Skrevet av Emne: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)  (Lest 575231 ganger)

Utlogget BEISTET!

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 152
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 577

  • BÅB BÅB BÅB IKKE SANT?!?
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1065 : 05. oktober 2011, 22:50 »
Jeg bor i hovedstaden, og det skal alle i hovedstaden være glade for.  Såvidt jeg skjønner, bor du nå i Trondheim.  Der har jeg bodd i ni år.  Det er derfor Trondheim er en så kul by som den er.  Skjønt Trondheim er vel nå på vei utfor stupet med deg som permanent trussel og miljøgift.

Snakka med mange som mener Trondheim sugde balle før og da la de skylda på en bleik, skallet dverg opprinnelig fra Venus! Og ryktet skulle ha det til at han vandret rundt i åletrange jeans og pumps med en rulator godt planta i begge hender! Høres unektelig ut som deg din skinkepikk!

Nå derimot er folk helt over styr ift. hvor bra Trondheim har blitt, og det på alle måter! Fra byliv til brøling på gymmen. Faktisk sånn at fler og fler har begynt å kalle treningsstudioet for "fødestuen" pga. mine gjentatte brøl, skrik, gjøglerier og manualkast gjennom rommet!

Så nå tror jeg du skal rulle inn i den lille tommen din og krype tilbake til det råtne rumpehullet du tilbringer 99% av dagen din i. Den resterende ene prosenten bruker du visst her på forumet og slenger ut et og annet vissvass med like lite slagkraft som Martin Schanke i sine politiske dager!
- Your biggest potential is in your weaknesses.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1066 : 07. oktober 2011, 18:25 »
Snakka med mange som mener Trondheim sugde balle før og da la de skylda på en bleik, skallet dverg opprinnelig fra Venus! Og ryktet skulle ha det til at han vandret rundt i åletrange jeans og pumps med en rulator godt planta i begge hender! Høres unektelig ut som deg din skinkepikk!

Nå derimot er folk helt over styr ift. hvor bra Trondheim har blitt, og det på alle måter! Fra byliv til brøling på gymmen. Faktisk sånn at fler og fler har begynt å kalle treningsstudioet for "fødestuen" pga. mine gjentatte brøl, skrik, gjøglerier og manualkast gjennom rommet!

Så nå tror jeg du skal rulle inn i den lille tommen din og krype tilbake til det råtne rumpehullet du tilbringer 99% av dagen din i. Den resterende ene prosenten bruker du visst her på forumet og slenger ut et og annet vissvass med like lite slagkraft som Martin Schanke i sine politiske dager!
Jeg tar det for gitt at absolutt alt dette skjer på en lukket psykiatrisk avdeling, med høyeste sikkerhetsnivå.  Dersom noen av pleierne leser innlegget ditt, blir det neppe overføring til lavrisikoavdeling med det første.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1067 : 15. oktober 2011, 02:02 »
Skulle tro det er dating på gang her. Maken til kosete puseprat har jeg ikke vært vitne til før. Får Jan Thomas til å se ut som Sylvester Stallone.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1068 : 15. oktober 2011, 02:12 »
Ikke prøv deg.  Ikke kom her og lat som om du er en tøffing.  Bildet ditt sier alt som resten av verden trenger å vite om deg.  Du får Lady Gaga til å se ut som Jan Thomas, og Sylvester Stallone til å se ut som Albert Einstein.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1069 : 15. oktober 2011, 10:56 »
Jeg lærte sistnevnte om elementære prinsipper og kvantefysikk, så dine lavmålte forsøk på å treffe min personlighet preller av som kuler på HardCoreBakken.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1070 : 16. oktober 2011, 19:51 »
Jeg lærte sistnevnte om elementære prinsipper og kvantefysikk, så dine lavmålte forsøk på å treffe min personlighet preller av som kuler på HardCoreBakken.
Det må være derfor at Einstein var skeptisk til kvantefysikiken, i alle fall innledningsvis.  Dersom jeg hadde blitt presentert for kvantefysikken av HardCoreBakken, så hadde jaggu jeg stilt meg tvilende også.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget BF/AF-2013

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 317
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 317

  • Musklene mine kan ikke telle, og eier ikke fornuft
Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1071 : 16. oktober 2011, 21:04 »
OMFG!
Suppehuer ,forresten, det er en fornærmelse til suppe....
Forbanna tapere med septiktanker til hode, dere trekker denne tråden ned til ett nytt lav mål!
Dere er en gjeng sulliker som ikke engang en mor kan elske, det er jeg sikker på, men siden en kvinne alltid er sitt ansvar bevist er jeg sikker på at dere aldri har fått høre det fra deres mor selv, hun har nok etter beste evne prøvd å skjerme dere fra hvordan verden oppfatter dere, men dere er altså ikke annet enn en gjeng med idioter som ikke er verd mer en bunnskrapet i en utedass.

Hva er det med dere? Er dere inne i 12 uka på en 500 kcal diett slik at hjernecellene deres motvillig gjør annet enn å sikre at blodet pumper, og lungene arbeider?For uskjelling er det i hvertfall sikkert at dere ikke makter!
Kan dere ikke heller bare gi deng i å ta til dere noe næring i det hele tatt. Gi oss nå heller fred enn å pine oss med disse uengasjerte kvasi postene med oppgulp som ikke engang inneholder noe magesyre, de svir jo ikke.

