Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 575289 ganger)

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #645 : 22. mars 2011, 10:32 »
Samme sa jeg til moren din, hvilket sammentreff..

Jævla taper.. Du er så stygg at fylkeskommunen sender deg en ekstra søppelpose hver uke du kan ha rundt hode.

Som psykiater kommer min mor i kontakt med mange rare mennesker som har mistet kuken i en eksplosjon.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #646 : 22. mars 2011, 19:52 »
Som psykiater kommer min mor i kontakt med mange rare mennesker som har mistet kuken i en eksplosjon.
Så moren din er psykiater?  Jeg tipper at hun i såfall skyndte seg å skaffe seg den kompetansen etter at du var kommet til verden.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #647 : 22. mars 2011, 20:07 »
Så moren din er psykiater?  Jeg tipper at hun i såfall skyndte seg å skaffe seg den kompetansen etter at du var kommet til verden.

Nei hun var allerede utdannet psykiater da, men når jeg kom til begynte hun å selvmedisinere  what
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #648 : 22. mars 2011, 20:08 »
Pøh. Belsesbub har så mange uforløste tjenester der oppe at jeg glatt kommer inn i himmelen uansett.
Han ga meg dessverre lungebetennelse som avskjedsgave da jeg dro på overføringsperm. Den rakkern. Kjipt å ha det når du er hjemme første gang på 10 uker.
Jeg tror så gjerne at Belsebub vil ha deg inn i himmelen, og gjør generelt alt han kan for å bli kvitt deg.  Hvilken sykdom ga du Belsebub i bytte for lungebetennelsen?
Sitat
Forøvrig er det St.Peter og ikke Gabriel som vokter perleporten din gjøk.
Derom strides de lærde.  Jeg tipper at det enten er belfegor eller Moloch som vokter perleporten til BF/AF-2013.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #649 : 22. mars 2011, 21:09 »
Ikke engang Barak og alle hans brødre har kapasitet til å passe perleporten hennes.

Utlogget BF/AF-2013

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 317
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 317

  • Musklene mine kan ikke telle, og eier ikke fornuft
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #650 : 23. mars 2011, 12:26 »
Forsøker dere fornærme meg?

Amatører!


Sitat fra: Wikipedia
Perleporten er et uformellt navn brukt om inngangen til Himmelen

Jeg EIER dere!
NAIV DOPFRI WANNABE KRÅPPSBYGGER!

Trenings og bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104819.0
FTW!!!

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #651 : 23. mars 2011, 20:51 »
Forsøker dere fornærme meg?

Amatører!
Måtte du virkelig ty til Wikipedia for å klare å finne noe som kunne tolkes til fordel for den sure, skabbete fitta di?  Dette er kapitulasjon.

Sitat
Jeg EIER dere!
Det eneste som du eier, er et stort antall infeksjonssykdommer og en hjerne som en gjennomsnitts svenske kunne snekret sammen i løpet av fem minutter med hammer, sag, galvanisert spiker og et par styrepils.

Den som eier i denne tråden, er meg.  Jeg løfter tråden opp på et høyt kunstnerisk nivå.  Særlig vil mine skjønnlitterære bidrag snart føre til at Norges Kulturråd kjøper tråden inn i bokform via innkjøpsordningen.  Når denne tråden diskuteres blandt kultureliten om 100 år, vil mine bidrag stå fram som gallionsfigurer i kulturlandskapet. 

Det er ensomt på toppen.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #652 : 23. mars 2011, 21:11 »
Den som eier i denne tråden, er meg.  Jeg løfter tråden opp på et høyt kunstnerisk nivå.  Særlig vil mine skjønnlitterære bidrag snart føre til at Norges Kulturråd kjøper tråden inn i bokform via innkjøpsordningen.  Når denne tråden diskuteres blandt kultureliten om 100 år, vil mine bidrag stå fram som gallionsfigurer i kulturlandskapet. 

