Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 575214 ganger)

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #795 : 22. april 2011, 10:31 »
Dere er en gjeng med åndssvake intetsigende amøber hele gjengen!

Jeg er sikker på at brunstige hagenisser får mer fitte enn det dere gjør, tross vårens inntog vil ingen kvinne ta til takke med mammadalter som dere.

Dere oppfører dere som en saueflokk bestående av horeunger, og det vil ikke forundre meg om mora deres nå er blitt deres far i desperat fornektelse for å ha født slike dvaske stupide fleskeberg, og det kommer heller ikke som noen overraskelse at deres biologiske fedre begikk kollektivt selvmord med å drukne seg i en septikktank, det er jo tross alt bedre å bli husket for det, enn bare det å være opprinnelsen til de innavla sytende østrogenfylte skrottene deres.

Ta nozinanen deres og kutt likegodt over alle pulsårer, for jeg er sikker på at dere vil være til mer nytte som meitemakkføde enn det dere er nå.

(Påfølgende Beistet-imitasjon slettet av Rulatoren)

Jeg har trodd lenge at Beistet representerte det absolutte og totale lavmålet av verbale ferdigheter.  Det var han som grunnla denne hjernedøde sjangeren som gikk ut på et og et ord (noen ganger til og med en og en bokstav) adskilt av haugevis av blanke linjer.  Men nå har vi altså fått en skapning som imiterer beistet.  Man kan trygt si at et nytt bunnivå er nådd når den forrige innehaveren av bunnivået har fått en etteraper.

Jeg har også merket meg at BF/AF-2013 har en stor interesse for ymse psykofarmaka.  Er det noe du vil fortelle oss, BF/AF-2013?

For øvrig er innlegget ditt et vitnesbyrd om virkelig sære og perverse sexfantasier.  Dette er nok typisk for de fantasiene du har når du ligger rett ut og stønner og vrir deg med en diger kaktus i fitta hver bidige morgen og kveld.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget BF/AF-2013

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 317
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 317

  • Musklene mine kan ikke telle, og eier ikke fornuft
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #796 : 25. april 2011, 21:39 »
Jeg har trodd lenge at Beistet representerte det absolutte og totale lavmålet av verbale ferdigheter.  Det var han som grunnla denne hjernedøde sjangeren som gikk ut på et og et ord (noen ganger til og med en og en bokstav) adskilt av haugevis av blanke linjer.  Men nå har vi altså fått en skapning som imiterer beistet.  Man kan trygt si at et nytt bunnivå er nådd når den forrige innehaveren av bunnivået har fått en etteraper.

Jeg har også merket meg at BF/AF-2013 har en stor interesse for ymse psykofarmaka.  Er det noe du vil fortelle oss, BF/AF-2013?

For øvrig er innlegget ditt et vitnesbyrd om virkelig sære og perverse sexfantasier.  Dette er nok typisk for de fantasiene du har når du ligger rett ut og stønner og vrir deg med en diger kaktus i fitta hver bidige morgen og kveld.


Jeg var av den oppfattning at du savna Beistet.

Ja, jeg vil fortelle dere at jeg var på intensivkurs hos de innlagte på overvåkningsavdelingen for de som har forsøkt å ta selvmord, de gav meg da deres best tips som jeg kunne bringe videre til dere.
Jeg skulle også overbringe lykke ønskinger fra dem, de håpte å få hilse på dere i helvete!

Du er tåpelig om du tror jeg vil ha en kaktus opp der, du har ikke grep om virkeligheten i det hele tatt. Du å spørre psykologen din om resept på noen andre piller, for de du går på nå gjør tydligvis ikke nytta!

Håper du og Fleksnes har hatt en fin og romantisk påske! Si ifra om dassbørsten deres er utslitt, så kan jeg sende en ny!
NAIV DOPFRI WANNABE KRÅPPSBYGGER!

Trenings og bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104819.0
FTW!!!

