Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 575320 ganger)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #555 : 23. februar 2011, 14:59 »
"Min pappa er sterkere enn din"! LOL rofl

Jeg er sterkere enn faren din. Det er forøvrig bestemora mi også.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #556 : 23. februar 2011, 15:32 »
Jeg er sterkere enn faren din. Det er forøvrig bestemora mi også.

Men er interessert i å vite hvordan du har kjennskap til min anus'!
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #557 : 23. februar 2011, 15:34 »
Du sendte meg PM med bilde av den når du var ny på forumet.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #558 : 23. februar 2011, 18:49 »
Du sendte meg PM med bilde av den når du var ny på forumet.
Dette er utvilsomt sant, og det sier alt om både Beistet og Fleksnes.  Den personlige meldingen fra Beistet er det klare erotiske høydepunktet i det nitriste livet til Fleksnes.  Han har en kopi av den med seg hver gang han skal inn til soning.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #559 : 23. februar 2011, 18:59 »
Hør på sølvguttene da, synger sopran i kor. Jeg skjønner hvorfor dere gjør forsøk på å løfte mest mulig skrot, hvis ikke ville man garantert tatt feil av dere og oppblåsbare Anna, det finnes jo ikke ett eneste maskulint ben i hele kroppen deres. Det er jo en ren munndiare av unnskyldninger som kommer ut av kjeften deres.
Å anntyde at jeg er en viljeløs skapning som trenger å behandles annerledes og kalle det taktfullhet er sprøyt fra ende til annen, som kun kan komme ut av kjeften til ett testosteronløst intetkjønn.
Rulatoren: selvfølgelig blir du ikke invitert når du er impotent, og det itillegg kommer dritt ut av alle kroppsåpningene dine.
Du har misforstått totalt.  Jeg ville aldri finne på å behandle deg mer taktfullt enn resten av det stinkende søppelet som befolker denne tråden.  Du får som du fortjener, og du veit det.  Du påstår at vi mangler ethvert maskulint bein i kroppen.  Dette er riktig i de andres tilfeller, men ikke i mitt.  Jeg er så til de grader trygg på maskuliniteten min at jeg tør å være i kontakt med mine myke sider.  I går lot jeg for eksempel være å sparke en plagsom gateselger av helsekostprodukter knallhardt opp i skrevet.

Jeg har en utfordring til deg: Kan du nevne en eneste feminin egenskap som du har?  Dersom du påpeker at du er en eneste stor sykdomsbefengt fitte fra topp til tå, så skal jeg i og for seg gi deg rett.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #560 : 24. februar 2011, 11:40 »
Jeg har en utfordring til deg: Kan du nevne en eneste feminin egenskap som du har?  Dersom du påpeker at du er en eneste stor sykdomsbefengt fitte fra topp til tå, så skal jeg i og for seg gi deg rett.

For deg holder det altså kvalitetsmessig når det kommer til kvinnfolk? Ikke er jeg spesielt overrasket.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #561 : 24. februar 2011, 11:43 »
For deg holder det altså kvalitetsmessig når det kommer til kvinnfolk? Ikke er jeg spesielt overrasket.

Og dette skulle være en fornærmelse? Tongue

Com oooooon Fleksnes! Jeg var klar over at du var selve definisjonen på tilbakestående, men det her tar virkelig kaka for dumskap.

Utlogget BF/AF-2013

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 317
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 317

  • Musklene mine kan ikke telle, og eier ikke fornuft
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #562 : 24. februar 2011, 11:58 »
Mmmmm that girl is on fire! Støtter deg 100%....................................




.................NOOOOOOT! Hold kjeften din a jævla huleboer, og kom deg til helvete ut av min tråd! Denne tråden er kun for gutter. Likevel skal det jo sies at Fleksnes, Steele og Rulatoren har et noe ukjent kjønn. Noe midt i mellom kanskje?


Nei selvfølgelig er du ikke enig, det hadde jo vært  alldeles for mye å forvente av en lavpanna sullik og kjønnsrasist.



