Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 575202 ganger)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #616 : 07. mars 2011, 18:04 »
Var greit ellers.

Ikke la kukeksplosjonen ødelegge en ellers fin affære.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #617 : 07. mars 2011, 18:35 »
Knulla BF/AF 2013 i helgen. Idag datt kuken av og eksploderte utover hele badet.
Jeg gikk på dass og dreit i går.  Dagen i dag har vært helt grei og fri for dramatikk.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #618 : 07. mars 2011, 18:37 »
Enig. Søstra di er ikke mye tiltrekkende. Men når siamesiske tvillinger kommer til verden ut av farens rasshøl er det sjelden et godt tegn. Lite å forvente egentlig.

Rulatoren gjorde en elendig jobb som jordmor foresten. Mennesker sluttet å slikke barna rene etter fødsel, lik dyr gjør nå. Kanskje han likte smaken, men det unskylder ikke hans sløve håndtering av kniven når dere skulle skilles. Penis er ikke ment å sitte på kvinnen, men gutten. Kanskje derfor du opprettet profil på tf, så du i det minste hadde kjangs til å lure folk til å tro at du benker mer enn din egen anorektiske kroppsvekt.
Du slenger om deg med begrepet anoreksi.  Samtidig har du et profilbilde som kunne vært hentet fra en flyktningeleir i Sudan.  Det er et rimelig kraftig selvmål.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget BF/AF-2013

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 317
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 317

  • Musklene mine kan ikke telle, og eier ikke fornuft
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #619 : 11. mars 2011, 11:46 »
Knulla BF/AF 2013 i helgen. Idag datt kuken av og eksploderte utover hele badet.

Hvilken kuk?
Det likna nå mest på en klitoris uansett. Så jeg er sikker på at dette ikke byr på noen stor omveltning for deg.

Hah!  Så du ikke innlegget mitt høyere oppe på denne siden?  Der beviste jeg virkelig mitt superbe intellekt.  Jeg hevet uskjellingstråden opp på et høyere nivå.  En grell sjokkeffekt ble kombinert med en kort skjønnlitterært essay som var fullt på høyde med det beste som Ibsen og Shakespeare har skrevet.  Men du og resten av minusvariantene her inne er selvfølgelig for stokk teite og kulturelt primitive til å sette pris på stor litteratur.  Antagelig holder du bruksanvisningen til vibratoren din opp-ned når du forgjeves prøver å lese den.

Selv om du som eneste normann må lese bruksansvisninger på alt fra hvordan bruke nedtrekksknappen på dass til buttplugg, så betyr det ikke at alle vi andre bruker timesvis på å lese om hvordan man skal bruke selvforklarende ting. Jeg er litt nysgjerrig på hva slags parasitt du har som tydligvis har spist opp største del av hjernemassen din, og fikk du den når du fremdeles var måtelig attraktiv nok til å jobbe som mannehore?


Til alle dere andre misfostre; jeg håper at når dere i overmot forsøker å løfte en 20 kg vektskive mister den på lilletåa og får en miserabel helg!

NAIV DOPFRI WANNABE KRÅPPSBYGGER!

Trenings og bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104819.0
FTW!!!