Her er noen metoder dere kan bruke for å å vise oppegående mennesker den respekten de fortjener.
Tenn en sigarett og hold den mellom to fingre mens du sovner i senga.
Fyll kadekaret, legg deg oppi, dytt borti et stømførende apparat så det ramler oppi mens du ligger der.
Har du ikke badekar så kan du såpe inn gulvet i dusjen så du sklir og knekker nakken.
Mulig jeg tillegger dere større intelektuell kapasitet enn det dere fortjener, så det er vel best at jeg staver det ut. DØ! Gi oss fred.

Er dette for mye å be om kan dere i det minste finne ett annet fora å utveksle kjærlighetsfraser på. Jeg ser at Rulatoren har laget en egen blog hvor dere kan boltre dere...........
NAIV DOPFRI WANNABE KRÅPPSBYGGER!

Trenings og bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104819.0
FTW!!!

Utlogget Jølsrud

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 397
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 397

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1072 : 16. oktober 2011, 21:20 »
Jævla partysvensker hele gjengen.
Konebanker og totalonanist

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1073 : 16. oktober 2011, 21:28 »
OMFG!
Suppehuer ,forresten, det er en fornærmelse til suppe....
Forbanna tapere med septiktanker til hode, dere trekker denne tråden ned til ett nytt lav mål!
Dere er en gjeng sulliker som ikke engang en mor kan elske, det er jeg sikker på, men siden en kvinne alltid er sitt ansvar bevist er jeg sikker på at dere aldri har fått høre det fra deres mor selv, hun har nok etter beste evne prøvd å skjerme dere fra hvordan verden oppfatter dere, men dere er altså ikke annet enn en gjeng med idioter som ikke er verd mer en bunnskrapet i en utedass.

Hva er det med dere? Er dere inne i 12 uka på en 500 kcal diett slik at hjernecellene deres motvillig gjør annet enn å sikre at blodet pumper, og lungene arbeider?For uskjelling er det i hvertfall sikkert at dere ikke makter!
Kan dere ikke heller bare gi deng i å ta til dere noe næring i det hele tatt. Gi oss nå heller fred enn å pine oss med disse uengasjerte kvasi postene med oppgulp som ikke engang inneholder noe magesyre, de svir jo ikke.

Her er noen metoder dere kan bruke for å å vise oppegående mennesker den respekten de fortjener.
Tenn en sigarett og hold den mellom to fingre mens du sovner i senga.
Fyll kadekaret, legg deg oppi, dytt borti et stømførende apparat så det ramler oppi mens du ligger der.
Har du ikke badekar så kan du såpe inn gulvet i dusjen så du sklir og knekker nakken.
Mulig jeg tillegger dere større intelektuell kapasitet enn det dere fortjener, så det er vel best at jeg staver det ut. DØ! Gi oss fred.

Er dette for mye å be om kan dere i det minste finne ett annet fora å utveksle kjærlighetsfraser på. Jeg ser at Rulatoren har laget en egen blog hvor dere kan boltre dere...........
Men i alle dager, hva er dette for slags innlegg?  Her var det ingen selvopplevde referanser til psykofarmaka.  Det var heller ikke en eneste helpervers dassbørstefantasi å spore.  Du kan umulig være deg selv om dagen, BF/AF-2013.  Kanskje du er i ferd med å se lyset i bunnen av en eller anne septiktank?  Det skal dog sies at din totale mangel på empati og intelligens er akkurat som før.  Jeg har for øvrig ikke tenkt å dø på lang, lang tid ennå.  Verden trenger sjeldne plussvarianter som meg når skrap som BF/AF-2013 og Jølsrud infiserer nettet med det motbydelige skvipet sitt.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1074 : 16. oktober 2011, 21:30 »
Jævla partysvensker hele gjengen.
Det er jeg faktisk enig med deg i.  Rulatoren er selvfølgelig unntatt fra den karakteristikken, mens Jølsrud soleklart teller med.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1075 : 16. oktober 2011, 21:47 »
OMFG!
Suppehuer ,forresten, det er en fornærmelse til suppe....

Enig. Ikke sammenlign meg med disse degenerative taperne.

Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1076 : 16. oktober 2011, 21:53 »
Enig. Ikke sammenlign meg med disse degenerative taperne.

Honnør til Suppemann! Enig! Man skal ikke kødde med supper eller personer har ordet suppe i sitt navn!

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1077 : 16. oktober 2011, 21:56 »
Nei, man skal ikke kødde med dem.  Man skal dømme dem nord og ned på ramme alvor.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Sessan

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 17
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 468

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1078 : 16. oktober 2011, 21:57 »
Nei, man skal ikke kødde med dem.  Man skal dømme dem nord og ned på ramme alvor.

hm... men jeg liker suppe hahahah Tongue vel vel.... jeg respekterer din mening

Utlogget Jølsrud

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 397
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 397

Sv: DEN EVIGE UTSKJELLINGSTRÅDEN (SKAL IKKE FJERNES!)
« #1079 : 16. oktober 2011, 22:10 »
Jeg leser det dere skriver, men har ennå ikke sett noen utskjellinger som det virkelig er punch over, skjer med det ladyboys?
Konebanker og totalonanist

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!