Du har misforstått totalt.  Jeg ville aldri finne på å behandle deg mer taktfullt enn resten av det stinkende søppelet som befolker denne tråden.  Du får som du fortjener, og du veit det.  Du påstår at vi mangler ethvert maskulint bein i kroppen.  Dette er riktig i de andres tilfeller, men ikke i mitt.  Jeg er så til de grader trygg på maskuliniteten min at jeg tør å være i kontakt med mine myke sider.  I går lot jeg for eksempel være å sparke en plagsom gateselger av helsekostprodukter knallhardt opp i skrevet.

Jeg har en utfordring til deg: Kan du nevne en eneste feminin egenskap som du har?  Dersom du påpeker at du er en eneste stor sykdomsbefengt fitte fra topp til tå, så skal jeg i og for seg gi deg rett.

Foruten at min smekre lille fitte er en av mine mest fremtredende feminine fysiske egenskaper, (som forøvrig er totalt sykdomsfri, for slikt sjekker jo jenter som har en sunn appetitt med jevne mellomrom. Men dette kan jo ikke utdaterte menn på eldreheimen noe om, for det nærmeste du kommer seksuellomgang er den svenske stakkaren, som tiltross for sin geriatrofili, holder på å brekke seg når han vasker ditt loddne rævhøl med flaskebørste) så kan jeg nevne mitt enorme kontrollbehov.
NAIV DOPFRI WANNABE KRÅPPSBYGGER!

Trenings og bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104819.0
FTW!!!

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #563 : 24. februar 2011, 12:23 »
Hvis fitta er det mest fremtredende feminine du har, så synes jeg virkelig synd om deg.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #564 : 24. februar 2011, 14:57 »
Og dette skulle være en fornærmelse? Tongue

Com oooooon Fleksnes! Jeg var klar over at du var selve definisjonen på tilbakestående, men det her tar virkelig kaka for dumskap.

Og det skulle være en fornærmelse eller? Du er antagelig like attraktiv for det motsatte kjønn som brennesle din voldtatte fluktsame.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #565 : 24. februar 2011, 16:42 »
Nei selvfølgelig er du ikke enig, det hadde jo vært  alldeles for mye å forvente av en lavpanna sullik og kjønnsrasist.

Beistet kan neppe kalles kjønnsrasist.  Han diskriminerer ingen.  Han er usympatisk, klysete, bedriten, avstumpet, sadistisk, arrogant, skadefro og stokk steike dum mot absolutt ALLE.  Om man er homo eller hetero, svart eller hvit, mann eller kvinne, gammel eller ung, dyr eller menneske, så støter man uansett på at rasshøl når man konfronteres med beistet.

Sitat
Foruten at min smekre lille fitte er en av mine mest fremtredende feminine fysiske egenskaper, (som forøvrig er totalt sykdomsfri, for slikt sjekker jo jenter som har en sunn appetitt med jevne mellomrom. Men dette kan jo ikke utdaterte menn på eldreheimen noe om, for det nærmeste du kommer seksuellomgang er den svenske stakkaren, som tiltross for sin geriatrofili, holder på å brekke seg når han vasker ditt loddne rævhøl med flaskebørste) så kan jeg nevne mitt enorme kontrollbehov.
Smekker og liten?  Det nekter jeg å tro.  Jeg tipper at det er mer ekko i fitta di enn det er i Peterskirken.  Jeg nekter også å tro at du har en sunn appetitt.  Det er som i en av Esops gamle fabler: Fotavtrykkene fra tidligere besøk fører kun TIL leiligheten din, ikke ut igjen.  Det er en smule mistenkelig, ikke sant?  Du gjør vel som edderkopper og knelere.  Herrebesøk blir engangs sengehygge først.  Så ender de på middagsbordet dagen etter.  Sånn viser nok kontrollbehovet ditt seg også.  Du føler ikke full kontroll før du har slikket knoklene til elskerene dine helt reine.

