle jeg så mye som stave et eneste ord for å forklare deg hvordan jeg tar til meg næring? Det har du vel ikke en dritt med, din krokrygga åskefis!
Kan vel heller vri spørsmålet over til DEG! Hvordan tar du til deg næring? Gjennom sonde?
Niks.  Jeg spiser brødmat med hendene, frokostblanding og suppe med skje og varmretter med kniv og gaffel.  Jeg antar at fremmedordene i setningen foran, har gjort at du allerede har falt av lasset.  Skje, kniv og gaffel er for informasjonens skyld spiseredskaper.

Jeg lurer på hvorfor du ikke forteller om spisevannene dine.  En detaljert skildring av dem ville kanskje ført til at hele internett klappet totalt sammen verden over.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!