Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 576316 ganger)

Utlogget happypappy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 223
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 223

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #660 : 24. mars 2011, 05:47 »
er det greit at en nykomling kommer inn hit og slenger litt dritt til dere skampulte tapere.


Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #661 : 24. mars 2011, 14:38 »
er det greit at en nykomling kommer inn hit og slenger litt dritt til dere skampulte tapere.

Var det ett spørsmål? Isåfall bør du klare å finne spørsmålstegnet på tastaturet ditt, med mindre det kanskje er jævlig vanskelig å se siden du har runka til scatlovers.com over hele hjemme PCen til mora di.

Ønsker du forøvrig en skampuling, send BF/AF 2013 dåsa en PM så tar a turen bortom.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Marmarius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 108
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 108

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #662 : 24. mars 2011, 15:54 »
er det greit at en nykomling kommer inn hit og slenger litt dritt til dere skampulte tapere.



Det siste denne tråden trenger er en liten morroklump som ikke kan og oppføre seg i slikt selskap!
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

Utlogget happypappy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 223
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 223

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #663 : 24. mars 2011, 17:12 »
Det siste denne tråden trenger er en liten morroklump som ikke kan og oppføre seg i slikt selskap!

Man trenger jo ikke å oppføre seg i ett selskap av dette kaliber dvs ett selskap bestående av rasstroll og det som værre er.

Var det ett spørsmål? Isåfall bør du klare å finne spørsmålstegnet på tastaturet ditt, med mindre det kanskje er jævlig vanskelig å se siden du har runka til scatlovers.com over hele hjemme PCen til mora di.

Ønsker du forøvrig en skampuling, send BF/AF 2013 dåsa en PM så tar a turen bortom.

du mener hjemme pc`en til moren din Smiley

hva tar du meg for, jeg hadde ikke tatt i bf/af med en ildtang.  holder meg til morra di Wink

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #664 : 24. mars 2011, 18:29 »
Man trenger jo ikke å oppføre seg i ett selskap av dette kaliber dvs ett selskap bestående av rasstroll og det som værre er.

du mener hjemme pc`en til moren din Smiley

hva tar du meg for, jeg hadde ikke tatt i bf/af med en ildtang.  holder meg til morra di Wink
Vi har nå den tvilsomme gleden av å lese bidrag fra den såkalte HardCoreBakken og en som titulerer seg happypappy.  Mannlige kjønnshormoner har åpenbart gått av moten hos de to.
Det siste denne tråden trenger er en liten morroklump som ikke kan og oppføre seg i slikt selskap!
Jeg tviler på at du kan oppføre deg i noe selskap.  Dersom du prøvde å innynde deg hos de andre i en grisebinge, ville du blitt isolert og forvist til gjødselkroken.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Marmarius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 108
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 108

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #665 : 24. mars 2011, 22:58 »
Jeg tviler på at du kan oppføre deg i noe selskap.  Dersom du prøvde å innynde deg hos de andre i en grisebinge, ville du blitt isolert og forvist til gjødselkroken.

Jeg vil tro at du kan endel om den sosiale statusen i en grisebinge. Da din far tydeligvis ble avvist av mennesker og sendt for og leve i en grisebinge.

Der ble han lederen og avlsgris, men ble slaktet da første kullet med grisunger ble født. Hele kullet var for tynne stygge og alt for svake til og takle livets harde kår. Men det var en av grisungene som ble tatt inn i varmen og vist tegn til og ville leve. Denne grisungen ble ikke noe vakrere med årene, tvert imot!

Og denne skapningen herjer idag internettet under navnet Rulatoren!!
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #666 : 25. mars 2011, 11:11 »
hva tar du meg for, jeg hadde ikke tatt i bf/af med en ildtang.  holder meg til min egen mor;)

fy faen den var drøy!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget happypappy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 223
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 223

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #667 : 25. mars 2011, 12:42 »
fy faen den var drøy!

du er ikke den som skal snakke om å¨være drøy!

etter hva jeg har hørt pleier du å stikke fingern i ræva, lukte på den og til slutt sutte på den. Det er faen meg drøyt :O

Utlogget MSI91

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 32
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 32

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #668 : 25. mars 2011, 18:52 »
Fy faen noen av dere leverer noen vitser som er tørrere enn køssa til Jens Stoltenberg...

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #669 : 25. mars 2011, 21:57 »
Fy faen noen av dere leverer noen vitser som er tørrere enn køssa til Jens Stoltenberg...

