Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 575118 ganger)

Utlogget Slappy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 274
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 274

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #405 : 17. januar 2011, 20:57 »
Stemmer det. Du kom jo ut av ræva til far din engang han satt å dreit. Holdte på å skylle deg ned gjorde han også, da han så det han hadde skapt.

Som sagt tidligere, jeg ble sendt fra himmelen, har derfor ikke foreldre.  Uansett, det scenariet der ville hvertfall vært bedre enn å bli født ut av en skrapesyk sau fordi faren din hadde en utenom det vanlige stor sauefetish.
"Whether you think you can or think you can't, either way you're right"
~ Henry Ford ~

Utlogget Marmarius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 108
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 108

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #406 : 18. januar 2011, 10:38 »
Som sagt tidligere, jeg ble sendt fra himmelen, har derfor ikke foreldre.  Uansett, det scenariet der ville hvertfall vært bedre enn å bli født ut av en skrapesyk sau fordi faren din hadde en utenom det vanlige stor sauefetish.

Det og bli født i en hule langt til fjells og falle ned en fjellskråning, er ikke det samme som og bli sendt fra himmelen!
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #407 : 18. januar 2011, 13:09 »
Som sagt tidligere, jeg ble sendt fra himmelen, har derfor ikke foreldre.  Uansett, det scenariet der ville hvertfall vært bedre enn å bli født ut av en skrapesyk sau fordi faren din hadde en utenom det vanlige stor sauefetish.

Ser på meg selv som en relativt god "menneskekjenner" og jeg kjenner også den såkalte "lusa på gangen". Personer som deg, som for det meste skryter og ser på seg selv som en perfekt person, spesielt over nett hvor ingen kan se hvordan man er i virkeligheten, er som oftest personer med lav selvtillit og generelt mislykkede personer i sosiale sammenhenger. Derfor har man behov for å fremme seg selv på de fronter hvor kun ord på trykk spiller en rolle.

Skulle likt å møte deg ansikt til ansikt, og sett hva slags personlighet som du virkelig utstråler:D. 
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #408 : 18. januar 2011, 13:31 »
Skulle likt å møte deg ansikt til ansikt, og sett hva slags personlighet som du virkelig utstråler:D. 

Han utstråler ikke noe annet enn en eim av drittlukt og en stank av varmt piss.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Slappy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 274
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 274

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #409 : 18. januar 2011, 15:15 »
Han utstråler ikke noe annet enn en eim av drittlukt og en stank av varmt piss.

Du er nok godt kjent med de luktene der du ja, i de miljøene du vanker..

Ser på meg selv som en relativt god "menneskekjenner" og jeg kjenner også den såkalte "lusa på gangen". Personer som deg, som for det meste skryter og ser på seg selv som en perfekt person, spesielt over nett hvor ingen kan se hvordan man er i virkeligheten, er som oftest personer med lav selvtillit og generelt mislykkede personer i sosiale sammenhenger. Derfor har man behov for å fremme seg selv på de fronter hvor kun ord på trykk spiller en rolle.

Skulle likt å møte deg ansikt til ansikt, og sett hva slags personlighet som du virkelig utstråler:D. 

Uffameg. Fælt så seriøs du ble nå da. Husk at du selv kalte dette for en utskjellingstråd. Synes det er veldig artig å se hvilke reaksjoner jeg kan klare å skape ved litt "selvskryt". De lar ikke akkurat vente på seg.
..og husk å vaske deg på henda etter at du har vært på dass neste gang. Det stinker helt hit!
"Whether you think you can or think you can't, either way you're right"
~ Henry Ford ~

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #410 : 18. januar 2011, 19:09 »
Ser på meg selv som en relativt god "menneskekjenner" og jeg kjenner også den såkalte "lusa på gangen". Personer som deg, som for det meste skryter og ser på seg selv som en perfekt person, spesielt over nett hvor ingen kan se hvordan man er i virkeligheten, er som oftest personer med lav selvtillit og generelt mislykkede personer i sosiale sammenhenger. Derfor har man behov for å fremme seg selv på de fronter hvor kun ord på trykk spiller en rolle.

Skulle likt å møte deg ansikt til ansikt, og sett hva slags personlighet som du virkelig utstråler:D. 
Jeg ser for meg Beistet mens han deklamerer innlegget over mens han ser seg i speilet.  Start en linje i scenen der Robert De Niro ser seg i speilet i 'Raging Bull'.  Trekk linjen videre via Gollum i 'Ringenes Herre', der han diskuterer med sitt eget speilbilde i vannet.  Trekk linjen videre, langt langt videre.  Trekk den til galskapens absolutte yttergrense.  Da er vi ved menneskekjenneren Beistet, som møter seg selv ansikt til ansikt.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #411 : 18. januar 2011, 19:10 »
Han utstråler ikke noe annet enn en eim av drittlukt og en stank av varmt piss.
Er du forelsket, Fleksnes?
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #412 : 19. januar 2011, 10:54 »
Ja, i mor di.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #413 : 19. januar 2011, 13:24 »
Du er nok godt kjent med de luktene der du ja, i de miljøene du vanker..


