Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 575233 ganger)

Utlogget BF/AF-2013

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 317
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 317

  • Musklene mine kan ikke telle, og eier ikke fornuft
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #570 : 25. februar 2011, 21:13 »
Dersom du ønsker deg en stakkarslig skapning som får utløsning etter 1/10 sekund, så skal du henvende deg til Fleksnes.  Fleksnes har skrytt av hurtigsexen sin mange ganger her på Treningsforum.  Jeg for min del har ereksjoner som varer og varer og varer.  Folk langt sør i Østfold har trodd at de har fotografert Borregaardpipa når det i virkeligheten er meg i toppform de har foreviget.

Jeg vil for øvrig tro at dine unge virile beilere har bust og krøll på halen.  Det er en lite apetittvekkende tanke at disse firbente don juanene ender opp på folks middagsbord etterhvert.  Folk skulle bare visst hva kotelettene og pølsene deres har vært med på.

De har jo spist godt og levd godt. Er vel ikke noe bedre enn å kunne få i seg proteiner som garantert har hatt ett liv i konstant lykkerus.

Men fra spøk til alvor; Bare fordi den eneste høna du får deg veier 1,2 kg, har vært frossen og deretter grilla, så må du ikke tro at alle andre har slike vrangforestillinger om hva dyr skal brukes til, men nå setter jeg vel for harde krav til en dement inntørka hjerne som det i utgangspunktet ikke var mer omløp i enn hos en lobotomert meitemark.
NAIV DOPFRI WANNABE KRÅPPSBYGGER!

Trenings og bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104819.0
FTW!!!

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #571 : 25. februar 2011, 21:33 »
De har jo spist godt og levd godt. Er vel ikke noe bedre enn å kunne få i seg proteiner som garantert har hatt ett liv i konstant lykkerus.

Men fra spøk til alvor; Bare fordi den eneste høna du får deg veier 1,2 kg, har vært frossen og deretter grilla, så må du ikke tro at alle andre har slike vrangforestillinger om hva dyr skal brukes til, men nå setter jeg vel for harde krav til en dement inntørka hjerne som det i utgangspunktet ikke var mer omløp i enn hos en lobotomert meitemark.
At dine gryntende firbeinte venner fikk en god og lykkelig død, tviler jeg sterkt på.  Det siste de så før de sloknet, var neppe vakkert. 

Hvorfor i all verden skal jeg fryse og grille hønene før jeg trer dem på?  Det ser jeg absolutt ingen grunn til.  Eller har du for vane å slakte høna di før du byr den fram?
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget BF/AF-2013

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 317
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 317

  • Musklene mine kan ikke telle, og eier ikke fornuft
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #572 : 25. februar 2011, 21:49 »
At dine gryntende firbeinte venner fikk en god og lykkelig død, tviler jeg sterkt på.  Det siste de så før de sloknet, var neppe vakkert. 

Hvorfor i all verden skal jeg fryse og grille hønene før jeg trer dem på?  Det ser jeg absolutt ingen grunn til.  Eller har du for vane å slakte høna di før du byr den fram?



Alle forstår at det kan være vansklig for deg å få økonomien til å gå rundt med en minstepensjon, spesielt når halvparten av pengene går med til å betale den blinde svensken, som jobber på dement avdelingen, for å stikke piperensere og flaskebørster opp i rassen din. Selvfølgelig koster jo flaskebørster og piperensere også penger. Så det er ingen skam å tilstå at du kjøper frosne høner fra FirstPrice. De demente fortjener også små gleder i hverdagen.
NAIV DOPFRI WANNABE KRÅPPSBYGGER!

Trenings og bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104819.0
FTW!!!