Det er ensomt på toppen.
Hvis du med "toppen" mener lukket avdeling har du helt rett. Lillebroren min kunne laget bedre litteratur med alfabetsuppe enn det makverket du kaller skjønnlitteratur.

Forsøker dere fornærme meg?

Amatører!

Sitat fra: Wikipedia
Perleporten er et uformellt navn brukt om inngangen til Himmelen

Jeg EIER dere!
Det sier litt om hvor kresen du er. Tror det er mange som ville fornektet sin tro på kristendommen hvis det blir kjent at himmelen er mellom bena dine.


18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #653 : 23. mars 2011, 21:21 »
Hvis du med "toppen" mener lukket avdeling har du helt rett. Lillebroren min kunne laget bedre litteratur med alfabetsuppe enn det makverket du kaller skjønnlitteratur.
Det står "nogenlunde" under navnet ditt og avataren din.  Aldri har et så beskjedent kompliment framstått som så stormannsgæernt.  Jan E. Hansen i Aftenposten har stått som prototypen på en tåpelig litteraturkritiker helt til nå.  Nå har HardCoreBakken tatt over den rollen.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #654 : 23. mars 2011, 21:30 »
Det står "nogenlunde" under navnet ditt og avataren din.  Aldri har et så beskjedent kompliment framstått som så stormannsgæernt.  Jan E. Hansen i Aftenposten har stått som prototypen på en tåpelig litteraturkritiker helt til nå.  Nå har HardCoreBakken tatt over den rollen.
Nogenlunde. Hvordan ville du beskrevet en så perfekt og atletisk fysikk?. Bare fordi du er en feit sofagris betyr ikke det at andre ikke kan forveksles med pro bodybuildere. Senest i går var det en vakker kvinne, tror det var idol-tone, (Ikke sikker, for mesteparten av tiden var hu mellom bena mine og sugde kuken min til langt på natt) som sperret opp øynene sine når a så mine fantastiske muskler. Våre kropper utførte ting som får kamasutra til å fortone seg som yoga for nybegynnere. Noe du bare kan drømme om. Du får takke deg til BF/AF-2013 , om hu vil synke så dypt. Dere kan jo prøve å elge i grøftekanten, det var jo slik du ble født. Mon tro om det ikke er Kvasimodo som gjemmer seg bak nicet "Rulatoren".
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #655 : 23. mars 2011, 22:48 »
Forsøker dere fornærme meg?

Amatører!


Jeg EIER dere!

Hadde du fått ståkarakter istedenfor ståpikk av læreren din i norsk, hadde du skjønt at perleporten var en sarkastisk betegnelse på ditt forlengst kapitulerte kjønnsorgan. Det eneste du eier er en kropp som ser ut som en utdriti utedass og en hjerne man for lengst trodde hadde utdødd med Homo Erectus, som førøvrig også er dåpsnavnet til Rulatoren.

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #656 : 23. mars 2011, 22:55 »
Nogenlunde. Hvordan ville du beskrevet en så perfekt og atletisk fysikk?. Bare fordi du er en feit sofagris betyr ikke det at andre ikke kan forveksles med pro bodybuildere. Senest i går var det en vakker kvinne, tror det var idol-tone, (Ikke sikker, for mesteparten av tiden var hu mellom bena mine og sugde kuken min til langt på natt) som sperret opp øynene sine når a så mine fantastiske muskler. Våre kropper utførte ting som får kamasutra til å fortone seg som yoga for nybegynnere. Noe du bare kan drømme om. Du får takke deg til BF/AF-2013 , om hu vil synke så dypt. Dere kan jo prøve å elge i grøftekanten, det var jo slik du ble født. Mon tro om det ikke er Kvasimodo som gjemmer seg bak nicet "Rulatoren".

