Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 576094 ganger)

Utlogget Mortyy

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 36
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 36

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #915 : 23. august 2011, 15:13 »
mente hår på kølla var ut for tiden? Mulig det er kommet en ny trend jeg ikke er klar over enda
Tar det lugnt!

Martin S Berzerk

  • Gjest
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #916 : 23. august 2011, 20:26 »
Hadda hår, men tokk det bort med hensyn til de to damene jeg kjørte i sommer. Men førekortet tokk du meg på.. Bare glad du ikke tokk meg noe annent sted

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #917 : 24. august 2011, 11:07 »
Hadda hår, men tokk det bort med hensyn til de to damene jeg kjørte i sommer. Men førekortet tokk du meg på.. Bare glad du ikke tokk meg noe annent sted

Du klarte bare to på en hel sommer? Og ingen av de gadd å ligge med deg mer enn en gang? Like greit du tar hintet og blir homo først som sist. ( Beistet og Rulatoren tar hva som helst )


Såklart barberer jeg kølla. Trust is clean shaven. Men det er forskjell på å barbere, kontra å ikke ha hår i det hele tatt, din mongolid.

Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Martin S Berzerk

  • Gjest
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #918 : 24. august 2011, 15:10 »
Du klarte bare to på en hel sommer?  Haha! Hvor mange tokk du da? Trenger ikke ta med alle mannfolka du kjørte.



Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #919 : 24. august 2011, 15:13 »
HAHHAHAAA! Nå siterte du meg, endret teksten - og så endte det opp med at det ser ut som om jeg var enda krassere mot deg enn jeg egentlig var.

Du eide deg selv, med andre ord! HAHAHHAAHHAAA! ROLFMAOMSNTAZTEPRIVLOL!!!!!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi


Martin S Berzerk

  • Gjest
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #921 : 24. august 2011, 15:17 »
Gøy.. Burde ikke du jobbe

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #922 : 24. august 2011, 15:20 »
Er på jobb. Koster ikke rare kaloriene å prate skit til dere litt innimellom.

RASSTAPP I MOR DI.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Martin S Berzerk

  • Gjest
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #923 : 24. august 2011, 15:24 »
Men trodde ikke det var trådløs nettdekning på skippergata?

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #924 : 24. august 2011, 15:43 »
Men trodde ikke det var trådløs nettdekning på skippergata?

Aner ikke jeg, men det vet tydeligvis du.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Martin S Berzerk

  • Gjest
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #925 : 24. august 2011, 15:51 »
Vet du ikke om det er nett på jobben din :O

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #926 : 24. august 2011, 17:05 »
Såklart barberer jeg kølla. Trust is clean shaven. Men det er forskjell på å barbere, kontra å ikke ha hår i det hele tatt, din mongolid.
Det sier alle prepubertale barnerumper.  Jeg lar selvfølgelig kjønnshåret gro.  Jeg er voksen.  Forsvarets forskningsinstitt gjorde en test der et par hårstrå fra mine edle regioner ble limt fast på artillerigranater.  Det viste seg at granatene deretter trengte gjennom alt kjent panser.
Vet du ikke om det er nett på jobben din :O
Tror du at Fleksnes har jobb?  Du er åpenbart totalt og komplett hjernedød.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Marmarius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 108
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 108

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #927 : 24. august 2011, 18:00 »
Fleksnes har jobb?  Du er åpenbart totalt og komplett hjernedød.

Du har absolutt ingen innsikt i det offentlige system!

Jeg kan se for meg Fleksnes i utallige yrker, jeg nevner i fleng: veiskilt vasker, fugleskremsel og spadepasser for veivesenet. 
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #928 : 24. august 2011, 18:25 »
Du har absolutt ingen innsikt i det offentlige system!

Jeg kan se for meg Fleksnes i utallige yrker, jeg nevner i fleng: veiskilt vasker, fugleskremsel og spadepasser for veivesenet. 
Det tror jeg neppe.  Han solgte sugejobber i kjelleren under Mikrobryggeriet i Oslo en periode, men han fikk sparken av halliken på grunn av slett arbeidsmoral og skral personlig hygiene.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Marmarius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 108
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 108

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #929 : 24. august 2011, 20:28 »
Det tror jeg neppe.  Han solgte sugejobber i kjelleren under Mikrobryggeriet i Oslo en periode, men han fikk sparken av halliken på grunn av slett arbeidsmoral og skral personlig hygiene.

Det er ikke rart i det hele tatt at du vet dette.
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!