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #573 : 25. februar 2011, 22:53 »
Hah!  Den eneste her som har kjøpt høna si på First Price, var deg.  Hadde de prøverom med forheng der, eller bare dro du buksene rett ned og prøvde den ut foran den måpende betjeningen?  For tjener jeg adskillig mer enn minstepensjon, og kan kjøpe meg fersk og fin høne om jeg ønsker det.  Har du forresten helt dilla på piperensere og flaskebørster opp i analen?  Du burde ta en tur til Madla militærleir, og finne et par av de verste eksemplarene fra fra utskjellingstråden der.  Da får du kanskje en AG3 opp i ræva også.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget endresaa

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 439
  • Honnør: 49
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 439

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #574 : 25. februar 2011, 23:06 »
Hah!  Den eneste her som har kjøpt høna si på First Price, var deg.  Hadde de prøverom med forheng der, eller bare dro du buksene rett ned og prøvde den ut foran den måpende betjeningen?  For tjener jeg adskillig mer enn minstepensjon, og kan kjøpe meg fersk og fin høne om jeg ønsker det.  Har du forresten helt dilla på piperensere og flaskebørster opp i analen?  Du burde ta en tur til Madla militærleir, og finne et par av de verste eksemplarene fra fra utskjellingstråden der.  Da får du kanskje en AG3 opp i ræva også.

Det virker som om du mangler en hobby eller 3...
-Endre
 181 cm lang.
Kroppsvekt: 80-100kg
Eks
Treningsveileder/PT, www.mandaltreningssenter.no

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #575 : 26. februar 2011, 01:04 »
Det virker som om du mangler en hobby eller 3...
Dersom du liker å skrive sånt søpppel som det du skrev over, så har du en hobby for mye.  Kryp ned i søppelforbrenningsanlegget igjen.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget fuglebrystet

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 66
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 66

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #576 : 26. februar 2011, 01:15 »
Her var det mange rassehøl som har posta. En skikkelig drittråd.

Utlogget Marmarius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 108
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 108

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #577 : 26. februar 2011, 16:43 »
Her var det mange rassehøl som har posta. En skikkelig drittråd.

Og der kom det enda et!
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

Utlogget BF/AF-2013

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 317
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 317

  • Musklene mine kan ikke telle, og eier ikke fornuft
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #578 : 26. februar 2011, 21:09 »
Hah!  Den eneste her som har kjøpt høna si på First Price, var deg.  Hadde de prøverom med forheng der, eller bare dro du buksene rett ned og prøvde den ut foran den måpende betjeningen?  For tjener jeg adskillig mer enn minstepensjon, og kan kjøpe meg fersk og fin høne om jeg ønsker det.  Har du forresten helt dilla på piperensere og flaskebørster opp i analen?  Du burde ta en tur til Madla militærleir, og finne et par av de verste eksemplarene fra fra utskjellingstråden der.  Da får du kanskje en AG3 opp i ræva også.

Nei, jeg har ikke dilla på hverken flaskebørster eller piperensere, eller noe annet for den saks skyld, opp i analen.
Men når du driver å PM'er meg om analkløen din to ganger pr time, hele dagen, og du tiltross velmenende råd ikke vil innse at du må slutte med å putte alle typer skalldyr opp i den mugne rompa di, så gjør jeg da et tappert forsøk på å foreslå noe annet som du kan kose deg med som vil være bedre for helsen din.Som takk for omtanken så får jeg bare sleiv kjefta dritt tilbake, men når du er dement og har syfilis på hjernen, så kan du vel ikke noe for at du er en kvalm råtten grinete gubbe.
 
NAIV DOPFRI WANNABE KRÅPPSBYGGER!

Trenings og bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104819.0
FTW!!!

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #579 : 26. februar 2011, 21:24 »
Nei, jeg har ikke dilla på hverken flaskebørster eller piperensere, eller noe annet for den saks skyld, opp i analen.
Men når du driver å PM'er meg om analkløen din to ganger pr time, hele dagen, og du tiltross velmenende råd ikke vil innse at du må slutte med å putte alle typer skalldyr opp i den mugne rompa di, så gjør jeg da et tappert forsøk på å foreslå noe annet som du kan kose deg med som vil være bedre for helsen din.Som takk for omtanken så får jeg bare sleiv kjefta dritt tilbake, men når du er dement og har syfilis på hjernen, så kan du vel ikke noe for at du er en kvalm råtten grinete gubbe.
Jeg mente å være snill, og sendte deg masse PM'er om rumpekløinga mi.  Jeg tenkte at dette interesserte deg, og at det ville bryte isen mellom oss.  Dette er takken din.  For er sur, frigid, vrangvillig og sosialt inkompetent padde du ser i speilet hver morgen!

