Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 575152 ganger)

Utlogget Marmarius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 108
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 108

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #345 : 12. januar 2011, 14:43 »
Jævla bra tråd  Grin   Alltid lett å få seg en god latter  Cheesy  

(ojjsann, ble jeg skyteskive nå?)


Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

Utlogget Slappy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 274
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 274

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #346 : 12. januar 2011, 15:12 »


øøhh, knappen virker jo ikke...øhhh, hvorfor virker ikke knappen? Marmarius, hvordan får jeg playknappen til å virke? Huh
"Whether you think you can or think you can't, either way you're right"
~ Henry Ford ~

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #347 : 12. januar 2011, 17:57 »
Har ikke prøvd det.

Neste gang du har en dame på besøk får du knulle hu da, istedenfor å begynne å ta situps.
Positiv omtale sitter virkelig langt inne her i utskjellingstråden.  Men denne skal du ha tommelen opp for.  Så får jeg tilgi akkurat nå at du er et motbydelig svin og en stusslig taper.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #348 : 12. januar 2011, 19:13 »
Som og si at en må være treningsnarkoman for og bli sterk, og kalle en som er flink og matte mattenørd.

Men har du aldri hørt om sjekketrikset " the math geek"? Grin

(bare fordi det ikke ble noe på deg når du var 17 år hadde tykke briller og jobbet som en hest med matte betyr ikke at alle har det slik)
Jadda, jadda.  Dersom du kan gjøre enkle operasjoner på ensifrede tall, så er du åpenbart bedre i matematikk enn i norsk.  Norsken din er nemlig så tragisk at det knapt er mulig å skjønne den dritten som du skriver.  En drita full orangutang med downs syndrom ville skammet seg over den første setningen i forsøket ditt på innlegg.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Marmarius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 108
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 108

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #349 : 12. januar 2011, 20:19 »
Jadda, jadda.  Dersom du kan gjøre enkle operasjoner på ensifrede tall, så er du åpenbart bedre i matematikk enn i norsk.  Norsken din er nemlig så tragisk at det knapt er mulig å skjønne den dritten som du skriver.  En drita full orangutang med downs syndrom ville skammet seg over den første setningen i forsøket ditt på innlegg.

Personer som er begavet i matematikk, har gode fysiske ferdigheter og på det jamne er Norges stolthet. Er elendig i setningsoppbygning og klassiske norsk kunnskaper, ingeniører fra det store utland er flau over norske ingeniørers språk kunnskaper.

Men de som alltid var av den stille typen på skolen, aldri fikk gode karakterer i matematikk og fysikk. Men derimot klarte seg på gode karakterer i Norsk og språk, sitter dags dato i kassa på rimi og angrer bittert på at de fokuserte på homse fag isteden for fag folk blir mann av!

Si meg er du egentlig en hjemmeværende husmor siden du er lidenskapelig opptatt av norsk og rakker ned på kremen av norsk ungdom som er flink i matematikk?
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #350 : 12. januar 2011, 20:27 »
Personer som er begavet i matematikk, har gode fysiske ferdigheter og på det jamne er Norges stolthet. Er elendig i setningsoppbygning og klassiske norsk kunnskaper, ingeniører fra det store utland er flau over norske ingeniørers språk kunnskaper.

Men de som alltid var av den stille typen på skolen, aldri fikk gode karakterer i matematikk og fysikk. Men derimot klarte seg på gode karakterer i Norsk og språk, sitter dags dato i kassa på rimi og angrer bittert på at de fokuserte på homse fag isteden for fag folk blir mann av!

Si meg er du egentlig en hjemmeværende husmor siden du er lidenskapelig opptatt av norsk og rakker ned på kremen av norsk ungdom som er flink i matematikk?
Nei, jeg tillater meg å tro at jeg kan en del mer matte enn deg.  Jeg har en doktorgrad i kjemi, og avhandlingen min dreide seg i stor grad om matematiske emner.  Jeg var i tillegg bedre i norsk den dagen jeg ble født, enn det du er nå.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Marmarius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 108
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 108

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #351 : 12. januar 2011, 20:39 »
Nei, jeg tillater meg å tro at jeg kan en del mer matte enn deg.  Jeg har en doktorgrad i kjemi, og avhandlingen min dreide seg i stor grad om matematiske emner.  Jeg var i tillegg bedre i norsk den dagen jeg ble født, enn det du er nå.

