Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 575275 ganger)

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #525 : 21. februar 2011, 21:43 »
Jeg forstår det at du ikke tar hensyn til pikken din.
På samme måte som du er overlegen mot meg, er du overlegen mot pikken din og alle andre som er smartere en deg!

Din sædflekk.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Marmarius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 108
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 108

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #526 : 21. februar 2011, 21:59 »
Din sædflekk.

Du var en sædflekk engang.
Men så kom din mor å pirket liv i deg med en pinne!
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #527 : 21. februar 2011, 22:22 »
Du var en sædflekk engang.
Men så kom din mor å pirket liv i deg med en pinne!

Hold kjeften på deg. Ingen liker deg
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #528 : 21. februar 2011, 22:50 »
Det er hyggelig å si hei til en som kaller seg Sitronsaft.  Enda hyggeligere er det å si dra til helvete til han.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget BF/AF-2013

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 317
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 317

  • Musklene mine kan ikke telle, og eier ikke fornuft
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #529 : 21. februar 2011, 23:01 »
Nå må dere pokker meg se til å holde kjeft hele forbanna udugelige gjengen. Kan dere ikke bare se til å avtale tid og sted for en real homoerotisk gangbang med en gang og bli ferdige med det. Førskole elever klarer å gjennomskue den dårlig kamuflerte flørtinga dere driver med på denne tråden.
NAIV DOPFRI WANNABE KRÅPPSBYGGER!

Trenings og bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104819.0
FTW!!!

Utlogget Marmarius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 108
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 108

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #530 : 21. februar 2011, 23:03 »
Hold kjeften på deg. Ingen liker deg

Anakoretiske 16 år gamle dverger med teite navn kan finne seg en annen plass og syte!
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #531 : 21. februar 2011, 23:07 »
Nå må dere pokker meg se til å holde kjeft hele forbanna udugelige gjengen. Kan dere ikke bare se til å avtale tid og sted for en real homoerotisk gangbang med en gang og bli ferdige med det. Førskole elever klarer å gjennomskue den dårlig kamuflerte flørtinga dere driver med på denne tråden.
Neisåjasså da du.  Her er et forslag: Skriv innlegget ditt ut i A3-format, smør det inn med peppersaus og stapp det opp i dåsa.  Gjør du det, vil oppgulpet ditt kanskje gjøre litt nytte for seg.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget BF/AF-2013

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 317
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 317

  • Musklene mine kan ikke telle, og eier ikke fornuft
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #532 : 21. februar 2011, 23:34 »
Neisåjasså da du.  Her er et forslag: Skriv innlegget ditt ut i A3-format, smør det inn med peppersaus og stapp det opp i dåsa.  Gjør du det, vil oppgulpet ditt kanskje gjøre litt nytte for seg.

Bare fordi du er en gammel avdanka styrkeløfter som kun har igjen minnet om flagrefitter som har pressa ut 11 slimkladder med puls og stinkende romper uten fungerende lukkemuskler så skal jeg ha sympati med deg som tror at jeg har behov for å stikke noenting opp i dåsa mi.
NAIV DOPFRI WANNABE KRÅPPSBYGGER!

Trenings og bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104819.0
FTW!!!

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #533 : 21. februar 2011, 23:39 »
Bare fordi du er en gammel avdanka styrkeløfter som kun har igjen minnet om flagrefitter som har pressa ut 11 slimkladder med puls og stinkende romper uten fungerende lukkemuskler så skal jeg ha sympati med deg som tror at jeg har behov for å stikke noenting opp i dåsa mi.
Den kommentaren var det faktisk litt trøkk i.  Det skal du ha.  Jeg innvilger deg herved generøst valgmuligheten til å stappe møkkainnlegget ditt opp i ræva isteden, om du liker det bedre. 
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #534 : 22. februar 2011, 09:37 »
Cheesy This is more like it! Cheesy

Rulatoren, grav litt i analen og se om du finner Junkfoodmannen og the green thingy, Beistet var vel navnet.

Utlogget BF/AF-2013

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 317
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 317

  • Musklene mine kan ikke telle, og eier ikke fornuft
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #535 : 22. februar 2011, 10:33 »
Den kommentaren var det faktisk litt trøkk i.  Det skal du ha.  Jeg innvilger deg herved generøst valgmuligheten til å stappe møkkainnlegget ditt opp i ræva isteden, om du liker det bedre. 

Var det det beste du hadde å komme tilbake med, den fikk du jo servert på gullfat.
Selv om du sitter der med den beste halv stive den gamle skrotten din klarer å produserere etter at minnet om den siste analåpningen du penetrerte i 1985 glimtet til, og du dermed sitter igjen med halvert hjernekapasitet, så synes jeg ikke det er noen unnskyldning for å ikke legge litt mer energi en god come back.
NAIV DOPFRI WANNABE KRÅPPSBYGGER!

Trenings og bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104819.0
FTW!!!

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #536 : 22. februar 2011, 10:39 »
Bare fordi du er en gammel avdanka styrkeløfter som kun har igjen minnet om flagrefitter som har pressa ut 11 slimkladder med puls og stinkende romper uten fungerende lukkemuskler så skal jeg ha sympati med deg som tror at jeg har behov for å stikke noenting opp i dåsa mi.


HO HO HO DEN SATT SOM KUKEN I MOR HANS! Eid av en kjerring Rulatoren! EID AV EN KJERRING!!!!!!!!!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #537 : 22. februar 2011, 12:28 »
Anakoretiske 16 år gamle dverger med teite navn kan finne seg en annen plass og syte!

Se å hold kjeften på deg. Hva er anakoretisk?
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #538 : 22. februar 2011, 19:11 »
HO HO HO DEN SATT SOM KUKEN I MOR HANS! Eid av en kjerring Rulatoren! EID AV EN KJERRING!!!!!!!!!
Punkt 1: Jeg ble ikke eid av en kjerring.
Punkt 2: Det er slett ikke verre å bli eid av ei kjerring enn av en gubbe.  Når jeg tenker over det, er det faktisk mye deiligere å bli eid av ei kjerring.  Jeg tar det for gitt at Fleksnes er uenig i dette, og helst vil bli eid av mannlige geriatrikere med brokkbind, alzheimer og kols.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #539 : 22. februar 2011, 19:17 »
Var det det beste du hadde å komme tilbake med, den fikk du jo servert på gullfat.
Selv om du sitter der med den beste halv stive den gamle skrotten din klarer å produserere etter at minnet om den siste analåpningen du penetrerte i 1985 glimtet til, og du dermed sitter igjen med halvert hjernekapasitet, så synes jeg ikke det er noen unnskyldning for å ikke legge litt mer energi en god come back.
Du har åpenbart begge de siste hjernecellene dine plassert i klitorisen din.  Å insinuere at jeg har ereksjonsproblemer faller på sin egen urimelighet.  Mine kolossale, knallharde ereksjoner er viden kjent, likså min sylskarpe intelligens og aldri sviktende analytiske evner.  Du er åpenbart kolossalt opptatt av sex, og det er en egenskap jeg faktisk liker meget godt hos en dame.  Verre er det at du har mistet et milligram hjernemasse i form av hvit røyk ut gjennom ørene for hver orgasme du har fått.  Da sier det seg selv at du har nokså lite fungerende tenkeevne igjen.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!