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #797 : 26. april 2011, 22:00 »
Jeg var av den oppfattning at du savna Beistet.
Javisst gjør jeg det.  Han er primal og brutal og primitiv, og har trøkket.  De puddertissene som dominerer denne tråden nå, skriver innlegg som Titten Tei kunne ha skrevet.  Det er trist når forsøk på å fornærme kun vekker medfølelse.

Sitat
Ja, jeg vil fortelle dere at jeg var på intensivkurs hos de innlagte på overvåkningsavdelingen for de som har forsøkt å ta selvmord, de gav meg da deres best tips som jeg kunne bringe videre til dere.
Akkurat, ja.  Jeg tipper at de gjentok selvmordsforsøkene sine etter at de traff deg.

Sitat
Jeg skulle også overbringe lykke ønskinger fra dem, de håpte å få hilse på dere i helvete!
Din framtid i så måte er uviss.  Se mitt tidligere skjønnlitterære bidrag som beskrev dilemmat til Satan og alle smådjevlene når det gjelder deg og hvor du skal hen.

Sitat
Du er tåpelig om du tror jeg vil ha en kaktus opp der, du har ikke grep om virkeligheten i det hele tatt. Du å spørre psykologen din om resept på noen andre piller, for de du går på nå gjør tydligvis ikke nytta!

Håper du og Fleksnes har hatt en fin og romantisk påske! Si ifra om dassbørsten deres er utslitt, så kan jeg sende en ny!
Beklager.  Det er ikke en diger kaktus som du stapper opp i dåsa.  Det er en møkkete gammel dassbørste.  Du nevner den så ofte at du helt åpenbart har et hett og lidenskapelig forhold til den.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #798 : 26. april 2011, 22:52 »
Hvor ble det av all futten?

Utlogget Marmarius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 108
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 108

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #799 : 27. april 2011, 12:10 »
Hvor ble det av all futten?



Du spiste den nokk, tjukken.
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #800 : 27. april 2011, 12:50 »

Jeg var av den oppfattning at du savna Beistet.

Ja, jeg vil fortelle dere at jeg var på intensivkurs hos de innlagte på overvåkningsavdelingen for de som har forsøkt å ta selvmord, de gav meg da deres best tips som jeg kunne bringe videre til dere.
Jeg skulle også overbringe lykke ønskinger fra dem, de håpte å få hilse på dere i helvete!

Du er tåpelig om du tror jeg vil ha en kaktus opp der, du har ikke grep om virkeligheten i det hele tatt. Du å spørre psykologen din om resept på noen andre piller, for de du går på nå gjør tydligvis ikke nytta!

Håper du og Fleksnes har hatt en fin og romantisk påske! Si ifra om dassbørsten deres er utslitt, så kan jeg sende en ny!

Hmmm...søt jente med både tæl og trøkk. Me like!
Men dette er jo en utskjellingsråd, så da er jeg kanskje forpliktet til å kalle deg et hespetre? Tongue

Apropos utskjellingstråd - jeg føler en sterk aversjon mot en rekke offentlige instanser, herunder NSB og Stalins veivesen. Kan jeg bruke denne tråden til å lufte min frustrasjon ved behov?




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget BF/AF-2013

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 317
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 317

  • Musklene mine kan ikke telle, og eier ikke fornuft
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #801 : 27. april 2011, 13:46 »
Javisst gjør jeg det.  Han er primal og brutal og primitiv, og har trøkket.  De puddertissene som dominerer denne tråden nå, skriver innlegg som Titten Tei kunne ha skrevet.  Det er trist når forsøk på å fornærme kun vekker medfølelse.
Akkurat, ja.  Jeg tipper at de gjentok selvmordsforsøkene sine etter at de traff deg.
Din framtid i så måte er uviss.  Se mitt tidligere skjønnlitterære bidrag som beskrev dilemmat til Satan og alle smådjevlene når det gjelder deg og hvor du skal hen.
Beklager.  Det er ikke en diger kaktus som du stapper opp i dåsa.  Det er en møkkete gammel dassbørste.  Du nevner den så ofte at du helt åpenbart har et hett og lidenskapelig forhold til den.

