Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 575125 ganger)

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #945 : 25. august 2011, 19:50 »
Men svært hvordan du skulle henge deg opp i den lille detaljen. Jeg kan skjønne det er flaut at det kommer ut til allmenheten, men gjør deg selv en tjeneste og ikke understrek poenget mitt enda mer. Det synes jo tvers gjennom hva som er sant her Smiley

(føler nesten du tar dette personlig, håper du fortsatt ser på dette som utskjellingstråden Tongue )
Hva er poenget ditt?  Jeg lurer litt på hvilken retorisk seier du tror at du har vunnet.

(Ta det helt med ro.  Alt er lov i krig, kjærlighet og utskjellingstråden Smiley ).
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

EmyR

  • Gjest
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #946 : 25. august 2011, 19:54 »
Hva er poenget ditt?  Jeg lurer litt på hvilken retorisk seier du tror at du har vunnet.

(Ta det helt med ro.  Alt er lov i krig, kjærlighet og utskjellingstråden Smiley ).

Retorisk seier? Ingen. Når jeg entrer en tråd med noen CP-skadede burugler i en utskjellingstråd har jeg allerede vunnet. Før du entrer en diskusjon har du allerede tapt før de pølsefingrene dine rører tastaturet.

Utlogget chriss10

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 77
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 77

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #947 : 25. august 2011, 19:55 »
Hold kjeften din du Emyr, ingen liker deg.
Admin: Dette medlemmet er PERMBANNET i 365 dager for usømmelig oppførsel, 25.09.2011



treningen er mitt dop!!! Wink

smil og vær glad, da skal du se at noen kommer til din dør.

26 år, glad og dopingfri.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #948 : 25. august 2011, 19:58 »
Hold kjeften din du Emyr, ingen liker deg.
Dette kaller jeg en back to basics-taktikk.  Det er beundringsverdig i de fleste tilfeller, men ikke når det kommer fra deg.  Du er nemlig en fascistoid sosiopat uten et eneste positivt eller forsonende trekk.  Kryp ned i ormebolet ditt igjen.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget chriss10

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 77
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 77

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #949 : 25. august 2011, 20:00 »
hva feiler deg din dritt
Admin: Dette medlemmet er PERMBANNET i 365 dager for usømmelig oppførsel, 25.09.2011



treningen er mitt dop!!! Wink

smil og vær glad, da skal du se at noen kommer til din dør.

26 år, glad og dopingfri.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #950 : 25. august 2011, 20:01 »
Retorisk seier? Ingen. Når jeg entrer en tråd med noen CP-skadede burugler i en utskjellingstråd har jeg allerede vunnet. Før du entrer en diskusjon har du allerede tapt før de pølsefingrene dine rører tastaturet.
Den eneste gangen du vant da du entret, var i den interne skjønnhetskonkurransen til general Noriega i Panama.  Noriega var så glad for ikke lenger å være styggest, at han ringte sporenstreks Mohammar Khadaffi og fortalte at Khadaffi nå var nede på tredjeplass på lista.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

EmyR

  • Gjest
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #951 : 25. august 2011, 20:12 »
Hold kjeften din du Emyr, ingen liker deg.

Jeg hadde en drøm om at du skulle entre tråden. Det morsomme er at du er en pre-pubertal drittunge hvis enes seksuelle opplevelse er å putte dokosten i rektum og den lille tissen inni shampoflaska når du står i dusjen. Når du ikke gjør dette er du et troll på forumet som prøver hardt å ødelegge motivasjonen til folk. Jeg tror bare du er misunnelig for at du ikke har noe egen mestringsevne og selvdisiplin, og deretter hevner deg på folk som virkelig trener hardt. Jeg vet ikke hvorfor du mangler slike evner, men kanskje det har noe med at foreldrene dine ikke viste kjærlighet for deg siden de regelrett skjemtes over deg da du utførte dine seksuelle atferder hver gang på familiebesøk til farmora di. Men jeg har troa, hvis du legger fra deg dokosten, shampoflaska og sosialiserer deg litt, kommer kanskje ondskapen inni deg til å svelle bort. Jeg ønsker deg god bedring og anbefaler Dr. Johansen hvis problemene skulle eskalere.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #952 : 25. august 2011, 20:14 »
Jeg hadde en drøm om at du skulle entre tråden. Det morsomme er at du er en pre-pubertal drittunge hvis enes seksuelle opplevelse er å putte dokosten i rektum og den lille tissen inni shampoflaska når du står i dusjen. Når du ikke gjør dette er du et troll på forumet som prøver hardt å ødelegge motivasjonen til folk. Jeg tror bare du er misunnelig for at du ikke har noe egen mestringsevne og selvdisiplin, og deretter hevner deg på folk som virkelig trener hardt. Jeg vet ikke hvorfor du mangler slike evner, men kanskje det har noe med at foreldrene dine ikke viste kjærlighet for deg siden de regelrett skjemtes over deg da du utførte dine seksuelle atferder hver gang på familiebesøk til farmora di. Men jeg har troa, hvis du legger fra deg dokosten, shampoflaska og sosialiserer deg litt, kommer kanskje ondskapen inni deg til å svelle bort. Jeg ønsker deg god bedring og anbefaler Dr. Johansen hvis problemene skulle eskalere.
Jeg har et lite tips til deg.  LSD og amatørpsykologi er sikkert artig hver for seg, men innleggene dine viser at det er en tabbe å kombinere dem.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

