Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 576109 ganger)

Utlogget BF/AF-2013

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 317
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 317

  • Musklene mine kan ikke telle, og eier ikke fornuft
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #540 : 22. februar 2011, 21:44 »
Du har åpenbart begge de siste hjernecellene dine plassert i klitorisen din.  Å insinuere at jeg har ereksjonsproblemer faller på sin egen urimelighet.  Mine kolossale, knallharde ereksjoner er viden kjent, likså min sylskarpe intelligens og aldri sviktende analytiske evner.  Du er åpenbart kolossalt opptatt av sex, og det er en egenskap jeg faktisk liker meget godt hos en dame.  Verre er det at du har mistet et milligram hjernemasse i form av hvit røyk ut gjennom ørene for hver orgasme du har fått.  Da sier det seg selv at du har nokså lite fungerende tenkeevne igjen.

 
Her kommer det frem, du er jo et klassisk eksempel på at man kjenner andre på seg selv, og attpåtil lider du av massive vrangforestillinger. Du må jo være innelåst på Vinderen DPS mens du skriver dette, hvor du i desperat sexuell frustrasjon tørr jukker på benet til ansvarshavende som etter dagens tredje injeksjon med diazepam har gitt opp forsøket på å få deg til å lande i samme virklighet som vi andre oppegående mennesker lever i.
NAIV DOPFRI WANNABE KRÅPPSBYGGER!

Trenings og bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104819.0
FTW!!!

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #541 : 22. februar 2011, 22:15 »

Her kommer det frem, du er jo et klassisk eksempel på at man kjenner andre på seg selv, og attpåtil lider du av massive vrangforestillinger. Du må jo være innelåst på Vinderen DPS mens du skriver dette, hvor du i desperat sexuell frustrasjon tørr jukker på benet til ansvarshavende som etter dagens tredje injeksjon med diazepam har gitt opp forsøket på å få deg til å lande i samme virklighet som vi andre oppegående mennesker lever i.

Og her snakker man om å kjenne andre på seg selv? Du er jo faktisk bekjent med medikamentene de bruker. Jaja, god bedring til deg og!

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #542 : 22. februar 2011, 22:23 »
Her kommer det frem, du er jo et klassisk eksempel på at man kjenner andre på seg selv, og attpåtil lider du av massive vrangforestillinger. Du må jo være innelåst på Vinderen DPS mens du skriver dette, hvor du i desperat sexuell frustrasjon tørr jukker på benet til ansvarshavende som etter dagens tredje injeksjon med diazepam har gitt opp forsøket på å få deg til å lande i samme virklighet som vi andre oppegående mennesker lever i.
Jeg er enig med Steele her.  Det er helt tydelig at du kjenner psykiatrien godt fra innsiden.  Jeg vil tro at hele dagen din går med til sexfantasier, tørrjukking, diazepam og heftige forsøk på å forføre ansvarshavende.  Du får jo Muammar Kadhafi til å virke rasjonell, ettertenksom og avbalansert.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget BF/AF-2013

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 317
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 317

  • Musklene mine kan ikke telle, og eier ikke fornuft
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #543 : 22. februar 2011, 23:07 »
Og her snakker man om å kjenne andre på seg selv? Du er jo faktisk bekjent med medikamentene de bruker. Jaja, god bedring til deg og!


Jeg er enig med Steele her.  Det er helt tydelig at du kjenner psykiatrien godt fra innsiden.  Jeg vil tro at hele dagen din går med til sexfantasier, tørrjukking, diazepam og heftige forsøk på å forføre ansvarshavende.  Du får jo Muammar Kadhafi til å virke rasjonell, ettertenksom og avbalansert.

Jeg skal love deg det, hvis det hadde vært  slik at jeg var innelåst på DPS så hadde ikke forsøk på å forføre ansvarshavende vært nødvendig, jeg hadde garantert hatt ham surret rundt lillefingeren fra første sekund han så meg, og jeg hadde hatt uavkortet tilgang til bedre dop enn diazepam. Jeg skjønner jo at dette kan være vansklig å forstå for dere evneveike som ikke har høyere hjerneaktivitet enn en glassmanet, hvilket atter engang bevises ved at hets mot meg kun er oppgulp av hva jeg har sagt tidligere. Dere må forsøke å ta cellekameratens pikk ut av munnen og fokusere hardt, så kanskje det vil skje et under iform av at dere produserer en en orginal tanke.
NAIV DOPFRI WANNABE KRÅPPSBYGGER!

Trenings og bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104819.0
FTW!!!

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #544 : 22. februar 2011, 23:23 »
Det handler vel ikke om det å finne opp kruttet på nyy, i form av nye gulp. Du har selv lagt frem så mange ting å gulpe om, at det er liten vits for oss å måtte kastebort tid for å oppdage nye. At det for deg kan føles gjentakende må jo være et tegn på at du kanskje har hørt de en del ganger før, også fra annet hold.

Vi så ut til å være litt milde mot ei jente som forvillet seg inn på foraet her, men det faller visst for sin egen urimelighet, da du selv ikke klarer se vår taktsomhet.

Igjen vil jeg bare ønske deg god bedring!