Du er banal!
Min fremtid er ikke uviss, jeg kan med sikkerhet si at det vil opprettes altere og ikoner for å bringe min uoverkommelige livskunnskap videre inn i evigheten, om det ikke finnes ett himmelkrike ennå er jeg overbevist om at det kommer til å opprettes ett for meg når jeg dør.

Du kan beklage deg alt du vil, men du er fremdeles en psykoatisk feit, støgg, gammel, pudding med propp i ræva for å kunne holde avfallstoffene på plass fordi lukkemusklene dine slutta å fungere i 1987.


Hmmm...søt jente med både tæl og trøkk. Me like!
Men dette er jo en utskjellingsråd, så da er jeg kanskje forpliktet til å kalle deg et hespetre? Tongue

Apropos utskjellingstråd - jeg føler en sterk aversjon mot en rekke offentlige instanser, herunder NSB og Stalins veivesen. Kan jeg bruke denne tråden til å lufte min frustrasjon ved behov?

Du kan kalle meg hva faen du vil, det preller av som vann på gåsa uansett.
Jeg er til forskjell fra deg ikke en usikker tusseladd som må spørre om tilatelse for å uttrykke min uorginale missnøye overfor noe som kun den en med IQ på 12 vil være fornøyd med.


NAIV DOPFRI WANNABE KRÅPPSBYGGER!

Trenings og bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104819.0
FTW!!!

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #802 : 27. april 2011, 13:59 »
Du kan kalle meg hva faen du vil, det preller av som vann på gåsa uansett.

Godt å høre at komplimenter preller av deg som vann på gåsa. Da skal du slippe å få flere. Smiley

Sitat
Jeg er til forskjell fra deg ikke en usikker tusseladd som må spørre om tilatelse for å uttrykke min uorginale missnøye overfor noe som kun den en med IQ på 12 vil være fornøyd med.

Misnøyen (med én "S") er foreløpig ikke uttrykt, hvorpå en vanskelig kan se hvordan du kan konkludere med at den er uoriginal. Smiley




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #803 : 27. april 2011, 14:59 »
Hmmm...søt jente med både tæl og trøkk. Me like!

Dette er ikke en dating side, ditt møkkatryne.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #804 : 27. april 2011, 15:42 »
Dette er ikke en dating side, ditt møkkatryne.

Hvordan visste du at jeg har et møkkatryne (uten orddelingsfeil)? Har vi møtt hverandre før? Smiley




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #806 : 27. april 2011, 19:18 »
FYP
Dette er akkurat denslags som jeg siktet til da jeg sammenliknet nykomlingene her inne med Titten Tei.  Hvor balleløs er du egentlig?  Du får Magne Hoset til å fortone seg som Brock Lesnar.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #807 : 27. april 2011, 19:22 »
Hvordan visste du at jeg har et møkkatryne (uten orddelingsfeil)? Har vi møtt hverandre før? Smiley
Å anta at du har et møkkatryne, krever ikke akkurat dyp og komplisert resonering.  En som skriver sånn dritt som du gjør, kan umulig ha en eneste positiv egenskap, heller ikke utseendemessig.  Jeg tipper at du går rundt iført gassmaske, og med burka utenpå der igjen.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #808 : 27. april 2011, 19:25 »
Dette er ikke en dating side, ditt møkkatryne.
Du har mistet snabelen din etter nærkontakt med verdens mest notoriske smittebærer, og det er forståelig at du reagerer med bitterhet over ethvert tilløp til erotikk.  Men kan du ikke se det positive i situasjonen din, og hyre deg selv ut som evenukk?
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Marmarius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 108
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 108

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #809 : 27. april 2011, 20:31 »
Trippelpost faktisk, er du veldig ensom ikveld Rulatoren?
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!