Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 575159 ganger)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #375 : 14. januar 2011, 08:31 »
Eid har dere alle tre vært siden tidenes morgen. Ryu ( lille streetfighter wannabe ) Rulatoren
( eldre pedofil lommemann som vanker på TF for å chatte på "forum for ungdom" ) og Slappy, som i desperasjon etter å aldri få pult er nødt for å elske seg selv siden ingen andre orker.

Det er mennesker som dere som får større folkegrupper til å emigrere til andre kontinenter. Jeg ville ikke stolt på at noen av dere satt rett vei på dass engang.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Slappy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 274
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 274

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #376 : 14. januar 2011, 09:50 »
Ja, jeg hadde en bekjent som hadde minitiss engang. Han tok livet av seg. Hint, hint.

Forumnavnet ditt hinter også. Til et potensproblem.

Jeg merker du er særdeles opptatt av det mannlige kjønnsorgan. At du er homofil og er av typen som liker å bli fylt opp får være ditt problem. Opprett din egen gaytråd, så kan du diskutere dine frastøtende tanker som du sikkert ønsker utløp for der.

Bra innlegg!  Her ble Slappy eid, gitt.

Jasså, ser at du liker ryu og har valgt å støtte han. Han skal opprette en helt ny gaytråd nå, du vil sikkert ha stor glede av å diskutere litt med han der inne. Kanskje dere til og med får levd ut fantasiene deres sammen en gang.

Eid har dere alle tre vært siden tidenes morgen. Ryu ( lille streetfighter wannabe ) Rulatoren
( eldre pedofil lommemann som vanker på TF for å chatte på "forum for ungdom" ) og Slappy, som i desperasjon etter å aldri få pult er nødt for å elske seg selv siden ingen andre orker.

Det er mennesker som dere som får større folkegrupper til å emigrere til andre kontinenter. Jeg ville ikke stolt på at noen av dere satt rett vei på dass engang.

Stikk på dass fleksnes. Dritten har begynt å renne ut kjeften din igjen.
"Whether you think you can or think you can't, either way you're right"
~ Henry Ford ~

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #377 : 14. januar 2011, 11:11 »
Stikk på dass fleksnes. Dritten har begynt å renne ut kjeften din igjen.

Kom fra dass akkurat nå. La den støggeste kabelen jeg noensinne har sett.

Ligna mor di, bare litt penere.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Slappy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 274
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 274

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #378 : 14. januar 2011, 11:29 »
Kom fra dass akkurat nå. La den støggeste kabelen jeg noensinne har sett.

Ligna mor di, bare litt penere.

Synd, jeg har ingen mor.- Ble sendt fra himmelen og du kan derfor se på meg som din Gud. Det kan dere alle.

Her er det bare syke folk. Pedofile, homofile og bæsjelskende folk, som deg, som liker å betrakte bæsjen sin før han skyller ned. Jeg skal prøve å hjelpe dere så godt jeg kan.

Dette kaller jeg en naken og åpenlys trussel.  Sender du ofte bilder av deg selv til folk du ikke liker?  De blir nok fint lite glade for den presangen.

Synes det er trist at du tolker det som en trussel. Prøver bare å hjelpe deg, gjøre hverdagen din litt lysere. Så barmhjertig er jeg
"Whether you think you can or think you can't, either way you're right"
~ Henry Ford ~

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #379 : 14. januar 2011, 14:12 »
Synd, jeg har ingen mor.- Ble sendt fra himmelen og du kan derfor se på meg som din Gud. Det kan dere alle.


Visste at den dissosiative personlighetsforstyrrelsen din var ille, men at det var værst i verden trodde jeg ikke. Fra nå av syns jeg bare synd på deg, samtidig som jeg forstår godt at mora di nekter blankt for å ha spydd deg ut.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #380 : 14. januar 2011, 14:26 »
Ringte Rikshospitalet for å sjekke litt nå, og det stemmer som du sier, du har ingen mor i den forstand.

De kunne informere meg om at de for 13 år siden fikk inn en spedalsk ku som de skulle fjerne en endetarms-svulst på. Svulsten viste seg å være ett lite foster, som var så støgt at alle brakk seg kraftig. Det lille fosteret vokste opp og ble til Slappy, som idag ligner ett vanlig menneske.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Steven Seagal

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 305
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 305

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #381 : 14. januar 2011, 14:42 »
Ringte Rikshospitalet for å sjekke litt nå, og det stemmer som du sier, du har ingen mor i den forstand.

De kunne informere meg om at de for 13 år siden fikk inn en spedalsk ku som de skulle fjerne en endetarms-svulst på. Svulsten viste seg å være ett lite foster, som var så støgt at alle brakk seg kraftig. Det lille fosteret vokste opp og ble til Slappy, som idag ligner ett vanlig menneske.

Du trenger ikke å fare med løgn for og skåne følelsene til Slappy, kreftsvulster har uansett ikke følelser. Det kan se ut som den makabre kreasjonen gråter av og til, men det er bare betennelsesvæske og puss som lekker ut av de mange sårene.

You know I like your style, I really do.

Utlogget Steven Seagal

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 305
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 305

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #382 : 14. januar 2011, 15:00 »
Her er forøvrig et bilde av Slappy som har dannet symbiose med en sinnsforvirret dverg.