Er det noe gæli med å jobbe som utedasstømmer og nå da.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #414 : 19. januar 2011, 19:53 »
Er det noe gæli med å jobbe som utedasstømmer og nå da.
Neida, det er helt greit.  Men å luske rundt om nettene med spade på kirkegården for å finne mat, er litt verre.  Sånt må du slutte med, Fleksnes.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #415 : 19. januar 2011, 20:01 »
Uffameg. Fælt så seriøs du ble nå da. Husk at du selv kalte dette for en utskjellingstråd. Synes det er veldig artig å se hvilke reaksjoner jeg kan klare å skape ved litt "selvskryt". De lar ikke akkurat vente på seg.
..og husk å vaske deg på henda etter at du har vært på dass neste gang. Det stinker helt hit!
Sjølskryt er en ting.  Men du har vist med skriveriene dine at du er:
 * Sosiopat,
 * Komplett stein hakke gæern og psykotisk,
 * Et intellektuelt tyttebær.
Det er ikke akkurat rart at sånt skaper reaksjoner.  Kryp ned i en septikktank og bli der til du klarer å tenke en og annen tanke som har en vag tilknytning til virkeligheten.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Slappy

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 274
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 274

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #416 : 19. januar 2011, 22:36 »
Sjølskryt er en ting.  Men du har vist med skriveriene dine at du er:
 * Sosiopat,
 * Komplett stein hakke gæern og psykotisk,
 * Et intellektuelt tyttebær.
Det er ikke akkurat rart at sånt skaper reaksjoner.  Kryp ned i en septikktank og bli der til du klarer å tenke en og annen tanke som har en vag tilknytning til virkeligheten.

Nei det er ikke rart det skaper reaksjoner nei. Det er veldig, veldig artig.

Krype ned i en septiktank? For så å møte på Fleksnes? Jeez, og du kaller meg stein hakke gæren? Det er ihvertfall noe alle og enhver garantert blir psykotiske av.

Du liker å tro at du er flink til å ramse opp mine egenskaper og hvordan jeg er som person, men fortell oss gjerne litt om dine egne også da, for du må jo være en likandes fyr. En skikkelig, ordentlig og real mann, som alle har lett for å like. Eller hur?
"Whether you think you can or think you can't, either way you're right"
~ Henry Ford ~

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #417 : 19. januar 2011, 22:54 »
Nei det er ikke rart det skaper reaksjoner nei. Det er veldig, veldig artig.

Krype ned i en septiktank? For så å møte på Fleksnes? Jeez, og du kaller meg stein hakke gæren? Det er ihvertfall noe alle og enhver garantert blir psykotiske av.

Du liker å tro at du er flink til å ramse opp mine egenskaper og hvordan jeg er som person, men fortell oss gjerne litt om dine egne også da, for du må jo være en likandes fyr. En skikkelig, ordentlig og real mann, som alle har lett for å like. Eller hur?
Du utfordrer meg når det gjelder mine egne egenskaper, og det er greit.  Det ligger ikke i min natur å bruke store og brautende ord om min intelligens, mitt utseende, min kropp, min sjarm osv.  Det er tilstrekkelig å si at jeg er den eneste i denne tråden som har forbasket gode grunner til å være arrogant.  Mine innlegg her inne er ikke annet enn velmente forsøk på å rette opp misforståelser, samt å korrigere alle de feilaktige uttalelsene her inne.

Denne tråden trenger i all beskjedenhet en fornuftens stemme, og den stemmen er min.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #418 : 20. januar 2011, 17:48 »
Beistet, når er det på tide du gir deg til kjenne på Madla!! MP lurer på hvem rekrutten bak nicket ditt er.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #419 : 20. januar 2011, 19:47 »
Beistet, når er det på tide du gir deg til kjenne på Madla!! MP lurer på hvem rekrutten bak nicket ditt er.
Dette er fascinerende.  I gammel folketro har vampyrer, varulver og manitouer gjerne et uskyldig, dagligdags alter ego som de gjemmer sitt sanne jeg bak.  På Madla vanker det altså en uskyldig utseende rekrutt som i virkeligheten er det forfedelige, grufulle Beistet.  Dersom jeg skulle sove på kasserna i Madla i kveld, ville jeg ligge anspent med det ene øyet vid åpent.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!