Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 575201 ganger)

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #630 : 21. mars 2011, 14:00 »
Fleksnes, du er både stygg og dum. Gå og legg deg på is er du snill!

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #631 : 21. mars 2011, 15:16 »
Fleksnes, du er både stygg og dum. Gå og legg deg på is er du snill!

Au, den svei skikkelig altså!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #632 : 21. mars 2011, 15:28 »
Viser seg nå at hu ble gravid allikevel.

Tidenes første analsex graviditet.

Det er jo ikke rart. Hun er jo så gjennompult at rektumet forlengst har revnet slik at vagina og rektum kun er et jævla stort hull. Skal hun få noe som helst nytelse er hun nødt tre seg over Dovrefjell.


Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #633 : 21. mars 2011, 17:44 »
Au, den svei skikkelig altså!
Så bra!  Da skader det ikke å gjenta den.  Fleksnes er både stygg og dum, og bør legge seg på is.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #634 : 21. mars 2011, 17:46 »
Det er jo ikke rart. Hun er jo så gjennompult at rektumet forlengst har revnet slik at vagina og rektum kun er et jævla stort hull. Skal hun få noe som helst nytelse er hun nødt tre seg over Dovrefjell.
Dette er nok noe som du fantaserer mye om.  Dersom du drar ned buksene dine og tar en kikk på det platespillerstift-liknende organet ditt, så bør det spore til mer realistiske fantasier.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #635 : 21. mars 2011, 18:52 »
Dette er nok noe som du fantaserer mye om.  Dersom du drar ned buksene dine og tar en kikk på det platespillerstift-liknende organet ditt, så bør det spore til mer realistiske fantasier.

Tull og vås, det som skjedde var at du tok frem et speil og skrev ned det du så. Hvorfor du i det hele tatt risikerte livslange traumer for å prøve og fornærme meg med din egen utilstrekkelighet er for meg en gåte. Men du håper vel å komme i buksene på BF/AF-2013 så du kan leke gjemsel i Dovregubbens hall.

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #636 : 21. mars 2011, 18:56 »
Så bra!  Da skader det ikke å gjenta den.  Fleksnes er både stygg og dum, og bør legge seg på is.

På seg selv kjenner man andre.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #637 : 21. mars 2011, 19:10 »
Tull og vås, det som skjedde var at du tok frem et speil og skrev ned det du så. Hvorfor du i det hele tatt risikerte livslange traumer for å prøve og fornærme meg med din egen utilstrekkelighet er for meg en gåte. Men du håper vel å komme i buksene på BF/AF-2013 så du kan leke gjemsel i Dovregubbens hall.
Dette har vært diskutert før her i denne tråden.  Jeg har dokumentert sannheten så mange ganger at BF/AF-2013 ble lei min riktige og treffende sammenlikning med Borregaardpipa.  Hvorfor i all verden skulle jeg pådra meg traumer av å fornærme deg?  Når det gjelder å komme i buksene på BF/AF-2013, så kan du ta det helt med ro.  Jeg er ikke lei av livet, og vil ikke risikere et digert antall sykdommer, hvorav en god del er dødlige kjønnssykdommer og marerittaktige invollsparasitter.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #638 : 21. mars 2011, 19:11 »
Det var søndag, og BF/AF-2013 var på vei hjem fra trening.  Hun krysset gata, og gikk videre langs et fortau med et stillas for bygningsarbeidere over.  På øverste hylle i stillaset skled et tungt brekkjern langs et gelender, og var like ved å tippe utenfor og ned mot fortauet under...

Telefonen ringte, og den ble løftet av en grønn, hårete hånd med klør på.
 - Asmodeus her.  Hvem er det?
 - Gabriel her.  I dag skal det avgjøres.
 - Hva mener du?
 - Ikke prøv deg.  Du veit forbasket godt hva det gjelder.  Det er i dag at hun som vi har diskutert et uttall ganger, skal ned og inn til dere.
Asmodeus stønnet, og kikket bort på Azazel som satt ved kontrollbordet.  Azazel skjønte hva det gjaldt, og klødde seg bekymret på det venstre hornet med kloven.  Asmodeus pustet dypt inn, renset stemmen og snakket langsomt og inntrengende inn i telefonen.
 - Det er greit nok at vi er universets søppelsankere, men hun der er bortenfor det som til og med vi vil ha innenfor våre porter.  Det er et mysterium at noe så ondt og ekkelt i det hele tatt kunne oppstå.  Vi diskuterte det for n-te gang på ledermøtet i går.  Satan var klar i sin dom, og hadde full oppslutning fra Belial, Lucifuge og hele hurven av nestledere.  Hun skal ikke inn hit!
 - Kan du da fortelle meg hvorhen ellers hun skal?
 - Kan dere ikke gjøre et unntak, og ta henne inn i himmelen?
 - Ærru gæern!  Det kommer ikke på tale!  Den erkeengelen som i det hele tatt ymter frampå med den ideen overfor sjefen vår, risikerer å bli sendt sporenstreks ned til dere.
 - Kanskje vi kan spørre Lilith og Samael?
 - De er helt uberegnelige, og samarbeider ikke godt med hverken dere eller oss.
Det ble stillehet i telefonsamtalen mens Asmodeus tok en liten tenkeause.  Så sa han:
 - Kan vi utsette det?
Det ble stille på nytt.  Engelen Gabriel tenkte seg om før han svarte:
 - OK.  Men vi kommer tilbake til denne saka igjen. Det veit dere der nede godt.
 - Tusen takk skal du ha! Vi får ordne det en annen gang.
 - Ha det fint så lenge.
 - Ha det fint, dere også. 