Den dagen du ble født eksisterte ikke Norge!
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #352 : 12. januar 2011, 20:48 »
Nei, jeg tillater meg å tro at jeg kan en del mer matte enn deg.  Jeg har en doktorgrad i kjemi, og avhandlingen min dreide seg i stor grad om matematiske emner.  Jeg var i tillegg bedre i norsk den dagen jeg ble født, enn det du er nå.

Og din hjemmesnekra utskjellingstråd som du så flittig reklamerer for går bra? Tragiske retardfittekukskalleapeloffåskefisblodapeKUUUUUUK!
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #353 : 12. januar 2011, 21:03 »
Den dagen du ble født eksisterte ikke Norge!
Universet er faktisk mer enn tre uker gammelt.  Ligg rolig i vogga og hold tåta!
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #354 : 12. januar 2011, 21:04 »
Og din hjemmesnekra utskjellingstråd som du så flittig reklamerer for går bra? Tragiske retardfittekukskalleapeloffåskefisblodapeKUUUUUUK!
Og hvem var det som vitterlig gjenåpna denne tråden, din plattenslager!
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Marmarius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 108
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 108

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #355 : 12. januar 2011, 21:10 »
Universet er faktisk mer enn tre uker gammelt.  Ligg rolig i vogga og hold tåta!

Tatt i betraktning at du har rukket og ta en doktorgrad i kjemi, og at du er en gammel grinebiter er slående tegn på meget høy alder.

Språket er i stadig forandring, drar vi 200 år tilbake i tid vil det moderne mennesket ha problemer med og forstå språket. Jeg kan da med sikkerhet si at du på ingen måte snakket god norsk når du fremdeles lå i vogga, eller for den saks skyld var på min alder.
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

Utlogget Steven Seagal

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 305
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 305

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #356 : 12. januar 2011, 21:53 »
Denne tråden har jo nærmest blitt til en selvutleverende pensjonist blogg for Rulatoren, halvparten av innleggene er jo skrevet av bestefar selv. Jeg skjønner jo at som pensjonist så bruker du 19 av dagens 24 timer på treningsforum, men nå er det nok.

Dine mange barnebarn er sikkert mer enn interessert i skrønene om at du har doktorgrad og husker hvilket år du ble født, men er det ikke på tide at du drar til Fulufjällets nationalpark i Sverige og finner en jevngammel gran du kan dø med?
You know I like your style, I really do.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #357 : 12. januar 2011, 22:00 »
Denne tråden har jo nærmest blitt til en selvutleverende pensjonist blogg for Rulatoren, halvparten av innleggene er jo skrevet av bestefar selv. Jeg skjønner jo at som pensjonist så bruker du 19 av dagens 24 timer på treningsforum, men nå er det nok.

Dine mange barnebarn er sikkert mer enn interessert i skrønene om at du har doktorgrad og husker hvilket år du ble født, men er det ikke på tide at du drar til Fulufjällets nationalpark i Sverige og finner en jevngammel gran du kan dø med?
Er det nok nå?  Begynner du å merke presset?  Jeg er forresten ikke gammel.  Jeg er distingvert.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Tryggis

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 496
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 496

  • Muskel på boks..
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #358 : 12. januar 2011, 22:05 »
Denne tråden har jo nærmest blitt til en selvutleverende pensjonist blogg for Rulatoren, halvparten av innleggene er jo skrevet av bestefar selv. Jeg skjønner jo at som pensjonist så bruker du 19 av dagens 24 timer på treningsforum, men nå er det nok.

Dine mange barnebarn er sikkert mer enn interessert i skrønene om at du har doktorgrad og husker hvilket år du ble født, men er det ikke på tide at du drar til Fulufjällets nationalpark i Sverige og finner en jevngammel gran du kan dø med?

u = my hero!

Hi. My name is Tryggis and I have a problem. I never expected it and I didn't plan for it. It just happened. And now, I'll never be the same. Hardly a minute passes when I don't think about it, salivate, and get the shivers. My own grandmother cringes in fright when she even hears about "it."

Yes, folks, I'm a deadlift-aholic. I don't just want to pull; I want to pull every minute of every day for the rest of my life. I dream about grinding out heavy pulls where the bar seemingly bends in half, and I jump at the opportunity to do speed pulls so quickly that I nearly castrate myself with the bar.

Utlogget Steven Seagal

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 305
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 305

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #359 : 12. januar 2011, 22:15 »
u = my hero!

Dette er det vakreste jeg noensinne har lest. Honnør avgitt.
You know I like your style, I really do.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!