Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 576233 ganger)

Martin S Berzerk

  • Gjest
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #930 : 24. august 2011, 20:56 »
Hvordan var det?

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #931 : 24. august 2011, 20:58 »
Spør faren din, tipper han har god kontroll!

Martin S Berzerk

  • Gjest
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #932 : 24. august 2011, 21:04 »
Bra du vet det da.

EmyR

  • Gjest
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #933 : 24. august 2011, 21:21 »
Du har absolutt ingen innsikt i det offentlige system!

Jeg kan se for meg Fleksnes i utallige yrker, jeg nevner i fleng: veiskilt vasker, fugleskremsel og spadepasser for veivesenet. 

Her har vi tydeligvis en kar som kommer fra en velutdannet familie. En som faen meg tror at veiskilt kan vaske. Du burde slutte å snikfotografere den korpulente norsklæreren din i håp om at du har litt premium fappe-materiale utenom XXL-undertøyskatalogen morra di abonnerer på, og heller fokusere hva hun faktisk prøver å presse inn i den sneversynte fotballformede skallen din. Fellesnevneren for disse jobbene er at du og "Rulatoren" kvalifiserer til dem med hardt samarbeid.

Veiskiltvasker: Rulatoren ligger flat på bakken og du står oppå og vasker. Forklaringen er enkel. Han er skammelig feit og du er skammelig kortvokst. Sammen er dere krutt som kan utgjøre mye.

Fugleskremsel: Trynet til Rulatoren holder i lang vei for å skremme det meste, men din jobb er å holde deg seriøs når fuglene får latterkrampe av trynet hans slik at han ikke blir depresiv.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #934 : 24. august 2011, 22:04 »
Her har vi tydeligvis en kar som kommer fra en velutdannet familie. En som faen meg tror at veiskilt kan vaske. Du burde slutte å snikfotografere den korpulente norsklæreren din i håp om at du har litt premium fappe-materiale utenom XXL-undertøyskatalogen morra di abonnerer på, og heller fokusere hva hun faktisk prøver å presse inn i den sneversynte fotballformede skallen din. Fellesnevneren for disse jobbene er at du og "Rulatoren" kvalifiserer til dem med hardt samarbeid.

Veiskiltvasker: Rulatoren ligger flat på bakken og du står oppå og vasker. Forklaringen er enkel. Han er skammelig feit og du er skammelig kortvokst. Sammen er dere krutt som kan utgjøre mye.

Fugleskremsel: Trynet til Rulatoren holder i lang vei for å skremme det meste, men din jobb er å holde deg seriøs når fuglene får latterkrampe av trynet hans slik at han ikke blir depresiv.
Nei, se hva katta dro inn.  EmyR  lirer av seg noe vas, og prøver febrilsk å få det til å fortone seg som sarkasme og utdriting.  Men innlegget hans viser i virkeligheten at han beundrer Rulatroen og Marmarius dypt.  Jeg tror aldri at du noen sinne har vært nyttig for noen annen levende skapning i universet.  Det nærmeste du kom, var da du lot være å nappe veska fra den forrige gamle dama som du traff på gata.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #935 : 25. august 2011, 11:03 »
Forøvrig artig å observere at Rulatoren skriver innlegg her kl 2204 om kvelden, nok ett bevis på at du har null liv og ingenting positivt i fremtiden din.

Det eneste halmstrået du kan klamre deg til er at du snart er dau uansett.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

EmyR

  • Gjest
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #936 : 25. august 2011, 14:03 »
Nei, se hva katta dro inn.  EmyR  lirer av seg noe vas, og prøver febrilsk å få det til å fortone seg som sarkasme og utdriting.  Men innlegget hans viser i virkeligheten at han beundrer Rulatroen og Marmarius dypt.  Jeg tror aldri at du noen sinne har vært nyttig for noen annen levende skapning i universet.  Det nærmeste du kom, var da du lot være å nappe veska fra den forrige gamle dama som du traff på gata.