Hvordan vet du at den er tørr? BUUUUUUUUUUUURNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget widarrr

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 378
  • Honnør: 133
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 378

  • WSM-2012
Hordalands sterkeste man nr 2 2009
Nm -105kg klasse nr 9 2009
Nm -105kg klasse nr 2:) 2010
Morsø sterkeste mann nr 1 JAA 2010
hordalands sterkeste mann nr4 2010
Strongmann på vektertorget åpen klasse nr 1 :D2011
Norges mester i hantel press 2011 95kg
Norges sterkeste mann 2011 7 plass Cheesy
2 plass hordalands 2011
3 plass showlift 2011
2plass fitnessmessen2012
3plass kvallik NSM 2012
9plass NSM 2012
8plass nordens sterkeste
VERDENS STERKESTE MANN -105 2012

Utlogget Russern95

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 817
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 817

  • "Never settle"

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #672 : 26. mars 2011, 02:13 »
Jeg vil tro at du kan endel om den sosiale statusen i en grisebinge. Da din far tydeligvis ble avvist av mennesker og sendt for og leve i en grisebinge.

Der ble han lederen og avlsgris, men ble slaktet da første kullet med grisunger ble født. Hele kullet var for tynne stygge og alt for svake til og takle livets harde kår. Men det var en av grisungene som ble tatt inn i varmen og vist tegn til og ville leve. Denne grisungen ble ikke noe vakrere med årene, tvert imot!

Og denne skapningen herjer idag internettet under navnet Rulatoren!!
Det er et snev av sannhet i det som du skriver, i den forstand at jeg faktisk er født og oppvoskt like ved en landbruksskole.  Så jeg måka en del for griser når jeg hadde sommerjobb.  Dette betyr at jeg ikke bare har et forsprang på dere andre når det gjelder finkultur.  Jeg har også hatt møkk under neglene og erfaring fra landbruket.  Jeg er kort og godt knusende overlegen.

Jeg tror for øvrig ikke at en grisebinge er tilstrekkelig for å beskrive en type som deg.  Man må nok ned i gjødselkjelleren for å finne det rette sammenlikningsgrunnlaget.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #673 : 26. mars 2011, 02:15 »
Fy faen noen av dere leverer noen vitser som er tørrere enn køssa til Jens Stoltenberg...
du er ikke den som skal snakke om å¨være drøy!

etter hva jeg har hørt pleier du å stikke fingern i ræva, lukte på den og til slutt sutte på den. Det er faen meg drøyt :O
1 word. LOL.
Hva er dette for noe dritt?  Gjør verden en tjeneste, og lukk rasshøla deres permanent igjen. 
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #674 : 26. mars 2011, 02:48 »
At du er ensom er utvilsomt helt korrekt, men du er schizofren om du virkelig tror at du er ensom fordi du stiller i en eller annen form for superior klasse en andre. Jeg er sikker på at hvis du klarte å legge fra deg din stygge uvane med å stikke hånda i buksa og slikke hånden din fri for semgma etterpå så ville de kanskje la slippe deg inn som dagpasient på Gaustad, og etter ett år eller to med utredning og terapi så kan du da våge deg ut i virkligheten i steden for å få eneste form for mellom menneskligkontakt gjeonnom TF. For dette gjør deg utvilsomt til en bitter grinebiter, og vi vil alle være tjent med om du kunne komme deg ut å få pult så vi slapp å lese vrøvelet ditt.
Det er helt utrolig at du klarer å bomme så totalt når det gjelder meg, og samtidig treffe så presist når det gjelder Softcorebakken og Suppehuemannen.

Da jeg var 10 år, ønsket jeg å bli Napoleon.  Jeg mislyktes.  Da jeg var 15, ønsket jeg å bli Einstein.  Det mislyktes jeg også med.  Da jeg var 20, ønsket jeg å bli Rulatoren.  Det klarte jeg med glans, og det viser at jeg er et elitemenneske på alle måter.

Jeg har ikke smegma.  Staken min er ikke bare enorm og ereksjonsvillig.  Den er også gullende rein.  Det er mer enn hva man kan si om hjernen din.  Det som er inni den, ville fått et malingsspann fullt av bæsj til å se ut som en delikatesse på en fin restaurant.  Jeg tror neppe at et opphold på Gaustad er tilstrekkelig til å helbrede ditt kloakkinfiserte sjeleliv.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!