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #545 : 22. februar 2011, 23:36 »
Jeg skal love deg det, hvis det hadde vært  slik at jeg var innelåst på DPS så hadde ikke forsøk på å forføre ansvarshavende vært nødvendig, jeg hadde garantert hatt ham surret rundt lillefingeren fra første sekund han så meg, og jeg hadde hatt uavkortet tilgang til bedre dop enn diazepam. Jeg skjønner jo at dette kan være vansklig å forstå for dere evneveike som ikke har høyere hjerneaktivitet enn en glassmanet, hvilket atter engang bevises ved at hets mot meg kun er oppgulp av hva jeg har sagt tidligere. Dere må forsøke å ta cellekameratens pikk ut av munnen og fokusere hardt, så kanskje det vil skje et under iform av at dere produserer en en orginal tanke.
Selvfølgelig er hetsen mot deg oppgulp av det som du har sagt tidligere.  Her er det slett ikke nødvendig å tenke originalt.  Det er bare å lese det som du selv skriver, så forstår alle at vi har å gjøre med en skapning uten kontakt med virkeligheten.  For eksempel tror du visst at alle her inne møtes jevnlig til kollektiv rævpuling og kukksuging.  Det stemmer såvidt jeg vet ikke (Jeg er i alle fall ikke blitt invitert).
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #546 : 22. februar 2011, 23:41 »
  For eksempel tror du visst at alle her inne møtes jevnlig til kollektiv rævpuling og kukksuging.  Det stemmer såvidt jeg vet ikke (Jeg er i alle fall ikke blitt invitert).

Eneste, hitil kjente, tilfellet er vel jfm og trådstarter...

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #547 : 22. februar 2011, 23:46 »
Akkurat det tror jeg så gjerne.  Det skjer nok ganske heftige saker i Madla militærleir.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #548 : 23. februar 2011, 07:10 »
http://www.youtube.com/watch?v=hu4dhmHgyYg#noexternalembed

Jeg lover deg, morra di er helt ålreit
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #549 : 23. februar 2011, 07:12 »
(Jeg er i alle fall ikke blitt invitert).

 Cry
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget BF/AF-2013

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 317
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 317

  • Musklene mine kan ikke telle, og eier ikke fornuft
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #550 : 23. februar 2011, 11:27 »
Det handler vel ikke om det å finne opp kruttet på nyy, i form av nye gulp. Du har selv lagt frem så mange ting å gulpe om, at det er liten vits for oss å måtte kastebort tid for å oppdage nye. At det for deg kan føles gjentakende må jo være et tegn på at du kanskje har hørt de en del ganger før, også fra annet hold.

Vi så ut til å være litt milde mot ei jente som forvillet seg inn på foraet her, men det faller visst for sin egen urimelighet, da du selv ikke klarer se vår taktsomhet.

Igjen vil jeg bare ønske deg god bedring!



Selvfølgelig er hetsen mot deg oppgulp av det som du har sagt tidligere.  Her er det slett ikke nødvendig å tenke originalt.  Det er bare å lese det som du selv skriver, så forstår alle at vi har å gjøre med en skapning uten kontakt med virkeligheten.  For eksempel tror du visst at alle her inne møtes jevnlig til kollektiv rævpuling og kukksuging.  Det stemmer såvidt jeg vet ikke (Jeg er i alle fall ikke blitt invitert).


Hør på sølvguttene da, synger sopran i kor. Jeg skjønner hvorfor dere gjør forsøk på å løfte mest mulig skrot, hvis ikke ville man garantert tatt feil av dere og oppblåsbare Anna, det finnes jo ikke ett eneste maskulint ben i hele kroppen deres. Det er jo en ren munndiare av unnskyldninger som kommer ut av kjeften deres.
Å anntyde at jeg er en viljeløs skapning som trenger å behandles annerledes og kalle det taktfullhet er sprøyt fra ende til annen, som kun kan komme ut av kjeften til ett testosteronløst intetkjønn.
Rulatoren: selvfølgelig blir du ikke invitert når du er impotent, og det itillegg kommer dritt ut av alle kroppsåpningene dine.
NAIV DOPFRI WANNABE KRÅPPSBYGGER!

Trenings og bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104819.0
FTW!!!

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #551 : 23. februar 2011, 13:53 »



Hør på sølvguttene da, synger sopran i kor. Jeg skjønner hvorfor dere gjør forsøk på å løfte mest mulig skrot, hvis ikke ville man garantert tatt feil av dere og oppblåsbare Anna, det finnes jo ikke ett eneste maskulint ben i hele kroppen deres. Det er jo en ren munndiare av unnskyldninger som kommer ut av kjeften deres.
Å anntyde at jeg er en viljeløs skapning som trenger å behandles annerledes og kalle det taktfullhet er sprøyt fra ende til annen, som kun kan komme ut av kjeften til ett testosteronløst intetkjønn.
Rulatoren: selvfølgelig blir du ikke invitert når du er impotent, og det itillegg kommer dritt ut av alle kroppsåpningene dine.

Mmmmm that girl is on fire! Støtter deg 100%....................................



















































.................NOOOOOOT! Hold kjeften din a jævla huleboer, og kom deg til helvete ut av min tråd! Denne tråden er kun for gutter. Likevel skal det jo sies at Fleksnes, Steele og Rulatoren har et noe ukjent kjønn. Noe midt i mellom kanskje?
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #552 : 23. februar 2011, 14:13 »
Ja, midt i mellom kjeften på mor di beistet. Bare fordi din anus er grønn av sopp, gjør deg ikke automatisk til hulken av den grunn.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #553 : 23. februar 2011, 14:28 »
Ja, midt i mellom kjeften på mor di beistet. Bare fordi din anus er grønn av sopp, gjør deg ikke automatisk til hulken av den grunn.

"Min pappa er sterkere enn din"! LOL rofl
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #554 : 23. februar 2011, 14:29 »
Bare fordi din anus er grønn av sopp, gjør deg ikke automatisk til hulken av den grunn.

Jeg vil IKKE vite hvordan du kan sitte på slik "inside" info. Men du får stadig frem nye ting om deg selv. Cheesy

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!