Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 575128 ganger)

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #585 : 28. februar 2011, 00:11 »
Altfor mye drittslenging i denne tråden.

-Stengt-
Neimen så bra at du er stengt!  Måtte det vare lenge.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget BF/AF-2013

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 317
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 317

  • Musklene mine kan ikke telle, og eier ikke fornuft
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #586 : 28. februar 2011, 23:26 »
Dette er i og for seg en interessant teori, men et soleklart faktum taler imot den: Maratonløpere er kalvbeinte hele gjengen.  Dersom de løp rundt med grapefrukt, ananas og vannmelon i rassen, skulle de vært hjulbeinte.  Jeg kan forsikre deg om at de er kalvbeinte.  Jeg har løpt i felt i Drammen og Oslo, og har ikke sett så mange kalvbeinte beinrangler i mitt liv.Dette har vi snakket om før.  Du har til gode å forklare den merkelige vanen din med å fryse ned høna di først for deretter å grille den.

Satans opptatt du er av fitta mi da, bak denne fasaden må det jo være en onanerende mumie av en gammel bøg som forsøker å overbevise både seg selv og omverdenen om at han er streit. Å kompansere for din legning og impotens på denne måten gjennomskuer vi alle sammen, og vi kan alle se at du ikke er annet enn en dassbørste med mindreverdighetskomplekser.
NAIV DOPFRI WANNABE KRÅPPSBYGGER!

Trenings og bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104819.0
FTW!!!

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #587 : 01. mars 2011, 07:57 »
Satans opptatt du er av fitta mi da, bak denne fasaden må det jo være en onanerende mumie av en gammel bøg som forsøker å overbevise både seg selv og omverdenen om at han er streit. Å kompansere for din legning og impotens på denne måten gjennomskuer vi alle sammen, og vi kan alle se at du ikke er annet enn en dassbørste med mindreverdighetskomplekser.

Nå har jeg holdt meg litt i kulissene her. Siden dere har virket funnet tonen. Men nuh må det innskytes! Jeg har ingen ønsker eller skjulte hensikter med å forsvare fittebefengte rulatoren, men en ting er sikker.

Du tar frem fitta di i hver eneste post du har!!! Er den så ihjelfrosset at du prøver få litt varme i den her inne? Da har du nok kommet feil. For vrengte bevere får ikke cred av noen her inne. Mulig avkommet til Beistet og junkfoodmannen har noen varme ord. Kjære AF utøverens, venligst pakk den godt inn. Vi vil ikke ha mer!!!

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #588 : 01. mars 2011, 08:23 »
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget BF/AF-2013

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 317
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 317

  • Musklene mine kan ikke telle, og eier ikke fornuft
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #589 : 01. mars 2011, 10:16 »
Nå har jeg holdt meg litt i kulissene her. Siden dere har virket funnet tonen. Men nuh må det innskytes! Jeg har ingen ønsker eller skjulte hensikter med å forsvare fittebefengte rulatoren, men en ting er sikker.

Du tar frem fitta di i hver eneste post du har!!! Er den så ihjelfrosset at du prøver få litt varme i den her inne? Da har du nok kommet feil. For vrengte bevere får ikke cred av noen her inne. Mulig avkommet til Beistet og junkfoodmannen har noen varme ord. Kjære AF utøverens, venligst pakk den godt inn. Vi vil ikke ha mer!!!


Næh, se hvem som stikker sitt patetiske møkka hue frem når ordet fitte nevnes. Trodde du at jeg ropte på deg?
Du tålte jo ikke engang å bli kalt intetkjønn, så jeg er ikke sikker på om du virkelig tåler å bli skjelt ut. Når du sitter der og smører dine voldtatte kroppshull inn med vaselin før neste kunde, så er jeg redd en utskjelling vil være det siste din ømtålige selvtillitt kan takle. Iom at du har spalta personlighet så er jeg klar over at det å være bevist ens eget vesen ikke er lett, men jeg kan opplyse deg om at siden du lukter og lyder som en løstøs,så er det lite sansynlig at du er noe annet enn akkurat det.



Ryü:

NAIV DOPFRI WANNABE KRÅPPSBYGGER!

Trenings og bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104819.0
FTW!!!