Jeg kan vel ikke noe for at jeg klør i ræva hele dagen.  Dette er sangen som jeg trøster meg med i tunge stunder:

http://www.youtube.com/watch?v=8qF1UopGI5M#noexternalembed
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget BF/AF-2013

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 317
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 317

  • Musklene mine kan ikke telle, og eier ikke fornuft
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #580 : 27. februar 2011, 21:43 »
Jeg mente å være snill, og sendte deg masse PM'er om rumpekløinga mi.  Jeg tenkte at dette interesserte deg, og at det ville bryte isen mellom oss.  Dette er takken din.  For er sur, frigid, vrangvillig og sosialt inkompetent padde du ser i speilet hver morgen!

Jeg kan vel ikke noe for at jeg klør i ræva hele dagen.  Dette er sangen som jeg trøster meg med i tunge stunder:

http://www.youtube.com/watch?v=8qF1UopGI5M#noexternalembed

Sånn går det når du driver å løper maraton med banan i rompa, da får du analkløe, jeg synes ikke synn på deg!
Du burde reise på turne til alle norges barneskoler med den sangen der, advare dem mot farene ved maraton løping.

Jeg garanterer deg at det som møter meg i speilet hver morgen er en fryd for etthvert øye, sammenliknet med ditt byllebefengte primat tryne.

Forresten så har jeg lest hele utskjellingstråden nå, og så at din uttalelse hvor du sammenliknet den skabbbefengte pikken din med boregaardspipa (hva faen er det for ei pipe egentlig, vi ungdom nå til dags er ikke opptatt av den slags) er oppgulp du har kommet med to ganger tidligere! Dust!
 
NAIV DOPFRI WANNABE KRÅPPSBYGGER!

Trenings og bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104819.0
FTW!!!

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #581 : 27. februar 2011, 22:21 »
Sånn går det når du driver å løper maraton med banan i rompa, da får du analkløe, jeg synes ikke synn på deg!
Du burde reise på turne til alle norges barneskoler med den sangen der, advare dem mot farene ved maraton løping.

Jeg garanterer deg at det som møter meg i speilet hver morgen er en fryd for etthvert øye, sammenliknet med ditt byllebefengte primat tryne.

Forresten så har jeg lest hele utskjellingstråden nå, og så at din uttalelse hvor du sammenliknet den skabbbefengte pikken din med boregaardspipa (hva faen er det for ei pipe egentlig, vi ungdom nå til dags er ikke opptatt av den slags) er oppgulp du har kommet med to ganger tidligere! Dust!
Tror du virkelig at samtlige i maratonfeltet i VM i friidrett eller i OL har banan i rumpa?  Tror du at Grete Waitz og Ingerid Kristiansen vant alle sine seire med frukt og grønnsaker stappet inn foran og stappet inn bak?  Du er sprute gal, og helt uten kontakt med virkeligheten.

Når det gjelder trynet ditt, ser jeg at du har sensurert det vegg fra bildene i loggen din.  Det er det fornuftigste som du noensinne har gjort.  Tallskiva di ser ut som en proppfull feltlatrine fotografert med vidvinkelobjektiv på nært hold, og er slett ikke noe å formidle i digitale media.  Det er nok også bra at tatoveringene dine er sensurert bort.  Inskripsjoner av typen 'Jeg har pult denne sugga.  Hilsen Bjarne Håkon Hansen' er jo ikke akkurat så kledelige.

