Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 575229 ganger)

Martin S Berzerk

  • Gjest
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #900 : 16. august 2011, 13:04 »
Fleksnes hva spiser du?
 Siden du ser så jævlig støgg ut?

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #901 : 16. august 2011, 13:25 »
Små skralle guttepjokker går det mest i.

Og en og annen feit faen når jeg er på bulk.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Stallo

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 292
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 292

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #902 : 17. august 2011, 22:53 »
Er ikke spesielt imponert over nivået på innleggene i denne tråden.
Som et eksempel på en god utskjelling, legger jeg ved tilsvaret til kosakkhøvdingen Sakhartsjenko i en noteutveksling med den tyrkiske sultanen Muhammed i 1680.

Først brevet fra sultanen Muhammed:


Jeg sultanen, Muhammeds sønn, solen og månens bror, Allahs bror og stedfortreder, hersker over alle riker: det makedonske, aleksandrinske og jerusalemske, og store og lille Egyptens konge: Herre over alle levende. Uovervinnelig som kriger og den hellige gravs ubetvingelige hersker. Guds egen formynder og alle kristnes skrekk og redsel. Men alle muselmenns håp og fortrøstning, jeg befaler Eder frivillig og uten noen motstand og holde opp å krenke meg med Eders grensetokter.

Muhammed, tyrkisk sultan

Og her tilsvaret fra kosakkhøvdingen:

Du tyrkiske satan, den lede djevels bror og kamerat, selveste Lucifers sekretær og Fandens egen lignelse, måtte han hente deg og ditt lurvete krigerfølge, Ikke makter du å tvinge kristne under ditt herredømme. Dine krigere frykter vi ikke, til lands og til vanns vil vi kjempe mot deg. Din babylonske kokk, makedonske hjulmaker, jerusalemske skomaker, aleksandrinske geitebukk, store og lille Egyptens grisegjeller, armenske svin, tartanske potte, kamenetzske stut, podolske illgjerningsmann, selve den ledes yngel, en forargelse for
Jorden og for himmelen og en narr for Vårherre. Ditt grisetryne, hoppefitte, din skabbete kjøter, ditt udøpte skolt, måtte Fanden skolde deg i blanke ræva.
På denne måten har kosakkene vist deg, din hedenske hund, at du ikke kan skremme troende kristne.
Datum vet vi ikke, for kalender har vi ikke, månen står på himmelen og året i bøkene, og dagen er den samme hos oss som hos dere, og dermed kyss oss midt i møkka!

Kosakkhøvding Sakhartsjenko
Sammen med alle kosakkene i  Saporosje




"I am not young enough to know everything." - Oscar Wilde (1854-1900)


Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #903 : 17. august 2011, 23:38 »
Joda, den et et eksempel på klassisk, historisk diplomati.

Denne er heller ikke borte: http://www.youtube.com/watch?v=9V7zbWNznbs#noexternalembed
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #904 : 18. august 2011, 00:37 »
Er ikke spesielt imponert over nivået på innleggene i denne tråden.
Som et eksempel på en god utskjelling, legger jeg ved tilsvaret til kosakkhøvdingen Sakhartsjenko i en noteutveksling med den tyrkiske sultanen Muhammed i 1680.

Først brevet fra sultanen Muhammed:


Jeg sultanen, Muhammeds sønn, solen og månens bror, Allahs bror og stedfortreder, hersker over alle riker: det makedonske, aleksandrinske og jerusalemske, og store og lille Egyptens konge: Herre over alle levende. Uovervinnelig som kriger og den hellige gravs ubetvingelige hersker. Guds egen formynder og alle kristnes skrekk og redsel. Men alle muselmenns håp og fortrøstning, jeg befaler Eder frivillig og uten noen motstand og holde opp å krenke meg med Eders grensetokter.

Muhammed, tyrkisk sultan

Og her tilsvaret fra kosakkhøvdingen:

Du tyrkiske satan, den lede djevels bror og kamerat, selveste Lucifers sekretær og Fandens egen lignelse, måtte han hente deg og ditt lurvete krigerfølge, Ikke makter du å tvinge kristne under ditt herredømme. Dine krigere frykter vi ikke, til lands og til vanns vil vi kjempe mot deg. Din babylonske kokk, makedonske hjulmaker, jerusalemske skomaker, aleksandrinske geitebukk, store og lille Egyptens grisegjeller, armenske svin, tartanske potte, kamenetzske stut, podolske illgjerningsmann, selve den ledes yngel, en forargelse for
Jorden og for himmelen og en narr for Vårherre. Ditt grisetryne, hoppefitte, din skabbete kjøter, ditt udøpte skolt, måtte Fanden skolde deg i blanke ræva.
På denne måten har kosakkene vist deg, din hedenske hund, at du ikke kan skremme troende kristne.
Datum vet vi ikke, for kalender har vi ikke, månen står på himmelen og året i bøkene, og dagen er den samme hos oss som hos dere, og dermed kyss oss midt i møkka!