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #590 : 01. mars 2011, 13:26 »
Flott å se hva slags bilder dere har lagret på hjemme PCene deres. ( antar at ingen av dere har jobb, med mindre OPT har senktet krava siden sist )
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #592 : 01. mars 2011, 14:38 »
Flott å se hva slags bilder dere har lagret på hjemme PCene deres. ( antar at ingen av dere har jobb, med mindre OPT har senktet krava siden sist )

Overasker meg ikke at du ikke vet at det går an å kopiere URL-adressen til bilder som ligger på nettet, for deretter å lime den inn i skriveboksen for Treningsforum. Men nå vet ihvertfall alle her på forumet at alle bilder som kommer fra breiflabbdåsa di er bilder du har på PCen. Vi får alle håpe det samme ikke gjelder for Herrmann.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #593 : 01. mars 2011, 19:14 »
Nå har jeg holdt meg litt i kulissene her. Siden dere har virket funnet tonen. Men nuh må det innskytes! Jeg har ingen ønsker eller skjulte hensikter med å forsvare fittebefengte rulatoren, men en ting er sikker.

Du tar frem fitta di i hver eneste post du har!!! Er den så ihjelfrosset at du prøver få litt varme i den her inne? Da har du nok kommet feil. For vrengte bevere får ikke cred av noen her inne. Mulig avkommet til Beistet og junkfoodmannen har noen varme ord. Kjære AF utøverens, venligst pakk den godt inn. Vi vil ikke ha mer!!!
Dette kaller jeg hykleri og manglende selvinnsikt i høyeste potens.  Du klager over fitteeksponeringa til BF/AF-2013 samtidig som du helt kritikkløst har et profilbilde av deg selv.  Du ser ut som en utsultet og alvorlig sjuk barbert orangutang.  Selvbildet ditt er omtrendt som det til Gadaffi, og kroppen din har de samme estetiske kvalitetene som trynet til Gadaffi.  Hva tror du er mest fristende for flertallet på utskjellingstråden?  Fitta til BF/AF-2013 eller kroppen din?
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #594 : 01. mars 2011, 19:17 »
Satans opptatt du er av fitta mi da, bak denne fasaden må det jo være en onanerende mumie av en gammel bøg som forsøker å overbevise både seg selv og omverdenen om at han er streit. Å kompansere for din legning og impotens på denne måten gjennomskuer vi alle sammen, og vi kan alle se at du ikke er annet enn en dassbørste med mindreverdighetskomplekser.
Du kretser hele tiden rundt det samme temaet.   Det dreier seg hele tida om dass - børste - anus - banan osv.  Dette er åpenbart det eneste som står i skallen din.  Jeg tror neppe at du klarer å tenke særlig lenge av gangen på annet en ymse former for brutal og nedverdigende analpenetrering.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #595 : 01. mars 2011, 19:24 »
Flott å se hva slags bilder dere har lagret på hjemme PCene deres. ( antar at ingen av dere har jobb, med mindre OPT har senktet krava siden sist )
Du kan anta saker og ting om jobbsituasjonen vår så mye du vil.  Men sitter du ikke litt i glasshus når du har et lengre rulleblad enn alle andre her til sammen?  Når skal du inn til soning neste gang?
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #596 : 02. mars 2011, 12:12 »
Er akkurat ferdig med seneste dom, og er fri og frank som fuglen. Nå er det bare å grave opp de millionene som ligger i skauen og reise rett ned til Pattaya.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #597 : 02. mars 2011, 13:57 »
Dette kaller jeg hykleri og manglende selvinnsikt i høyeste potens.  Du klager over fitteeksponeringa til BF/AF-2013 samtidig som du helt kritikkløst har et profilbilde av deg selv.  Du ser ut som en utsultet og alvorlig sjuk barbert orangutang.  Selvbildet ditt er omtrendt som det til Gadaffi, og kroppen din har de samme estetiske kvalitetene som trynet til Gadaffi.  Hva tror du er mest fristende for flertallet på utskjellingstråden?  Fitta til BF/AF-2013 eller kroppen din?


Hvor blir det av "utskjellingen"? Dette blir jo som å skyte seg selv i leggen, da du tross alt higer etter dette selv. Prøv igjen!

Dere virker være en gjeng innavla snørrvalper, et resultat av Beistets såkalte utviklingslære. Dere er så jævelig trange i huet hele gjengen! Kom med noe saftigere oppgulp!!!

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #598 : 02. mars 2011, 15:22 »
Kom med noe saftigere oppgulp!!!

Jeg har prøvd, men saftigere oppgulp enn bildeloggen din klarer jeg bare ikke å komme med.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #599 : 02. mars 2011, 15:51 »
Jeg har prøvd, men saftigere oppgulp enn bildeloggen din klarer jeg bare ikke å komme med.

Greit nok at JEG er saftig, men kommentarene er det ikke futt i!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!