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #620 : 11. mars 2011, 20:07 »
Hvilken kuk?
Det likna nå mest på en klitoris uansett. Så jeg er sikker på at dette ikke byr på noen stor omveltning for deg.
Jeg håper inderlig at du ikke ble gravid.  Tanken på en skapning som har deg som mor og Fleksnes som far, er for grufull til å tenke ferdig.  Charles Dickens kunne ikke tenkt ut en verre start på livet.
Sitat
Selv om du som eneste normann må lese bruksansvisninger på alt fra hvordan bruke nedtrekksknappen på dass til buttplugg, så betyr det ikke at alle vi andre bruker timesvis på å lese om hvordan man skal bruke selvforklarende ting. Jeg er litt nysgjerrig på hva slags parasitt du har som tydligvis har spist opp største del av hjernemassen din, og fikk du den når du fremdeles var måtelig attraktiv nok til å jobbe som mannehore?
Du har tatt begrepet selvforklarende ut i det absurde.  Hver gang du ser et objekt med avlang fasong i din nærhet, tenker du buttplug straks.  Perioden min som mannehore var forresen riktig lukrativ.  Jeg kan vel ikke noe for at rike og vakre kvinner spontant stilte seg i kø med åpne lommebøker og lystige blikk?
Sitat
Til alle dere andre misfostre; jeg håper at når dere i overmot forsøker å løfte en 20 kg vektskive mister den på lilletåa og får en miserabel helg!
Jeg håper at du og resten av drittgjengen her inne får en noenlunde OK helg.  Hold dere unna andre levende skapninger, og dekk alle speil.  Ta ikke telefonen, og sitt musestille dersom det ringer på døra.  Dette av hensyn til dere, og enda mer av hensyn til de som måtte være kritikkløse nok til å søke kontakt med dere.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #621 : 14. mars 2011, 00:32 »
Jeg tror at miljøet er uhyre viktig når våre preferanser bestemmes.
Det har for eksempel vært noen virkelig merkelige skjønnhetsidealer i en del samfunn gjennom tidene.

Ikke prøv deg Rulatoren, du er tidløs stygg.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #622 : 14. mars 2011, 15:27 »
Ikke prøv deg Rulatoren, du er tidløs stygg.

Den var like genial som den var enkel, og så sant som det er sagt.

Honnør.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #623 : 14. mars 2011, 19:57 »
Ikke prøv deg Rulatoren, du er tidløs stygg.
Den var like genial som den var enkel, og så sant som det er sagt.

Honnør.
Jeg var hos frisøren i dag, og la den siste finishen på et allerede frapperende vakkert utseende.  Gjett om jeg ble skuffet da jeg leste innleggene over.  Det er en av to muligheter her.  Enten har jeg tatt feil når det gjelder mitt ytre, eller så er dere totale målboer, totalt blottet for estetisk sans og vurderingsevne.  Vent litt, jeg må ta en titt i speilet her i leiligheten min...

Det var som jeg trodde.  Jeg er velsignet med både skjønnhet og estetisk sans.  Dere har ingen av delene.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #624 : 14. mars 2011, 20:10 »
Det er en av to muligheter her.  Enten har jeg tatt feil når det gjelder mitt ytre, eller så er dere totale målboer, totalt blottet for estetisk sans og vurderingsevne.

Rett på begge punkter.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #625 : 20. mars 2011, 12:06 »
Rett på begge punkter.
Her er det blitt stille igjen.  Men det er bare reint for gæernt at en ynkelig pissemaur som deg skal få det siste ordet.  Dersom det skjedde, ville det være et gravskrift over alle tilløp til sivilisasjon og kultur på jordkloden.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget BF/AF-2013

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 317
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 317

  • Musklene mine kan ikke telle, og eier ikke fornuft
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #626 : 20. mars 2011, 13:49 »
Jeg håper inderlig at du ikke ble gravid.  Tanken på en skapning som har deg som mor og Fleksnes som far, er for grufull til å tenke ferdig.  Charles Dickens kunne ikke tenkt ut en verre start på livet.

Siden Fleksnes knapt klarer å traktere dette han kaller en pikk, samtidig som det ser ut som om organet har vært gjennom Chernobyl to ganger, og det dermed er svært tvilsom at han kan produsere levedyktige svømmere, så har jeg ikke blitt gravid. Dette tiltross for min nesten uoeverkommelig fruktbarhet. Så om  en kvinne ønsker et forhold til en seksuelt tilfredstilt mann (han kan vel knappest kalles mann, men for å ikke frata ham enhver verdighet, og for enkelhetsskyld så kaller vi ham det), samtidig som hun vil beholde sin jomfruelighet så kan jeg anbefale å beile til Fleksnes.

Du har tatt begrepet selvforklarende ut i det absurde.  Hver gang du ser et objekt med avlang fasong i din nærhet, tenker du buttplug straks.  Perioden min som mannehore var forresen riktig lukrativ.  Jeg kan vel ikke noe for at rike og vakre kvinner spontant stilte seg i kø med åpne lommebøker og lystige blikk?


