Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 576183 ganger)

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #765 : 14. april 2011, 20:23 »
Norsklæreren din gjorde en forferdelig dårlig jobb.
Den jobben som jordmoren din gjorde, var enda verre.  Innsatsen til psykiateren og veterinæren din har ikke akkurat vært noe glansnummer heller.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #766 : 14. april 2011, 20:25 »
Rulatoren er stygg!
Dette er rein desperasjon.  Rulatoren er pen, og det er ikke engang en kontroversiell påstand.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #767 : 14. april 2011, 20:51 »
Tror du Rulatoren hadde gjort en bedre jobb?

Samme person.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #768 : 14. april 2011, 20:52 »
Den jobben som jordmoren din gjorde, var enda verre.  Innsatsen til psykiateren og veterinæren din har ikke akkurat vært noe glansnummer heller.

Offentlig sektor vettu...
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #769 : 15. april 2011, 16:18 »
Ville bare ønske alle dere degenererte halvaper en riktig god påske.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #770 : 15. april 2011, 19:12 »
Ville bare ønske alle dere degenererte halvaper en riktig god påske.
Du ville ikke kjent igjen en god påske om den så kom ridende mot deg sammen med apokalypsens fire ryttere.  Men joda, jeg skal være mer generøs enn du fortjener, og ønske deg en meget god påske.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Mr.LT

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 706
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 706

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #771 : 16. april 2011, 09:30 »
Det tror jeg nok.  Du er antagelig flasket opp på velfortjent respons fra omgivelsene dine, og da er det naturlig at du har hørt mye stygt.

Kan du komme opp med noe som du selv synes er bra utskjelling?  Jeg er meget lave forventninger, og tipper at du kommer trekkende med helt ordinært og pinglete oppgulp.

Jeg kan ta for meg deg for eksempel. I deg selv er du et enestående eksempel på hvor galt det kan gå. På nittitallet var du i det minste styrkeløfter på klubbnivå. Deretter gikk det bare nedover og nedover. Først en maraton, så en til, før du avsluttet med en halv maraton. Etter å ha prøvd deg på litt sykling i stedet fant du ut at ballene til Fleksnes var mer interessante. Nå sitter du for det meste på TF med en avatar som på mer enn 10 cm avstand ser ut som ei barneskoletegning av en ståpikk med tilhørende baller. Noe over gjennomsnittet opptatt av baller? Trist lesing....

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #772 : 16. april 2011, 11:08 »
Jeg kan ta for meg deg for eksempel. I deg selv er du et enestående eksempel på hvor galt det kan gå. På nittitallet var du i det minste styrkeløfter på klubbnivå. Deretter gikk det bare nedover og nedover. Først en maraton, så en til, før du avsluttet med en halv maraton. Etter å ha prøvd deg på litt sykling i stedet fant du ut at ballene til Fleksnes var mer interessante. Nå sitter du for det meste på TF med en avatar som på mer enn 10 cm avstand ser ut som ei barneskoletegning av en ståpikk med tilhørende baller. Noe over gjennomsnittet opptatt av baller? Trist lesing....
Du kom ut høyt på banen med det forrige innlegget ditt.  Da satte du en standard for deg selv som virkelig var noe å leve opp til.  Så trøkker du ut det søppelet som står over.  Jeg tipper at Trondheim-Oslo på sykkel og maratonløping ligger så høyt over dine evner og ditt ambisjonsnivå at det neppe er bryet verd å vurdere det.  Når det gjelder Fleksnes, så er det snabelen hans som omtales, ikke ballene.  Det hører til skjeldenhetene at noen på Treningsforum står fram om at snabben har falt av og eksplodert, og derfor er det kommentert.

For øvrig er det med stor sorg og frustrasjon jeg merker meg at du er enda en kulturløs ignoramus som må ha alt inn med teskje.  Avataren min er et maleri av kunstneren Frida Harris, malt i 1947.  Men det er vel bortkastet tid og krefter å informere om sånt til en komplett idiot som deg.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Mr.LT

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 706
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 706

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #773 : 16. april 2011, 15:33 »
Edlere deler,altså flertal, regnet jeg med henviste til ballene siden de er i flertall i motsetning til "snabelen". Men muligens du er en slik dysenlektiker. Wink

Men fra spør til alvor. Du er så flink. Tenk Oslo- Trondheim på sykkel. Og maraton. Du er rå. Omtrent som de fleste andre når midtlivskrisa kommer og tar dem.

Jeg burde kanskje ha lagt meg på nivå med deg og slått opp i ordboka for å finne synonymer på dum, feit, treg, teit osv, men jeg valgte å avstå.


Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #774 : 16. april 2011, 15:36 »
Edlere deler,altså flertal, regnet jeg med henviste til ballene siden de er i flertall i motsetning til "snabelen". Men muligens du er en slik dysenlektiker. Wink
Det dreier seg ikke om dyszslettekskli.  Det dreier seg om bruk av tradisjonelle språkformer.

Sitat
Men fra spør til alvor. Du er så flink. Tenk Oslo- Trondheim på sykkel. Og maraton. Du er rå. Omtrent som de fleste andre når midtlivskrisa kommer og tar dem.
Her skriver du fornuftige ting og prøver å få det til å låte som sarkasme.  Jeg er flink, og jeg er rå.

Sitat
Jeg burde kanskje ha lagt meg på nivå med deg og slått opp i ordboka for å finne synonymer på dum, feit, treg, teit osv, men jeg valgte å avstå.
Hvorfor valgte du ikke å avstå den dagen du ble født?  Da ville verden vært et bedre sted i dag.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Mr.LT

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 706
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 706

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #775 : 16. april 2011, 15:38 »
Nå ble jeg lei meg.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #776 : 16. april 2011, 15:39 »
Nå ble jeg lei meg.
Unnskyld.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Marmarius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 108
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 108

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #777 : 18. april 2011, 16:12 »
Nå ble jeg lei meg.
Unnskyld.

Slikt koseprat har ingenting å gjøre her i tråden! Skaff dere et rom.
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #778 : 18. april 2011, 21:54 »
Slikt koseprat har ingenting å gjøre her i tråden! Skaff dere et rom.
Denne reaksjonen kaller sjalusi.  Den skyldes at du innerst inne veit at du er ondere, eklere, styggere, dummere og mer illeluktene enn stort sett alle andre skapninger.  Skaff deg en egen planet.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #779 : 18. april 2011, 23:46 »
Dette er rein desperasjon.  Rulatoren er pen, og det er ikke engang en kontroversiell påstand.

Ta deg en titt utfor døra. Folk ser ikke ut som dem i Pondus.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!