Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 576251 ganger)

Utlogget Russern95

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 817
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 817

  • "Never settle"
Jeg er enig at Beistet virkelig bør pelle seg tilbake, men at du er en homofil evnukk er jo virkelig ikke SituationN sin skyld. Jeg tipper at du fortsatt har mareritt om den gangen du glemte testiklene dine i mikrobølgeovnen.
Hahahhah takk for at du fikk megtil å le !

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Jeg er enig at Beistet virkelig bør pelle seg tilbake, men at du er en homofil evnukk er jo virkelig ikke SituationN sin skyld. Jeg tipper at du fortsatt har mareritt om den gangen du glemte testiklene dine i mikrobølgeovnen.
Jøss!  Har du for vane å ha ballene dine i mikrobølgeovnen, i kortere eller lengre tid?  Du må jo ha det siden du tror at jeg glemte dem igjen der.  Sikkert er det at hjernen din har hatt opptil flere opphold både i mikrobølgeovn, i grill og i smultgryte.

Jeg kan forsikre deg at ballene mine aldri har vært i noen mikrobølgeovn.  De er sunne, reine og spreke, og massevis av yre og glade sædceller vrimler rundt der.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Marmarius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 108
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 108

Satt meg ned i kantina på skolen idag og spiste mine tørre brødskiver med brunost.

Da kom det noen og gjorde narr av maten min..


Nei nå er det på tide at FRP kommer til makten slik at vi får skikkelig mat på skolen!
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Satt meg ned i kantina på skolen idag og spiste mine tørre brødskiver med brunost.

Da kom det noen og gjorde narr av maten min..


Nei nå er det på tide at FRP kommer til makten slik at vi får skikkelig mat på skolen!

Hvem var det du utskjelte her? han som gjorde narr av maten din, eller AP osv som styrer nå? Smiley
Ja, jeg e dum. Forklar: )
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Ja, men faen!! Er denne tråden enda i live etter at jeg har vært fraværende i omlag 4 mnd?! For en forpult positiv overraskelse! Så dere savner meg altså? Kan forsåvidt skjønne deeeeeeeet! Vil dere at jeg skal klø analåpningen deres i samme slengen eller?! Jævla kåte, avspiste, blodapeforpulte kukigler!  Weightlifter Weightlifter2 Weightlifter3 Knebøy Markløft Argue Deal

MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Du er faen meg så dum at det er flaut! Hva scorte du på IQ testen? På samme nivå som en drektig ku i bakfylla?
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget Marmarius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 108
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 108

Ja, men faen!! Er denne tråden enda i live etter at jeg har vært fraværende i omlag 4 mnd?! For en forpult positiv overraskelse! Så dere savner meg altså? Kan forsåvidt skjønne deeeeeeeet! Vil dere at jeg skal klø analåpningen deres i samme slengen eller?! Jævla kåte, avspiste, blodapeforpulte kukigler!  Weightlifter Weightlifter2 Weightlifter3 Knebøy Markløft Argue Deal

MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!

Du din bitre faen er like savnet som pesten!
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Du er faen meg så dum at det er flaut! Hva scorte du på IQ testen? På samme nivå som en drektig ku i bakfylla?
HURRA!!  Beistet er tilbake igjen!  Nå ble jeg glad.  Så alt for lenge er denne tråden vært dominert av ynkelige tapere som har anstrengt seg for å virke antisosiale, perverse, bedritne og tvers igjennom uten ett eneste forsonende trekk.  Da er det godt å få Beistet tilbake.  Han skaper seg ikke.  For han faller det naturlig.  Han er diare og piss på tappekran, og det kommer helt naturlig for han.  Utskjellingstråden er igjen oppe og går.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Satt meg ned i kantina på skolen idag og spiste mine tørre brødskiver med brunost.

Da kom det noen og gjorde narr av maten min..


Nei nå er det på tide at FRP kommer til makten slik at vi får skikkelig mat på skolen!
Du slapp for billig unna.  Denne 'noen' burde ha oversett maten din, og isteden gjort nådeløst narr av deg.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Ja, men faen!! Er denne tråden enda i live etter at jeg har vært fraværende i omlag 4 mnd?! For en forpult positiv overraskelse! Så dere savner meg altså? Kan forsåvidt skjønne deeeeeeeet! Vil dere at jeg skal klø analåpningen deres i samme slengen eller?! Jævla kåte, avspiste, blodapeforpulte kukigler!  Weightlifter Weightlifter2 Weightlifter3 Knebøy Markløft Argue Deal

MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKAAAAAAAAAN!!!!!!!!!!!!!
Det var nok sånn du flørtet på Madla.  Tilbudet ditt om kløing taler sitt tydelige språk.  Jeg tipper at hele troppen din på Madla var rimelig hjulbeinte etter noen uker i samme kasserne som deg.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Hva med å gjøre research før du lirer av deg slikt piss? Jeg var kun på Madla i 2 dager. Jeg var nemlig for vill til å kunne være på leiren deres. Blant offiseren gikk jeg kun ved navnet Chuck Norris. Dermed fant jeg det for stuslig å tilbringe tid her i Norge sammen med tilbakestående hengerumper som deg, og dro heller til Bali i 3 mnd. Der slikket jeg blant annet sol. Noe som forøvrig ikke kan anbefales for deg med mindre du vil se ut som en sviske der du ligger i senga og får flytende føde gjennom en sonde, samtidig som du har et kateter ført lagt oppi rævva di!
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Så du ble omplassert fra Madla? HA HA HA HA!!!  Man er virkelig desidert nederst på alle tenkelige rangstiger når man blir omplassert fra Madla.  At du slikket ræva til overvektige mannlige offiserer på Bali, er ikke noe å skryte av.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Så du ble omplassert fra Madla? HA HA HA HA!!!  Man er virkelig desidert nederst på alle tenkelige rangstiger når man blir omplassert fra Madla. 

Sant. Men ikke overraskende.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sant. Men ikke overraskende.

Det som overasker meg er at en amfibie hjerne som du er istand til å skrive.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Det som overasker meg er at en amfibie hjerne som du er istand til å skrive.

Sant. Men ikke overraskende.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!