Kosakkhøvding Sakhartsjenko
Sammen med alle kosakkene i  Saporosje



Dette var skuffende. Ikke stort annet enn en oppramsing av lite kreative skjellsord og adjektiv.

Slutten var det riktignok litt futt i, men da hadde din sykelig overvektige mor sendt meg en bildeserie der hun prøver å parre seg med en strandet hval. Etterpå inviterte hun meg på hvalbuffé, fortsatt usikker på hvilken hval hun mente.

Din ekle mor til side, dette er en utskjellingstråd ikke en lekeplass for dine homoerotiske fantasier om høvdinger og sultaner à la tusen og en natt. Hvis du har så inderlig lyst på en homse med makt, så foreslår jeg at du ringer Stein Erik Hagen først som sist. Denne tråden er altfor verdifull til å bli ødslet bort på dine infantile fallosfantasier.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #905 : 18. august 2011, 17:39 »
Dette var skuffende. Ikke stort annet enn en oppramsing av lite kreative skjellsord og adjektiv.

Slutten var det riktignok litt futt i, men da hadde din sykelig overvektige mor sendt meg en bildeserie der hun prøver å parre seg med en strandet hval. Etterpå inviterte hun meg på hvalbuffé, fortsatt usikker på hvilken hval hun mente.

Din ekle mor til side, dette er en utskjellingstråd ikke en lekeplass for dine homoerotiske fantasier om høvdinger og sultaner à la tusen og en natt. Hvis du har så inderlig lyst på en homse med makt, så foreslår jeg at du ringer Stein Erik Hagen først som sist. Denne tråden er altfor verdifull til å bli ødslet bort på dine infantile fallosfantasier.
Hva i all verden er dette for noe patetisk og pinlig fjas?  Du prøver den gamle 'morra di'-taktikken, og hoster opp noe som Junkfoodmannen, Ryu og Beistet gjorde bedre da de var seks år - tilsammen. 

Jeg har en lite forslag til deg, kjære Suppemann.  Ta deg en tur på dass, og legg en solid lengde med kabel.  Reis deg deretter opp fra dassen og snu deg rundt.  Bøy deg framover og innled en høflig samtale.  Da vil du få en samtalepartner som passer til din sjarm, ditt vidd og ditt intellektuelle nivå.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #906 : 19. august 2011, 15:19 »
Ta deg en tur på dass, og legg en solid lengde med kabel.  Reis deg deretter opp fra dassen og snu deg rundt.  Bøy deg framover og innled en høflig samtale.  Da vil du få en samtalepartner som passer til din sjarm, ditt vidd og ditt intellektuelle nivå.

Nå synes jeg du er vel slem.

Mot dritten.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Martin S Berzerk

  • Gjest
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #907 : 21. august 2011, 14:09 »
Små skralle guttepjokker går det mest i.

Og en og annen feit faen når jeg er på bulk.

Er ikke du alltid i bulk?

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #908 : 21. august 2011, 17:23 »
Er ikke du alltid i bulk?

Vet ikke om du er seriøs eller bare dum? sist jeg sjekket låg fettprosenten til fleksnes på 1.2, tviler på han har bulket seg ned til den fettprosenten.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Martin S Berzerk

  • Gjest
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #909 : 21. august 2011, 19:13 »
1,2 ja.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #910 : 22. august 2011, 12:21 »
1,2 onseason. Off er det opp mot 750%, men 740% blir omgjort til reine muskler.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #911 : 22. august 2011, 18:44 »
Nå veit vi hva falunkorv består av.  Det er det som trekkes ut når Fleksnes fettsuges.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Martin S Berzerk

  • Gjest
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #912 : 22. august 2011, 22:06 »
Honnør

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #913 : 23. august 2011, 12:01 »
Honnør

Det er noe du ennå ikke har fått, altså i samme kategori som hår på kølla, fitte eller førerkort.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #914 : 23. august 2011, 14:54 »
Det er noe du ennå ikke har fått, altså i samme kategori som hår på kølla, fitte eller førerkort.
Har du hår på kølla?
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!