Sammenlikningen med pipa på Borregaard står ved lag.  En elementær sannhet har godt av å gjentas innimellom, særlig tatt i betraktning vakuumet mellom øra på de fleste suppegjøkene som befolker denne tråden.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget BF/AF-2013

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 317
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 317

  • Musklene mine kan ikke telle, og eier ikke fornuft
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #582 : 27. februar 2011, 22:58 »
Tror du virkelig at samtlige i maratonfeltet i VM i friidrett eller i OL har banan i rumpa?  Tror du at Grete Waitz og Ingerid Kristiansen vant alle sine seire med frukt og grønnsaker stappet inn foran og stappet inn bak?  Du er sprute gal, og helt uten kontakt med virkeligheten.

Når det gjelder trynet ditt, ser jeg at du har sensurert det vegg fra bildene i loggen din.  Det er det fornuftigste som du noensinne har gjort.  Tallskiva di ser ut som en proppfull feltlatrine fotografert med vidvinkelobjektiv på nært hold, og er slett ikke noe å formidle i digitale media.  Det er nok også bra at tatoveringene dine er sensurert bort.  Inskripsjoner av typen 'Jeg har pult denne sugga.  Hilsen Bjarne Håkon Hansen' er jo ikke akkurat så kledelige.

Sammenlikningen med pipa på Borregaard står ved lag.  En elementær sannhet har godt av å gjentas innimellom, særlig tatt i betraktning vakuumet mellom øra på de fleste suppegjøkene som befolker denne tråden.

Nei, jeg tror ikke, jeg vet! Hvorfor skulle de ellers løpe som besatte? De har jo tydeligvis ikke intelligens nok til å ta ananasen ut av ræva, så de forsøker fånyttes å løpe fra den istedet. Du som bare løp litt rundt i bakgatene i gamlebyen hadde tydligvis ikke avansert høyt nok opp i rekkene til å bli innlemmet i den hemlige verdenen som omringer maratonløperes misbruk av frukt.
De var sansynligvis klar over din svikefulle natur, og var redde for at du ville melde fra hos Antidoping Norge, og ville spare deg fra å bli mer forhatt enn du er nå.

Selvsagt har jeg sensurert bildene, jeg må jo beskytte min identitet. Har nok av beilere som renner ned døren her hos meg, jeg trenger en liten pause innimellom!
NAIV DOPFRI WANNABE KRÅPPSBYGGER!

Trenings og bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104819.0
FTW!!!

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #583 : 27. februar 2011, 23:23 »
Nei, jeg tror ikke, jeg vet! Hvorfor skulle de ellers løpe som besatte? De har jo tydeligvis ikke intelligens nok til å ta ananasen ut av ræva, så de forsøker fånyttes å løpe fra den istedet. Du som bare løp litt rundt i bakgatene i gamlebyen hadde tydligvis ikke avansert høyt nok opp i rekkene til å bli innlemmet i den hemlige verdenen som omringer maratonløperes misbruk av frukt.
De var sansynligvis klar over din svikefulle natur, og var redde for at du ville melde fra hos Antidoping Norge, og ville spare deg fra å bli mer forhatt enn du er nå.
Dette er i og for seg en interessant teori, men et soleklart faktum taler imot den: Maratonløpere er kalvbeinte hele gjengen.  Dersom de løp rundt med grapefrukt, ananas og vannmelon i rassen, skulle de vært hjulbeinte.  Jeg kan forsikre deg om at de er kalvbeinte.  Jeg har løpt i felt i Drammen og Oslo, og har ikke sett så mange kalvbeinte beinrangler i mitt liv.
Sitat
Selvsagt har jeg sensurert bildene, jeg må jo beskytte min identitet. Har nok av beilere som renner ned døren her hos meg, jeg trenger en liten pause innimellom!
Dette har vi snakket om før.  Du har til gode å forklare den merkelige vanen din med å fryse ned høna di først for deretter å grille den.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #584 : 28. februar 2011, 00:01 »
Altfor mye drittslenging i denne tråden.

-Stengt-
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!