Fantastiske muskler? Du er en 176 og veier ynkelige 67 kilo. De musklene må være mellom øra, for en hjerne har du iallefall ikke.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #657 : 23. mars 2011, 23:10 »
Nogenlunde. Hvordan ville du beskrevet en så perfekt og atletisk fysikk?.
Så langt rakk jeg å lese før jeg knakk sammen i vantro gaplatter.  Betrakt setningen over sammen med bildet og aliaset 'HardCoreBakken', og helhetsinntrykket er kort og godt uhelbredelig sinnssykdom.  Du har et virkelighetsoppfatning som er så bisarr at det faktisk fortjener en honnør.

Honnør er avgitt.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #658 : 23. mars 2011, 23:22 »
Fantastiske muskler? Du er en 176 og veier ynkelige 67 kilo. De musklene må være mellom øra, for en hjerne har du iallefall ikke.
Du har misforstått totalt. Det er selve utstyret jeg er forgudet med som er 176cm lang og 67kg tung.

Honnør er avgitt.
Vell fortjent.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget BF/AF-2013

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 317
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 317

  • Musklene mine kan ikke telle, og eier ikke fornuft
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #659 : 24. mars 2011, 03:22 »
Måtte du virkelig ty til Wikipedia for å klare å finne noe som kunne tolkes til fordel for den sure, skabbete fitta di?  Dette er kapitulasjon.
Det eneste som du eier, er et stort antall infeksjonssykdommer og en hjerne som en gjennomsnitts svenske kunne snekret sammen i løpet av fem minutter med hammer, sag, galvanisert spiker og et par styrepils.

Den som eier i denne tråden, er meg.  Jeg løfter tråden opp på et høyt kunstnerisk nivå.  Særlig vil mine skjønnlitterære bidrag snart føre til at Norges Kulturråd kjøper tråden inn i bokform via innkjøpsordningen.  Når denne tråden diskuteres blandt kultureliten om 100 år, vil mine bidrag stå fram som gallionsfigurer i kulturlandskapet. 

Det er ensomt på toppen.


At du er ensom er utvilsomt helt korrekt, men du er schizofren om du virkelig tror at du er ensom fordi du stiller i en eller annen form for superior klasse en andre. Jeg er sikker på at hvis du klarte å legge fra deg din stygge uvane med å stikke hånda i buksa og slikke hånden din fri for semgma etterpå så ville de kanskje la slippe deg inn som dagpasient på Gaustad, og etter ett år eller to med utredning og terapi så kan du da våge deg ut i virkligheten i steden for å få eneste form for mellom menneskligkontakt gjeonnom TF. For dette gjør deg utvilsomt til en bitter grinebiter, og vi vil alle være tjent med om du kunne komme deg ut å få pult så vi slapp å lese vrøvelet ditt.



Det sier litt om hvor kresen du er. Tror det er mange som ville fornektet sin tro på kristendommen hvis det blir kjent at himmelen er mellom bena dine.


Den som har mye vil ha mer, og jeg er ikke spesielt kresen når det kommer til mine lakeier.
Jeg kunne garantert rekrutert en større mengde følgere til kristendommen, om jeg ville, du kunne kanskje rekrutert fire-fem stykk (og nå forsøker jeg være positiv) om du bød på
Kjør-pikken-i-Bakken-gratis-maraton i Gay Pride Parade.



Hadde du fått ståkarakter istedenfor ståpikk av læreren din i norsk, hadde du skjønt at perleporten var en sarkastisk betegnelse på ditt forlengst kapitulerte kjønnsorgan. Det eneste du eier er en kropp som ser ut som en utdriti utedass og en hjerne man for lengst trodde hadde utdødd med Homo Erectus, som førøvrig også er dåpsnavnet til Rulatoren.




Hadde du i det hele tatt kunnet få ståpikk, så hadde du kanskje kunnet kalle deg selv mann. Om du hadde kunnet kalle deg mann så hadde du vist det at ordentlige kvinner (,disse oppblåsbare du har i skapet tells ikke) tolker alt og ingenting på akkurat den måten som passer dem best der og da, og du kan umulig gjøre noe for å forandre denne oppfattningen, for den er riktig!


NAIV DOPFRI WANNABE KRÅPPSBYGGER!

Trenings og bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104819.0
FTW!!!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!