I tillegg til å nappe vekser, har jeg nappet damer litt her og der. I motsetning til deg som leker kjekkas over nett, men samtidig IRL er en seksuelt frustrert jomfru som lever sine siste dager foran PC-skjermen og runker hardt til jenteloggene her inne. Din største glede i livet er når du har trykket F5 gjentatte ganger i Marthe's logg og det popper opp bilder som får din gjengrodde sosiss til å rykke samtidig som du gulper ut morbide hestelyder etterfulgt av dissing av fleksnes. Etter det klapper du deg selv på skuldra og faker en orgasme.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #937 : 25. august 2011, 14:12 »
EmyR er jo bedre enn meg til dette. Stolt av deg sønn!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #938 : 25. august 2011, 19:27 »
I tillegg til å nappe vekser, har jeg nappet damer litt her og der. I motsetning til deg som leker kjekkas over nett, men samtidig IRL er en seksuelt frustrert jomfru som lever sine siste dager foran PC-skjermen og runker hardt til jenteloggene her inne. Din største glede i livet er når du har trykket F5 gjentatte ganger i Marthe's logg og det popper opp bilder som får din gjengrodde sosiss til å rykke samtidig som du gulper ut morbide hestelyder etterfulgt av dissing av fleksnes. Etter det klapper du deg selv på skuldra og faker en orgasme.
Napper du vekser?  Åssen gjør du dette?  Kan du gi en punkt for punkts instruks?
Jeg har aldri trykka F5 i noen logg her inne, selv om jeg har en viss beredskap her i utskjellingstråden.  Sexbeskrivelsene dine sier mest om dine egne aktiviteter skjult nedi utedassen ved Sognsvann.  Det var du som var den berømte dokikkeren, ikke sant?  Stå fram nå.  Vær ærlig.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #939 : 25. august 2011, 19:28 »
EmyR er jo bedre enn meg til dette. Stolt av deg sønn!
Dette innlegget sier temmelig mye om både EmyR og Fleksnes, og ikke noe av det er flatterende.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #940 : 25. august 2011, 19:30 »
I tillegg til å nappe vekser

Hva faen din syke jævel.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #941 : 25. august 2011, 19:35 »
Forøvrig artig å observere at Rulatoren skriver innlegg her kl 2204 om kvelden, nok ett bevis på at du har null liv og ingenting positivt i fremtiden din.
Dette gir en ide til en selskapslek på neste forskningskonferanse blandt psykologer og psykiatere i Norge.  La dem lese alle innlegg som Fleksnes har hatt på Treningsforum opp gjennom årene.  La dem deretter finne fram til den mentale lidelsen som dette kasuset IKKE lider av.
Sitat
Det eneste halmstrået du kan klamre deg til er at du snart er dau uansett.
Men det er du også.  Og la oss være ærlige med oss selv: Det er null og niks og ingenting etterpå.  Det er bare ønskedrømmere som tror på et liv etter døden.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

EmyR

  • Gjest
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #942 : 25. august 2011, 19:38 »
Napper du vekser?  Åssen gjør du dette?  Kan du gi en punkt for punkts instruks?
Jeg har aldri trykka F5 i noen logg her inne, selv om jeg har en viss beredskap her i utskjellingstråden.  Sexbeskrivelsene dine sier mest om dine egne aktiviteter skjult nedi utedassen ved Sognsvann.  Det var du som var den berømte dokikkeren, ikke sant?  Stå fram nå.  Vær ærlig.

Hehe, den eminente beskrivelsen av meg fra deg måtte jeg bare følge opp. Men for dere dumme mennesker så må man utelate enhver tvil: Nei, selvsagt ikke.

Men er ganske søtt at du går i forsvarsposisjon etter spot on-angrepet mitt. "Aldri trykka F5" før du begynner å klemme ubekvemheten over på meg. Ganske forutsigbar teknikk du bruker her. Har du nettopp lest ABC-boken i elementær psykologi?

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #943 : 25. august 2011, 19:42 »
Hehe, den eminente beskrivelsen av meg fra deg måtte jeg bare følge opp. Men for dere dumme mennesker så må man utelate enhver tvil: Nei, selvsagt ikke.
Så beskrivelsen min av deg var eminent?  Dette er å skjule seg bak sarkasme.  Min beskrivelse VAR eminent, og helt og fullt dekkende herr utedasskikker.
Sitat
Men er ganske søtt at du går i forsvarsposisjon etter spot on-angrepet mitt. "Aldri trykka F5" før du begynner å klemme ubekvemheten over på meg. Ganske forutsigbar teknikk du bruker her. Har du nettopp lest ABC-boken i elementær psykologi?
Nei, det har jeg ikke.  Hva slags amatørpsykologisk dilettanteri prøver du på her?  'Aldri trykka F5' var kort og godt en sann påstand.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

EmyR

  • Gjest
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #944 : 25. august 2011, 19:44 »
Så beskrivelsen min av deg var eminent?  Dette er å skjule seg bak sarkasme.  Min beskrivelse VAR eminent, og helt og fullt dekkende herr utedasskikker.Nei, det har jeg ikke.  Hva slags amatørpsykologisk dilettanteri prøver du på her?  'Aldri trykka F5' var kort og godt en sann påstand.

Men svært hvordan du skulle henge deg opp i den lille detaljen. Jeg kan skjønne det er flaut at det kommer ut til allmenheten, men gjør deg selv en tjeneste og ikke understrek poenget mitt enda mer. Det synes jo tvers gjennom hva som er sant her Smiley

(føler nesten du tar dette personlig, håper du fortsatt ser på dette som utskjellingstråden Tongue )

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!