Du har ingen anelse om hva som skjer her på eldresenteret.  Gamle sportsmodeller dør ikke.  De får bare høyere toppfart og større dreimoment.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget BF/AF-2013

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 317
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 317

  • Musklene mine kan ikke telle, og eier ikke fornuft
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #566 : 24. februar 2011, 21:41 »

Smekker og liten?  Det nekter jeg å tro.  Jeg tipper at det er mer ekko i fitta di enn det er i Peterskirken.  Jeg nekter også å tro at du har en sunn appetitt.  Det er som i en av Esops gamle fabler: Fotavtrykkene fra tidligere besøk fører kun TIL leiligheten din, ikke ut igjen.  Det er en smule mistenkelig, ikke sant?  Du gjør vel som edderkopper og knelere.  Herrebesøk blir engangs sengehygge først.  Så ender de på middagsbordet dagen etter.  Sånn viser nok kontrollbehovet ditt seg også.  Du føler ikke full kontroll før du har slikket knoklene til elskerene dine helt reine.

Du har ingen anelse om hva som skjer her på eldresenteret.  Gamle sportsmodeller dør ikke.  De får bare høyere toppfart og større dreimoment.


Nei, jeg har vel kanskje ikke fullt innsyn i hva som skjer på ett eldresenter, med alle mine unge virile beilere i tankene så kan neppe se for meg at det noen gang vil inntreffe. Jeg kommer alltid å ha omsorgsfull pleie uten å måtte betale for det, hvilket er rake motsettning av hva som kan sies om deg,  du har jo siden du var en kvisete liten busemann som fikk utløsning etter 1/10 sekund, luska rundt i Oslos havneområde timesvis i strekk, for å kun finne ut at den nedrigste hora skal ha dobbelpris for bare å se på den lange dinglende rognposen din. Når du nå ligger der og sikler med din egen finger opp i anus så må vel minnene om denne hora og utløsning på 1/10 sekund være nok til å bringe en stakkars olding ut i panisk krampegråt.
NAIV DOPFRI WANNABE KRÅPPSBYGGER!

Trenings og bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104819.0
FTW!!!

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #567 : 24. februar 2011, 21:59 »

Nei, jeg har vel kanskje ikke fullt innsyn i hva som skjer på ett eldresenter, med alle mine unge virile beilere i tankene så kan neppe se for meg at det noen gang vil inntreffe. Jeg kommer alltid å ha omsorgsfull pleie uten å måtte betale for det, hvilket er rake motsettning av hva som kan sies om deg,  du har jo siden du var en kvisete liten busemann som fikk utløsning etter 1/10 sekund, luska rundt i Oslos havneområde timesvis i strekk, for å kun finne ut at den nedrigste hora skal ha dobbelpris for bare å se på den lange dinglende rognposen din. Når du nå ligger der og sikler med din egen finger opp i anus så må vel minnene om denne hora og utløsning på 1/10 sekund være nok til å bringe en stakkars olding ut i panisk krampegråt.
Dersom du ønsker deg en stakkarslig skapning som får utløsning etter 1/10 sekund, så skal du henvende deg til Fleksnes.  Fleksnes har skrytt av hurtigsexen sin mange ganger her på Treningsforum.  Jeg for min del har ereksjoner som varer og varer og varer.  Folk langt sør i Østfold har trodd at de har fotografert Borregaardpipa når det i virkeligheten er meg i toppform de har foreviget.

Jeg vil for øvrig tro at dine unge virile beilere har bust og krøll på halen.  Det er en lite apetittvekkende tanke at disse firbente don juanene ender opp på folks middagsbord etterhvert.  Folk skulle bare visst hva kotelettene og pølsene deres har vært med på.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #568 : 25. februar 2011, 15:01 »
Jeg for min del har ereksjoner som varer og varer og varer

Eneste som varer på deg er muggen på gebisset ditt. Spiller heller ingen rolle om man har evig ereksjon og lang kuk, når det eneste stedet du kjørern inn er i din egen ræv.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #569 : 25. februar 2011, 17:27 »
Eneste som varer på deg er muggen på gebisset ditt. Spiller heller ingen rolle om man har evig ereksjon og lang kuk, når det eneste stedet du kjørern inn er i din egen ræv.
Dette er tull og tøys.  Jeg har mine egne tenner i behold, i motsetning til deg.  Du fjernet det gamle råtne rukkelet ditt for å kunne gi bedre sugejobber på rasteplassene langs Europaveiene rundt om i Skandinavia.   Det er greit nok at en diger kuk ikke betyr all verden, men din er så liten at den ville pekt innover dersom den var mindre.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!