You know I like your style, I really do.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #383 : 14. januar 2011, 18:02 »
Ringte Rikshospitalet for å sjekke litt nå, og det stemmer som du sier, du har ingen mor i den forstand.

De kunne informere meg om at de for 13 år siden fikk inn en spedalsk ku som de skulle fjerne en endetarms-svulst på. Svulsten viste seg å være ett lite foster, som var så støgt at alle brakk seg kraftig. Det lille fosteret vokste opp og ble til Slappy, som idag ligner ett vanlig menneske.
Joda, det kan så være.  Men du bør informeres om at Rikshospitalet har en automatisk telefonsvarer som serverer sånne forklaringer hver gang Fleksnes ringer.   De er nemlig så dritt lei at at Fleksnes hele tiden ringer og maser om hjernetransplantasjon, bytte av ansikt og akutt syntholoppgradering.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #384 : 14. januar 2011, 18:05 »
Eid har dere alle tre vært siden tidenes morgen. Ryu ( lille streetfighter wannabe ) Rulatoren
( eldre pedofil lommemann som vanker på TF for å chatte på "forum for ungdom" ) og Slappy, som i desperasjon etter å aldri få pult er nødt for å elske seg selv siden ingen andre orker.

Det er mennesker som dere som får større folkegrupper til å emigrere til andre kontinenter. Jeg ville ikke stolt på at noen av dere satt rett vei på dass engang.
Du og jeg har av og til kommunisert med hverandre (til din og bare din intellektuelle gevinst).  Dermed tror du automatisk at jeg er pedofil.  Hvor gammel er du egentlig?  Putt tåtesmokken inn og hold deg rolig i vogga.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Marmarius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 108
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 108

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #385 : 14. januar 2011, 20:38 »
Du og jeg har av og til kommunisert med hverandre (til din og bare din intellektuelle gevinst).  Dermed tror du automatisk at jeg er pedofil.  Hvor gammel er du egentlig?  Putt tåtesmokken inn og hold deg rolig i vogga.

Selv om du påstår at du er aldri så intelligent og gammel, bruker du vogge argumentet opp igjen og opp igjen!
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #386 : 14. januar 2011, 20:53 »
Selv om du påstår at du er aldri så intelligent og gammel, bruker du vogge argumentet opp igjen og opp igjen!
Det er ganske interessant at du rakker ned på voggeargumentet, og samtidig skriver 'vogge argumentet' i to ord.  Det viser at du er så komplett prepubertal at voggeargumentet passer på deg også - opp igjen og opp igjen.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Slappy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 274
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 274

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #387 : 15. januar 2011, 09:17 »
Ringte Rikshospitalet for å sjekke litt nå, og det stemmer som du sier, du har ingen mor i den forstand.

De kunne informere meg om at de for 13 år siden fikk inn en spedalsk ku som de skulle fjerne en endetarms-svulst på. Svulsten viste seg å være ett lite foster, som var så støgt at alle brakk seg kraftig. Det lille fosteret vokste opp og ble til Slappy, som idag ligner ett vanlig menneske.

Du trenger ikke juge om at du ringte sykehuset, for vi vet alle at du ikke trengte å ringe dit fordi du har vært innlagt der hele livet. Det må være kjedelig å gjennomgå operasjoner hver uke for at du i det hele tatt skal kunne minne om et vanlig menneske. Hvordan gikk det med blindtarmene som vokste ut ørene dine? Fikk de fjernet dem? Eller stakk kirurgen ut og spydde i stedet og avlyste det hele? Jeg skjønner han i så fall godt. Det å skulle se på deg, og i det hele tatt ta på deg, ville nok for de fleste føre til varige mén og stygge mareritt som kan forfølge en livet ut.

Og eventyret om den spedalske kua kan du bare trøkke opp ræva di igjen, der det opprinnelig oppstod. At du sliter med syke drømmer er ikke noe vi kan noe for.

Her er forøvrig et bilde av Slappy som har dannet symbiose med en sinnsforvirret dverg.



Åh, har du vært og rotet i familiealbumet deres nå da. Du er kanskje flau over det, men det er dumt å poste et av de peneste bildene du har av mora di på et offentlig forum, og innbille folk at det skal være meg. Det gjenspeiler vel bare intelligensnivået ditt, og det imponerer ingen.
"Whether you think you can or think you can't, either way you're right"
~ Henry Ford ~

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #388 : 15. januar 2011, 21:03 »
SLAPPY........ Ta hintet a! Ingen andre enn deg liker nettopp DEG! De 7 honnørene du har fått er gitt av deg selv, bare i form av 7 forskjellige kontoer! Din tragiske DASS!
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #389 : 15. januar 2011, 21:48 »
SLAPPY........ Ta hintet a! Ingen andre enn deg liker nettopp DEG! De 7 honnørene du har fått er gitt av deg selv, bare i form av 7 forskjellige kontoer! Din tragiske DASS!
Det er en plausibel teori, men jeg tror det er feil.  Jeg tror at dersom han hadde gitt seg selv honnører, så hadde han hatt mange fler.  Jeg tipper at det er Marmarius som har gitt honnørene.  Marmarius er nok forelsket i Slappy, og sitter antagelig og drar seg i bananen når han ser at Slappy har bidratt med enda mer søppel.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!