EmyR

  • Gjest
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #953 : 25. august 2011, 20:15 »
Den eneste gangen du vant da du entret, var i den interne skjønnhetskonkurransen til general Noriega i Panama.  Noriega var så glad for ikke lenger å være styggest, at han ringte sporenstreks Mohammar Khadaffi og fortalte at Khadaffi nå var nede på tredjeplass på lista.

Det stemmer jo forsåvidt, men den trøsten jeg finner i hele den tragiske hendelsen er at du ikke kunne kvalifisere deg til konkurransen. Arrangørene mente det kun skulle være mennesker i konkurransen og jeg siterer "ikke inavlede rakfisktryner som er en hybrid mellom t-bag og Magne hoseth".

Utlogget Marmarius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 108
  • Honnør: 57
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 108

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #954 : 25. august 2011, 20:22 »
Jeg hadde en drøm om at du skulle entre tråden. Det morsomme er at du er en pre-pubertal drittunge hvis enes seksuelle opplevelse er å putte dokosten i rektum og den lille tissen inni shampoflaska når du står i dusjen. Når du ikke gjør dette er du et troll på forumet som prøver hardt å ødelegge motivasjonen til folk. Jeg tror bare du er misunnelig for at du ikke har noe egen mestringsevne og selvdisiplin, og deretter hevner deg på folk som virkelig trener hardt. Jeg vet ikke hvorfor du mangler slike evner, men kanskje det har noe med at foreldrene dine ikke viste kjærlighet for deg siden de regelrett skjemtes over deg da du utførte dine seksuelle atferder hver gang på familiebesøk til farmora di. Men jeg har troa, hvis du legger fra deg dokosten, shampoflaska og sosialiserer deg litt, kommer kanskje ondskapen inni deg til å svelle bort. Jeg ønsker deg god bedring og anbefaler Dr. Johansen hvis problemene skulle eskalere.


Jeg har alltid lurt på hva trollface ville sagt vist han kunne snakke.
Du er faktisk dommere og mer irriterende en jeg hadde forestilt meg.
Six-pack on a skinny guy is like big tits on a fat chick... It doesn't count!  Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=92612.0

EmyR

  • Gjest
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #955 : 25. august 2011, 20:25 »

Jeg har alltid lurt på hva trollface ville sagt vist han kunne snakke.
Du er faktisk dommere og mer irriterende en jeg hadde forestilt meg.

Neineinei, hva er det med folk som skal konstantere at andre er dumme så evner de ikke til å skrive ordet riktig engang? Du har min dypeste sympati - det der var årets flause.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #956 : 25. august 2011, 20:28 »
hva feiler deg din dritt

Jeg lurer litt på om du er 11 år.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #957 : 26. august 2011, 11:04 »
chriss10 har blitt bannet for ett helt år. Fy faen; må jo være den største premietullingen noensinne på TF.

Jeg vil anbefale alle, for en god latter, å gå inn på profilen hans og lese "siste innlegg fra dette medlemmet"

Virker som han har downs.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #958 : 26. august 2011, 13:26 »
 Og la oss være ærlige med oss selv: Det er null og niks og ingenting etterpå.  Det er bare ønskedrømmere som tror på et liv etter døden.

Klart du kommer til ett sted etter at du er dau.For din del havner du rett i kjellern. Du kommer til å bli kjørt i analen med glødende piggtråd mens de opererer inn syrekapsler i øya dine og får trekt ut tenna gjennom bakhuet.
Og selv det er mild straff sett i forhold til belastningen du har påført det totale verdenssamfunnet kun ved å puste samma luft som resten av oss, for å ikke snakke om at du overhodet har kommunisert med folk i det hele tatt.

Skulle gjort med deg som man gjør når man har driti - spylt ned møkka i dass.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #959 : 26. august 2011, 13:28 »

Du er faktisk dommere og mer irriterende en jeg hadde forestilt meg.

Han er helt sikkert dummere enn du har kunnet forestille deg, samtidig som du er nøyaktig så hjernedød som jeg forestilte meg.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!