Jeg vet ikke om du tåler at jeg legger din verden i grus, men at jeg nå ødlegger din illusjoner kommer du nok til å takke meg for i fremtiden. Disse rike og lystige kvinnene, som du kaller dem, var i virkligheten transseksuelle med downs, som fikk middler av staten til å betale for å få sine behov dekket. Dette kunne ikke du vite, da du aldri har hatt et ordentilg relasjon med en virkelig kvinne. Fordi du har en slik autistisk tilnærming til kvinner mistolker du blikk som lyser av avsky med seksuell tiltrekkning, så du gjør best i å trekke ned igjen i den møkkakjelleren du krøp opp i fra og fortsette å trene runkemuskelen.



NAIV DOPFRI WANNABE KRÅPPSBYGGER!

Trenings og bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104819.0
FTW!!!

Utlogget DenSterkeJulenissen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 498
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 498

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #627 : 20. mars 2011, 16:12 »
Vet dette er en utskjellingstråd, men BF/AF - du er rå ass Smiley Haha, sykt bra!

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #628 : 20. mars 2011, 17:59 »
Det var søndag, og BF/AF-2013 var på vei hjem fra trening.  Hun krysset gata, og gikk videre langs et fortau med et stillas for bygningsarbeidere over.  På øverste hylle i stillaset skled et tungt brekkjern langs et gelender, og var like ved å tippe utenfor og ned mot fortauet under...

Telefonen ringte, og den ble løftet av en grønn, hårete hånd med klør på.
 - Asmodeus her.  Hvem er det?
 - Gabriel her.  I dag skal det avgjøres.
 - Hva mener du?
 - Ikke prøv deg.  Du veit forbasket godt hva det gjelder.  Det er i dag at hun som vi har diskutert et uttall ganger, skal ned og inn til dere.
Asmodeus stønnet, og kikket bort på Azazel som satt ved kontrollbordet.  Azazel skjønte hva det gjaldt, og klødde seg bekymret på det venstre hornet med kloven.  Asmodeus pustet dypt inn, renset stemmen og snakket langsomt og inntrengende inn i telefonen.
 - Det er greit nok at vi er universets søppelsankere, men hun der er bortenfor det som til og med vi vil ha innenfor våre porter.  Det er et mysterium at noe så ondt og ekkelt i det hele tatt kunne oppstå.  Vi diskuterte det for n-te gang på ledermøtet i går.  Satan var klar i sin dom, og hadde full oppslutning fra Belial, Lucifuge og hele hurven av nestledere.  Hun skal ikke inn hit!
 - Kan du da fortelle meg hvorhen ellers hun skal?
 - Kan dere ikke gjøre et unntak, og ta henne inn i himmelen?
 - Ærru gæern!  Det kommer ikke på tale!  Den erkeengelen som i det hele tatt ymter frampå med den ideen overfor sjefen vår, risikerer å bli sendt sporenstreks ned til dere.
 - Kanskje vi kan spørre Lilith og Samael?
 - De er helt uberegnelige, og samarbeider ikke godt med hverken dere eller oss.
Det ble stillehet i telefonsamtalen mens Asmodeus tok en liten tenkeause.  Så sa han:
 - Kan vi utsette det?
Det ble stille på nytt.  Engelen Gabriel tenkte seg om før han svarte:
 - OK.  Men vi kommer tilbake til denne saka igjen. Det veit dere der nede godt.
 - Tusen takk skal du ha! Vi får ordne det en annen gang.
 - Ha det fint så lenge.
 - Ha det fint, dere også. 

Azazel hadde fått med seg hele samtalen, og trykket raskt på noen knapper...

Arbeideren fikk huket tak i brekkjernet i siste liten, og la det i sikkerhet.  Nedenfor stillaset gikk BF/AF-2013 lykkelig og uvitende videre på vei hjem.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #629 : 21. mars 2011, 13:54 »
Viser seg nå at hu ble gravid allikevel.

Tidenes første analsex graviditet.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!