Azazel hadde fått med seg hele samtalen, og trykket raskt på noen knapper...

Arbeideren fikk huket tak i brekkjernet i siste liten, og la det i sikkerhet.  Nedenfor stillaset gikk BF/AF-2013 lykkelig og uvitende videre på vei hjem.

Du kan ta det med ro Rulatoren, 60kg med diaré kommer hverken til himmel eller helvete. Det blir igjen her på jorda sammen med resten av dritten, også kjent som Fleksnes.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #639 : 21. mars 2011, 19:21 »
Du kan ta det med ro Rulatoren, 60kg med diaré kommer hverken til himmel eller helvete. Det blir igjen her på jorda sammen med resten av dritten, også kjent som Fleksnes.
Dette er helt klart en plausibel teori, men jeg tror at Fleksnes forvinner nedenom.  Antagelig er det blitt satt av en egen krok til han, der han skal være sammen med Junkfoodmannen og Beistet.  Straffen for dem alle er evig, kontinuerlig trekantsex dem imellom.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #640 : 21. mars 2011, 22:36 »
Det er jo ikke rart. Hun er jo så gjennompult at rektumet forlengst har revnet slik at vagina og rektum kun er et jævla stort hull. Skal hun få noe som helst nytelse er hun nødt tre seg over Dovrefjell.

Det er ikke foruten grunn hun kaller den perleporten...

Utlogget MSI91

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 32
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 32

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #641 : 21. mars 2011, 22:54 »
Ikke la kukeksplosjonen ødelegge en ellers fin affære.

Samme sa jeg til moren din, hvilket sammentreff..

Jævla taper.. Du er så stygg at fylkeskommunen sender deg en ekstra søppelpose hver uke du kan ha rundt hode.

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #642 : 21. mars 2011, 22:57 »
Dette er helt klart en plausibel teori, men jeg tror at Fleksnes forvinner nedenom.  Antagelig er det blitt satt av en egen krok til han, der han skal være sammen med Junkfoodmannen og Beistet.  Straffen for dem alle er evig, kontinuerlig trekantsex dem imellom.

Åja? Sist jeg snakket med Belsebubb(befalet mitt på Madla) skulle du oppløses i ildsjøen og settes sammen igjen i en evig sirkel nede i helvetet. Jeg derimot skulle snikes inn i himmelen.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #643 : 21. mars 2011, 23:19 »
Åja? Sist jeg snakket med Belsebubb(befalet mitt på Madla) skulle du oppløses i ildsjøen og settes sammen igjen i en evig sirkel nede i helvetet. Jeg derimot skulle snikes inn i himmelen.
Aldri i verden om du kommer inn i himmelen.  Du, Beistet og Belsebubb har hatt så mye intim nærkontakt nå at dere lukter like grufullt alle sammen.  Jeg tviler på at engelen Gabriel lar seg lure av noen som lukter fotsopp, geværolje (brukt som glidemiddel) og råtten stridsproviant.  Når dere lukter sånn, lar personlighetene seg heller ikke sjule.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #644 : 21. mars 2011, 23:35 »
Aldri i verden om du kommer inn i himmelen.  Du, Beistet og Belsebubb har hatt så mye intim nærkontakt nå at dere lukter like grufullt alle sammen.  Jeg tviler på at engelen Gabriel lar seg lure av noen som lukter fotsopp, geværolje (brukt som glidemiddel) og råtten stridsproviant.  Når dere lukter sånn, lar personlighetene seg heller ikke sjule.

Pøh. Belsesbub har så mange uforløste tjenester der oppe at jeg glatt kommer inn i himmelen uansett.
Han ga meg dessverre lungebetennelse som avskjedsgave da jeg dro på overføringsperm. Den rakkern. Kjipt å ha det når du er hjemme første gang på 10 uker.

Forøvrig er det St.Peter og ikke Gabriel som vokter perleporten din gjøk.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!